abonnement Unibet Coolblue
pi_139712964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Waarom dit keer :P ?
Over bans wordt nooit gesproken.

Oh wacht, ik ben geen mod meer.
★★★
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 20:53:01 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_139712978
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Waarom dit keer :P ?
Bans worden niet besproken. Dat weet toch iedereen wel?
pi_139713118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bans worden niet besproken. Dat weet toch iedereen wel?
Het was meer een soort van retorische vraag
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 20:58:43 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_139713281
quote:
12s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Het was meer een soort van retorische vraag
Snap ik . Daarom het obligate antwoord :)
pi_139713371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Snap ik . Daarom het obligate antwoord :)
Ah, okay. :D
Gaat wel een stuk rustiger worden in de bigpharma draad zonder hem.
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 21:01:47 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_139713479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ah, okay. :D
Gaat wel een stuk rustiger worden in de bigpharma draad zonder hem.
Dat zit er wel in ja.
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 21:02:33 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_139713524
quote:
9s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Over bans wordt nooit gesproken.

Oh wacht, ik ben geen mod meer.
Welkom terug *O*
pi_139838308
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik zoiets lees haak ik af.
En dat vind jij niet op de persoon spelen? Jij snapt niet dat je mij beledigt door mijn reactie die zuiver inhoudelijk en slechts positief (!) persoonlijk naar jou was (dank) eventjes als oud vuil te behandelen?

Wees eens net zo streng naar de -alweer?, waarom?- gebanden hier als naar jezelf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139838598
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel grappig, want het hoort bij de taken van een mod om in te grijpen als er iets buiten de policy gaat.
Zoals notes geven voor "drammen" (WTF, ben ik je kleuter ofzo? :r )?

Ik heb die kinderachtigheid uit mijn "archief" (word godverdomme als een crimineel behandeld hier) gehaald toen de kans daar was, dat heb je vast wel gezien.

Het hoort hier een plek te zijn voor OPEN discussie niet voor "misselijkheid" over andere zienswijzes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:13:53 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_139838634
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat vind jij niet op de persoon spelen? Jij snapt niet dat je mij beledigt door mijn reactie die zuiver inhoudelijk en slechts positief (!) persoonlijk naar jou was (dank) eventjes als oud vuil te behandelen?

Wees eens net zo streng naar de -alweer?, waarom?- gebanden hier als naar jezelf.
Nee, dat snap ik niet. Je trekt overdreven van leer omdat ik me stoor aan alweer zo'n post waarin getwijfeld wordt of een slachtoffer zijn benen wel echt kwijt is.
Na een paar honderd verknipte en aan elkaar geplakte en gemanipuleerde filmpjes en foto's komt er een moment dat je weleens uit je slof kan schieten.
Het is een discussie-topic dus je kan reacties verwachten.
Als iemand uitgebreide posts maakt zegt toch niet dat die persoon het dan bij het goede eind heeft?

Reageer gewoon fatsoenlijk naar elkaar en ook naar de mod. Meer wordt er niet gevraagd.
pi_139838791
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik niet. Je trekt overdreven van leer omdat ik me stoor aan alweer zo'n post waarin getwijfeld wordt of een slachtoffer zijn benen wel echt kwijt is.
Na een paar honderd verknipte en aan elkaar geplakte en gemanipuleerde filmpjes en foto's komt er een moment dat je weleens uit je slof kan schieten.
Het is een discussie-topic dus je kan reacties verwachten.
Als iemand uitgebreide posts maakt zegt toch niet dat die persoon het dan bij het goede eind heeft?

Reageer gewoon fatsoenlijk naar elkaar en ook naar de mod. Meer wordt er niet gevraagd.
Je kunt mij niet van onfatsoenlijk gedrag beschuldigen en ik ben niet verantwoordelijk wat andere users voor al dan niet bestaande benen bepleiten.

Er is een casus voor een zo opgezette false flag dat ook de slachtoffers niet echt waren. Ik kan dat niet bewijzen en dus claim ik dat ook niet. Ik wil er dan ook niet verantwoordelijk gehouden voor worden en ja, mijn lange reactie verdient de aandacht, meer dan geschreeuw van sommige anderen waar je zelf nota bene uitgebreid op ingaat.

Ben je een trotse moderator van het "waarheidsvindingsubforum" BNW, dan spoor je dat aan, en smoor je het niet in de kiem met "hier haak ik al af" :') .
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:29:32 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_139839459
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kunt mij niet van onfatsoenlijk gedrag beschuldigen en ik ben niet verantwoordelijk wat andere users voor al dan niet bestaande benen bepleiten.

Er is een casus voor een zo opgezette false flag dat ook de slachtoffers niet echt waren. Ik kan dat niet bewijzen en dus claim ik dat ook niet. Ik wil er dan ook niet verantwoordelijk gehouden voor worden en ja, mijn lange reactie verdient de aandacht, meer dan geschreeuw van sommige anderen waar je zelf nota bene uitgebreid op ingaat.

Ben je een trotse moderator van het "waarheidsvindingsubforum" BNW, dan spoor je dat aan, en smoor je het niet in de kiem met "hier haak ik al af" :') .
We zijn inmiddels bij deel 22 dus we kunnen wel vaststellen dat er niets in de kiem gesmoord is.
pi_139839535
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zijn inmiddels bij deel 22 dus we kunnen wel vaststellen dat er niets in de kiem gesmoord is.
Kan ik dan een uitgebreide serieuze reactie van je verwachten of hoeveel filmpjes moet ik eerst ontleden?

Ik heb allemaal inhoudelijke punten aangedragen, wil je daarop ingaan of smoor je het in de kiem?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139839959
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:

Ben je een trotse moderator van het "waarheidsvindingsubforum" BNW, dan spoor je dat aan, en smoor je het niet in de kiem met "hier haak ik al af" :') .
Me dunkt dat Lavenderr terecht afhaakte bij een insinuerende opmerking.
Er is geen onderbouwing voor het feit dat slachtoffers niet echt zouden zijn. Voor zo'n verregaande en beschuldigende en onaannemelijke bewering, die mensen betreft die ernstig getraumatiseerd zijn door een terroristische aanslag, moet je toch een heel overtiuigende bewijsvoering hebben.
Die is er niet, dus hier is ook geen waarheid te vinden. Wat er overblijft is een reeks insinuaties die maar niet ophoudt en waarvan iemand weleens misselijk kan worden, vanwege de onrechtvaardigheid tov. de slachtoffers, waarvan makkelijk te achterhalen valt of die echt zijn of niet. Die mensen hebben familie, vrienden, een patientendossier, ze zijn verpleegd in een ziekenhuis., hebben moeten revalideren, etc.
pi_139840122
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Me dunkt dat Lavenderr terecht afhaakte bij een insinuerende opmerking.
Er is geen onderbouwing voor het feit dat slachtoffers niet echt zouden zijn. Voor zo'n verregaande en beschuldigende en onaannemelijke bewering, die mensen betreft die ernstig getraumatiseerd zijn door een terroristische aanslag, moet je toch een heel overtiuigende bewijsvoering hebben.
Die is er niet, dus hier is ook geen waarheid te vinden. Wat er overblijft is een reeks insinuaties die maar niet ophoudt en waarvan iemand weleens misselijk kan worden, vanwege de onrechtvaardigheid tov. de slachtoffers, waarvan makkelijk te achterhalen valt of die echt zijn of niet. Die mensen hebben familie, vrienden, een patientendossier, ze zijn verpleegd in een ziekenhuis., hebben moeten revalideren, etc.
Dat geldt voor Sandy Hook, waar ik stel dat het acteurs zijn. Dat doe ik expliciet niet bij Boston en ik leg nota bene(n) :7 uit waarom.

Laten we het over de feiten hebben, dat bepleit ik juist, iets waar het modteam van BNW achter zou moeten staan, en niet gapend de discussie verlaten. De waarheidsvinding is te belangrijk om weg te moffelen.

Je kan je ook afvragen hoe sterk iemand in zijn/haar schoenen staat als ie over 1 zinnetje valt en een urenlange inhoudelijke analyse eventjes bij het oud vuil flikkert. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139840548
quote:
11s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat geldt voor Sandy Hook, waar ik stel dat het acteurs zijn. Dat doe ik expliciet niet bij Boston en ik leg nota bene(n) :7 uit waarom.

Laten we het over de feiten hebben, dat bepleit ik juist, iets waar het modteam van BNW achter zou moeten staan, en niet gapend de discussie verlaten. De waarheidsvinding is te belangrijk om weg te moffelen.

Je kan je ook afvragen hoe sterk iemand in zijn/haar schoenen staat als ie over 1 zinnetje valt en een urenlange inhoudelijke analyse eventjes bij het oud vuil flikkert. ;)
Dus je bedoelt dat je opmerking over de benen van het Bostonslachtoffer alleen maar wat onhandig geformuleerd was? Mooi, dan is dat opgelost :)
pi_139841083
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus je bedoelt dat je opmerking over de benen van het Bostonslachtoffer alleen maar wat onhandig geformuleerd was? Mooi, dan is dat opgelost :)
Nee, hij was juist heel zuiver. De onhandigheid zat hem in de "misselijkheid" die Lavenderr ervoer en als argument aanvoerde al mijn inhoudelijke punten maar links te laten liggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139842091
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, hij was juist heel zuiver. De onhandigheid zat hem in de "misselijkheid" die Lavenderr ervoer en als argument aanvoerde al mijn inhoudelijke punten maar links te laten liggen.
Maar je twijfelt niet aan de echtheid van de slachtoffers?
pi_139844062
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar je twijfelt niet aan de echtheid van de slachtoffers?
Ik zie op dit moment geen reden tot twijfel en ga ervanuit dat de 246 gewonden (van wie enkelen -nu?- geamputeerd door het leven moeten gaan) en 3 doden die zijn gevallen echt zijn.

Nieuwe inzichten kunnen dat weer veranderen, lijkt me een gezond houding.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139856597
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie op dit moment geen reden tot twijfel en ga ervanuit dat de 246 gewonden (van wie enkelen -nu?- geamputeerd door het leven moeten gaan) en 3 doden die zijn gevallen echt zijn.

Nieuwe inzichten kunnen dat weer veranderen, lijkt me een gezond houding.
Je forumuleerde het anders, vandaar de geprikkelde reactie.
pi_140002641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit gebeurt stadaard na een aantal posts in een al lopend topic , dit doen de Mod's niet dit is gewoon Fok! pobleem heb ik al eerder gehad mocht je eventueel wat willen toevoegen stuur dit even via prive mail naar de Mod van forum om deze informatie toe te voegen. ;)
Nee, het is omdat E_O de tekst die ik had aangemaakt (ik was nog aan het werk) overschreven heeft en als een mod de OP heeft aangepast kan je als simpele user dat niet meer.

Zielig, serieus. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:59:35 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140003496
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het is omdat E_O de tekst die ik had aangemaakt (ik was nog aan het werk) overschreven heeft en als een mod de OP heeft aangepast kan je als simpele user dat niet meer.

Zielig, serieus. :r
kerel iedereen zag dit staan..

11s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
OP komt eraan.

------------------------

mijn ervaring is dat zodra meerdere keren ge-edit is in 1 topic kan het niet meer, dat probleem had ik met het 9/11 topic.
Dat probeerde ik duidelijk te maken.

De gene die het topic sluit maakt een nieuwe OP aan, deze kaapte JIJ voor E_O zijn neus weg die net een hele post er neer had gezet, mijn post was de ena laatste dus, zoals ik het zo zie, heb jij de OP voor E_O zijn neus weg gejat die zoals ik het lees de originele OP aan het zoeken was.

Maar goed zo zie ik het hoor.

btw sorry voor late reactie moest ff andere modem achter ons internet zetten, de oude gaf een steekvlam en einde verhaal, gellukig altijd een backup liggen :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140003699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

kerel iedereen zag dit staan..

11s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:
OP komt eraan.

------------------------

ja, ik had de reactie van E_O er al ingezet, een inleiding en wat opmaak. Was nog bezig. Maar Het Almachtige Beheer vindt dat er geen uitgebreide informatieve OP moet komen. Andermaal, want updates in De Kluis zijn ook niet doorgevoerd, ondanks meerdere toezeggingen.

Users die juist pro-BNW denken worden geband, weggepest, of door andere users op de hielen gezeten, users die -zeker getuige hun opmerkingen- "al die BNW'ers maar gekkies vinden".

Jij discussieert constructief, wat een zeldzaamheid is hier. Helaasch.

En ja, ik spreek voor velen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:09:26 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140003922
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ja, ik had de reactie van E_O er al ingezet, een inleiding en wat opmaak. Was nog bezig. Maar Het Almachtige Beheer vindt dat er geen uitgebreide informatieve OP moet komen. Andermaal, want updates in De Kluis zijn ook niet doorgevoerd, ondanks meerdere toezeggingen.

Users die juist pro-BNW denken worden geband, weggepest, of door andere users op de hielen gezeten, users die -zeker getuige hun opmerkingen- "al die BNW'ers maar gekkies vinden".

Jij discussieert constructief, wat een zeldzaamheid is hier. Helaasch.

En ja, ik spreek voor velen.
Misschien wel of nie, ik was er niet bij, maar wat ik zover weet en zag is dat E_O de laatste post had en die kan niet binnen 2 minuten de oude OP even opzoeken en posten aangezien jij al een nieuw deel had geopend als je even paar minuten had gewacht had hij al netjes een nieuwe gestart, ik kan mij best voorstellen dat E_O dat niet leuk vond.

Maar goed, dat is wat ik er van meegekregen heb, en dat is wat ik weet van het openen van een nieuw deel, ik heb het ook al eens gedaan en mijn topic werd toen gesloten omdat ik dat toen nog niet wist.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140005475
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het is omdat E_O de tekst die ik had aangemaakt (ik was nog aan het werk) overschreven heeft en als een mod de OP heeft aangepast kan je als simpele user dat niet meer.

Zielig, serieus. :r
Je opent zomaar een nieuw deel, terwijl de hekkensluiter dat hoort te doen, met als excuus dat je wel een betere OP zult hebben. En die had je nog niet eens klaar. Als ik niet de Lapo had gehad, had ik hem gewoon dichtgegooid.
De OP werd idd. automatisch geblokkeerd. Als het goed is kun je hem nu weer ediiten.
Kan ik er op rekenen dat je je attitude dan wel wat aanpast? Je hebt van alles aan te merken op anderen maar erg netjes ben je zelf ook niet.
Ik had ook een hardere opstelling kunnen kiezen: je beklaagt je over zielige anderen, maar jij bent feitelijk degene die zomaar een OP inpikt en vervolgens iedereen drie kwartier laat wachten op de inhoud. Terwijl je alles wat je te melden hebt ook gewoon elders in het topic kan posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')