Joepiedepoepiequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Nibb-it het volgende:
Joehoe, Gordon trad vandaag op in mijn dorp [ afbeelding ]
En de afhaal Chinees aan de andere kant?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
putverdeurie, afhaal chinees is gesloten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij Gloria? No way, is niet lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de afhaal Chinees aan de andere kant?
Zelf maken, het vlees heb je al en de saus? Ach, dat kan nooit heel moeilijk zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin inquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelf maken, het vlees heb je al en de saus? Ach, dat kan nooit heel moeilijk zijn
Shoarma. Lekker met patat en gesmolten kaas eroverquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Vreet wel wat anders, heb nog genoeg in de vriezer liggen.
Homo!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Shoarma. Lekker met patat en gesmolten kaas erover
In een aluminium bakje..quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Shoarma. Lekker met patat en gesmolten kaas erover
Goeie seriequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
De tijd vliegt nu op NGC. Topgear kan ik altijd wel downloaden of op youkut bekijken
Daar ga ik zo naar switchen, en daarna naar bed.quote:
Eurocentrisme hè.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
In de WOII week op NGC mis ik wel de oorlogen op zee en in de Oost
Klopt. Mee eens!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
In de WOII week op NGC mis ik wel de oorlogen op zee en in de Oost
Het is razend interessant, maar wel eenzijdig. Het gaat over vliegmasjienus en Hitler + directe volgelingen.quote:
Ik denk ook dat een WWII-week er in de VS anders uit had gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is razend interessant, maar wel eenzijdig. Het gaat over vliegmasjienus en Hitler + directe volgelingen.
Waarschijnlijk wel ja. Dan waren de Red Tails helemaal niet op TV gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een WWII-week er in de VS anders uit had gezien.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Dan waren de Red Tails helemaal niet op TV gekomen.
Ja, dat was er inderdaad wel gekomen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik doelde meer op docu's over de Pacific.
Ben nu in het hotel. Lees je Google Talk eens!quote:
Dat word een maand op de bank slapen, ERquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben nu in het hotel. Lees je Google Talk eens!
Ik heb het idee dat hij nu al op de bank slaapt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat word een maand op de bank slapen, ER
Wat inderdaad ook niet geheel ondenkbaar isquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij nu al op de bank slaapt...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had beter gewoon naar NGC kunnen kijken
Oorlog is een smerig zaakje, mensen die dat verheerlijken zijn niet goed bij hun hoofd.quote:
jupquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oorlog is een smerig zaakje, mensen die dat verheerlijken zijn niet goed bij hun hoofd.
Moet ik je nog ff stalken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Lotusss het volgende:
Toch wel fijn om ErwinRommel even aan de telefoon gehad te hebben
Ik ga zo even douchen... je mag me over 15 minuten stalkenquote:
ER ligt vast te studeren op de bankquote:
Hij belt me nuquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER ligt vast te studeren op de bank
quote:
Hè, hoe is het? Zit je weer in onze tijdzone of nog in de west? (ben zelf even afwezig geweest dus heb niet bijgehouden waar iedereen zatquote:
Mogguh schatjequote:
SES / Veiligheid en Vakmanschapquote:Op []vrijdag 10 mei 2013 09:45[/url] schreef Roces18 het volgende:
[..]
van mijn vaders kant 4e generatie landmacht, klets dus alsjeblieft niet zo dus internet know-it-all.
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
Wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen?
[..]
SES / Veiligheid en Vakmanschap
Spiegel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, ik heb zelden zo'n waardeloze discussieerder gezien als jij..
Met de botte bijl meer plezierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Alsof mij dat ook maar één reet zal uitmaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Iedereen bedoelt ook hetzelfde daar. Alleen het woord "realistisch" wordt verschillend uitgelegd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben niet geboren om een discussie te houden. Sorry!
Dat zal vast, maar betrokkene iwab heeft met zijn "4 generaties KL" snapt het niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen bedoelt ook hetzelfde daar. Alleen het woord "realistisch" wordt verschillend uitgelegd.
De rotatie na de mijne is ondertussen al terugquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, hoe is het? Zit je weer in onze tijdzone of nog in de west? (ben zelf even afwezig geweest dus heb niet bijgehouden waar iedereen zat)
Dat was AchJaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
"tttrrr" "tttrriii" "iiinngg" "triinngg"
Huh? Wat hoor ik daar? Het lijkt wel een oude deurbel
Dan moet wel zijn ROT op zijn borst zitten. Nog beter; op zijn rug. Dan kan je pas echt belletje lellen.quote:
Hoop niet dat hij dat op badslippers doet, dat gaat mis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet wel zijn ROT op zijn borst zitten. Nog beter; op zijn rug. Dan kan je pas echt belletje lellen.
Die mis ik evenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij dat op badslippers doet, dat gaat mis.
wegrennen op badslippers is geen succes.quote:
Moet je teenslippers eens proberenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wegrennen op badslippers is geen succes.
Ah, roger copyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wegrennen op badslippers is geen succes.
Volgende week maar weer wat lui op hun kloten geven omdat ze TV zitten te kijken in de baas zijn tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
"tttrrr" "tttrriii" "iiinngg" "triinngg"
Huh? Wat hoor ik daar? Het lijkt wel een oude deurbel
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgende week maar weer wat lui op hun kloten geven omdat ze TV zitten te kijken in de baas zijn tijd.
Oh wacht, Mulan.
Wish we were still youngquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen zag Martin Sheen er nog uit als Charlie Sheen...
En Kirk Douglas als Michael Douglas...
Dat gebeurt hier gelukkig maar 5-7 keer per weekquote:
Ik ben totaal niet de hoogte van het voetbal, dus waarom kijkt ie zo kut? En waarom wordt hij uitgelachen of toegelachen door die twee blondjes?quote:
dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet de hoogte van het voetbal, dus waarom kijkt ie zo kut? En waarom wordt hij uitgelachen of toegelachen door die twee blondjes?
Voetbal interesseert me echt geen moer; er zijn weinig dingen die me minder boeien dan voetbal.
Behalve een internationaal jeugdtoernooiquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
Als Nederland speelt dan kijk ik. Heb hier een '88 Van Basten shirt in de kast hangen die dan eruit komt
De dame in het rokje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De grote vraag blijft dus; wie van de twee zou jij doen?
In welk restaurant ga jij eten zonder te betalen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Behalve een internationaal jeugdtoernooi
Weer leuk om ze te zien.
Dat doe ik alleen als we in Engeland zijn. Btw, de Engelsen zijn er niet bij dit jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In welk restaurant ga jij eten zonder te betalen?
Kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vanochtend toch? Zal wel zitten te zuipen.
Ik hoop eigenlijk dat ie niet aan het zuipen is.quote:
Jammer dat ze geen Oranjeboom meer schenkenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen Oranjeboom meer schenken
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef AchJa het volgende:
Oh wacht, Skol = Oranjeboom...
http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/items/RIJK02:346975
quote:Dat werd echter geen succes en daarom werd besloten het merk Oranjeboom weer in te voeren. Oranjeboom, oorspronkelijk een bierbrouwerij uit Rotterdam met een rijke historie, was ook in 1968 door Allied Breweries overgenomen. Dit bleek nog zo'n goede naam en zoveel uitstraling te hebben
Hey skattiequote:
Dat kwam omdat het over Oranjeboom gingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het hier ook al zo uitgestorven?
Skat!! Ik ben ALTIJD een kanjer!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel, je was een kanjer vandaag, dank je voor jouw steun
Halloquote:
Uilenzeik dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kwam omdat het over Oranjeboom ging
Dat dacht ik net ook over jouquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh god heb je hem ook weer [ afbeelding ]
Blij dat wij geen bar hadden waarin we dat schonkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Skat!! Ik ben ALTIJD een kanjer!!![]()
[..]
Hallo
[..]
Uilenzeik dus
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus wie is wie?
ER, zijn er hier nog DEF-fers die ik "ken"?
Enkel ik vermoed ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus wie is wie?
Ik ken jou niet... Zat net je profiel te bekijken....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus wie is wie?
quote:geregistreerd op: dinsdag 8 mei 2007 @ 17:38
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 160.461 (gemiddeld 74 per dag)
Ze gingen er lekker in jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat wij geen bar hadden waarin we dat schonken
Ik ben een beetje zat trouwens
quote:
Godver, verslaafdequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet... Zat net je profiel te bekijken....
[..]
All I need to knowquote:
Ja dus? Problemen mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet... Zat net je profiel te bekijken....
[..]
Vast nietquote:
Dude!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe je verder ook nog wel eens wat? Zoals slapen en buiten komen enzo?
En we hebben een leuke dvd over het garde Regiment Grenadiers bekekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Ik ben net de hele dag bij ER geweest![]()
74 posts zit je zo aan in een SC hoor
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Ik ben net de hele dag bij ER geweest![]()
quote:74 posts zit je zo aan in een SC hoor
Dat zeker!! Ik vond dat zeer boeiendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En we hebben een leuke dvd over het garde Regiment Grenadiers bekeken
Je kan nu 2 dingen doen.quote:
Mooi kut...quote:
Lotusss is je dankbaar, en ik jou ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!! Ik vond dat zeer boeiend
Nope, ik hep geen beremuts, wel gedragen, en ik kan je zeggen, het zit niet fijn.quote:
Morgen doe ik wel uitslapen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss is je dankbaar, en ik jou ook.
Volgende keer de andere albums doorkijken. Morgen dus.
Dat geloof ik direct. Heb je ook ceremoniële granaten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, ik hep geen beremuts, wel gedragen, en ik kan je zeggen, het zit niet fijn.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan nu 2 dingen doen.
1) doorgaan met emo.giffen omdat jij jezelf duidelijk superieur voelt
2) gewoon kappen en normaal gaan doen.
Welke ga je kiezen? Dan weet ik hoe ik verder moet posten hier
Bierverspilling!! BAN!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]Nu zit er bier op mijn beeldscherm...
![]()
Je bent hier welkom hoor.
Vreselijk. Blanks schieten is al helemaal een crime. Mijn mooie oude HB's waarmee nog op Duitsers is geschotenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi kut...
Heb je de onderhoudsinstructie erbij gekregen? Met aparte schietsets (groene mantel) en na 1000 schoten moet de wapenhersteller dat hele ding nalopen?
Op de beremuts ja, goudkleurigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Heb je ook ceremoniële granaten?
Skol = proost in het Deensquote:
CHICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Volgens mij heb je hem inmiddels als beltoon ingesteldquote:
Er gaat niks boven de HB, heb ik miljoenen patronen mee verschoten en nooit gekut mee gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vreselijk. Blanks schieten is al helemaal een crime. Mijn mooie oude HB's waarmee nog op Duitsers is geschoten
Klopt, is mijn ringtone. En nu??quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem inmiddels als beltoon ingesteld
Jullie deden toch ook niet meer aan gaugen hoorde ik?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de HB, heb ik miljoenen patronen mee verschoten en nooit gekut mee gehad.
Een paar dagen de QCB een beetje aan de tand voelen (hooguit 3000 patronen verschoten) ontploft dat ding...![]()
Dat is ook de reden dat er nu "schietsets" zijn en er zo'n hele onderhoudsinstructie uitgegeven is... .50 Schieten is toen ook landelijk een paar maanden stilgelegd en kon AchJa naar afdeling beproevingen om daar tekst en uitleg te geven... Ze waren er daar toen ook vlot achter dat de QCB eigenlijk ruk is.
Ik ram dat pokdalige gezicht van je in elkaar als je het niet geloofd.quote:
Nu komt er bloed uit mijn orenquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ram dat pokdalige gezicht van je in elkaar als je het niet geloofd.
Net weer een blik New Castle Brown Ale open getrokken, nog veel te gaan want THTquote:
Explain "gaugen"...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jullie deden toch ook niet meer aan gaugen hoorde ik?
Je kan boos kijken naar mij maar ik ben daar te lief voor hoorquote:
Het moet op voor morgen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net weer een blik New Castle Brown Ale open getrokken, nog veel te gaan want THT
Dan ben je ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan boos kijken naar mij maar ik ben daar te lief voor hoor
Kom maar doorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net weer een blik New Castle Brown Ale open getrokken, nog veel te gaan want THT
Als je maar van de HJ af blijft!!quote:
Maar de HJ is van mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik beloof niets, want als je me ergens wakker voor mag maken naast single malt
Nee hoor, ik zei nog dat ik die morgen wel kom opdrinkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die was je idd vergeten mee te nemen
Skatje!quote:
ghegheghe, haal ik morgen wel weer wat nieuwe. Naast de guinnessquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei nog dat ik die morgen wel kom opdrinken
Oh, afstellen... Duh, dat kan niet meer met de QCB....quote:
Do NOT touch my beerquote:
Ik ben aangeschoten, das de schuld van jouw man!!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ghegheghe, haal ik morgen wel weer wat nieuwe. Naast de guinness
We hebben wel genoten van de Grenadiers Marsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten, das de schuld van jouw man!!
De Lua jonguh!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef Pumatje het volgende:
Heeft de KL 400 Duitsers uit de luft geknalt? Dat is 100 per dag..
Volgens mij heeft geen land per dag een hogere kill ratio behaald dan wij op de Duitsers ... of wel?
Als dat zo was dan zou de KLu dat bij elke gelegenheid tot in den treure herhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij heeft geen land per dag een hogere kill ratio behaald dan wij op de Duitsers ... of wel?
En, als je het mag geloven, mede door die verliezen boven Nederland wilde AH de invasie van Engeland toch maar ff afgelasten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef Pumatje het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat is gelijk de enige vrije slag waar ik aan doe.
De KL he...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als dat zo was dan zou de KLu dat bij elke gelegenheid tot in den treure herhalen
quote:
quote:Hoewel de luchtdoelartillerie geen afdoende bescherming kon bieden tegen de enorme overmacht, slaagde zij er toch in de vijand indrukwekkend verliezen toe te brengen.
Gedurende de oorlogsdagen werden 314 vliegtuigen neergeschoten, te weten 139 vijandelijke bommenwerpers en jagers en 175 overige vliegtuigen.
De geschiedenis door de Nederlandse luchtdoelartillerie in de meidagen van 1940 geschreven, vormt ongetwijfeld een bladzijde uit de krijgshistorie waarop met trots kan worden teruggezien. De Luftwaffe werd een slag toegebracht waarvan deze zich nimmer meer geheel heeft weten te herstellen.
Het verliespercentage aan Duitse zijde was zo ingrijpend, dat de Duitse generaal Speidel later stelde: “Het boven Nederland geleden verlies aan transportcapaciteit heeft zich nog jaren doen voelen”.
Vrijslag... Dat dikke deel van dat kaliber op je plaatje. .204 en .206 inch.quote:
Ghehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
we leren je morgen nog wel wat bij
Wtf, schrok me een ongeluk manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrijslag... Dat dikke deel van dat kaliber op je plaatje. .204 en .206 inch.
Te grote vrijslag dan krijg je dit:
Live meemaken als je er achter staat...quote:
Ongelukken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Live meemaken als je er achter staat...
Gebeurde dus bij de QCB bij ons, maar ja die is niet af te stellen.
Wat blauwe plekken en brandwonden, niets ernstigs. Het was gelukkig ook op een M63 affuit, dan sta je nog een stukje met je hoofd van het wapen af. Als dit gebeurd was met een voertuig affuit had ik het somber ingezien, het deksel lag 10 meter verderop...quote:
Noem maar een bedragquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bier koop ik zelf wel. Ik wil geld zien
Moet je bij BB zijn, die heeft een bierkeet, en geeft gratis bier weg.quote:
Oe!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je bij BB zijn, die heeft een bierkeet, en geeft gratis bier weg.
Kl: 314 vs Klu: 86....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Pumatje het volgende:
Op National geographic spreken ze van 400 toestellen door de Lua en de Klu neergehaald. Dat zijn er honderd per dag. Gemiddeld dus 4,1 toestel per uur. Ofwel 1 toestel elk kwartier
Dat is best wel baas.
Ja ho eens ff, dat mag helemaal niet volgens de wetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Pumatje het volgende:
?BB heeft bierkeet?
Meeting in de bierkeet denk ik dus.
The bangBusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Pumatje het volgende:
?BB heeft bierkeet?
Meeting in de bierkeet denk ik dus.
Dat was wel heel erg hequote:
Subtiel? Als het om bier gaat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het kon misschien ietsjes subtieler
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan die zure hyves smileys...
Zeker nog het onderwerp bij borrels voor die oude bazen bij de luaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kl: 314 vs Klu: 86....
Prutsers die Klu...
Maar dat is best ff doorschieten ja.
/carequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff, dat mag helemaal niet volgens de wet
Erger dan dit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan die zure hyves smileys...
Zoveel drink ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Als jullie met z'n alle komen zuipen heb ik aan een vrachtwagen nog niet genoeg
Op die fiets, ik vond het al zo vreemd dat je het over zwemmen ging hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrijslag... Dat dikke deel van dat kaliber op je plaatje. .204 en .206 inch.
Te grote vrijslag dan krijg je dit:
Ik hoop maar dat jullie knaapjes het over die biermeeting in de bierkeet hebben..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maaruh back to the point..
Wat vind je ervan? Als je even niet aan geld denkt
Voor niks gaat de zon op, dus voor mijn verschijing zal betaald moeten worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maaruh back to the point..
Wat vind je ervan? Als je even niet aan geld denkt
Invite onlyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat jullie knaapjes het over die biermeeting in de bierkeet hebben..
Yup, in het verleden wel, heb wel eens met zo'n ouwe baas gesproken, maar de laatste 5 a 10 jaar geen WW2 veteraan meer gezien. Nog wel baasjes van 928 afd ltlua Biak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zeker nog het onderwerp bij borrels voor die oude bazen bij de lua
Wat zeg ik nou, afgezien van het geld? Retourtje is te doen, en dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor niks gaat de zon op, dus voor mijn verschijing zal betaald moeten worden.
Zelfs Hitler was niet gek. Tijd kost geld. Als jullie mij willen inhuren, leuk, maar dan wil ik daar een redelijke vergoeding voor hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou, afgezien van het geld? Retourtje is te doen, en dan?
Je moet een grap makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs Hitler was niet gek. Tijd kost geld. Als jullie mij willen inhuren, leuk, maar dan wil ik daar een redelijke vergoeding voor hebben.
DM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar hebben jullie het over? Hupsje wil het snappen
Ik ben geen clown die zich laat inzetten voor enkele mafketels. Geld wil ik zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet een grap maken![]()
Het hoeft niet op werkdagen te vallen o.i.d. En je kan toch best een avondje pleite?
Tsjah, dan is het EndExquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben geen clown die zich laat inzetten voor enkele mafketels. Geld wil ik zien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef AchJa het volgende:
@Puma,
Herinnert me weer aan een leuke anekdote tijdens de nieuwjaarsborrel onderofficieren een jaar of 10/15 geleden.
Druk aan de zuip in de onderofficierskantine, inclusief allerlei oudgedienden en veteranen. Op een gegeven ogenblik komt de officier van dienst (een elnt) poolshoogte nemen, die was in militair tenue, wij waren allemaal in burger. De luit staat met zo'n ouwe baas te ouwehoeren aan de bar en die ouwe baas ziet de wing op het pak van de luit:
Ouwe baas: Luitenant, ik zie dat u uw wing hebt gehaald.
Luit: Correct, grondopleiding KCT, sprong hier sprong daar, dikke verhalen.
Ouwe baas: Zo zo...
Luit: Vanwaar de belangstelling? Heeft u ook uw wing?
Ouwe baas: Nou, heb de opleiding wel gedaan, maar heb mijn wing nooit gehaald.
Luit: Hoezo dat dan? Blessure?
Ouwe baas: Nee, niet genoeg sprongen gemaakt, slechts 1 sprong.
Luit: Aha, nee dat is niet genoeg voor de wing... Hoe kwam dat?
Ouwe baas: Kreeg maar de kans voor 1 sprong... Boven de Ginkelse heide...
Luit: Knak...
Zeker interesse in verhalen van veteranen uit WOIIquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Pumatje het volgende:
Dat zijn natuurlijk altijd de verhalen![]()
Als een sichelschnitt chopt die oude baas zo de grond onder zijn voeten vandaan. Mooi is dat ja.
Heb een boel interviews gehouden met die oude heren. Zal er eens wat posten als mensen dat leuk vinden. Eentje werd helemaal woest tijdens een interview toen het over de Nederlanders in de SS ging.![]()
Balde zijn vuisten de hele tijd. Ik dacht, die geeft me straks een knal voor m'n bakkes. Beetje woest met die vuisten zwaaien. Mooi is dat
Geweldig die ouwe baasjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Pumatje het volgende:
Dat zijn natuurlijk altijd de verhalen![]()
Als een sichelschnitt chopt die oude baas zo de grond onder zijn voeten vandaan. Mooi is dat ja.
Heb een boel interviews gehouden met die oude heren. Zal er eens wat posten als mensen dat leuk vinden. Eentje werd helemaal woest tijdens een interview toen het over de Nederlanders in de SS ging.![]()
Balde zijn vuisten de hele tijd. Ik dacht, die geeft me straks een knal voor m'n bakkes. Beetje woest met die vuisten zwaaien. Mooi is dat
Kom maar door, zeker interessant.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Pumatje het volgende:
Zal er eens wat posten als mensen dat leuk vinden.
Jij mag niet komen, je moet eerst huzaartje getilt worden.quote:
Elaborate?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij mag niet komen, je moet eerst huzaartje getilt worden.
Dus ik mag ook niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij mag niet komen, je moet eerst huzaartje getilt worden.
Alleen op veteranendag als ER meelooptquote:
quote:
de Ruyter draait zich nu om in zijn grafquote:
Geen LTZ maar HTZquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de Ruyter draait zich nu om in zijn graf
Ja maar daar ga jij dan weer wild mee gooien enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen op veteranendag als ER meeloopt
Tja, nooit een goede marketenster geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar daar ga jij dan weer wild mee gooien enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |