Weet wel dat Armstrong Simeoni terug haalde, dat was pas onsympathiek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat Armstrong vol doorgetrokken heeft na een val.
twitter:BlancoCycling twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:49:20The first group accepts the gentleman’s agreement and takes it easy so the riders who were caught behind the crash can return. #giro reageer retweet
De L van laf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Evertjan het volgende:
twitter:BlancoCycling twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:49:20The first group accepts the gentleman’s agreement and takes it easy so the riders who were caught behind the crash can return. #giro reageer retweet
Onzin. Toen Gesink bergop de beste in de Vuelta was, met kans op de leiderstrui, lag 'ie er in de slotweek ook gewoon weer bij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dinsdag had hij zo'n akkefietje...als je echt in vorm bent, overkomt je dit niet.
Als je je door Knees de les laat voorschrijven is er wel wat mis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk komt er na de finish niemand klagen dat zij wel wilden rijden, maar dat ze niet mochten van Knees.
Ik voorzie dat Knees dan morgen vol doortrekt als Wiggins een voorsprong heeft door pech bij anderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk komt er na de finish niemand klagen dat zij wel wilden rijden, maar dat ze niet mochten van Knees.
dat hopen de renners die nog niet in het peloton zitten nu al.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen hoopt dat Sky volgende keer ook beetje wacht
Ik vind het wel prima dat er gewacht wordt. Zodra je niet wacht, gaat er nog nerveuzer gereden worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja prima, maar dan moet het wel altijd gebeuren. En dat is niet zo, verre van.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel sympathiek hoor, dat wachten. Als de koerssituatie het een beetje toelaat ben ik er wel voor.
Ik ben er ook wel voor maar dan moeten ze geen onderscheid maken in renners of ploegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel sympathiek hoor, dat wachten. Als de koerssituatie het een beetje toelaat ben ik er wel voor.
Waarbij Puccio op de derde rij erbij gaat liggen op een smal paadje, waardoor de rest er niet door kan....quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Knees dan morgen vol doortrekt als Wiggins een voorsprong heeft door pech bij anderen.
De geschiedenis herhaalt zich altijd.
Uiteraard met 1 winnaar.quote:
Op zich is het logisch dat ze denken dat Sky niet makkelijk te grazen is te nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel voor maar dan moeten ze geen onderscheid maken in renners of ploegen.
Volgens mij Bouet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Alleen Roux wilde rijden, was het niet Roux die nog dat "sprintje" ging doen in de Ardennenrit in de Tour om de rest te trollen?
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
amai das zou ne plezante zijn
Belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Niemand wacht op de eenzame Vacansoleil renner die nog achter het peloton zit
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja prima, maar dan moet het wel altijd gebeuren. En dat is niet zo, verre van.
Tja, altijd altijd... Als een Agnoli valt snap ik wel dat ze niet met z'n allen gaan wachten. Of in een volle finale. Vind het prima als dit met een soort ongeschreven regel opgelost wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel voor maar dan moeten ze geen onderscheid maken in renners of ploegen.
Vacansoleil zit morgen in de slag om ze een lesje te leren!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Niemand wacht op de eenzame Vacansoleil renner die nog achter het peloton zit
Zoals bij Valverde vorig jaar in de Vuelta. Toen wisten ze niet hoe snel ze een treintje vooraan moesten vormen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Tja, altijd altijd... Als een Agnoli valt snap ik wel dat ze niet met z'n allen gaan wachten. Of in een volle finale. Vind het prima als dit met een soort ongeschreven regel opgelost wordt.
Doorrijden als er een redelijke top 10-kandidaat bij ligt in een dergelijke situatie vind ik onsportief.
Armstrong wachtte ook en als 1 renner een killersmentaliteit had dan was hij het welquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:09 schreef superniger het volgende:
wachten op andere teams
geen killersmentaliteit hebben
Dat wekt toch geen verbazing?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard met 1 winnaar.
De Belgen hebben Cavendish als halve belg geadopteerd nu?
Op Ullrich ja. 1 keer. Toen half Euskaltel kassei steentjes aan het happen was trok US Postal (Of Discovery) ook de gashendel open.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Armstrong wachtte ook en als 1 renner een killersmentaliteit had dan was hij het wel
Mwah die lag een straatlengte voor, dus dan is het wel makkelijker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Armstrong wachtte ook en als 1 renner een killersmentaliteit had dan was hij het wel
Tja, Herbert was ook Menchov-fan toen die voor Rabo reed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard met 1 winnaar.
De Belgen hebben Cavendish als halve belg geadopteerd nu?
Die waren er op merites afgereden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op Ullrich ja. 1 keer. Toen half Euskaltel kassei steentjes aan het happen was trok US Postal (Of Discovery) ook de gashendel open.
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:10 schreef Szura het volgende:
Die vieze Sky ploeg zou zelf ook hard zijn doorgereden
In zijn wiel zit je veiliger dan voor hem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:15 schreef Burner82 het volgende:
Ik zou toch niet in het wiel van Ferrari willen rijden... kamikaze rijder..
Veiligste plek nu.quote:
quote:
Hmm, ik dacht echt dat Gesink er een flinke snok op zou gevenquote:
Exact wat ik ook dacht toen ik de uitslag zagquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:28 schreef baggerbaas het volgende:
Ook weer typisch AG2R om 6 en 7 te eindigen
Bouhanni leek echt fors te moeten remmen, dus die heeft al bij al meer energie verspild.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op 't moment dat Cavendish aangaat, zat Gavazzi ongeveer even ver als Bouhanni, die was even snel.
De vloek van de Nederlandse kleurenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die Bouhanni had ook niks aan zn ploeg
Maar Gavazzi moest dan weer om die 2 AG2R-renners heen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bouhanni leek echt fors te moeten remmen, dus die heeft al bij al meer energie verspild.
net als die ene van liguigas die keek op 400 meter voor het eind ook eens om om toen te zien dat viviani al lang uit zijn wiel was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:35 schreef Chiappucci het volgende:
Argos-treintje leek nergens op vandaag. Gingen vol aan terwijl Degenkolb in z'n rode trui nog een stuk verder was. Wordt uiteindelijk ook pas 25e ofzo.
Nee nog niet. Dat is pas nieuwsquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:38 schreef Sautor het volgende:
Is deze week uberhaupt buren al een keer doorgeschoven?
Dan kan Mexicanobakker zijn laptop beter alvast gaan vasttapen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef DutchSL het volgende:
Morgen een mini-LBL::
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_07.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Tevens de streek van di Luca, die gaan we nog wel zien.
Heeft vooral veel weg van de loodzware etappe uit Tirreno. Wel altijd mooi overigens, koersen in Le Marchequote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef DutchSL het volgende:
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2013/images/tappa/tappa_dettagli_tecnici_altimetria_07.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Pirazzi deed gewoon een ontsnappingspoging en eindigde als zestiende.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:43 schreef TheArt het volgende:
Bardiani neemt een team vol rappe mannen mee en wie eindigt vandaag het beste in de massasprint: Pirazzi als 16e, de grootste anti-sprinter uit het team
Abruzzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Heeft vooral veel weg van de loodzware etappe uit Tirreno. Wel altijd mooi overigens, koersen in Le Marche
Verrek, ze zitten nog wat zuidelijkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Abruzzo![]()
Di Luca komt net van de andere kant van de grens.
Het is tegen die tijd normaal gezien al wel uit elkaar gereden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef knep het volgende:
Jammer van die 7,5 km na het laatste klimmetje.
Tegen die tijd ligt het in de vluchtersgroep, die het ongetwijfeld gaat halen, al wel helemaal uit elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef knep het volgende:
Jammer van die 7,5 km na het laatste klimmetje.
Leuke etappe, verwacht dat sommige klassementsrenners ook wel iets zullen gaan proberen. Hesjedal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef DutchSL het volgende:
Ah ik had geen smiley of pi bijgevoegd, dan kan het inderdaad lijken dat die opmerking serieus wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens de uitslag in dezelfde tijd gefinisht in het peloton.
Thanks!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
De echt leuke bergetappes komen pas aan het eind van de Giro (etappe 14,19,20). Maar daarvoor zitten nog enkele leuke heuveletappes en als je van tijdrijden houdt moet je zaterdag kijken.
Ik vond de etappe van vandaag ook wel leuk eigenlijk... Maar ik ben dan ook een fan van dingen zoals Sky-treintjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
De echt leuke bergetappes komen pas aan het eind van de Giro (etappe 14,19,20). Maar daarvoor zitten nog enkele leuke heuveletappes en als je van tijdrijden houdt moet je zaterdag kijken.
Je vergeet etappe 15 (aankomst op de Galibier)quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
Werkt niet in Nederland toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Werken bij jullie de filmpjes op Sporza.be gewoon?
Ik wil enkele filmpjes bekijken maar krijg ze niet geopend.
Sowieso rijdt heel Vini Fantini vandaag in de achtertuin. Farnese Vini komt namelijk uit de Abruzzen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Rabottini rijdt naar huis morgen + een leuk "aanvallersparcours" = favoriet
Hadden gewoon 1 en 2 moeten worden dus, was wel goed geweest voor mijn pronoquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar Gavazzi moest dan weer om die 2 AG2R-renners heen.
Dat stond hij 2 jaar terug ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt geen ruimte denk ik, staat te kort in het klassement.
En hoe vaak lukte het om daadwerkelijk het podium te halen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef bjarki het volgende:
Weinig ambitieus de NL teams.
Argos: http://nos.nl/artikel/505030-goed-gedaan-ondanks-resultaat.html
En bij Blanco komen ze al lofuitingen tekort wanneer Martens op plek 3 in een etappe eindigt. Om nog maar te zwijgen van het feit dat men 'hoog' mikt met misschien, wellicht, een top 5 plaats voor Gesink.
VS? Hebben die überhaupt een streefdoel? Als vanouds een aanvallersploeg die geen platte prijs rijdt?![]()
![]()
Sorry voor de negativiteit, maar ik kan me herinneren dat men bij Blanco in ieder geval hoger mikte. Podiumplaatsen in eindklassementen en al dat. Dit is toch een beetje zesjesmentaliteit.
De dag na een etappeoverwinning van een Nederlandse ploeg in een grote ronde hiermee komen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef bjarki het volgende:
Weinig ambitieus de NL teams.
Argos: http://nos.nl/artikel/505030-goed-gedaan-ondanks-resultaat.html
En bij Blanco komen ze al lofuitingen tekort wanneer Martens op plek 3 in een etappe eindigt. Om nog maar te zwijgen van het feit dat men 'hoog' mikt met misschien, wellicht, een top 5 plaats voor Gesink.
VS? Hebben die überhaupt een streefdoel? Als vanouds een aanvallersploeg die geen platte prijs rijdt?![]()
![]()
Sorry voor de negativiteit, maar ik kan me herinneren dat men bij Blanco in ieder geval hoger mikte. Podiumplaatsen in eindklassementen en al dat. Dit is toch een beetje zesjesmentaliteit.
Ja 00.15 reken ik nog gewoon bij donderdag als je het niet erg vindtquote:
Het gaat me ook niet om het resultaat. Argos en Blanco hebben alle reden tevreden te zijn over het verloop tot nu toe. Ik stoor me alleen aan renners (van team websites kun je het nog wel verwachten) die zich tevreden stellen met verre ereplaatsen en daar nog fier op zijn ook. In de (wieler)sport telt eigenlijk alleen winnen, ereplaatsen zijn leuk voor de lijstjes maar je wint er geen punten, noch veel publiciteit mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De dag na een etappeoverwinning van een Nederlandse ploeg in een grote ronde hiermee komen...
Argos wint een etappe; het gaat niet om het resultaat. Argos rijdt een dag later een verloren etappe; JE MOET RIJDEN OM TE WINNEN GOFTEDOMME!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef bjarki het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om het resultaat. Argos en Blanco hebben alle reden tevreden te zijn over het verloop tot nu toe. Ik stoor me alleen aan renners (van team websites kun je het nog wel verwachten) die zich tevreden stellen met verre ereplaatsen en daar nog fier op zijn ook. In de (wieler)sport telt eigenlijk alleen winnen, ereplaatsen zijn leuk voor de lijstjes maar je wint er geen punten, noch veel publiciteit mee.
Als Argos zijnde hoef je niet blij te zijn als je ploeg de hele dag op kop rijdt maar geen enkel resultaat boekt en een 3e plaats in een etappe voor Blanco (dankzij een pile up van renners) ligt eigenlijk niet meer dan in de lijn van verwachting (er doen maar 23 ploegen mee, grote kans dat je eens top 10 rijdt..).
Doelstelling voor elke koers moet zijn: we rijden om te winnen.
Als je je al tevreden gaat stellen met verre ereplaatsen of gewoon een dagje op kop te hebben gereden geraak je natuurlijk nergens
Ik verwacht eigenlijk toch wel dat Hesjedal en Evans wat gaan proberen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Drebbelman het volgende:
Vandaag zou een mooie dag zijn om Wiggins op achterstand proberen te rijden.. maar de grote mannetjes zullen zich wel inhouden vanwege morgen, zodat een vluchtgroepje wint.
Het één sluit het ander niet uit hè. Er kan best een vluchtersgroep voor de etappe gaan strijden, wat me heel erg aannemelijk lijkt, en alsnog kan Wiggins in het peloton aangevallen worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef Drebbelman het volgende:
Vandaag zou een mooie dag zijn om Wiggins op achterstand proberen te rijden.. maar de grote mannetjes zullen zich wel inhouden vanwege morgen, zodat een vluchtgroepje wint.
Maar je moet ook wel realistisch blijven he. Ik denk dat een 3e plaats voor Martens gewoon goed is. Ik bedoel, het is niet bepaald een topper ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef bjarki het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om het resultaat. Argos en Blanco hebben alle reden tevreden te zijn over het verloop tot nu toe. Ik stoor me alleen aan renners (van team websites kun je het nog wel verwachten) die zich tevreden stellen met verre ereplaatsen en daar nog fier op zijn ook. In de (wieler)sport telt eigenlijk alleen winnen, ereplaatsen zijn leuk voor de lijstjes maar je wint er geen punten, noch veel publiciteit mee.
Als Argos zijnde hoef je niet blij te zijn als je ploeg de hele dag op kop rijdt maar geen enkel resultaat boekt en een 3e plaats in een etappe voor Blanco (dankzij een pile up van renners) ligt eigenlijk niet meer dan in de lijn van verwachting (er doen maar 23 ploegen mee, grote kans dat je eens top 10 rijdt..).
Doelstelling voor elke koers moet zijn: we rijden om te winnen.
Als je je al tevreden gaat stellen met verre ereplaatsen of gewoon een dagje op kop te hebben gereden geraak je natuurlijk nergens
Precies. Ze hebben geen sprinter bij zich of een andere erkende hele snelle rittenkaper. Dan denk ik dat dat je met elke dichte ereplaats in het begin van de ronde, terwijl je eigenlijk met iets anders bezig bent (Gesink uit de wind houden), blij moet zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:58 schreef Spies het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel realistisch blijven he. Ik denk dat een 3e plaats voor Martens gewoon goed is. Ik bedoel, het is niet bepaald een topper ofzo.
Zou goed kunnen, vrij heuvelachtige eind van de etappe, zie de profielen ergens hierboven in dit topic.quote:
Grote kans voor ontsnappers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Al is het nog altijd zo dat de renners de koers maken.
Die kans lijkt me erg groot, maar ook in het peloton kan er nog veel gebeuren.quote:
Oke leuk, hopelijk kunnen de Nederlanders wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die kans lijkt me erg groot, maar ook in het peloton kan er nog veel gebeuren.
Ik voorspel i.i.g. als winnaar iemand van Vini Fantini of Rubiano.
Hooguit Weening heeft een kleine kans. Verwacht maar niet te veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke leuk, hopelijk kunnen de Nederlanders wat.
Ja inderdaad, maar vindt het al een verademing als Gesink vooraan rijdt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Hooguit Weening heeft een kleine kans. Verwacht maar niet te veel.
Denk zelf Di Luca, helaas.
Cattaneo is trouwens in een keer door naar het ziekenhuis na een val na drie kilometer.
Sella, Tamouridis, Tjallingii, Rollin, Hansen, en Ligthartquote:
Is meer sprinter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ligthart, is die beetje goed? Sorry volg het niet zo lang.
Twee jaar geleden Nederlands kampioen, maar vind het sindsdien toch wat matigjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ligthart, is die beetje goed? Sorry volg het niet zo lang.
Hij kan dit parcours op zich best aan en is in goede vorm (volgens hemzelf). Dus wie weet komt daar vandaag verandering inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Twee jaar geleden Nederlands kampioen, maar vind het sindsdien toch wat matigjes.
Tjallingii is nog minder klimmer dan Ligthart.quote:
Maar dat is ook geen type voor dit heuvelachtige parcours.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef danos het volgende:
Die Sella heeft ook niet heel veel meer klaargemaakt na zijn dopingverhaal. Had hem met Bruseghin wel altijd in mijn poultjes voor 2009
Dan hebben we helaas de Ronde Van België.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef baggerbaas het volgende:
Etappes 15, 19 en 20 worden integraal uitgezonden door de RAI. Heb nog niet kunnen vinden of Sporza/Eurosport dat ook doen.
Ik vind het ook wel mooi om Blanco in de aanval te zien in plaats van dat: alles voor Gesink-verhaal altijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wel mooi dat de Nederlandse ploegen/renners elke dag wel in de aanval te zien zijn.
We dacht je van Weening 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Even geen zin om te zoeken, hoe lang is het geleden dat een nederlander een etappe won in de Giro? Ik kan het me zo niet herinneren, moeten we echt terug naar de tijd van Jeroen Blijlevens?
Oke ja nu je het zegt...quote:
Boom?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Oke ja nu je het zegt...
Dan is Weening dus de laatste nederlandse etappewinnaar in zowel Giro als Tour.
Vuelta?
Boom in 2009.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Oke ja nu je het zegt...
Dan is Weening dus de laatste nederlandse etappewinnaar in zowel Giro als Tour.
Vuelta?
Sporzaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden of kijken jullie op livestreams?
Dan maar de stream he. Hier staat vast wel iets tussen:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.... Heb helaas geen Sporza bij mijn provider (
Heb je geen één (gewoon België 1)?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.... Heb helaas geen Sporza bij mijn provider (
Hmmmm, ik zit niet op te letten. Ik had op Één gekeken maar zag de Giro er niet tussen staan maar ik had gewoon niet goed gekeken. Bedankt!quote:
Steegmans is dan ook mentaal veruit de zwakste renner uit het peloton, dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:32 schreef Drebbelman het volgende:
Die Belgen laten echt geen mogelijkheid onbenut om Steegmans wat veren in zijn aars te proppen.
Die bereidt zich voor op de Tour.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef sonnyspek het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Jurgen van den Broeck?
Haha, echt hèquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een belg die klaagt over slechte wegen
Betonbanen met bitumineuze voegvullingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een belg die klaagt over slechte wegen
Hij had het over Mohammed Ali. En toen zei ie: "Ja en als je een bokscarrière begint, veel kans op slagen."quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
"Als je een bokscarrière start heb je veel kans op slagen"
Zou daar ook een klassement voor zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:55 schreef knep het volgende:
Kunnen de Nederlanders ook eens proberen op hun fiets te blijven zitten?.
Klassement voor: meeste tijd niet op de fiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Zou daar ook een klassement voor zijn?
Zijn er eigenlijk nog cameras in volgauto's aanwezig? Was een tijdje een trend, maar hoor je nu weinig meer van.quote:
Toen Ciolek MSR won was zijn ploeg volgens mij hele dag gevolgdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog cameras in volgauto's aanwezig? Was een tijdje een trend, maar hoor je nu weinig meer van.
Voor zover ik weet gebeurt dat alleen regelmatig bij Orica - GreenEdge. Die hebben elke dag een Backstage Pass, te zien op hun Facebook-pagina.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog cameras in volgauto's aanwezig? Was een tijdje een trend, maar hoor je nu weinig meer van.
nee, hij startte om 8 uur en wij pas om 9 uur, en zat vast al aan de pasta toen wij 's middags weer terugkwamen. Hij fietst ook natuurlijk net ff wat sneller dan ik. Wel leuk om de tijden te vergelijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |