Ik zou dat op een gewone weg niet eens durvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 240, en toen greep de begrenzer in
Maar 290 is gewoon 'speeding', dat heeft weing meer met autorijden te maken, want een bochtje nemen ofzo zit er niet in
ik reed zelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
280+ of zoin een dik gesoepte bmw
... en tering ja wat is dat snel!
(was ook 1x en nooit meer) scheet letterlijk 7kleuren stront ...
En dan nog gewoon ingehaald worden door een lambo![]()
Vond mn maat echt niet leuk hahaha
Is toch ook zo met die gekken op die motoren ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat op een gewone weg niet eens durven![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
zou het zelf denk niet eens durven ....quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik reed zelf![]()
en ik had nog gas over![]()
maar te weinig weg
kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 240, en toen greep de begrenzer in
Maar 290 is gewoon 'speeding', dat heeft weing meer met autorijden te maken, want een bochtje nemen ofzo zit er niet in
Denk dat als het een klein autotje is je er dwars door heen gaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
en ook maar hopen dat er geen klapjosti ineens op de linkerbaan wil gaan rijden
Ook datquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
en ook maar hopen dat er geen klapjosti ineens op de linkerbaan wil gaan rijden
Wat voor auto is dat ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef D. het volgende:
Ik zou best eens een landingsbaan ofzo ter beschikking hebben om te kijken wat mijn topsnelheid is.
Als het goed is rond de 285
Sommige mensen vragen er wel om inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Is toch ook zo met die gekken op die motoren ...
Ghostrider etc ... ff een wheely met 275+ ... hoe zo ik wil graag dood !
ben 1 keer mijn rijbewijs kwijtgeraakt voor een weekquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de wegen in bijvoorbeeld Duitsland niet echt. Ik heb bij Top Gear wel eens zo'n lang gestrekte weg gezien voor testen. Dat lijkt me wel stoerquote:
Wow, dat is echt krankzinnig snel gewoon man. Ik reed toen zelf 200 en dat vond ik al engquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef D. het volgende:
Ik zou best eens een landingsbaan ofzo ter beschikking hebben om te kijken wat mijn topsnelheid is.
Nurnbergringquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef D. het volgende:
Een week maar voor zo'n overtredingquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben 1 keer mijn rijbewijs kwijtgeraakt voor een week![]()
102 kilometer te hard
en naar Oostenrijk ben ik ook maar een paar jaar niet gegaan
Hahahahahaquote:
Die is niet lang/recht genoeg denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nurnbergring![]()
kan je zelf een keer los gaan
Seeyaquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond (misschien)
ja dus dat.quote:
lang genoegquote:
kersjequote:
Je was me net voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kersje![]()
* goldfinger1963 geeft koffie
Dankjequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kersje![]()
* goldfinger1963 geeft koffie
0-100 in 5 sec., vlot genoeg dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lang genoeg![]()
of trekt jouw wagen zo langzaam op
Misch heb ik het gemist...quote:
dan kan je hem daar wel testenquote:
Kan 'm niet vindenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:50 schreef D. het volgende:
Ik zoek nog een filmpje waar iemand mij filmde toen ik voorbij reed
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Misch heb ik het gemist...
Wot are you driving
quote:
Een autoquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Misch heb ik het gemist...
Wot are you driving
quote:
Dat zijn toch mijlen per uur neem ik aan, Captain Slow?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef D. het volgende:
Kwam wel deze tegen, van mijn uitlaattestavondje
Je mag daar maar 50, dus ik deed het rustig aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn toch mijlen per uur neem ik aan, Captain Slow?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al word het moeilijker om parts te vinden
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik ga binnen kort ook weer aan de hobbieDa's meer voor de zandweggetjes, die ik dan weer liever niet pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al word het moeilijker om parts te vinden![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik ga binnen kort ook weer aan de hobbieHeb je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al word het moeilijker om parts te vinden
![]()
En de kaboutertjes laten het afweten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit hier al de hele tijd met een stapel was naats me die opgevouwen moet worden
True maar het blijft leuk speel goed en zandweggetjes hoeft niet persequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer voor de zandweggetjes, die ik dan weer liever niet pak
Yesquote:
Waar staat ie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Yes
Al heul lang en al heul lang niets meer aan gedaan dus moet er nu wel mee verder
mweh.. ik wist niet wie het wasquote:
Auto's zijn het leukste speelgoed dat er isquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
True maar het blijft leuk speel goed en zandweggetjes hoeft niet perse
Je kan er ook op duwenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Auto's zijn het leukste speelgoed dat er is
En nee, vrouwen zijn geen speelgoed
Bij mij in de buurt in een schuurquote:
Ja, waar is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt in een schuur![]()
Practisch kaal geplukt en gespoten
Maar hij gaat nog verder uitelkaar en word toch een andere kleurquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt in een schuur![]()
Practisch kaal geplukt en gespoten
Zaandamquote:
Ik heb alweer 2 broodjes opquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Had zo'n blikje zalm met peterseliesaus open gemaakt.. mhaow.. ik pak wel een boterhammetje
Ik laat het klussen aan de vakman overquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Heb nu mooie loods gevonden, met stroom licht etc
Dus kan er nu ook echt weer mee verder ^^
ook niet onbelangrijk waar ik mag beunen
Seks.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef D. het volgende:
Ik heb nu een energydrankje gevonden wat echt werkt
Nouja, werkt, mijn hart gaat er sneller van in ieder geval
Tis meer montage demontage, En ik doe het geen wat ik kan zelf (weet ik dat het goed gebeurt)quote:
Dat lukt mij ook nog wel, maar hij is al gemonteerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tis meer montage demontage, En ik doe het geen wat ik kan zelf (weet ik dat het goed gebeurt)
En de dingen die ik echt niet weet doet een kennis (monteur)
Kan je me uit leggen waarom meerdere mensen die UI hebbenquote:
Dat is het al.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moet snel weer mooi weer worden (kan niet wachten om weer wat te gaan doen aan mn autotje
Voor mij nog niet ben een kou kleumquote:
Was gisteren op TC. Ik maakte er een UI van. Toen ging iedereen hem ineens gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan je me uit leggen waarom meerdere mensen die UI hebben
Mensen zijn kuddedierenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
O, ik dacht dat een persoon gewoon heel vaak aan het posten was... ik kijk altijd eerst naar de avatar en dan pas naar de gebruikersnaamquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a numberquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vrouw mag wel jonger zijn wmb, man liever ouder. Sowieso ben ik bij een vrouw op de een of andere manier meestal dominanter ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |