goed bezig nootmansquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee ben geen fan van poeperts. Echter soms schiet je uit. hahahaha
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yissquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]LEUKE BOY IN VEGHEL
wot
en nee heb geen hotel geld, moet decibelticket kopen
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
wat is dat met iedereen die zn stem opneemt
Nou jij nog poesjequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
wat is dat met iedereen die zn stem opneemt
En CB toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig toch
shoot me now plsquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yiss
[ afbeelding ]
Zuidelijke accentenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lekkere brabantse boy waar je plat mee kan ouwehoeren aww yiss
[ afbeelding ]
Ohja de meest blanke stem was van CBquote:
Vind het wel komisch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigen die hier zijn gepost zijn die van Gor en Krio. Grappig toch
haha nee.quote:
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien hebquote:
Je kan mij sws vinden op youtubequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw stem eigenlijk.
Ik ben wel lief hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien heb
HEEJj MEt TwEe NOOtjUhHS HAhHahquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan mij sws vinden op youtubeBen keer gebeld door 3FM. Meer zeg ik niet haha lol
Wacht mr tot je zijn pica ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou een hele enge lage stem voor. Ik vind je eigenlijk uberhaupt een beetje eng, sinds ik je Fobo gezien heb
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Uequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaloers? Was dat echt je stem trouwens?
Ken je Opi van Family guy?quote:
Haha lol te veel werk om te zoeken sry hihiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan mij sws vinden op youtubeBen keer gebeld door 3FM. Meer zeg ik niet haha lol
Ik heb serieus een nachtmerrie gehad over die clownsquote:
Een stem zonder zachte g of boers gemuik.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef CristinaYang het volgende:
Ik heb serieus een nachtmerrie gehad over die clowns
Klein beetje klaargekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1Kn3aMb49Ue
http://vocaroo.com/i/s1WyXnhqk3kn
Volgens mij waren dit de meest uitgebreide die ik had gedaan, sop ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |