quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]ER, houdt je aan het reglement[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] sorry boss [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Brave jongen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en wat schaft bij de rest de pot vandaag?? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Pot schaft niks vandaag helaas[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]Dit wordt een legendarisch topic [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zal vast wel een azijnpisser zijn die roet in de azijn doet[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik vermoed AchJa of Thaboel[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Of Rave_NL, en anders M.K. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] Dames, ben ff weg, ff naar de appie happie. Hou het rustig hier, dan doe ik dat ook [ afbeelding ]
Zie jij hoofdletters in mij username?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] , en anders M.K. [ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:[img]http://i.fokzin[img=38,24]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_et.gif[/img]e.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ] Elke post in dit topic moet met deze smiley starten en eindigen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga jij maar eens even lekker op dat banaantje van je zitten. [ afbeelding ]
Helaas ben ik te laat zie ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet even naar de witte scooter, brbquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ie bruin wordt kun je 'm niet meer eten.
Dezequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ouwe baasjes behangen met blingbling. http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ranen-in-vol-ornaat/
Wat een bazenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ouwe baasjes behangen met blingbling. http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ranen-in-vol-ornaat/
Over onze voormalige Soviet vijanden kunnen we wel lacherig doen,, maar zij hebben als leeuwen gevochten, tegen wil en dank. Ook hen mogen we dankbaar zijn.quote:
Dat hebben ze zeker. Mede dankzij hun spreken wij nu geen Duits met elkaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over onze voormalige Soviet vijanden kunnen we wel lacherig doen,, maar zij hebben als leeuwen gevochten, tegen wil en dank. Ook hen mogen we dankbaar zijn.
Jammer dat de veteranenzorg daar nog niet zo is als in oa. Nederland.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn Chinese buren blijken net toch Koreanen te zijn. Ze hebben vandaag een moestuin gegraven, ben wel benieuwd wat eruit komt groeien over een paar weken. Maar nog benieuwder wat de kadden vinden van een moestuin
Die vent kon me ook niet uitleggen wat hij geplant hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nu ja, het is lastig een Chinees, Koreaan of Jappaner te onderscheiden
het is je vergeven.
Als je een kad mist dan weet je bij wie je moet zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vent kon me ook niet uitleggen wat hij geplant hadEn één van de kadden liep al zeer geïnteresseerd door het moestuintje. Het zit nu onder een laken (
) het is wachten tot ie onder dat laken zit en alles overhoop haalt
Lekkere babi pangang buurmanquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je een kad mist dan weet je bij wie je moet zijn
Idee nu, Lotusss is morgen voor 4 dagen naar Denemarken ivm voetbal toernooi. Denk dat ik morgen maar eens ordinair een bak babi-pangang en een bak bami of nasi rames extra ga halen bij de afhaal chineesquote:
Kijk, dat zijn toch weer twee dagen etenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idee nu, Lotusss is morgen voor 4 dagen naar Denemarken ivm voetbal toernooi. Denk dat ik morgen maar eens ordinair een bak babi-pangang en een bak bami of nasi rames extra ga halen bij de afhaal chinees
idd, kost je ¤12, ¤6 per dag dus, dat is goedkoopquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn toch weer twee dagen eten
Vroegah had je van die kilobakken bahmi in de super. Kostte drie euro en daar kon je een week van eten. Was echt de perfecte studenten-einde-van-de-maand-maaltijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, kost je ¤12, ¤6 per dag dus, dat is goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |