Heb je die van Spinal & Steen ook allebei gezienquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja really, dit is alles wat er voor nodig is om je weg te jagen?Fan is overigens een groot woord, maar luister die sessie maar, het is gewoon ECHT goed.
Ik ben hem een keer tegen het lijf gelopen in Utrecht. Hij is ook gewoon in het echt zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:53 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Kanker Steen, filmpje voor bnn was wel leuk
Ja dacht ik al, maar ik kon het niet laten om die opmerking te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was gewoon een Nederlander. Hij beweert dat ik klink als de vrouw die Jip en Janneke in spreekt
in de tram zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben hem een keer tegen het lijf gelopen in Utrecht. Hij is ook gewoon in het echt zo
Lachen tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben hem een keer tegen het lijf gelopen in Utrecht. Hij is ook gewoon in het echt zo
Op die doelde ik eigenlijk, vind ik beter dan die van hem solo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je die van Spinal & Steen ook allebei gezien?
Ik vind Spinal nog wel eens hinderlijk op hun nummers samen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op die doelde ik eigenlijk, vind ik beter dan die van hem solo.
"Ik haat jou, omdat je van iedereen houdt.
Omdat ik niemand vertrouw, word ik liever niet oud."
I dunno, ik vind het echt heerlijk, naar als dat de tekst is
"Ik haat Spinal" "FUCK SPINAL"quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind Spinal nog wel eens hinderlijk op hun nummers samen.
Maar vergeet je hem niet te volgen op Twitter en te liken op Facebook?
https://twitter.com/SteenDeVader
https://www.facebook.com/pages/Steen/33434807971
''Ik houd niet van pillen, daarom plet ik ze tot ze poreus worden, en snuif ik ze weg net zoals mijn neusschotten''quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ik haat Spinal" "FUCK SPINAL"
Maar nee. Heb hem een tijdje gevolgd, en de shit die hij soms Facebook op slingert...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Ik houd niet van pillen, daarom plet ik ze tot ze poreus worden, en snuif ik ze weg net zoals mijn neusschotten''
''Ik houd ervan om flikkers dood te raggen met knuppels, rol met karkassen, met z'n allen tegen de zwakken en sukkels''.
Wil wel wat van jouw schaamlipjes snuivenquote:
Want je houdt van kut, wil dr je hoofd in stoppen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil wel wat van jouw schaamlipjes snuiven.
ijzergruis van die vijzel die ze elke keer naar binnen moet smokkelen voor haar vriendjes?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil wel wat van jouw schaamlipjes snuiven.
Ik houd van een kutsfeer, kutfeestjes dood te schoppen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want je houdt van kut, wil dr je hoofd in stoppen?
dnkj honeyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Geforceerd.quote:
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ga je nou serieus alleen harmony gij reefteef
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef Montelly het volgende:
[..]Als je geil bent boeit het niet.. lekker squrmen op mn bek hmmmm nice hoor ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Trouwen? Haat je vrouwen en relatie opbouwen dan niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik houd van een kutsfeer, kutfeestjes dood te schoppen.
Trouw met me.
Ik breng je wel, schat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoer
skere, hebben ze geen pendelquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet niet of ik uberhaupt daarheen ga, heb niet eens vervoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |