toch niet weertquote:
En dan gaat hij bij dat wrak staan alsof het 'cool' is dat hij zojuist schade heeft geredenquote:
ik wil beiden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil een warme burger, geen warm broodje
ik wil het beide warmquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil een warme burger, geen warm broodje
tsja, je hebt niks aan heel die pipo niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij dat wrak staan alsof het 'cool' is dat hij zojuist schade heeft gereden
Mee eensch!quote:
dat bedoelde ik. zo'n koud broodje is droogquote:
True! Maar dat is het meestal wel bij die luiquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij het niet zijn fout is natuurlijk....
Precies. Idioot die gastquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja, je hebt niks aan heel die pipo niet.
Hij ook al?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij dat wrak staan alsof het 'cool' is dat hij zojuist schade heeft gereden
Kansloosquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag het op de Telegraaf though![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ey_in_de_prak__.html
het lijkt wel of die gast er plezier in heeft. mediageilquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag het op de Telegraaf though![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)ey_in_de_prak__.html
Afrojack?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoe hete die andere droeftoeter nou ?
ff zoeken
Ja die staats mongool jaquote:
En die lui vinden het nog prachtig ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gevind
[ afbeelding ]
geef dan aan mij lul!
Als je er zelf niet mee om kan gaan ...
Das nog het trieste er van ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En die lui vinden het nog prachtig ook
Ik vind het sowieso een dom spelletje, maar dat die jochies door het feit dat ze overbetaald worden ook nog eens denken iets voor te stellen en naast hun schoenen gaan lopen is helemaal jammerquote:
Absoluut. Wat zullen ze zich ook druk maken. Genoeg geldquote:
Inderdaad. Niet in staat blijken om een auto te besturen en dan lachen als je een ongeluk hebt. Ik had liever gezien dat hij zijn poten had gebroken maar dat hoor ik natuurlijk niet te zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een dom spelletje, maar dat die jochies door het feit dat ze overbetaald worden ook nog eens denken iets voor te stellen en naast hun schoenen gaan lopen is helemaal jammer
Ik ook, zonder meer! Maar het komt zo dom over om te lachen na een ongeluk. Poseer dan nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef D. het volgende:
Al geef ik ook eerlijk toe dat als ik zoveel geld had ik ook allemaal leuke auto's ging kopen
Ja mee eens maar dan zou ik er wel normaal in rijden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef D. het volgende:
Al geef ik ook eerlijk toe dat als ik zoveel geld had ik ook allemaal leuke auto's ging kopen
Ik zou sowieso niet op de foto willenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, zonder meer! Maar het komt zo dom over om te lachen na een ongeluk. Poseer dan niet
Normaal rijden is...eh....relatiefquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja mee eens maar dan zou ik er wel normaal in rijden.
En wil je een x gek doen dan ga je naar de racebaan ofzo
Jij weet zo'n auto waarschijnlijk ook wel onder controle te houden. Ik niet, dat geef ik toequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal rijden is...eh....relatief
Ik 'race' wel, maar heb wel respect voor overige verkeersregels
Ik denk wel te weten wat ik doe jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet zo'n auto waarschijnlijk ook wel onder controle te houden. Ik niet, dat geef ik toe
En die lui heel duidelijk ook niet al wisten ze dat blijkbaar niet van zichzelf
Pcies net als die gast die van die fly over af ging xDquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten wat ik doe ja
Maar dat denken zij waarschijnlijk ook
Ik heb nooit in een echt snelle auto gereden, daarom zou ik er waarschijnlijk wel moeite mee hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zag er wel triest uit eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pcies net als die gast die van die fly over af ging xD
Die d8 ook van dat gaat vast wel lukken ...
Geen idee wat die allemaal dacht, maar hij had het misquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idem hierquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
zullen we het onderzoek anders even afwachten? Wie weet brak er iets af waardoor hij eraf donderde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Was idd niet heel veel meer van over ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat die allemaal dacht, maar hij had het mis
Zo hard heb ik nog NOOIT gereden. Het snelst dat ikzelf heb gereden is geloof ik 200 km per uurquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
het hardste wat ik tot nu toe heb gereden is 290 km per uur
Het is een kwestie van wennen, en nooit kracht van de auto onderschattenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een echt snelle auto gereden, daarom zou ik er waarschijnlijk wel moeite mee hebben.
De 'snelste' auto waarin in heb gereden is een Cayenne turbo maar ik heb daar nooit gek mee gedaan. Het was ook mijn auto niet
Ik vond die Cayenne toen al snel wat ik niet had verwacht van zo'n grote en zware auto. En net wat jij zegt, in de auto van een ander wil je al helemaal geen ongeluk maken. Ik zou geloof ik niet echt geschikt zijn voor een heel snelle auto. Als ik kwaad ben geef ik waarschijnlijk vol gasquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een kwestie van wennen, en nooit kracht van de auto onderschatten
En in andermans auto moet de dubbel voorzichtig zijn
280+ of zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
precies of een klapbandquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we het onderzoek anders even afwachten? Wie weet brak er iets af waardoor hij eraf donderde.
Ik 240, en toen greep de begrenzer inquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
een vangrail kan vrij veel hebben (weet ik uit ervaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |