Ik laat het klussen aan de vakman overquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Heb nu mooie loods gevonden, met stroom licht etc
Dus kan er nu ook echt weer mee verder ^^
ook niet onbelangrijk waar ik mag beunen
Seks.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef D. het volgende:
Ik heb nu een energydrankje gevonden wat echt werkt
Nouja, werkt, mijn hart gaat er sneller van in ieder geval
Tis meer montage demontage, En ik doe het geen wat ik kan zelf (weet ik dat het goed gebeurt)quote:
Dat lukt mij ook nog wel, maar hij is al gemonteerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tis meer montage demontage, En ik doe het geen wat ik kan zelf (weet ik dat het goed gebeurt)
En de dingen die ik echt niet weet doet een kennis (monteur)
Kan je me uit leggen waarom meerdere mensen die UI hebbenquote:
Dat is het al.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Moet snel weer mooi weer worden (kan niet wachten om weer wat te gaan doen aan mn autotje
Voor mij nog niet ben een kou kleumquote:
Was gisteren op TC. Ik maakte er een UI van. Toen ging iedereen hem ineens gebruikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kan je me uit leggen waarom meerdere mensen die UI hebben
Mensen zijn kuddedierenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
O, ik dacht dat een persoon gewoon heel vaak aan het posten was... ik kijk altijd eerst naar de avatar en dan pas naar de gebruikersnaamquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a numberquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vrouw mag wel jonger zijn wmb, man liever ouder. Sowieso ben ik bij een vrouw op de een of andere manier meestal dominanter ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |