Ja ik moet nog even wat anders doen, maar niemand maakte een topic, dus ja doe ik het maarquote:
Hij scheld ze de huid volquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe vet![]()
Zou hij ook echt iets zeggen ...
Ik weet niet op wie je doelt, maar ik weet wel dat ze van tevoren wel wat contacten hebben gelegd omdat ze dachten dat het moeilijker zou gaan daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou dit echt allemaal toeval zijn, dat ze hem ontmoeten?
Nee toch?
Ik doelde op die neger die mee ging in de autoquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je doelt, maar ik weet wel dat ze van tevoren wel wat contacten hebben gelegd omdat ze dachten dat het moeilijker zou gaan daar.
Ik vind die van de Stroomtrein leukerquote:Op donderdag 9 mei 2013 06:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Amusante show, hopelijk gaan zij nog iets doen met Robbie Wessels... hij spreekt ook wat nederlands meen ik
Kurt Darren gaat dus in ieder geval nog langskomen![]()
Die dude is dus nooit meer teruggekomen?quote:
Daar leek het inderdaad opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die dude is dus nooit meer teruggekomen?
Heeft hij ook niet een keer een Nederlands bedrijf opgebeld in het Afrikaans? Meen mij een youtube filmpje daarvan te herinneren, maar kan iemand anders zijn geweest.quote:
Hmm dat weet ik zo niet..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet een keer een Nederlands bedrijf opgebeld in het Afrikaans? Meen mij een youtube filmpje daarvan te herinneren, maar kan iemand anders zijn geweest.
Nee, was toch iemand anders.quote:
Hij was niet enthousiast idd.quote:
Het is gewoon anders. Niet persé minderquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef StephanL het volgende:
Dan komen Nick en Simon met hun Hollandse popmuziek. Op zich niks mis mee, maar is niks vergeleken met zuid-afrikaanse ritmes natuurlijk.
Die stem van die Simon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Het zijn geen verkeerde gasten, muzikanten of zangers. Ze maken alleen baggermuziek
Prima zangerquote:
Het is Volendams.quote:
Hoezo?quote:
Ik ken die Kees amper manquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
JaKom je daar nu pas achter? Eerste homo van Volendam
Ik ben al na 2 afleveringen afgehaaktquote:
quote:
Ze worden dan ook waarschijnlijk ook alleen uitgenodigd bij het C en D garnituur van Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef alors het volgende:
VerschrikkelijkEcht zo'n typische talentenjachtgezang met die overdreven ooeeehs en aaahs
Ja hij kan alleen maar zingen, dat zei ie toch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die dude trouwens een gare timing
zuid-afrikaanse ritmequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die dude trouwens een gare timing
Kees gaat zo even met hem in de bushbush.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, wat slechtAllemaal de schuld van Kees dat ze daar nu zitten.
Het was na WIDM, het is vlak daarna (na de uitzendingen op tv) opgenomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat ze wel heel makkelijk van het ene in het andere rollen telkens.
Oh, en die opmerkingen die Kees soms maakt over Wie is de Mol... vraag me af wanneer dit opgenomen is?
Toen het al op tv was geweest dat Kees de Mol is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het was na WIDM, het is vlak daarna opgenomen.
Die opname bij EspressoTV is van 28 maartquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen het al op tv was geweest dat Kees de Mol is?
Want in de eerste aflevering maakt Kees ook een opmerking over Wie is de Mol, en dan zie je Nick en Simon zo een beetje schrikken van, mag hij dat wel zeggen. Vandaar dat ik twijfelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |