Weet wel dat Armstrong Simeoni terug haalde, dat was pas onsympathiek.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat Armstrong vol doorgetrokken heeft na een val.
twitter:BlancoCycling twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:49:20The first group accepts the gentleman’s agreement and takes it easy so the riders who were caught behind the crash can return. #giro reageer retweet
De L van laf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Evertjan het volgende:
twitter:BlancoCycling twitterde op donderdag 09-05-2013 om 16:49:20The first group accepts the gentleman’s agreement and takes it easy so the riders who were caught behind the crash can return. #giro reageer retweet
Onzin. Toen Gesink bergop de beste in de Vuelta was, met kans op de leiderstrui, lag 'ie er in de slotweek ook gewoon weer bij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dinsdag had hij zo'n akkefietje...als je echt in vorm bent, overkomt je dit niet.
Als je je door Knees de les laat voorschrijven is er wel wat mis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk komt er na de finish niemand klagen dat zij wel wilden rijden, maar dat ze niet mochten van Knees.
Ik voorzie dat Knees dan morgen vol doortrekt als Wiggins een voorsprong heeft door pech bij anderen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk komt er na de finish niemand klagen dat zij wel wilden rijden, maar dat ze niet mochten van Knees.
dat hopen de renners die nog niet in het peloton zitten nu al.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen hoopt dat Sky volgende keer ook beetje wacht
Ik vind het wel prima dat er gewacht wordt. Zodra je niet wacht, gaat er nog nerveuzer gereden worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja prima, maar dan moet het wel altijd gebeuren. En dat is niet zo, verre van.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel sympathiek hoor, dat wachten. Als de koerssituatie het een beetje toelaat ben ik er wel voor.
Ik ben er ook wel voor maar dan moeten ze geen onderscheid maken in renners of ploegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel sympathiek hoor, dat wachten. Als de koerssituatie het een beetje toelaat ben ik er wel voor.
Waarbij Puccio op de derde rij erbij gaat liggen op een smal paadje, waardoor de rest er niet door kan....quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Knees dan morgen vol doortrekt als Wiggins een voorsprong heeft door pech bij anderen.
De geschiedenis herhaalt zich altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |