Allemaal waar, maar wat meer afwisseling in zijn songs zou toch wel mogen. Klinkt op zo'n lang album als Wolf wel heel snel als 1 pot nat..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja Tyler is wel geinig, zijn album tot nu toe hoogst gerate van 2013 met een 8.1 hier. Trekt zich niks aan van de Hip-Hop scene en trekt gewoon zijn eigen pad, parodieert er ook lekker op los en heeft nog goede teksten ook. En die stem.
Ik ben geen groot fan van Tyler zelf maar wel van het hele gebeuren er omheen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja Tyler is wel geinig, zijn album tot nu toe hoogst gerate van 2013 met een 8.1 hier. Trekt zich niks aan van de Hip-Hop scene en trekt gewoon zijn eigen pad, parodieert er ook lekker op los en heeft nog goede teksten ook. En die stem.
is dit hem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
Ik heb Tyler een keer live gezien met OFWGKTA, dat was echt hilarisch slecht. Zelfs voor live-hiphop.
das toch gezellig als iedereen meezingt... de lowlands alpha dj's zoeken hun liedjes er op uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo teringveel Lalalala in liedjes gedaan
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
Omdat het makkelijk is en mensen fijn mee kunnen zingen en je liedje dus eerder leuk gevonden wordt. Soms is het echt een zwaktebod, andere keren is het juist heel sterk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
De bekendste nananana jaquote:
Deze is best wel klachtwaardig an sich.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef debeterebob het volgende:
Eerste nanana die me te binnenschiet:
Bij Foxygen vind ik het nog kwalijker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze is best wel klachtwaardig an sich.
Is natuurlijk wel een goeie Lalala.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
En even serieus, ik plaats hem vijf minuten later, maar dat nummer van Iggy Pop was echt de aanleiding
We zullen het maar op het laatste houden idd, snap wel wat je bedoelt verder, dat is de Hip Hop waar ik zelf een hekel aan heb, maar doe mij maar lekker Soulful/jazzy hip hop met hele technische en moeilijke teksten/flows. Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
Bij rap heb ik altijd het idee dat het veel op elkaar lijkt. Vergelijkbare beats, dezelfde gouden kettingen, dezelfde moves, dezelfde onderwerpen. Kan ook komen omdat ik me er nooit echt in verdiept heb natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |