SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
http://www.undeadmonkey.org.uk/trunce/category/latest-news/ En deze wordt ook regelmatig op maandagen gelopen hier. Vanaf juni of juli maar 's meedoen
Ja doei.![]()
Goed zeg!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
5M
45.11
5.44min/km (inclusief stukje wandelen waar het echt heel erg steil omhoog ging)
PB
quote:Prima? Ik droom van zo'n tijd zegquote:![]()
Goed gedaan![]()
Ik had geen wekker gezet en tot mijn eigen verbazing rond 8 uur al wakker. Even blijven liggen en na een kwartiertje opgestaan, hardloopkleren aan, glas water, banaan naar binnen en naar buiten! Nadat ik ziek geweest ben, is mijn conditie toch vrij snel weer terug aan het komen. Ik moest 4x7 minuten lopen (3 min wandelen tussendoor) en met nummers uitgezocht op jog.fm (voor 7:00 min/km) heb ik best constant gelopen voor mijn doen:
7:06 - 7:13 - 7:15 - 7:09![]()
Nu even kijken of ik mijn workouts van Runkeeper ook naar Endomondo krijg. Heb me ook aangemeld voor het FOK! team en met de Garmin heb ik straks Runkeeper niet meer nodig om schema's in te zetten![]()
![]()
Iedereen succes vandaag op golden10 of 'nacht van' of andere evenementen!!!
Hier m'n rondje weer gedaan vanmorgen.. Druk met hardlopers in het bos!![]()
Maar goed, les 7 in de pocket.. nog maar 11 tot de 10km
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gister toch niet gelopen omdat vandaag de sportschool toch dicht zat, dus m'n spierpijn een dagje langer gegeven en nu zo een eindje hobbelen. Kuit is nog steeds pijnlijk, als in verkrampt geweest.. Maar ik heb niet bewust kramp gehad
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
jij snelheidsmonster, jijquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oei! Kwam er net achter dat ik gewoon met 11km/uur heb gerend![]()
![]()
![]()
Dat had ik dus heul nie door nie!_!
Maar, een van onze snelste heren heeft er dus 29.xx over gedaan, over die 5mijl, en ik 45.11 en voor mij is dit een hele prestatie_!
Ja doei.![]()
Ja godver....nou zitten wij hier vandaag met de harde windquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oei! Kwam er net achter dat ik gewoon met 11km/uur heb gerend![]()
![]()
F means you're fucked![]()
potverdorie mijn vent ook aan het planken gekregen alleen hij hield het wel langer vol dan mij. haha
alleen met situps kick ik zijn ass nog.
en hopenlijk binnen een paar dagen een echte camelback binnen via marktplaats.
heupgordel kruipt bij mij omhoog en gaat klotsen en is onhandig met mijn heupgordel waar mijn hond aan zit.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat doe ik zeker! Luister braaf naar de tips en adviezen hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zolang je je aan je schema houd is er niks aan de hand![]()
Heb overigens (eindelijk) het schema van Start to Run 2011 gevonden in PDF formaat, en het is echt compleet anders dan de 'oude' versie! Evy kan dus blijkbaar wel tellen, maar heeft besloten een compleet ander schema te hanteren...Heb geen idee hoe ik het hier moet plaatsen.
Hoop dat deze LINK werkt...![]()
Link werkt primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker! Luister braaf naar de tips en adviezen hier.![]()
Heb overigens (eindelijk) het schema van Start to Run 2011 gevonden in PDF formaat, en het is echt compleet anders dan de 'oude' versie! Evy kan dus blijkbaar wel tellen, maar heeft besloten een compleet ander schema te hanteren...Heb geen idee hoe ik het hier moet plaatsen.
Hoop dat deze LINK werkt...
Hoezo? Er zitten denk ik meerdere redenen achter dat het anders is. Feedback, andere aanpak. Wat i heb gezien is dat er verschillende schema's zijn: snel (5wk), normaal (7wk), lang (12wk). 2009 had een type, 7 weken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef Muis84 het volgende:
Gelukkig!Maar blijft vreemd dat het ZO anders is.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh ok, op die fiets dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo? Er zitten denk ik meerdere redenen achter dat het anders is. Feedback, andere aanpak. Wat i heb gezien is dat er verschillende schema's zijn: snel (5wk), normaal (7wk), lang (12wk). 2009 had een type, 7 weken.![]()
![]()
"Verend" het bekertje aanpakken, dus je hand langzamer voorwaarts bewegen dan je lichaam (alsof je een ei al lopend vast wil pakken).quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe kun je fatsoenlijk lopend uit kartonnen bekertjes drinken? Want ik moest echt even afremmen om er iets van binnen te krijgen, en daarna was ik meteen wel ernstig uit m'n flow.
Gewoon aanpakken zoals je gewend bent, maar z.s.m je wijsvinger ín het bekertje doen en je hand samenknijpen. Dan ontstaat er een tuutje en klotst het minder snel eruit + is makkelijker drinken.
Edit - Zie dat er al reacties op waren.
Terug van m`n rondje. Wát een lekker weer om te lopen, zeg! Wow! HRM had wat kuren. Iemand die mij kan vertellen hoe het in godsnaam mogelijk is om van 166 bpm naar 148 te gaan in 1 sec. zonder het tempo aan te passen en gelijkwaardige situatie (geen heuvel o.i.d), waarna ie vervolgens in slechts 5 sec. weer naar 168 schiet?Ding bleef maar piepen... Is ook wel heel duidelijk terug te zien in de graph op Endomondo
Al met al toch lekker gelopen, iets langzamer als ik zelf graag had gewild. Maar dat moet ik uit m`n hoofd houden. Hartslag is voorlopig mijn begrenzer en daar heb ik me aan te houden.
http://www.endomondo.com/workouts/187435211/8850231
Ik heb ook echt heel goed gelet op m`n techniek. De eerste 1,5km met een metronoom op 180 bpm gelopen. Klopt wat ik al dacht: M`n stappen zijn normaal te groot en heb dan een cadans van 150-160. Ik kan me overigens haast niet voorstellen dat ik normaal gesproken op dit tempo met een haklanding loop, aangezien ik daar weinig aan heb hoeven veranderen vandaag. Denk dat het echt die sprint was waardoor het op die foto zo overdreven is.
Wel echt heel veel aandacht besteed aan het optrekken van mijn knieën en netjes neerzetten en afwikkelen van de voet. Voelt goed
Nu even 3x 1 min. planken, douchen en dan naar een klein festivalletje hier in de buurt.![]()
![]()
Waarschijnlijk waren de sensoren niet vochtig genoeg. Bij mij slaat de eerste kilometer vaak nergens op, heb het zelfs meegemaakt dat ik naar 239 ging (wat waarschijnlijk anders aan zou voelen). Wat helpt is van te voren de hartslagband nat maken (onder de kraan of flink lebberen).quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef Levitas het volgende:
HRM had wat kuren. Iemand die mij kan vertellen hoe het in godsnaam mogelijk is om van 166 bpm naar 148 te gaan in 1 sec. zonder het tempo aan te passen en gelijkwaardige situatie (geen heuvel o.i.d), waarna ie vervolgens in slechts 5 sec. weer naar 168 schiet?![]()
![]()
Maak je je band wel nat voordat je begint?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Terug van m`n rondje. Wát een lekker weer om te lopen, zeg! Wow! HRM had wat kuren.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Rustdag maar toch even drie kwartier wat gerekt en gestrekt en iets wat op yoga moet lijken. Ik was zo stijf toen ik uit bed kwam. Nu weer lekker soepel. Prachtig weer buiten!!! Jammer hoor die rustdagen:-)))This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Yup, houd m onder de kraan, maak dan ook nog eens m`n borst zelf nat en doe dan pas de band om. Tijdens het lopen wordt die dan bevochtigd door het zweet. De sensoren zijn overigens altijd nat/vochtig als ik de band af doe. Daar kan het haast niet aan liggen..quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:06 schreef Onama het volgende:
[..]
Maak je je band wel nat voordat je begint?![]()
Vreemd. Ik zou toch eens voor garantie gaan checken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yup, houd m onder de kraan, maak dan ook nog eens m`n borst zelf nat en doe dan pas de band om. Tijdens het lopen wordt die dan bevochtigd door het zweet. De sensoren zijn overigens altijd nat/vochtig als ik de band af doe. Daar kan het haast niet aan liggen..The sun in your Eyes
Die zit er nog wel op, denk ik zo. Heb `m net een paar weekjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:20 schreef Onama het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zou toch eens voor garantie gaan checken...![]()
![]()
Zo ik heb mijn spierpijn er geloof ik redelijk uit kunnen lopen. Gewoon beetje hobbelen en wat lopen en aan het eind wat sprintjes.
http://www.endomondo.com/workouts/187444707/7102294
Klein stukje op 2:01/KM
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Even opgezocht. Het zou zomaar eens aan de kleding kunnen liggen. Statische electriciteit door syntethishe (hardloop) kleding. Ik merk altijd wel dat als ik m`n shirt uit doe, het een beetje statisch is.. Dit kan dus de HRM lopen te fucken. Oplossing: Vochtiger maken, nog vochtiger![]()
![]()
Da's waar ook. Er bestaat een manier om je shirts minder statisch te maken, maar ik moet op dit moment het antwoord schuldig blijven.
Over een uurtje maar eens richting Delft...![]()
ze zeggen in de vriezer;-)quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Da's waar ook. Er bestaat een manier om je shirts minder statisch te maken, maar ik moet op dit moment het antwoord schuldig blijven.
Over een uurtje maar eens richting Delft...This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wasverzachter gebruiken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Over een uurtje maar eens richting Delft...![]()
Dat is mij juist afgeraden voor synthetische kleding.quote:The sun in your Eyes
Bah, ging voor geen meter vandaag na 1 kilometer al buiten adem op normaal tempo, vorige week compleet fris over de streep na 10 kilometer snel, raar hoor.![]()
Mag ik worden aangepast in de OP? Sta in de OP op 26 mei voor 5km, maar is nu 10 geworden
1
2[b]26 mei 2013 - [url=http://www.ricohvestingloop.nl/]Ricoh Vestingloop (Den Bosch)[/url][/b]
[*] Levitas - 10 km![]()
Ik woon in Delft, dus ik hoef niet ver te reizenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Over een uurtje maar eens richting Delft...
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Dat is mij juist afgeraden voor synthetische kleding.Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mag niet bij hardloopkleding, dan verdwijnt de werking van het netjes afvoeren van zweet.![]()
* SpaceInvaders gooit de volgende keer geen wasverzachter meer bij de wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mag niet bij hardloopkleding, dan verdwijnt de werking van het netjes afvoeren van zweet.![]()
![]()
Ik ben verguld te lezen dat ik als moderne man de dames nog wat huishoudelijke tips heb kunnen geven.![]()
Je naam is ineens multi-interpretabelquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben verguld te lezen dat ik als moderne man de dames nog wat huishoudelijke tips heb kunnen geven.
Wat een lekker weertje
Kleine 7 KM gelopen, met een gemiddelde van 12,7. Word nog flink trainen om dit 42 KM te kunnen volgen.
Mijn nieuwe Asics lopen heerlijk.
En die was-tip voor hardloopkleding is idd handig![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben verguld te lezen dat ik als moderne man de dames nog wat huishoudelijke tips heb kunnen geven.En dat terwijl de meeste mannen niet eens weten hoe een wasmachine werkt. Of zeer overtuigend doen alsof ze dat niet weten, dan.
![]()
Heb je dan mss ook een.gouden tip voor dat vieze zweet/sportluchtje aan kleding? Dat van mij komt niet meer fris uit de machine terwijl ik het in principe altijd op de dag van dragen was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben verguld te lezen dat ik als moderne man de dames nog wat huishoudelijke tips heb kunnen geven.
***![]()
je hebt speciale wasnetjes voor sportkledingquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mag niet bij hardloopkleding, dan verdwijnt de werking van het netjes afvoeren van zweet.Werewolf![]()
Tijdje voorweken in soda of een scheutje schoonmaakazijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je dan mss ook een.gouden tip voor dat vieze zweet/sportluchtje aan kleding? Dat van mij komt niet meer fris uit de machine terwijl ik het in principe altijd op de dag van dragen was.![]()
Dat maakt toch niet uit? De olieën in wasverzachter zorgen voor vermindering van statisch-heid (quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
je hebt speciale wasnetjes voor sportkledingdat is geen woord maar wat dan wel?) van kleren maar zorgen ze er ook voor dat de stof zijn doorlatende en afvoerende werking vermindert, het verstopt de boel als het ware.
know'm sayin?
word? word.![]()
vermindering van statische elektriciteit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? De olieën in wasverzachter zorgen voor vermindering van statisch-heid (dat is geen woord maar wat dan wel?) van kleren maar zorgen ze er ook voor dat de stof zijn doorlatende en afvoerende werking vermindert, het verstopt de boel als het ware.
wij gebruiken geen wasverzachterquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? De olieën in wasverzachter zorgen voor vermindering van statisch-heid (dat is geen woord maar wat dan wel?) van kleren maar zorgen ze er ook voor dat de stof zijn doorlatende en afvoerende werking vermindert, het verstopt de boel als het ware.
Werewolf![]()
Mja, ik bedoel eigenlijk zulks als het vermogen om statisch geladen te zijn, maar het woord daarvoor bestaat geloof ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
vermindering van statische elektriciteit.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ook niet, maar daar ging de discussie wel over, dus ik snap de relevantie van het waszakje niet in deze.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
daar merk ik niks van. Kleding word gewoon natquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
![]()
Nee en daarom is het volgends mij hetgeen wat ik aanhaal. Denk inderdaad niet dat er een ander woord voor is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel eigenlijk zulks als het vermogen om statisch geladen te zijn, maar het woord daarvoor bestaat geloof ik niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus was je het met wasverzachter en voert het dus niet goed meer afquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
daar merk ik niks van. Kleding word gewoon natJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar als je het daarna zonder wasverzachter wast dan is het weer goed? Of heb ik mijn spullen nu voor altijd verpest?![]()
![]()
Het kan ook wel nat worden maar het droog als het goed is ook weer heel snel. Bij mij wel iig. Anders kun je ook wel katoen aantrekken.know'm sayin?
word? word.![]()
waar zou het naartoe moeten afvoeren dan? Het is niet alsof er een riool aan m'n shirt zit. Shirt voert zweet af naar de buitenkant en vervolgens moet dat verdampen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus was je het met wasverzachter en voert het dus niet goed meer af
Als er meer zweet wordt aangevoerd dan dat er verdampt wordt je shirt toch echt nat.
Ik merk echt geen enkel verschil of ik het nou wel of niet met wasverzachter was, behalve de afname van statische elektriciteit dan.![]()
Je moet nu nieuwe kleding kopen, een nieuwe wasmachine en ook opnieuw met Evy beginnen. Al je gains zijn nu weg...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je het daarna zonder wasverzachter wast dan is het weer goed? Of heb ik mijn spullen nu voor altijd verpest?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Noooooooquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet nu nieuwe kleding kopen, een nieuwe wasmachine en ook opnieuw met Evy beginnen. Al je gains zijn nu weg...![]()
![]()
![]()
Nou dat inderdaad. Goede loopshirts voelen minder nat aan en worden niet zo zwaar en worden heel snel droog itt katoen. Maar nogmaals IK merk geen verschil daarin als het al dan niet gewassen is met wasverzachter. Met wasverzachter draagt het imo comfortabeler.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef alors het volgende:
Het kan ook wel nat worden maar het droog als het goed is ook weer heel snel. Bij mij wel iig. Anders kun je ook wel katoen aantrekken.![]()
mijn T-shirt is weer lekker fris gewassen.
ik merk wel dat het minder ruw is dan in het begin
Werewolf![]()
En de volgende keer dat het Robijn beertje met wasverzachter voorbij komt, wat zeggen we dan? Not today!quote:![]()
![]()
Ben een uurtje lopen, 32 posts over de was doen![]()
Veel activiteit buiten, wandelaars, fietsers, wielrenners, mountainbikers, mensen met honden, vissers, quads, windsurfers en natuurlijk een boel hardlopers. Leuk om wat meer mensen om je heen te hebben. Van de winter was het zo saai buiten
[ Bericht 0% gewijzigd door Onama op 09-05-2013 14:20:58 ]The sun in your Eyes
Net in drie uur ongeveer 35 km heerlijk door het bos gehobbeld. Te paard dan he.
Morgen weer zelf de voetjes gebruiken.![]()
Wtf 2min/km is 30km/h. Wist niet dat ik zo snel kon zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wasverzachter kost alleen maar geld. Ongein. Wasmiddel is al duur genoeg. Oh wacht, dat kregen we altijd van m'n ouders die zegeltjes sparen bij de Hoogvliet.Nu ja.
Goeie wel, even de was met loopkleding aanzetten
Ja doei.![]()
Moet ik hier ook nog doen. Zo (afschuifsysteem) maar even doen.![]()
En wat weten sommige mensen je soms nog te verbazen zeg ...![]()
![]()
ik denk woensdag, training op de ateletiekbaan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:29 schreef GDPP het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag? En sterkte..
Mooie tijden hatsaflats & MB!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Had hier laatst het plan om van 3 naar 13 km te trainen in twee maanden.
Inmiddels ben ik er mee gestopt. Veel aan m'n hoofd, weer ziek geworden etc. Dan ga ik liever op mijn dode gemak wat rondjes hobbelen dan dat ik steeds dat gevoel van die 13 km aan m'n kop heb. Heb ook geen zin in gedonder met mijn knieën en de 4Mijl wil ik niet opgeven.
Over 4Mijl gesproken, mag ik in de OP?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Pfff hardlopen en eten/drinken, ik word er een beetje moedeloos van... Nu weer steken, vorige keer hongerklop, dus nu wandel ik maar weer wat, erg vervelend.know'm sayin?
word? word.![]()
Afgelopen zondag kreeg ik plotseling een blessure aan mijn linkervoet waardoor ik verder moest wandelen. Het voelde echt als een verstuiking en maandag kon ik hierdoor amper lopen. Ik was bang dat het misschien een stressfactuur zou kunnen zijn en ik al mijn loopplannen voor de komende 6 weken in de ijskast zou moeten zetten.
Merkwaardig genoeg is de pijn in de loop van de week al redelijk weg getrokken en kan ik de voet alweer gewoon afwikkelen met niet al te veel pijn.
Hopelijk vordert het herstel snel en kan ik binnenkort weer langzaam beginnen met opbouwen![]()
![]()
Hopelijk valt het idd mee Arch3r0n.
Ik heb daarstraks 3km gelopen, de eerste heel bewust mijn hartslag rond de 140 gehouden, ik heb geloof ik nu door hoe ik dat doe zonder echt te gaan sjokken, de tweede even aangezet, met helaas volle tegenwind (timing is alles) en de laatste gebruikt om mijn ademhaling en hartslag weer onder controle te krijgen. Dat resulteerde in de volgende km tijden: 6.22, 5.43 en 6.38.
En toen thuis nog een pittige 20-minute thuis workout met gewichtjes er achteraan. Letterlijk
***![]()
Een wasmachine, wat is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]En dat terwijl de meeste mannen niet eens weten hoe een wasmachine werkt. Of zeer overtuigend doen alsof ze dat niet weten, dan.
![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer eens een PR verbroken!![]()
Heerlijke race gehad, mooie opbouw ook (nagenoeg vlak, tweede deel paar sec. sneller) en laatste kilometer alles gegeven om toch dat PR te lopen (ging echt in 3:43 of zo).
39:36 en daarmee 93e / 2450 deelnemers geworden.
YUR en GotC kwam ik nog tegen toen ik m'n startnummer ging ophalen (midden in de mensenmassa ineens) en na de finish ook nog even, was echt een prima loopje!
Merk wel dat ik nog wat moeite heb met die kortere afstanden, maar ook dat de basis wel goed is vanwege die marathon, dat geeft hoop voor de komende maanden.
Jack does it in real time...![]()
Vraagje voor de kenners hier![]()
Ik heb zojuist een poging tot interval gedaan. Blokjes varierend van 70 tot 200 meter op 80-100% snelheid, met daartussen stukken uitpuffen op lage snelheid (8-9 km p/u of wandelen) tot ik weer op adem ben.
Het resultaat is dit.
Dient dat goed als interval training of moeten de tempoblokken bijvoorbeeld langer? Ik loop met een armband en runkeeper dus kan niet continue zien welke afstand ik afleg ofzo, dus das wat lastig.![]()
Oosterburen die uit de auto naar je schreeuwen als je aan het lopen bent![]()
Leuk, zo in de zomer sporten!
Hoera voor PR'etjes!![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat het zó druk zou zijn bij de Golden Ten in Delft. Ik parkeerde mijn auto in de Zuidpoortgarage, wetende dat mijn bankrekening de komende uren dus vacuüm gezogen zou gaan worden.
Toen op weg naar het stadhuis om het startnummer op te halen. Dat ging verrassend vlot, ondanks de mensenmassa en een sloom trommelorkest. Het "functionele shirtje" ophalen duurde ook al niet lang.
Ik had de afgelopen dagen fanatiek water geconsumeerd en dat zorgde ervoor dat ik bovengemiddeld vaak moest toiletteren. Serieus, ik vrees inmiddels voor een milde snikkelslijtage. Ook vlak voor het startschot wilde ik nog even afwateren en ondanks dat er maar één dixi naast het stadhuis stond, was de wachttijd slechts 10 minuten. Hoe doen ze dat?!!
Ik zocht rond 14:45 mijn startvak op. Startvak Charly. Dat is voor mensen die denken tussen de 50 en 59 minuten te doen over de 10 km. De start was een minuutje of 2 te laat en uiteraard kwam het moeizaam op gang, zo'n grote mensenmassa in de oude stad.
Ik had het meteen naar mijn zin. Wat was het leuk om daar in het mooie stadscentrum aangemoedigd te worden door het in grote getalen opgekomen publiek. Het was "packed to the rafters", zouden ze in Engeland gezegd hebben.
Natuurlijk, dit is geen loopje om een PR te lopen. Want de route is ook buiten de stad vaak aan de smalle kant, waardoor inhalen lastig is. Of je moet zin hebben in een diepgaand gesprek met brandnetels. Je kunt dan denken "hee, wat vervelend", maar je kunt ook denken: "wat is het perfect weer, wat zijn de mensen leuk en ik ga gewoon lekker lopen". Ik heb dat laatste gedaan.
Het ging zo lekker. Ik heb werkelijk intens genoten van alles. Van de stad. Van het buitengebied. Van de overige deelnemers van uiterst divers pluimage. Van het publiek. Van de vrijwilligers. Van het weer (het was werkelijk waar om van te hoempapa'en, zelfs de wind was totaal niet hinderlijk).
Nog nooit heb ik een wedstrijd zo makkelijk gelopen. Meestal verzand ik in een oneindige spiraal aan zelfmedelijden en ga ik dood. Dit keer niet. Dat PR komt ooit heus wel. Want al is de 54-blank die ik liep geen toptijd, ik liep een sub-55 nog nooit zo makkelijk. 75%, hoogstens. Niet al te zware ademhaling. Lekker.
Na afloop sloot ik een extra hypotheek af voor het betalen van drie uur parkeren en reed ik tevreden naar huis. De lucht was blauw, de wolkjes vriendelijk en op de radio draaiden ze "I can't sleep without you" van de Golden Earring. Snoeihard meeblerren natuurlijk.
Dit is het leven dat ik wil leiden.![]()
Was werkelijk waar perfect weer inderdaad, Zwabberhark!
Temperatuurtje heerlijk, wind niet hinderlijk, prima.En het was flink druk in de binnenstad ja.
Jack does it in real time...![]()
Wat schrijf je toch leuk zwabberhark! Zat weer met een glimlach te lezen.
Fijn dat je zo genoten hebt!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Alleen bij Vodaphone toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is iets van vroeger, tegenwoordig heb je daar een app voor.
En Zwabber, leuk geschreven, maar Delft kan je perfect PR's bij lopen. De route is leuk he!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Natuurlijk kan dat, maar mijn verhaal is dan ook stiekem een verkapt excuus voor het niet voluit durven gaan (laffe hondsyndroom).quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:43 schreef slacker_nl het volgende:
Delft kan je perfect PR's bij lopen. De route is leuk he!![]()
Dan heb ik niks gezegd..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar mijn verhaal is dan ook stiekem een verkapt excuus voor het niet voluit durven gaan (laffe hondsyndroom).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De uitslagen staan gewoon al online. Dat is snel!
Nét niet het linker rijtje, maar alas, dat maakt niet uit.![]()
Ik heb vanmiddag na een kwartier wandelen vanwege steken toch maar doorgezet en uiteindelijk 8km gelopen, verste afstand ooitGing eigenlijk best makkelijk ook, op het vervelende begin na. Ik heb redelijk vlak gelopen (6.30-7.00 min/km) en op de laatste anderhalf km nog genoeg over om te versnellen. Binnenkort maar weer eens aan de snelheid werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb vanmiddag een heerlijke LDL gedaan, lekker door het bos en over de heide gelopen. Belt mee met wat water en 2 koekjes en gaan! Het was echt heerlijk weer om te lopen, niet te warm en zeker niet koud. Ook echt heel veel mensen tegengekomen, op de fiets en wandelend, eigenlijk bijna geen hardlopers, apart wel. Normaal zie ik er best veel.
In ieder geval dus lekker gelopen en weer een nieuw afstandrecord op mijn FiveFingers, een HM. Hartslag ging ook wel mooi, probeerde hem rond de 150 te houden en gemiddelde is 149 geworden, dus perfect! Met nog een redelijk tempo ook. Wel weer 2 blaartjes, maar daar geen last van. De laatste 3 km's had ik wel wat last van mijn enkels en de bal van mijn voeten, doordat je daar natuurlijk op landt. Dat is ook niet heel gek aangezien ik nog nooit zover heb gelopen daarop.
Al met al erg tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/187594917/2368823![]()
Hoe loopt dat nu die schoensokken van je?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De bal van mijn voet was ook het enige wat bij mij een dagje gevoelig was na mijn eerste HM. En dan loop ik nog op heel erg dempende zolen. Knap dat het jou zo soepel afgaat op praktisch blote voeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vanmiddag een heerlijke LDL gedaan, lekker door het bos en over de heide gelopen. Belt mee met wat water en 2 koekjes en gaan! Het was echt heerlijk weer om te lopen, niet te warm en zeker niet koud. Ook echt heel veel mensen tegengekomen, op de fiets en wandelend, eigenlijk bijna geen hardlopers, apart wel. Normaal zie ik er best veel.
In ieder geval dus lekker gelopen en weer een nieuw afstandrecord op mijn FiveFingers, een HM. Hartslag ging ook wel mooi, probeerde hem rond de 150 te houden en gemiddelde is 149 geworden, dus perfect! Met nog een redelijk tempo ook. Wel weer 2 blaartjes, maar daar geen last van. De laatste 3 km's had ik wel wat last van mijn enkels en de bal van mijn voeten, doordat je daar natuurlijk op landt. Dat is ook niet heel gek aangezien ik nog nooit zover heb gelopen daarop.
Al met al erg tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/187594917/2368823Golden Earring is een waardige afsluiter van zo'n mooie dag. En weer leuk geschreven, vindt jouw verslagen altijd de moeite om te lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Na afloop sloot ik een extra hypotheek af voor het betalen van drie uur parkeren en reed ik tevreden naar huis. De lucht was blauw, de wolkjes vriendelijk en op de radio draaiden ze "I can't sleep without you" van de Golden Earring. Snoeihard meeblerren natuurlijk.
Dit is het leven dat ik wil leiden.Damn, dat gaat hard! Goed bezig!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:14 schreef DeeBee het volgende:
Eindelijk weer eens een PR verbroken!![]()
39:36 en daarmee 93e / 2450 deelnemers geworden.The sun in your Eyes
En de 3e les Evy zit er ook weer op!![]()
Voor de geinteresseerden (mochten die er zijn):
http://www.endomondo.com/workouts/187584360/9947984
Nog vroeg, maar wel leuk om te zien dat er een vooruitgang in zit, hoe klein ook.![]()
![]()
Vandaag chaos in m'n hoofd (komt dat door die feestdag ofwa?)
Ik heb me voorgenomen om zeker 2 keer in de week te gaan hardlopen. Ik bouw liever zacht op.
Bv. Dinsdag en donderdag
Hier is het meer luiheid
Werewolf![]()
Was in het begin heel erg wennen, ik vond het wel meteen erg leuk lopen, maar je moet je stijl nog meer aanpassen. Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik het fijner vind lopen dan mijn kinvara's. En kan er nu ook al redelijk snel mee uit de voeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe loopt dat nu die schoensokken van je?
Voor echt lange afstanden zijn de kinvara misschien wel wat makkelijker, door meer demping, maar denk dat dat ook een kwestie van opbouwen/gewenning is.![]()
Chaos in je hoofd zit tussen je oren.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef sararaats het volgende:
Ik heb me voorgenomen om zeker 2 keer in de week te gaan hardlopen. Ik bouw liever zacht op.
Bv. Dinsdag en donderdag
Hier is het meer luiheid![]()
![]()
Lopen helpt om rust in je hoofd te krijgen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:08 schreef sararaats het volgende:
Bv. Dinsdag en donderdag
Hier is het meer luiheid![]()
![]()
Dit weekend probeer ik de playlist te maken. Gangnam Style, is dat een goed loopnummer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lopen helpt om rust in je hoofd te krijgen...
Ik zit compleet in de stress en daardoor word ik droevig
Ik ben gemakkelijk vatbaar voor depressies.Werewolf![]()
Ik heb een hele playlist gemaakt met 90 bps en 180bps, schijnt te helpen (kan het allicht proberen tzt). Loop nu alleen met Evy, en die heeft een compleet andere muzieksmaak...![]()
Denk wel dat je bij Gangnam style in ieder geval niet hoeft na te denken.
Oh en met depressie/somberheid: de buitenlucht in!![]()
en dan ga je lopen en dan krijg je het weer WARM.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef sararaats het volgende:
Ik zat vandaag in het zonnetje dat zich meestal verstopte en dan was het KOUD.
Echt, serieus, stop met zeiken en ga lopen. Ik heb 10 jaar lang lopen zeiken, en toen ging ik lopen en dat maakte alles beter.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
en dan ga je lopen en dan krijg je het weer WARM.
Echt, serieus, stop met zeiken en ga lopen. Ik heb 10 jaar lang lopen zeiken, en toen ging ik lopen en dat maakte alles beter.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een fijne dag, zelfs voor een tassenoppasserLekker in het zonnetje, enthousiaste lopers om me heen, iedereen liep lekker, ontspannen sfeer, gezellig met mossel gepraat..ja, top!
![]()
![]()
Dat probeerde ik dus ook te zeggen, maar dan wat subtieler.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
en dan ga je lopen en dan krijg je het weer WARM.
Echt, serieus, stop met zeiken en ga lopen. Ik heb 10 jaar lang lopen zeiken, en toen ging ik lopen en dat maakte alles beter.![]()
![]()
iets langer gelopen (dankuwel hats) ik denk ongeveer 1km![]()
7min26sec met enkele wandelpauzes omdat enkel lopen ietsiepietsie teveel is.
HR: 156 max. 180
77 kcal
0,2 g fatWerewolf![]()
* YUR heeft een heerlijke ontspannen 10km gelopen, zonder pijn
En daarvoor en daarna was het ook heel gezellig in Delft
http://www.endomondo.com/workouts/187638771/2113543F means you're fucked![]()
Goed gedaan!!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef sararaats het volgende:
77 kcal
0,2 g fatWe zullen onszelf nog wel vaker een flinke schop onder de derriere moeten geven. Ik heb sinds bijna een jaar de diagnose MS, dan schijnt er ook van je verwacht te worden dat je direct alles opgeeft en niks meer kan. We slepen ons er wel doorheen!!!
Edit: bedoel het dus niet verkeerd, maar ter motivatie.![]()
![]()
Hier word je toch ziek vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/187638771/2113543</autist>quote:Distance 9.95 km
Maar ziet er goed uit![]()
![]()
Oh, nee, subtiliteit is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook te zeggen, maar dan wat subtieler.
Goedzo. Natuurlijk zijn er 10000 redenen om niet te gaan lopen (van: ik weet niet welke muziek ik mee moet nemen, tot: ik ben zo moe, tot: oh nee, er is een draadje los van m'n shirtje), die heel aantrekkelijk lijken. De redenen om wel te gaan lopen zijn voornamelijk gebaseerd op het ervaren door het simpelweg te doen. En uiteindelijk is het dus ook het belangrijkste om gewoon te stoppen met zeiken en te gaan lopen. Maar wat had je ook alweer tegen een beginnersschema zoals die in de OP staan? Gestructureerde loopjes kunnen zéker in het begin erg helpen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef sararaats het volgende:
iets langer gelopen (dankuwel hats)
77 kcal
0,2 g fat![]()
goed dat je gegaan bent maar waarom gebruik je geen schema zoals van Evy? (of heb ik dat gemist in de snelheid van de topics?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef sararaats het volgende:
77 kcal
0,2 g fat)
Nu is er van opbouw nauwelijks sprake. Bij Evy loop je in het begin maar 1 of 2 minuten maar wel meerdere keren. Nu ben je maar even van huis, bij een "evay-training" met wat warming up en cooling down ben je zo een half uur weg. Lekker buiten, alles van je afzetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Serinde op 09-05-2013 19:28:35 ]![]()
Tja, kan als nieuweling nog maar beter niet te ver gaan, he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nee, subtiliteit is niet mijn sterkste kant![]()
![]()
Mijn horloge kwam gelukkig tot 10,03 km, anders was dit in plaats van een geweldige dag natuurlijk een waardeloze dag geweest. Aan de andere kant, was dit parcours niet gecertificeerd waardoor het ook echt officieel 10 km is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier word je toch ziek van
[..]
</autist>![]()
Met de rem erop 1:01:11 gelopen. Nu eigenlijk wel wat pijn (kwam na mijn poging-tot-rustig-drinken-wandel bij de 6 km opzetten) maar viel me alles mee! Genoten![]()
Gezellig nog Mossel, GotC en Yur gespot en héél veel bekenden. Leuk![]()
![]()
Door mijn zeer rustige opbouw zelfs nog een negatieve split gelopenHeel fijn "gehaast" door een loopgroepgenootje overigens
![]()
![]()
eva-training?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
goed dat je gegaan bent maar waarom gebruik je geen schema zoals van Evy? (of heb ik dat gemist in de snelheid van de topics?)
Nu is er van opbouw nauwelijks sprake. Bij Evy loop je in het begin maar 1 of 2 minuten maar wel meerdere keren. Nu ben je maar even van huis, bij een "eva-training" met wat warming up en cooling down ben je zo een half uur weg. Lekker buiten, alles van je afzetten.Werewolf![]()
Toch een beste snelheid voor een ontspannen loopje! Ik zie jou als je straks wat meer op snelheid gaat trainen ook makkelijk onder de 40 minuten duiken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/187638771/2113543
Bij de ekiden wordt het vast ook zo gezellig!![]()
![]()
Ik denk wel dat het zeker 10km is, maar dat endomondo dan weer 5meter te weinig aan moet geven. Ik zou er niet goed van wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn horloge kwam gelukkig tot 10,03 km, anders was dit in plaats van een geweldige dag natuurlijk een waardeloze dag geweest. Aan de andere kant, was dit parcours niet gecertificeerd waardoor het ook echt officieel 10 km is?![]()
![]()
Als het goed is wel. GPS heeft altijd een kleine onnauwkeurigheid van zoveel procent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn horloge kwam gelukkig tot 10,03 km, anders was dit in plaats van een geweldige dag natuurlijk een waardeloze dag geweest. Aan de andere kant, was dit parcours niet gecertificeerd waardoor het ook echt officieel 10 km is?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
voor alle lopers vandaag!
Leuke verslagen en goede prestaties komen er langs!
Ik was mijn shirts trouwens gewoon mijn wasverzachter hoorMerk eigenlijk geen verschil
![]()
![]()
Ook goed bezig! Nu genoeg rust houden he! Had je trouwens die tape er nog opzitten nu?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:22 schreef Quoi het volgende:
Met de rem erop 1:01:11 gelopen. Nu eigenlijk wel wat pijn (kwam na mijn poging-tot-rustig-drinken-wandel bij de 6 km opzetten) maar viel me alles mee! Genoten![]()
Gezellig nog Mossel, GotC en Yur gespot en héél veel bekenden. Leuk![]()
ik dacht alquote:
ik wou eigenlijk dit schema volgen:
http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm
[ Bericht 7% gewijzigd door Pinnenmutske op 09-05-2013 19:38:03 ]Werewolf![]()
Yeps, had rozequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook goed bezig! Nu genoeg rust houden he! Had je trouwens die tape er nog opzitten nu?tape. Mijn fysio heeft me overigens nog aangemoedigd
Ik ga lekker rustig aan doen de komende weken, maar wél lopen![]()
![]()
Weer prachtige prestaties vandaag!
en wat wasverzachter betreft,gewoon merino gebruiken en zo min mogelijk wassen,wol heeft een natuurlijke anti-stank werking
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-05-2013 19:50:15 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt iig vandaag gelopen! Dan lijkt me de komende weken rustiger aan doen wel weer iets minder ergquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps, had rozetape. Mijn fysio heeft me overigens nog aangemoedigd
Ik ga lekker rustig aan doen de komende weken, maar wél lopen
Enneh, YUR, voor een ontspannen 10 vind ik dat nog behoorlijk rap hoor.![]()
Wb wasverzachter: Gebruik het niet. Nooit zelfsMaar de hardloopkleding gaat wel in een aparte was op 30 graden
![]()
![]()
Ik ben echt van neurotisch wassen (6 verschillende soorten met 3 soorten wasmiddel) naar 2 soorten wassen gegaan: licht en donker en alles gewoon met de "standaard" Ariel, zonder wasverzachter. Alles op 30 graden, en af en toe was ik handdoeken en ondergoed op 60 om het even extra schoon te krijgen. Ik heb nu niet het idee dat m'n kleren er minder van worden![]()
![]()
Het viel mij ook niet tegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je hebt iig vandaag gelopen! Dan lijkt me de komende weken rustiger aan doen wel weer iets minder erg
Enneh, YUR, voor een ontspannen 10 vind ik dat nog behoorlijk rap hoor.
gewoon lekker lopen zonder een PR in gedachte te hebben loopt sowieso al lekker, vaak geeft dat meer energie dan dat je "op een PR jaag"quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop de volgende keer tot het nieuwe rusthuis. Dat is 2km. 1km heen en 1km terug
Ik zit alleen met het over de Bredabaan lopen
Werewolf![]()
Maar..je ging dat schema toch volgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef sararaats het volgende:
Ik loop de volgende keer tot het nieuwe rusthuis. Dat is 2km. 1km heen en 1km terug
Ik zit alleen met het over de Bredabaan lopen![]()
* GotC snapt het niet meer![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik ben tevreden over deze uit de klauwen gelopen herstelloop
[..]
[ afbeelding ]En proficiat!!!
Werewolf![]()
Wat hebben we allemaal top gelopen vandaag!![]()
![]()
Ontzettend spijt van dat ik naar een festivalletje ben gegaan. ¤65 lichter, en 0,0 vermaakt. Ondanks het prima smakende bier, het weer, de goede puntzak friet en de 2 heerlijke pistoletjes met warme beenham.![]()
3e!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
super tijden zijn er weer gelopen toppie hoor!!!
zelf heb ik even 5km gehobbeld. geen runkeeper om maar lekker ontspannen kachelen.
in het weekend maar eens een wat langere afstand proberen weer.
het was voor mij te warm. tomaat is er niks bij!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Net terug van 7,5 km met 4,50 min/km, het is werken geblazen.
Redelijk opgeblazen met de eerste 3,5 km wind tegen.
♫![]()
Ja maar kan ik die route dan niet volgen? Ik heb voor het schema nog geen route.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar..je ging dat schema toch volgen![]()
* GotC snapt het niet meerWerewolf![]()
Wintertomaatjequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef winterstorm666 het volgende:
super tijden zijn er weer gelopen toppie hoor!!!
zelf heb ik even 5km gehobbeld. geen runkeeper om maar lekker ontspannen kachelen.
in het weekend maar eens een wat langere afstand proberen weer.
het was voor mij te warm. tomaat is er niks bij!Lekker hoor, beetje op ontspannen hobbelen!
![]()
Okquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar kan ik die route dan niet volgen? Ik heb voor het schema nog geen route.Maar als je ergens moet lopen waar je niet wil lopen..dan moet je het niet doen.
![]()
Je maakt het jezelf echt te moeilijk. Pak zo'n start to run of evy schema en ga lopen. Als je halverwege je workout bent draai je je om en loop je dezelfde route terug.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar kan ik die route dan niet volgen? Ik heb voor het schema nog geen route.
Ga gewoon beginnen en stop met excuses, alleen dan zul je prestaties kunnen neerzettenThe sun in your Eyes
wat heeft Mevr.Hats je nu verteld??? stop met zeiken en ga lopen...1km heen en terug...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef sararaats het volgende:
Ik zit alleen met het over de Bredabaan lopen
zoals Acda en de Munnik al zeiden...drie keer vallen ben je thuis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je aan het einde van de route bent, maar de 'les' is nog niet afgelopen, dan draai je om en loop je terug. Totdat je klaar bent. En dan loop je de rest tot je thuis bent als 'cooling down'. Of is dit nu stom?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar kan ik die route dan niet volgen? Ik heb voor het schema nog geen route.![]()
![]()
hehe ja was ik ook echt even aan toe. veel stress weer de laatste tijd dus even afblazen is dan heerlijk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
WintertomaatjeLekker hoor, beetje op ontspannen hobbelen!
Wintertomaatje kan inderdaad mijn nickname wel worden deze lente en zomer. loop nu al kort kort en blaas mezelf op.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zoiets doe ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als je aan het einde van de route bent, maar de 'les' is nog niet afgelopen, dan draai je om en loop je terug. Totdat je klaar bent. En dan loop je de rest tot je thuis bent als 'cooling down'. Of is dit nu een stom?
Als ik bijvoorbeeld 60min wil lopen en ik ben "te vroeg" thuis, dan doe ik nog een paar rondjes door de straat haha![]()
En stel je les is afgelopen en je bent nog niet thuis, dan wandel je de rest.
Mja..je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil, maar als je je nu al druk maakt om dit soort dingen..![]()
![]()
Ja, dat. Maar tot nu toe ben ik steeds nog in het bos als het is afgelopen, dus dan huppel ik nog even naar huis. Kan niet precies plannen hoe ver ik die dag loop, dus vind dit een prima optie. Ben ik ook ietsje minder rood als ik de straat weer in loop.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zoiets doe ik ook
Als ik bijvoorbeeld 60min wil lopen en ik ben "te vroeg" thuis, dan doe ik nog een paar rondjes door de straat haha![]()
![]()
Zijn ze aan het winnen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef hatsaflats het volgende:
O, niet om het een of het ander, maar:
AZ AZ AZ RETTEKETET!!Werewolf![]()
What the f*, ik ga ook weer eens iets uploaden naar Endomondo, staan er welgeteld 59 mensen in die leaderboard![]()
![]()
![]()
Welk schema is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef sararaats het volgende:
Het wordt dus 4x 2 min. lopen en 2 min. wandelen
Dat is week 1 met de start op maandag![]()
![]()
Ik sta op 41...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Quoi het volgende:
What the f*, ik ga ook weer eens iets uploaden naar Endomondo, staan er welgeteld 59 mensen in die leaderboard![]()
![]()
![]()
Vanavond een mooi stukje gelopen, ging best prima, ondanks de twee witbiertjes () van vanmiddag.
Tijdens de laatste 6 minuten nog even fanatiek proberen te zijn, door een sprintje te trekken. Mijn horloge gaf even een snelheid van 15.5 km/u aan, maar na een minuut was ik dan ook wel uitgeput. Op zo'n moment realiseer je je dan wat voor prestatie een professionele marathonloper levert. Lekker 2 uur lang rennen met constant 20 km/u!
http://www.endomondo.com/workouts/187581701/1836758![]()
Herstelloop, 10 minuten sneller dan vorig jaar (ok, 8).quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh ja, ok. Kende ik niet. Succes!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm![]()
Ik heb je wel gemist vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Herstelloop, 10 minuten sneller dan vorig jaar (ok, 8).
Ook weer waar!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vele plaatsen hoger dan welke bankaardappel dan ook![]()
![]()
Jaah! Ik sta gewoon eens op de 2e plaats!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Quoi het volgende:
gaaf!
![]()
Ik ook, stond op de crosstrainer 20 minuten te level twee'en en toen zat ik me te bedenken: Geen Delft... Geen kerk die op je afkomt. Geen tuinsproeiers..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zat net foto's te kijken van vorig jaar en toen kwam ik een foto van je tegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ook, stond op de crosstrainer 20 minuten te level twee'en en toen zat ik me te bedenken: Geen Delft... Geen kerk die op je afkomt. Geen tuinsproeiers..Lekker kapot vlak voor de finish.
![]()
Morgen komt als het goed is mijn finishfoto online. Ik vrees het ergste, want na de finish kwam er een man op me af en die zei: "wat kijk je woest".![]()
Haha, sta nu zelfs op 44Steeds meer mensen in het team
Morgen denk ik nog ff klein stukje en dan zondag weer aan de bak met Swets.![]()
BEASTMODE!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen komt als het goed is mijn finishfoto online. Ik vrees het ergste, want na de finish kwam er een man op me af en die zei: "wat kijk je woest".
@GotC heel toevallig zat ik die ook net te klikken. Die finish in Delft is doodgaan, of het nou de 5 of de 10 is: DOOD.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
M'n eerste 10 KM in 53:26 netto
Was weer leuk, al heb ik deze keer geen Fok!kers gezien
Ik ben ook weer erg benieuwd naar de finishfotoHoop maar dat er geen bewijsmateriaal van mijn warming-up is te vinden online
![]()
ik zei nog geen aerobics warming-upmaar ik werd meegesleept met de muziek
![]()
Voor altijd in mijn geheugen gegriftquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Quoi het volgende:
Ik ben ook weer erg benieuwd naar de finishfotoHoop maar dat er geen bewijsmateriaal van mijn warming-up is te vinden online
![]()
Mijn bijnaam is Mevrouw Google he...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Zag je nog braaf meehupsen bij de warming up![]()
![]()
Ik zit nu nog met een bak Chinees op de bank. ik tik zo wel een verslagje over hoe ik Quoi inhaalde, hoe ik met GotC heb zitten ouwehoeren en hoe ik YUR z'n biertje ontfutselde (hoogtepunt van de dag).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oja, lekker dan!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit nu nog met een bak Chinees op de bank. ik tik zo wel een verslagje over hoe ik Quoi inhaalde, hoe ik met GotC heb zitten ouwehoeren en hoe ik YUR z'n biertje ontfutselde (hoogtepunt van de dag).En dan die tekst toen je inhaalde
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens, loop ik rondjes om ons blok en dat van de overburenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zoiets doe ik ook
![]()
Wat leuk dat je ook in mijn omgeving loopt. Woon je vlakbij het Orderbos?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Vanavond een mooi stukje gelopen, ging best prima, ondanks de twee witbiertjes () van vanmiddag.
Tijdens de laatste 6 minuten nog even fanatiek proberen te zijn, door een sprintje te trekken. Mijn horloge gaf even een snelheid van 15.5 km/u aan, maar na een minuut was ik dan ook wel uitgeput. Op zo'n moment realiseer je je dan wat voor prestatie een professionele marathonloper levert. Lekker 2 uur lang rennen met constant 20 km/u!
http://www.endomondo.com/workouts/187581701/1836758![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versie: http://www.endomondo.com/workouts/187636998/5346508
[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 09-05-2013 21:04:04 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had nog niets eens gezien dat jij ook in Apeldoorn woont!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ook in mijn omgeving loopt. Woon je vlakbij het Orderbos?![]()
Ik woon in Osseveld, vlak naast de woonboulevard. Maar ik rijd eigenlijk altijd naar het Orderbos of naar Bussloo, omdat het een stuk leuker/mooier/rustiger/uitdagender is!![]()
![]()
Erg leuk om de ervaringen van anderen terug te lezen, dat is toch een soort van nagenieten. Staan er toevallig al ergens foto's die door toeschouwers gemaakt zijn online?
Ik moet echt vaker in Delft gaan buurten bedacht ik me vanavond. Lumen, broodje bij Café Vlaanderen, die ene goedkope Italiaan met verrassend goede gerechten (naam kwijt, maar ik weet het te vinden) en lichtjesavond.
BTW, over HAAG gesproken, onderweg liep ik even achter een man met HAAG-shirt die dusdanig veel tattoo's had, dat ik even dacht dat hij ooit in een printer gedonderd moest zijn.![]()
Dan liep je achter mijn masseurquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Erg leuk om de ervaringen van anderen terug te lezen, dat is toch een soort van nagenieten. Staan er toevallig al ergens foto's die door toeschouwers gemaakt zijn online?
Ik moet echt vaker in Delft gaan buurten bedacht ik me vanavond. Lumen, broodje bij Café Vlaanderen, die ene goedkope Italiaan met verrassend goede gerechten (naam kwijt, maar ik weet het te vinden) en lichtjesavond.
BTW, over HAAG gesproken, onderweg liep ik even achter een man met HAAG-shirt die dusdanig veel tattoo's had, dat ik even dacht dat hij ooit in een printer gedonderd moest zijn.
Haha, dat is wel heel toevallig! Ik heb trouwens geen idee of hij uiteindelijk van mij weggelopen is of dat ik voor hem geëindigd ben.quote:
Trouwens ook grappig dat je bepaalde deelnemers achteraf blijft herinneren, zonder dat je ook maar iemand kent.![]()
Ik liep wel achter je, maar heb niemand in de verte zien zwabberharken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien begint het front/back/left/right planken z'n vruchten af te werpenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep wel achter je, maar heb niemand in de verte zien zwabberharken
(Al zal mijn voetafwikkeling sowieso beroerd blijven)![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef mosselmossel het volgende:
Tof verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versie: http://www.endomondo.com/workouts/187636998/5346508En goed gelopen!
ik heb het water bij de finish gemist en ben meteen aan een tripeltje gegaan![]()
![]()
Little Italyquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, over HAAG gesproken, onderweg liep ik even achter een man met HAAG-shirt die dusdanig veel tattoo's had, dat ik even dacht dat hij ooit in een printer gedonderd moest zijn.![]()
![]()
Was er water bij de finish dan? Niks gezien, behalve sponzen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tof verslag!En goed gelopen!
ik heb het water bij de finish gemist en ben meteen aan een tripeltje gegaan
Altijd triest, zo'n openlijk drankprobleemquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Quoi het volgende:
ik heb het water bij de finish gemist en ben meteen aan een tripeltje gegaan![]()
![]()
![]()
Hier weten ze er aardig mee om te gaan, dat scheeltquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Altijd triest, zo'n openlijk drankprobleem![]()
![]()
Ja, hier in het bos is het vaak erg rustig. Je kan kilometers lopen zonder een mens tegen te komen. Ik kies er daarom ook vaak voor om lekker in de stad te lopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik had nog niets eens gezien dat jij ook in Apeldoorn woont!![]()
Ik woon in Osseveld, vlak naast de woonboulevard. Maar ik rijd eigenlijk altijd naar het Orderbos of naar Bussloo, omdat het een stuk leuker/mooier/rustiger/uitdagender is!![]()
Ik was overigens van plan om dit weekend rond Bussloo een wedstrijdje te lopen, maar mijn linkervoet laat dat op dit moment helaas niet toe.
Vanuit Osseveld kan je er ook voor kiezen om richting het Wolthuis te lopen. Ik heb daar ook wel eens hardlopers gezien.![]()
Ik heb een aantal (3) glaasjes wijn gedronken tijdens het eten maar de hond moet nog uit en eigenlijk wilde ik nog wel even hardlopen. Kan dat?![]()
Denk dat het persoonlijk is. Ik zou het proberen en anders met de hond gaan lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Twinky het volgende:
Ik heb een aantal (3) glaasjes wijn gedronken tijdens het eten maar de hond moet nog uit en eigenlijk wilde ik nog wel even hardlopen. Kan dat?The sun in your Eyes
Tuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Twinky het volgende:
Ik heb een aantal (3) glaasjes wijn gedronken tijdens het eten maar de hond moet nog uit en eigenlijk wilde ik nog wel even hardlopen. Kan dat?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nog nooit gegeten daar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
That's the one! (heb even gecheckt op google maps)
Aanrader?Children of the night. What music they make.![]()
quote:ik bedoelde: hardlopen met de hondquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Onama het volgende:
[..]
Denk dat het persoonlijk is. Ik zou het proberen en anders met de hond gaan lopen.
- ik ga het gewoon proberen, merk vanzelf of het een succes is.![]()
Voor dat geld wel, voor een euro of 8 heb je een pastagerecht. Ooit hadden ze een dagschotel met chili-pasta of zoiets. Dat vond ik toen bijzonder smaakvol.quote:![]()
Ja probeer gewoon te rennen, als dat niet lukt, ga je wandelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef Twinky het volgende:
[..]
[..]
ik bedoelde: hardlopen met de hond
- ik ga het gewoon proberen, merk vanzelf of het een succes is.The sun in your Eyes
Zelf zou ik het niet meer doen. Gedronken, laat je lopen. Dat idee. Ongelukken zitten in een klein hoekje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Twinky het volgende:
Ik heb een aantal (3) glaasjes wijn gedronken tijdens het eten maar de hond moet nog uit en eigenlijk wilde ik nog wel even hardlopen. Kan dat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En als dat niet lukt, ga je kruipen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:29 schreef Onama het volgende:
[..]
Ja probeer gewoon te rennen, als dat niet lukt, ga je wandelen.Children of the night. What music they make.![]()
Heb je gelopen? Ja, dan ook voor jou. Heb je gerust? Dan moet je wachten tot iemand het morgen zegt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoor ik daar ook bij?
Ik ben nog geen wedstrijdloperIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Top. Ik hoop dat de hond het nog volhoudtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als dat niet lukt, ga je kruipen.Is best interessant, met haar rennen. Je moet haar continu vooruit blijven jagen en elke keer dat ze een beetje afdwaalt naar een zijkant even beroeren met je tenen...
ik kies dus voor straks ook een rechte route, niet de paadjes in het park![]()
![]()
Ik heb gelopen jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb je gelopen? Ja, dan ook voor jou. Heb je gerust? Dan moet je wachten tot iemand het morgen zegt.
Het deed pijn aan m'n rechtervoet
Werewolf![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
Top. Ik hoop dat de hond het nog volhoudtIs best interessant, met haar rennen. Je moet haar continu vooruit blijven jagen en elke keer dat ze een beetje afdwaalt naar een zijkant even beroeren met je tenen...
[ afbeelding ]
ik kies dus voor straks ook een rechte route, niet de paadjes in het park
Zo voorkom je ook dat ze in stront gaat lopen rollen, en dat schijn je er heel moeilijk uit te krijgen
De jongste spruiten van de familie hebben overigens ook een poging tot lopen gedaan. Ik was echt een hele trotse tante van 2 blonde chickiesDe 2.5km in 14:54 (11 jaar) en de 1km in 6:54 (6 jaar).
![]()
Dat is altijd zó mooi om te zienquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Quoi het volgende:
De jongste spruiten van de familie hebben overigens ook een poging tot lopen gedaan. Ik was echt een hele trotse tante van 2 blonde chickiesDe 2.5km in 14:54 (11 jaar) en de 1km in 6:54 (6 jaar).
. Al die kleine mensjes die keihard sprinten in het begin en dan aan het eind helemaal kapot zijn, zo aandoenlijk! Helemaal als het dan familie van je is ja, leuk!
![]()
![]()
Da's nog wel aardig rap voor een 6-jarige, of nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Quoi het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo voorkom je ook dat ze in stront gaat lopen rollen, en dat schijn je er heel moeilijk uit te krijgen![]()
![]()
uhm. het ging hier gewoon om een kinderevenement en dan is het mooi én aandoenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, enig. Zeker als ze dat voor je poten tijdens een 5k evenement doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Quoi het volgende:
ze werden dan ook erg goed aangemoedigd door tante Q!
![]()
Mijn zus moest aanpoten om haar bij te houdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's nog wel aardig rap voor een 6-jarige, of nietZe wil vanaf vandaag op atletiek
![]()
maar dat kan morgen veranderen![]()
Helemaal enthousiastquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn zus moest aanpoten om haar bij te houdenZe wil vanaf vandaag op atletiek
![]()
maar dat kan morgen veranderenzo schattig!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, enig. Zeker als ze dat voor je poten tijdens een 5k evenement doen.![]()
![]()
Wauw! Knappe tijden!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef Quoi het volgende:
***![]()
mag ik hier nog wat aandacht voor?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vraagje voor de kenners hier![]()
Ik heb zojuist een poging tot interval gedaan. Blokjes varierend van 70 tot 200 meter op 80-100% snelheid, met daartussen stukken uitpuffen op lage snelheid (8-9 km p/u of wandelen) tot ik weer op adem ben.
Het resultaat is dit.
Dient dat goed als interval training of moeten de tempoblokken bijvoorbeeld langer? Ik loop met een armband en runkeeper dus kan niet continue zien welke afstand ik afleg ofzo, dus das wat lastig.![]()
![]()
Wat leuk! Lekker bij de mini'squote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn zus moest aanpoten om haar bij te houdenZe wil vanaf vandaag op atletiek
![]()
maar dat kan morgen veranderen![]()
![]()
zou er wel wat over willen zeggen maar zie geen stats in de linkquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
mag ik hier nog wat aandacht voor?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja! Gooi het even in Endomondo, ik denk dat de meesten geen runkeeper gebruiken hier. Ik zie nu in ieder geval alleen je route, verder geen intervallen of kilometertijden. Dus kan er helaas niet veel over zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
mag ik hier nog wat aandacht voor?
Ik doe trouwens ook intervallen op 200 meter, 100 meter kan ook trouwens. Ik zou niet snel 100% snelheid doen, maar 80-90% is wel goed om uit te houden op die korte intervallen. Kan je niet in runkeeper zelf de intervallen aangeven zodat ie piept als je interval klaar is ofzo?
Maar die korte intervallen zijn wel goed hoor, lekker voor je snelheid. Maar je kan ze ook afwisselen met wat langere intervallen van 6x1000m etc.. (wel andere training dan, ik doe per training 1 soort interval).![]()
In Runkeeper kan je zowel tijd als afstand als interval aangeven dus dat moet wel kunnen Stefanovic.![]()
Het gaat erom dat je nét niet helemaal herstelt tussen de tempoblokken door. Vaak hanteert men 2 minuten, maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
mag ik hier nog wat aandacht voor?![]()
Mijn sporthorloge geeft geen snelheid aan maar dat is geen ramp
Slaapwel iedereen en bij deze is lurkmodus aan
Werewolf![]()
Ik vind het maar een vaag schema, iets te losse polserig. Ik zou gewoon echt duidelijk aangeven zoveel minuten of zoveel km tussen tempo X en Y lopen, zoveel rust, rinse repeat zoveel keer. Eventeel een keertje goed het landschap verkennen (ik zag wat heuvels in de elevation graphs) en dan daarmee gaan spelen in fartlekmodus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
mag ik hier nog wat aandacht voor?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah het gaat over intervallen! Ik heb ze toevallig net gedaan, aan de Zeeuwse kust. Eerst 2 km inlopen, daarna 10x(300m snel, 400m herstel), daarna 2km uitlopen. Niet mijn favoriete bezigheid in m'n uppie, maar wel nuttig.![]()
Zeeland!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah het gaat over intervallen! Ik heb ze toevallig net gedaan, aan de Zeeuwse kust. Eerst 2 km inlopen, daarna 10x(300m snel, 400m herstel), daarna 2km uitlopen. Niet mijn favoriete bezigheid in m'n uppie, maar wel nuttig.
Hier aan de kust....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah het gaat over intervallen! Ik heb ze toevallig net gedaan, aan de Zeeuwse kust. Eerst 2 km inlopen, daarna 10x(300m snel, 400m herstel), daarna 2km uitlopen. Niet mijn favoriete bezigheid in m'n uppie, maar wel nuttig.Children of the night. What music they make.![]()
De Zeeuwse kust...quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat doet me eraan denken dat ik m'n hardloopspullen mee moet nemen naar Blankenberge.
Ik ga op vakantie in Blankenberge van 3 juni tot 10 juni
Werewolf![]()
Hier morgen ook intervallen. 10x 400m met 400 rustig dribbelen ertussen + in- en uitlopen . Nu nog even een fijne plek vinden.Ja doei.![]()
Kappen met Blof. Blof is het walgelijkste dat Zeeland ooit voortbracht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
is leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef mosselmossel het volgende:
Kappen met Blof. Blof is het walgelijkste dat Zeeland ooit voortbracht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zin in mosselmossel-feesten krijgen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef mosselmossel het volgende:
Kappen met Blof. Blof is het walgelijkste dat Zeeland ooit voortbracht.![]()
![]()
Bruinisse, dagje gezeild, nu gelopen, morgen zeilen, zaterdag weet niet, zondag LDL, daarna nog even zeilen, eten und wieder zu Hause.quote:![]()
Aangenaam lang weekend dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bruinisse, dagje gezeild, nu gelopen, morgen zeilen, zaterdag weet niet, zondag LDL, daarna nog even zeilen, eten und wieder zu Hause.
The sun in your Eyes
Grevelingen is leuk om te zeilenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bruinisse, dagje gezeild, nu gelopen, morgen zeilen, zaterdag weet niet, zondag LDL, daarna nog even zeilen, eten und wieder zu Hause.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grevelingen is leuk om te zeilenMorgen weer, misschien nog even ankeren om de temperatuur van het zwemwater te testen.
![]()
ik kan wel een voorspellen hoeveel cm dat gaat worden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Morgen weer, misschien nog even ankeren om de temperatuur van het zwemwater te testen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Krabbetjes opduikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Morgen weer, misschien nog even ankeren om de temperatuur van het zwemwater te testen.
dat deden wij daar altijd
Geen vliegfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik viste in Zweden naar krabbetjes, touwtje met een wasknijper eraan, stukje vlees tussen de wasknijper en gaan! Toen was ik 14 ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Krabbetjes opduikendat deden wij daar altijd
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef hatsaflats het volgende:
Geen vliegfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef hatsaflats het volgende:
Geen vliegfotoJoehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leuke!!
Oh, wacht, kijk nou, daar kom ik aangevlogen (en wat doet m'n rechtervoet raar en ik geloof nooit dat m'n linkervoet nog meedeed met de midden/voorvoetlanding)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto's ja, ook al zo blij! Zou het dan toch met hardlopen te maken hebben dat mensen zo blij op de foto staan?
Maar echt, lang-lang?Het is geen Skyrim waar je loopt..
![]()
ohja ik zie het nu. Qua afstand is het minimum wel 250 meter, tijd 1 minuut. Das nog net wat aan de lange kant wat mij betreft.. Kan Edomundo (quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef Serinde het volgende:
In Runkeeper kan je zowel tijd als afstand als interval aangeven dus dat moet wel kunnen Stefanovic.) dat korter?
Heb geen account daar dusse..![]()
Die rust vind ik zelf altijd wel fijn, maar een rondje door de stad lijkt ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ja, hier in het bos is het vaak erg rustig. Je kan kilometers lopen zonder een mens tegen te komen. Ik kies er daarom ook vaak voor om lekker in de stad te lopen![]()
Ik was overigens van plan om dit weekend rond Bussloo een wedstrijdje te lopen, maar mijn linkervoet laat dat op dit moment helaas niet toe.
Vanuit Osseveld kan je er ook voor kiezen om richting het Wolthuis te lopen. Ik heb daar ook wel eens hardlopers gezien.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Wolthuis heb gehoord. Ben je er zelf wel eens geweest?![]()
Dankjulliewel!Ja, lang-lang. Dit is waarschijnlijk ook wel de laatste keer tot september ofzo dat ik daarmee wegkom, maar ik voel me daar echt het prettigst in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:47 schreef Jero_nimo het volgende:
Leuke foto's ja, ook al zo blij! Zou het dan toch met hardlopen te maken hebben dat mensen zo blij op de foto staan?
Maar echt, lang-lang?Het is geen Skyrim waar je loopt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef hatsaflats het volgende:
Dankjulliewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik word soms misselijk nadat ik heb hardgelopen. Het is niet tijdens het hardlopen, maar als ik erna aan het uitrusten ben. Weet iemand hoe dit precies komt en wat je ertegen kan doen?Raak en plezierig.![]()
Ik had al gevraagd om tips voor het meenemen van sleutels en telefoon, jullie zeiden toen SPIbelt. Dat lijkt me heel handig, maar daar staat bij geschikt voor heupmaat van 60 tot 100 centimeter en daar zit ik toch wel flink overheen (118). Heeft iemand een oplossing voor grotere maten?
De SPIband staat bij voor sleutels en passen, het lijkt alsof die te klein is voor telefoons. Klopt dat?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Beetje jammer idd...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef Quoi het volgende:
Lachend op de fotoEn niet woest!
Hier moeten we tot dinsdag wachten op de foto's....Children of the night. What music they make.![]()
Oja ik zie dat het per kwart km gaat. Maar je kunt wel per seconde een interval instellen dus dan zou je op tijd moeten/kunnen gaan lopen. Volgens mij moet je bij endomondo de pro versie hebben om intervallen te kunnen programmeren (maar weet even niet of dat een abonnement is of de betaalde app (eenmalig), daar zit volgens mij verschil tussen).quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
ohja ik zie het nu. Qua afstand is het minimum wel 250 meter, tijd 1 minuut. Das nog net wat aan de lange kant wat mij betreft.. Kan Edomundo () dat korter?
Heb geen account daar dusse..
Leuke foto hats!!
Maar lang lang inderdaad
![]()
![]()
Wacht maar, tot jouw kind ergens achterin de 20 bij je komt: Papaaa, ik heb al 10 jaar een sleeve, maar dat heb ik nooit durven vertellen omdat ik bang was dat je me geen centjes meer zou gevenquote:![]()
![]()
Vandaag nog gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik viste in Zweden naar krabbetjes, touwtje met een wasknijper eraan, stukje vlees tussen de wasknijper en gaan! Toen was ik 14 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wacht maar, tot jouw kind ergens achterin de 20 bij je komt: Papaaa, ik heb al 10 jaar een sleeve, maar dat heb ik nooit durven vertellen omdat ik bang was dat je me geen centjes meer zou geven![]()
Nee.quote:
Als ik nodig ben voor Ekiden heb ik vast wel korte mouwen aan. En anders moet je ook maar de Vooroeverloop gaan lopen![]()
![]()
Nee, ik ben er alleen wel eens langs gereden. Je moet alleen even de snelweg over om er te komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die rust vind ik zelf altijd wel fijn, maar een rondje door de stad lijkt ook niet verkeerd!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Wolthuis heb gehoord. Ben je er zelf wel eens geweest?
Als je van natuur houdt heb je in Apeldoorn ook nog veel parken, beken en sprengen waar je heerlijk langs kunt lopen.
Ik vind het zelf het fijnst lopen langs de grote wegen. Mijn plan is om een keer de hele ringweg rond te lopen, maar is op dit moment nog net even te ver (16 KM).![]()
Die vooroeverloop lijkt me inderdaad een hele leuke loop, gezellig ook als ik zie wie er allemaal mee gaan! Ik zal eens even met het thuisfront overleggen, wil voor mezelf toch ook nog wat HM's lopen voordat ik een M ga lopen volgend jaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee.
Als ik nodig ben voor Ekiden heb ik vast wel korte mouwen aan. En anders moet je ook maar de Vooroeverloop gaan lopen.
![]()
Ik snap wat je bedoelt.. Zelfs toen ik al het huis uit was heb ik nog járen tegen m'n vader volgehouden dat ik niet rooktequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wacht maar, tot jouw kind ergens achterin de 20 bij je komt: Papaaa, ik heb al 10 jaar een sleeve, maar dat heb ik nooit durven vertellen omdat ik bang was dat je me geen centjes meer zou geven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
mijn hardloopmaatje komt er ook flink overheen en het past gewoon! Hij rekt flink uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef LadyOracle het volgende:
Ik had al gevraagd om tips voor het meenemen van sleutels en telefoon, jullie zeiden toen SPIbelt. Dat lijkt me heel handig, maar daar staat bij geschikt voor heupmaat van 60 tot 100 centimeter en daar zit ik toch wel flink overheen (118). Heeft iemand een oplossing voor grotere maten?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vandaag nog gedaan
Als papa en mama met tattoos zullen we daar niet zo heel snel van schrikken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wacht maar, tot jouw kind ergens achterin de 20 bij je komt: Papaaa, ik heb al 10 jaar een sleeve, maar dat heb ik nooit durven vertellen omdat ik bang was dat je me geen centjes meer zou geven![]()
Meer eten of minder hard lopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik word soms misselijk nadat ik heb hardgelopen. Het is niet tijdens het hardlopen, maar als ik erna aan het uitrusten ben. Weet iemand hoe dit precies komt en wat je ertegen kan doen?![]()
Nou, de avondrun was best pittig. Niet door de wijn in mijn buik (al had ik voor het eerst een beetje steken in mijn zij) maar vooral omdat degene met wie ik rende toch wel een stuk sneller is dan ik. Ondanks dat we mijn tempo zouden lopen heb ik 3 nieuwe bekertjes
http://www.endomondo.com/workouts/187721383/8778461
blogje![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee.
Als ik nodig ben voor Ekiden heb ik vast wel korte mouwen aan. En anders moet je ook maar de Vooroeverloop gaan lopenAls je moeder maar niet op dit forum leest.....
![]()
![]()
Of juist wel en post:quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Als je moeder maar niet op dit forum leest.....
"Dat weten we al jaren schat, maar we vinden het zo grappig dat je hoogzomer met lange mouwen loopt. Dat vonden we straf genoeg"![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of juist wel en post:
"Dat weten we al jaren schat, maar we vinden het zo grappig dat je hoogzomer met lange mouwen loopt. Dat vonden we straf genoeg"![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Thanks, dan ga ik hem gewoon bestellen :-)quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
mijn hardloopmaatje komt er ook flink overheen en het past gewoon! Hij rekt flink uit.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Lang lang is goed Hats. Leve lang lang!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Behalve boven 26 graden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef slacker_nl het volgende:
Lang lang is goed Hats. Leve lang lang!![]()
![]()
Het zal me idd niks verbazen als ze het wel al weten. Ik heb 3 jaar de hond uitgelaten zodat ik kon gaan roken "zonder dat m'n ouders het doorhadden". Juist ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of juist wel en post:
Mag ik dan de jouwe zien? Mag jij die van mij zien!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee.
Als ik nodig ben voor Ekiden heb ik vast wel korte mouwen aan. En anders moet je ook maar de Vooroeverloop gaan lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, wacht, kijk nou, daar kom ik aangevlogen (en wat doet m'n rechtervoet raar en ik geloof nooit dat m'n linkervoet nog meedeed met de midden/voorvoetlanding)Die knul voor je lijkt er in gesoeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leuke schoenen trouwens Hats
Goedemorgen!
Leuke foto, Hatsaflats!![]()
Vandaag naar de speciaalzaak om schoenen aan te laten meten.En eigenlijk heb ik ook nog wel een broek nodig, en een shirt, en en en....
![]()
![]()
Heel veel plezier met schoenen uitzoeken Muis! Leuk is dat, alles passen![]()
Ik weet niet waar je heen gaat, maar let erop dat de verkoper je heen en weer laat rennen voor een camera, bij voorkeur niet op een loopband.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga naar Horst: http://www.hetloopcentrum.nl/. Inderdaad met camera over een loopbaan of iets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel plezier met schoenen uitzoeken Muis! Leuk is dat, alles passen![]()
Ik weet niet waar je heen gaat, maar let erop dat de verkoper je heen en weer laat rennen voor een camera, bij voorkeur niet op een loopband.
Mijn moeder staat vlakbij op de caming nu, dus mooi te combineren.![]()
![]()
Dat komt wel goed dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:55 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik ga naar Horst: http://www.hetloopcentrum.nl/. Inderdaad met camera over een loopbaan of iets.
Mijn moeder staat vlakbij op de caming nu, dus mooi te combineren.ziet er goed uit, die site! En je kunt als je schoenen gekocht hebt je filmpje terugkijken op de site! Wat grappig
Het scheelt ENORM dat het alleen je voeten zijn die gefilmd worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dusziet er goed uit, die site! En je kunt als je schoenen gekocht hebt je filmpje terugkijken op de site! Wat grappig
![]()
![]()
Kan me herinneren dat ik daar ook dankbaar voor wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:19 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Het scheelt ENORM dat het alleen je voeten zijn die gefilmd worden.
Die full body filmpjes komen wel als je wedstrijden gaat lopen
- ffffuuuu lapo!! Nieuw topic geopend vanaf mobiel, gaat dat inmiddels goed??-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: