Probleem is dat ze VeVa naast haar havo wil doen. Lijkt me niet dat dat mogelijk is aangezien je bij beide opleidingen gewoon op school moet zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
Niet geschoten, altijd mis.
Zelfs met zes plus.
Dat eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
Niet geschoten, altijd mis.
Zelfs met zes plus.
good luckquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
En bij de korps commandotroepen zijn meisjes daar wel toegestaan?
Dat zijn de mariniersquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
Tevens zul je de 1e vrouw zijn die de ECO fixed daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.
mannen hebben niet de voorkeur, vrouwen hebben het alleen nog nooit gehaald.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.
Wat je hier schrijft is klinkklare onzin. Nergens zeg ik dat vrouwen niet worden toegelaten. Echter maken ze weinig kans, mannen zijn immers superieur aan een vrouw. (in ieder geval bij functies waar actie bij komt kijken)quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Vrouwen worden net als mannen gewoon toegelaten tot de KCT. Wat je hier schrijft is klinkklare onzin.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Is niet erg, maar doe dan niet alsofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat je hier schrijft is klinkklare onzin. Nergens zeg ik dat vrouwen niet worden toegelaten. Echter maken ze weinig kans, mannen zijn immers superieur aan een vrouw. (in ieder geval bij functies waar actie bij komt kijken)
van mijn vaders kant 4e generatie landmacht, klets dus alsjeblieft niet zo dus internet know-it-all.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Is niet erg, maar doe dan niet alsof![]()
Mannen hebben niet de voorkeur, net zo min dat vrouwen dat hebben.
Dan zou je toch wel iets meer wijsheid verwachten; helemaal het verstrekken van juiste informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
van mijn vaders kant 4e generatie landmacht, klets dus alsjeblieft niet zo dus internet know-it-all.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel iets meer wijsheid verwachten; helemaal het verstrekken van juiste informatie.
En internet-know-it-all? Dacht het niet, vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |