Je legt de rand van je variabele op het uiterste punt (dus dat de tank nog vol zat) En dan is het maar hopen dat je dat zoekgebied door andere variabelen (camerabeeld, wegomleidingen etc etc etc) kunt verkleinen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan weer is mijn opmerking; Dan moeten we dus weten hoe vol die tank zat toen hij ging tanken...

Één van de foto's op moeder haar Facebook is... van een bos. Zouden ze misschien goede herinneringen hebben in dat desbetreffende bos? Misschien wat vergezocht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je legt de rand van je variabele op het uiterste punt (dus dat de tank nog vol zat) En dan is het maar hopen dat je dat zoekgebied door andere variabelen (camerabeeld, wegomleidingen etc etc etc) kunt verkleinen...
Vandaar dat het ook echt heel lang kan duren voor ze de jongens vinden. Ik vraag me ook af wat de bijkomende zaken zijn waarom ze dat bunderbos uitkammen nu...

Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculatiesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Één van de foto's op moeder haar Facebook is... van een bos. Zouden ze misschien goede herinneringen hebben in dat desbetreffende bos? Misschien wat vergezocht?

quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculaties

Negentig procent van de inhoud van dit topic zijn speculatiesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft gewoon met die onzinnige speculaties

Kijk hier kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:59 schreef flugeltje het volgende:
de politie lijkt er in elk geval vanuit te gaan dat de jongens bij de Rijnbrug niet meer in de auto zaten...

https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?

https://www.facebook.com/iris.vanderschuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand nog het linkje naar de facebookpagina van de moeder?

Geen dankquote:

ANPR is overal te vinden, vaak op toegangswegen naar steden en dorpen. Dit zijn gewoon camera's op palen dus wel degelijk permanent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:01 schreef MouzurX het volgende:
"Dat de auto op de N233 bij Rhenen heeft gereden is gebleken uit een mobiele ANPR, Automatic Number Plate Recognition.
Op dat beeld is het kenteken en een deel van de auto herkend als de auto van de vader. Of hij zelf aan het stuur zat of dat zijn zoontjes ook in de auto zaten is nog niet duidelijk. De politie hoopt op extra beelden die daar duidelijkheid over geven. De politie heeft inmiddels ruim honderd tips ontvangen over de zaak."
Sinds wanneer mag ANPR in nederland?
Ik dacht dat dit verboden was en hier recent een rechter nog over had gesproken?
edit: ah mobiel, dat mag dan wel, alleen permanent niet.

quote:Zoektocht in Bunderbos gestaakt
De zoektocht in het Bunderbos naar de twee vermiste broertjes uit Zeist is gestaakt. De militairen die het gebied hebben uitgekamd zijn al vertrokken. De twee jongens zijn niet gevonden.
Bron: nos.nl

Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...

Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef flugeltje het volgende:
In de laatste update op d'r facebook lijkt de moeder nog wel hoop te hebben dat ze levend gevonden worden...

Zoals hier eerder geopperd is kan daar natuurlijk ook mee bedoeld worden dat je als moeder bang kan zijn om je kinderen kwijt te raken.. 'Dit' hoeft natuurlijk geen betrekking te hebben op deze hele situatie..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?

Aan de andere kant, zonder hoop is alles al verlorenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |