quote:
quote:
Join the group.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook pics van BL, ik moet oordelen of ie lekker is of niet
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Midden nederland zit bij het winkelcentrum
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTENquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Join the group.
Met je David Spade-UI.
O, bij de IKEA. IKEA is leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ROC MN en ASA aan de kant van de Ikea
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTEN
Wees blij dat ik David Spade herkende.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
DM JE FOTO ANDERS ONTNEEM IK JE POSTRECHTEN
Je hebt het fout in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wees blij dat ik David Spade herkende.
eerst dacht ik dat ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wees blij dat ik David Spade herkende.
IT'S A TRAPquote:
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xoxquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ga weg bij bitterlemon
its mine
als we dat hadden afgesproken en ik daar niks van afwist dan heb jij dat afgesproken, niet wijquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xox
manwhorequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
voordat we met onze vrienschap begon, hadden we afgesproken dat alle mannen van mij zijn. dat jij daar niks van wist, is niet mn probleem. xox
in mn droom zei je goedkeurend 'ja'quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als we dat hadden afgesproken en ik daar niks van afwist dan heb jij dat afgesproken, niet wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |