quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]ER, houdt je aan het reglement[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] sorry boss [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Brave jongen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en wat schaft bij de rest de pot vandaag?? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Pot schaft niks vandaag helaas[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]Dit wordt een legendarisch topic [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zal vast wel een azijnpisser zijn die roet in de azijn doet[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik vermoed AchJa of Thaboel[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Of Rave_NL, en anders M.K. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] Dames, ben ff weg, ff naar de appie happie. Hou het rustig hier, dan doe ik dat ook [ afbeelding ]
Zie jij hoofdletters in mij username?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] , en anders M.K. [ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:[img]http://i.fokzin[img=38,24]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_et.gif[/img]e.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ] Elke post in dit topic moet met deze smiley starten en eindigen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij maar eens even lekker op dat banaantje van je zitten. [ afbeelding ]
Helaas ben ik te laat zie ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet even naar de witte scooter, brbquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ie bruin wordt kun je 'm niet meer eten.
Dezequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ouwe baasjes behangen met blingbling. http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ranen-in-vol-ornaat/
Wat een bazenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ouwe baasjes behangen met blingbling. http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ranen-in-vol-ornaat/
Over onze voormalige Soviet vijanden kunnen we wel lacherig doen,, maar zij hebben als leeuwen gevochten, tegen wil en dank. Ook hen mogen we dankbaar zijn.quote:
Dat hebben ze zeker. Mede dankzij hun spreken wij nu geen Duits met elkaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over onze voormalige Soviet vijanden kunnen we wel lacherig doen,, maar zij hebben als leeuwen gevochten, tegen wil en dank. Ook hen mogen we dankbaar zijn.
Jammer dat de veteranenzorg daar nog niet zo is als in oa. Nederland.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn Chinese buren blijken net toch Koreanen te zijn. Ze hebben vandaag een moestuin gegraven, ben wel benieuwd wat eruit komt groeien over een paar weken. Maar nog benieuwder wat de kadden vinden van een moestuin
Die vent kon me ook niet uitleggen wat hij geplant hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nu ja, het is lastig een Chinees, Koreaan of Jappaner te onderscheiden
het is je vergeven.
Als je een kad mist dan weet je bij wie je moet zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vent kon me ook niet uitleggen wat hij geplant hadEn één van de kadden liep al zeer geïnteresseerd door het moestuintje. Het zit nu onder een laken (
) het is wachten tot ie onder dat laken zit en alles overhoop haalt
Lekkere babi pangang buurmanquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je een kad mist dan weet je bij wie je moet zijn
Idee nu, Lotusss is morgen voor 4 dagen naar Denemarken ivm voetbal toernooi. Denk dat ik morgen maar eens ordinair een bak babi-pangang en een bak bami of nasi rames extra ga halen bij de afhaal chineesquote:
Kijk, dat zijn toch weer twee dagen etenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idee nu, Lotusss is morgen voor 4 dagen naar Denemarken ivm voetbal toernooi. Denk dat ik morgen maar eens ordinair een bak babi-pangang en een bak bami of nasi rames extra ga halen bij de afhaal chinees
idd, kost je ¤12, ¤6 per dag dus, dat is goedkoopquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn toch weer twee dagen eten
Vroegah had je van die kilobakken bahmi in de super. Kostte drie euro en daar kon je een week van eten. Was echt de perfecte studenten-einde-van-de-maand-maaltijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, kost je ¤12, ¤6 per dag dus, dat is goedkoop
Dat vind ik dus weer niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegah had je van die kilobakken bahmi in de super. Kostte drie euro en daar kon je een week van eten. Was echt de perfecte studenten-einde-van-de-maand-maaltijd.
Als je nog 5 tientjes hebt tot het eind van de maand wordt het ineens heel lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer niks![]()
1 kilo bami van de ES voor ¤2.50 en dan een ES diepvries saté erbij
Ik ben geen pauper geweestquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je nog 5 tientjes hebt tot het eind van de maand wordt het ineens heel lekker
Ik studeer elke dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik studeerde, dat is iets heel anders.
het studeren van de binnenkant van m'n ogen is soms echt een genot hoorquote:
IBOquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het studeren van de binnenkant van m'n ogen is soms echt een genot hoor
Bassie.quote:
Die komt hier niet binnen, enge clown dat het isquote:
IBO stond niet in mijn vocabulairequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inspectie Binnenkant Oogleden. Wie is hier nou de conifeer?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die komt hier niet binnen, enge clown dat het is
Nee, maar wel de AV-steunquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
IBO stond niet in mijn vocabulaire
Ik heb ooit Bassie geplaybackt toen ik iets van 5 was. Op school.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die komt hier niet binnen, enge clown dat het is
ga jij je barang maar ff pakken en je tampatje opzoekenquote:
Ik eet een bak kapsalon als je dat dadelijk hier weer gaat zingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ooit Bassie geplaybackt toen ik iets van 5 was. Op school.
Nou, dat is eigenlijk best een goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je barang maar ff pakken en je tampatje opzoeken
Do it faggotquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik eet een bak kapsalon als je dat dadelijk hier weer gaat zingen
Ik ben vanaf morgen toch 4 dagen wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk best een goed idee
[..]
Do it faggot
Mag hopen dat jouw kadden je wakker houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk best een goed idee
[..]
Do it faggot
Juist, even morgenochtend zingen en dan gauw de deur uitquote:
Er is weinig wat me wakker houd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag hopen dat jouw kadden je wakker houden [ afbeelding ]
Mooi, opgehoepeld en het rijk voor me alleen. Morgen ff die baboes regelen dan.quote:
En het bier. En de bitches.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, opgehoepeld en het rijk voor me alleen. Morgen ff die baboes regelen dan.
Je weet niet wat een baboe is?quote:
De heren van plezierquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet niet wat een baboe is?![]()
dacht dat ik je goed had opgevoed
Van die ¤5 zakgeld die jij per week krijgt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, opgehoepeld en het rijk voor me alleen. Morgen ff die baboes regelen dan.
Ik ben jouw baboe niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet niet wat een baboe is?![]()
dacht dat ik je goed had opgevoed
Gooi die maar over de schutting, hou niet van harde taai taai.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hier, wat taai taai voor je. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg, PostNL betaald niet best, dus .......quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van die ¤5 zakgeld die jij per week krijgt?
Met zijn zeepje.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gooi die maar over de schutting, hou niet van harde taai taai.
Geef mij dit maar [ afbeelding ]
Moet die vooral doen, pleur ik dat bakje kots in zijn eigen gezichtquote:
Moet ik die nep kuif van je eens van je tronie plukken?quote:
Je bent welkom over 5 weken, maar als je dat meebrengt dan trap ik je in je ballen!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
ER, wanneer ben je jarig? Ik heb hét cadeau voor je gevonden:
[ afbeelding ]
En ja, het is echt. Geen paint.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent welkom over 5 weken, maar als je dat meebrengt dan trap ik je in je ballen!!
Dat zei je ook over die sleutelhangerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent welkom over 5 weken, maar als je dat meebrengt dan trap ik je in je ballen!!
En jij liet gewillig toe dat ik een PSV shirt over je trokquote:
Dat was niet vrijwillig! Vraag de getuigen maar!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij liet gewillig toe dat ik een PSV shirt over je trok
Maakt niet uit, je had een PSV shirt aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was niet vrijwillig! Vraag de getuigen maar!
Neen, het zat om mij heen. Bekijk de foto nog maar eens!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je had een PSV shirt aan
Niet liegen pinda. Je staat op de foto. Die kan ik ff niet terugvindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neen, het zat om mij heen. Bekijk de foto nog maar eens!
Stop het in je mik, maar val mij er niet mee lastigquote:
ik lieg nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet liegen pinda. Je staat op de foto. Die kan op ff niet terugvinden
Die bak, is het nieuwe CS van Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stop het in je mik, maar val mij er niet mee lastig
De rest welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik lieg nietarmen waren niet door de mouwen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die bak, is het nieuwe CS van Rotterdam.
Liever dat dan een bakje kotsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve de kapsalon zelf is de foto niet bewerkt.
Ik ga het voorlopg maar ff houden bij de haute cuisinequote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga op zoek naar mijn veldbed, de groenten
Mooie docu idd over de Red Tails.quote:
quote:
Heb hem lang geleden al eens gezien, ben alweer vergeten waar hij over ging.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef m.k het volgende:
Als je om een film wil lachen moet je "dog soldiers" eens kijken
Fok! detective dat je bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Heb hem lang geleden al eens gezien, ben alweer vergeten waar hij over ging.
Ik wist dat hij vaker ter sprake was gekomen en zocht naar een post van mezelf... Maar ja, kwam jou tegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Fok! detective dat je bent.
Het gaat over weerwolven, de film is niet slecht, maar als je oplet zitten er een hoop "slechte" grappige stukken in.
Heb ik laatst gezien, is wel aardig.quote:
quote:
Ik had hem op aanraden van jou laatst gedownload maar kwam er achter dat ik de eerste 10 minute als eens gezien had en niet verder had gekeken toen. Ik ben zeker te ongeduldig?quote:
Ja. Het begint vrij rustig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem op aanraden van jou laatst gedownload maar kwam er achter dat ik de eerste 10 minute als eens gezien had en niet verder had gekeken toen. Ik ben zeker te ongeduldig?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje geen wonder meer dat ik deze SC niet meer kan bijlezen in de bus
Die [ afbeelding ]
Paar jaar terug ook bij NG (meen ik) een hele boeiende serie over Speer (Over zijn visie op archictuur en wat hij daadwerkelijk heeft weten te realiseren). Ik weet nog steeds niet of hij echt zo naief was of dat hij echt meelifte op zijn 'grootste gedachten' van het nazisme.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Pumatje het volgende:
Nibb-it, nu gaat het op NGC de gehele episode over Albert Speer, minister van bewapening.
Daar wordt hij ook zo gepresenteerd, als de verrichter van productie wonderen. Hij wordt vast herhaald op ngc.Het kijken waard.
Ow, zelfde twijfel dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:23 schreef Pumatje het volgende:
Voor de rest enkel of hij nu nazi was of niet.
Alleen? Met 2 duiveltjes zul je bedoelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:29 schreef Lotusss het volgende:
Zo, ErwinRommel heeft tot zondagavond het rijk alleen
Jij wilde toch babi pangang? Sorted dus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alleen? Met 2 duiveltjes zul je bedoelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wilde toch babi pangang? Sorted dus.
zoietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Met het verkeerde been uit bed gestapt? [ afbeelding ]
Dat is alleen omdat kat pangang niet zou verkopen in NL.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dan heet het geen babi pangang meer [ afbeelding ]
Wat scheelt eraan? Wil je erover praten?quote:
Net als hond, andjing pangangquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat kat pangang niet zou verkopen in NL.
Onbegrijpelijk eigenlijk. Het is een enorm grote potentiele bron van vlees.
quote:
Kijk eens? Volgens mij heb ik feitelijk gezien gelijk. Invasie in 2003 was minder massaal qua cavalerie inzet.quote:
Sommige mensen zijn echtquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:57 schreef Klaas het volgende:
[..]
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.
Nu ja, het klopt welquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt![]()
![]()
![]()
Typ dan niets, of doe eerst je huiswerk voordat je zoiets doms schrijft.
Topic: SES / Veiligheid en Vakmanschap
Misschien vanuit het oogpunt van KCT zelf, maar in principe zouden ze geen voorkeur moeten hebben, of ze worden gewoon politiek incorrect en volgen het voorbeeld van het KMarns.quote:
Nee, het klopt helemaal niet. Bij de KCT worden mannen en vrouwen toegelaten. Dat nog geen enkele vrouw de KCT opleiding gefixt heeft een heel ander verhaal.quote:
dan klopt het toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het klopt helemaal niet. Bij de KCT worden mannen en vrouwen toegelaten. Dat nog geen enkele vrouw de KCT opleiding gefixt heeft een heel ander verhaal.
Ahhh, voorkeur. las weer eens verkeerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want het is dus niet zo dat mannen de voorkeur hebben.
Leuk programma nu voor jou op Arte.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, voorkeur. las weer eens verkeerd
Na 71 jaar nog geen een vrouw die het fixed, als je dan de eerste bent sta je gelijk in de spots bij heel Defensiequote:
Zijn we eindelijk van die kut winter af ga je me met dit opzadelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk programma nu voor jou op Arte.
Over een gebied waar in de winter in huizen, met verwarming, de ijspegels in de kamers hangen door de extreme kou.
dat was toen ook bij LMB, toen een vrouw haar rode baret haalde ipv "kreeg".quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na 71 jaar nog geen een vrouw die het fixed, als je dan de eerste bent sta je gelijk in de spots bij heel Defensie
Maar een gevechtsfunctie bij LMB als vrouw? Is dat wel eens voorgekomen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat was toen ook bij LMB, toen een vrouw haar rode baret haalde ipv "kreeg".
Yepquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar een gevechtsfunctie bij LMB als vrouw? Is dat wel eens voorgekomen?
Die was toen toch pas 17?quote:
Jaloers op haar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze had in m'n klas kunnen zitten
Wel meer dan een beetje gok ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is per definitie geen reden om jaloers te zijn op lumbl volk.
Zeg ouwe, ga jij eens snel je tampatje opzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk eens, Israelische Lumbl:quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg ouwe, ga jij eens snel je tampatje opzoeken
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond om elf uur op Ned. 2, Holland Doc: Mijn zusje de soldaat
http://www.hollanddoc.nl/(...)usje-de-soldaat.html
quote:In de zomer van 2010 begon de 18 jarige, Nederlands-Israëlische Chamoetal Zeidler aan haar 2-jaar durende dienstplicht bij de PR-afdeling van het Israëlische leger.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we 8 uur lang veilig
Dat was gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik nog wakker ben ga ik ff kijken.
Tuurlijk. Na een half uur begin je al te mekkeren dat je last van je armen hebt.quote:
Die ouwe deurbel zit me dus te besodemieterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat was gisteren![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341667
Mooie docu gisteren op NGC over de Red Tailsquote:
Ben wel wat gewend met karten, komt goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Na een half uur begin je al te mekkeren dat je last van je armen hebt.
Pas op voor die Kmar gast die stiekum vanuit de losse pols in de bosjes op je zit te loeren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend met karten, komt goed
Gister al gezien inderdaad, en is nu weer op NGC.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooie docu gisteren op NGC over de Red Tails
Ik heb eindelijk weer eens een autowas middagquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een bank-hang-dag [ afbeelding ]
Wat me opviel was dat hij die toen was neergestort netjes door de Nazi's werd behandeld. En dat als Neger die door eigen kameraden als minderwaardig werden gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gister al gezien inderdaad, en is nu weer op NGC.
WWII week
Dan rijd ik m'n kart in de bosjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas op voor die Kmar gast die stiekum vanuit de losse pols in de bosjes op je zit te loeren.
En dan is het end-exquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan rijd ik m'n kart in de bosjes
Ja, dat vond ik ook al opvallend. Ben er nog steeds niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat me opviel was dat hij die toen was neergestort netjes door de Nazi's werd behandeld. En dat als Neger die door eigen kameraden als minderwaardig werden gezien.
dat was ook een mooi programma ja. ff een kunstbeen droppen boven Nazi-Duyitslandquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al opvallend. Ben er nog steeds niet helemaal over uit.
Beetje hetzelfde als die POW piloot zonder benen. Waar de Engelsen nieuwe kunstbenen mochten airdroppen zonder aangevallen te worden.
Er gek omdat de Nazi's het naast de Joden ook hadden voorzien op de Negers en de gehandicapten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat was ook een mooi programma ja. ff een kunstbeen droppen boven Nazi-Duyitsland
Geestelijk gehandicaptenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er gek omdat de Nazi's het naast de Joden ook hadden voorzien op de Negers en de gehandicapten.
Is dat het Chinese restaurant waar Frans Duijts zijn eten haalt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat was ook een mooi programma ja. ff een kunstbeen droppen boven Nazi-Duyitsland
Ik dacht gehandicapten in het algemeen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten
Maar idd, die neger vertelde geen slechte dingen over zijn behandeling door de nazi's. En als een POW tussen blanken werd hij ook geaccepteerd.
Triest was wel zijn verhaal na terugkomst in de USA.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het Chinese restaurant waar Frans Duijts zijn eten haalt?
De kapsalon-winkel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het Chinese restaurant waar Frans Duijts zijn eten haalt?
Zou wat zijn dat WW1 veteranen werden vervolgd omdat ze 2 benen mistenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht gehandicapten in het algemeen.
Dat is inderdaad om te huilen. Daar mag best wat meer aandacht voor zijn.
Ik zal jullie gvd een kapsalon tegen jullie kuif gooienquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal jullie gvd een kapsalon tegen jullie kuif gooien
Op papier inderdaad, in de praktijk is het er nog steeds.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat WW1 veteranen werden vervolgd omdat ze 2 benen misten
Wat die zwarte vlieger ook zei, dat ze gescheiden werden in de haven, blanken links afslaan, negers rechts afslaan en werden met 1 saxofoon verwelkomt. Gelukkig is dit niet meer.
Kun je stellen, wie was er nu rascistischer, de nazi's of de USA. Trieste gebeurtenis. Gelukkig werd dat rassen stelsel in 1948 afgeschaft. (officieel dan)
Kom dan, mietjequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal jullie gvd een kapsalon tegen jullie kuif gooien
Is toch eigenlijk te triest voor woorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op papier inderdaad, in de praktijk is het er nog steeds.
Ik vind het ook om te huilen. Wat dat betreft loopt de VS nog enkele decennia achter op Europa.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk te triest voor woorden.
Mijn buddy was een Iraniër, die hield zich aan zijn geloof, maar samen tijdens de opleiding in een puptentje aten we broederlijk een stiekum meegenomen zak pindas en een blikje cola.
Nu wil ik niet overdrijven, maar met name in de officiersopleidingen schijnt men daar niet echt het te hebben op negers die zich tot officier willen opwerken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het ook om te huilen. Wat dat betreft loopt de VS nog enkele decennia achter op Europa.
Echt een antiek gedachtegoed. Nou heeft Defensie ook aardig wat antieke gedachten, maar gelukkig niet op dit onderwerp.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu wil ik niet overdrijven, maar met name in de officiersopleidingen schijnt men daar niet echt het te hebben op negers die zich tot officier willen opwerken.
Heb 8 jaar in Brazilië gewoond, en daar schijnt het nog erger te zijn dan in de VS.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt een antiek gedachtegoed. Nou heeft Defensie ook aardig wat antieke gedachten, maar gelukkig niet op dit onderwerp.
Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb 8 jaar in Brazilië gewoond, en daar schijnt het nog erger te zijn dan in de VS.
Ik woonde in een "Vila militar". daar woonden op een enkeling en ons na enkel officieren. Nooit 1 zwarte officier gezien, ook niet tijdens parades die veelvuldig werden gehouden in de stad waar ik ooit woonde.
In die tijd werd het nog Perzië genoemd...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk te triest voor woorden.
Mijn buddy was een Iraniër, die hield zich aan zijn geloof, maar samen tijdens de opleiding in een puptentje aten we broederlijk een stiekum meegenomen zak pindas en een blikje cola.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
In die tijd werd het nog Perzië genoemd...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
In die tijd werd het nog Perzië genoemd...
Ja, kut Chinezen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Die tijd in korea, toen we door Chinezen en Koreanen onder vuur lagen, een barage van granaten viel ons ten deel. Herinner je dat ook nog AchJa?
Toen, toen we nog aan het front zaten.
Met duizenden kwamen ze op je af.quote:
ha, ff kijken, als ik het al niet gezien hepquote:
Niet gelezen. Bij het zien van zijn achternaam begon ik te denken dat hij met dat wapen schoot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:06 schreef Nibb-it het volgende:
Daar dacht ik ok al aanOp wat voor kist vloog ie?
Ha, de C.X. dan had hij inderdaad een Lewis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Bij het zien van zijn achternaam begon ik te denken dat hij met dat wapen schoot.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ha, de C.X. dan had hij inderdaad een Lewis.
?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Nu op MTV: "Friendzone". Je mag één keer raden waar het over gaat
En deze SC door die handjes naar ONZ.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:40 schreef AchJa het volgende:
Die militaire kennizquiz kan ondertussen beter naar C&H verplaatst worden...
Je gaat je auto een andere kleur geven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag is onderstaand het doel:
[ afbeelding ]
Klopt. Het is ook niet mijn foto. Wel zijn dergelijke kleurverschillen te bereiken met een beetje elbowgrease en goede poetsspullen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef m.k het volgende:
Foto is op een andere plek/hoek genomen, en heeft dus andere belichting derhalve een kut presentatie
Mee eens, meer DEF zou leuker zijn. Gooi er eens een vraag op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:40 schreef AchJa het volgende:
Die militaire kennizquiz kan ondertussen beter naar C&H verplaatst worden...
Welke kleur had het witte paard van Napoleon in de veldtocht tegen Alexander de Lange?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mee eens, meer DEF zou leuker zijn. Gooi er eens een vraag op.
Groen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke kleur had het witte paard van Napoleon in de veldtocht tegen Alexander de Lange?
Moeten ze zelf weten toch. Ik vind het leuk om over de vragen na te denken dus als andere trots zijn op een hoge score:quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij die quiz krijg ik toch sterk het idee dat men aan het valsspelen is.
Wie dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij die quiz krijg ik toch sterk het idee dat men aan het valsspelen is.
Idem, ik weet dat ik het van mijn beperkte kennis moet hebben, weet immers niet alles.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten toch. Ik vind het leuk om over de vragen na te denken dus als andere trots zijn op een hoge score:
Ik ook. Van WOII weet ik vanalles, maar van sommige oorlogen ook niets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, ik weet dat ik het van mijn beperkte kennis moet hebben, weet immers niet alles.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Grooooeeeeennn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb net mijn ogen geopend:quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haaaaai [ afbeelding ] Hoe is het nou?
Zou het dan toch allemaal nep zijn?quote:
Damn, dat meen je nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:14 schreef Nibb-it het volgende:
WMD's bestaan helemaal niet, het is een leugen van de wapenlobby en de hoge heren.
Jij wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Damn, dat meen je nietZijn we al die jaren gewoon voorgelogen?
Gaarnequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zullen we het topic even volspammen? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |