Waarom niet? ik vind het ook leuk om muziek buiten indie te luisteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan mijn jaarlijst ook wel maken maar daar zal weinig Indie en consorten inzitten dus dat bespaar ik jullie.
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan mijn jaarlijst ook wel maken maar daar zal weinig Indie en consorten inzitten dus dat bespaar ik jullie.
Hear, hear.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Ik had beter verwacht van Nick Cave dan Wikipedia.quote:Sirius is 8.6 light years away
Arcturus is 37
The past is the past
And it's here to stay
Wikipedia is heaven
When you don't want to remember anymore
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Ik vind het in dit topic nog wel meevallen, zeker in de laatste tijd wordt er ook wat meer mainstream muziek gepost.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister ook zat wat geen indie is. Lekker boeiend. En sowieso vind ik dat veel muziek ten onrechte het indiestempel krijgt omdat het anders 'minder goed' zou zijn. Ook in dit topic doen sommige mensen alsof indie garant staat voor kwaliteit en je meteen in Justin Bieber-achtige regio's zit als iets geen indie is. Lekker samen gruwelen om de mainstream waar wij gelukkig maar niet bij horen
Dat komt vast door de adoratie van bijvoorbeeld Norrage voor Justin Timberlake.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic nog wel meevallen, zeker in de laatste tijd wordt er ook wat meer mainstream muziek gepost.
De muziek is te 'moeilijk' voor mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Ik probeer wederom Shaking The Habitual te luisteren. Ik snap echt nog niet wat iedereen er in hoort.
Ait ait toch even doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom niet? ik vind het ook leuk om muziek buiten indie te luisteren.
Ja Tyler is wel geinig, zijn album tot nu toe hoogst gerate van 2013 met een 8.1 hier. Trekt zich niks aan van de Hip-Hop scene en trekt gewoon zijn eigen pad, parodieert er ook lekker op los en heeft nog goede teksten ook. En die stem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Tyler, The Creator klinkt tof, die zet ik even in mijn playlist op Spotify.
lekkerste videoclip zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Wel nummer 2 eigenlijk, want wat ik echt het lekkerste nummer vind is een Koreaans popnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |