dnkj honeyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Geforceerd.quote:
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ga je nou serieus alleen harmony gij reefteef
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Montelly het volgende:
[..]Als je geil bent boeit het niet.. lekker squrmen op mn bek hmmmm nice hoor ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Trouwen? Haat je vrouwen en relatie opbouwen dan niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik houd van een kutsfeer, kutfeestjes dood te schoppen.
Trouw met me.
Ik breng je wel, schat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoer
skere, hebben ze geen pendelquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoer
Ben jij een slet die niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Trouwen? Haat je vrouwen en relatie opbouwen dan niet?
ahahahaha deze manquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geil bent boeit het niet.. lekker squrmen op mn bek hmmmm nice hoor ok.
Fok steen is het enige nummer van 'm dat nog best te beluisteren valt. De rest is borderline oorkanker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
Ja really, dit is alles wat er voor nodig is om je weg te jagen?Fan is overigens een groot woord, maar luister die sessie maar, het is gewoon ECHT goed.
ja ik kan wel heen maar iedereen blijft in hotel blijkbaar dus dan moet ik in de goot slapen heb ik geen zin inquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
skere, hebben ze geen pendel
ik word gehaald en gebracht yea buddy =$
Doe niet zo http://vocaroo.com/i/s134GGcTYRbq.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahahaha deze man, pak je die poepert gelijk ook mee?
Nee, ik ben eigenlijk best liefquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben jij een slet die niet te vertrouwen is?
Liefje, voor jou zou ik nooit meer naar Steen luisterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Fok steen is het enige nummer van 'm dat nog best te beluisteren valt. De rest is borderline oorkanker.
Even die sessie checken dan maar.
pls laat mequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe niet zo http://vocaroo.com/i/s134GGcTYRbq.
Mag ik even kotsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Liefje, voor jou zou ik nooit meer naar Steen luisteren
hoezo, slaap ook in hotel dangquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik kan wel heen maar iedereen blijft in hotel blijkbaar dus dan moet ik in de goot slapen heb ik geen zin in
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo, slaap ook in hotel dang
of regel een leuke boi waar je mee naar huis kunt
Dat is hip.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
wat is dat met iedereen die zn stem opneemt
goed bezig nootmansquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee ben geen fan van poeperts. Echter soms schiet je uit. hahahaha
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yissquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]LEUKE BOY IN VEGHEL
wot
en nee heb geen hotel geld, moet decibelticket kopen
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
Nou jij nog poesjequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
En CB toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig toch
shoot me now plsquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yiss
[ afbeelding ]
Zuidelijke accentenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yiss
[ afbeelding ]
Ohja de meest blanke stem was van CBquote:
Vind het wel komisch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig toch
haha nee.quote:
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien hebquote:
Je kan mij sws vinden op youtubequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw stem eigenlijk.
Ik ben wel lief hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien heb
HEEJj MEt TwEe NOOtjUhHS HAhHahquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan mij sws vinden op youtubeBen keer gebeld door 3FM. Meer zeg ik niet haha lol
Wacht mr tot je zijn pica ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien heb
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Uequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaloers? Was dat echt je stem trouwens?
Ken je Opi van Family guy?quote:
Haha lol te veel werk om te zoeken sry hihiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan mij sws vinden op youtubeBen keer gebeld door 3FM. Meer zeg ik niet haha lol
Ik heb serieus een nachtmerrie gehad over die clownsquote:
Een stem zonder zachte g of boers gemuik.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb serieus een nachtmerrie gehad over die clowns
Klein beetje klaargekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Ue
http://vocaroo.com/i/s1WyXnhqk3kn
Volgens mij waren dit de meest uitgebreide die ik had gedaan, sop ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |