Probleem is dat ze VeVa naast haar havo wil doen. Lijkt me niet dat dat mogelijk is aangezien je bij beide opleidingen gewoon op school moet zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
Niet geschoten, altijd mis.
Zelfs met zes plus.
Dat eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
Niet geschoten, altijd mis.
Zelfs met zes plus.
good luckquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
En bij de korps commandotroepen zijn meisjes daar wel toegestaan?
Dat zijn de mariniersquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
Tevens zul je de 1e vrouw zijn die de ECO fixed daar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.
mannen hebben niet de voorkeur, vrouwen hebben het alleen nog nooit gehaald.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
korps commandotroepen is een elite eenheid. Dus het beste van het beste, en mannen hebben hier bij de voorkeur omdat ze nou eenmaal fysiek superieur zijn aan een vrouw.
Wat je hier schrijft is klinkklare onzin. Nergens zeg ik dat vrouwen niet worden toegelaten. Echter maken ze weinig kans, mannen zijn immers superieur aan een vrouw. (in ieder geval bij functies waar actie bij komt kijken)quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Vrouwen worden net als mannen gewoon toegelaten tot de KCT. Wat je hier schrijft is klinkklare onzin.
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Is niet erg, maar doe dan niet alsofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat je hier schrijft is klinkklare onzin. Nergens zeg ik dat vrouwen niet worden toegelaten. Echter maken ze weinig kans, mannen zijn immers superieur aan een vrouw. (in ieder geval bij functies waar actie bij komt kijken)
van mijn vaders kant 4e generatie landmacht, klets dus alsjeblieft niet zo dus internet know-it-all.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Is niet erg, maar doe dan niet alsof![]()
Mannen hebben niet de voorkeur, net zo min dat vrouwen dat hebben.
Dan zou je toch wel iets meer wijsheid verwachten; helemaal het verstrekken van juiste informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
van mijn vaders kant 4e generatie landmacht, klets dus alsjeblieft niet zo dus internet know-it-all.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel iets meer wijsheid verwachten; helemaal het verstrekken van juiste informatie.
En internet-know-it-all? Dacht het niet, vriend
Ik ben veel minder internet troll dan je denkt. Nogmaals; als je echt een vierde generatie Landmachter bent zou je best wel eens correcte informatie mogen verstrekken aan potentiële aspiranten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]Laat maar zitten. Ga geen discussie aan met een internet troll die denkt dat die overal verstand van heeft
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]Laat maar zitten. Ga geen discussie aan met een internet troll die denkt dat die overal verstand van heeft
Denk eerder dat jij klinkklare onzin aan het uitgooien bent. Jij zou beter moeten weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat je hier schrijft is klinkklare onzin. Nergens zeg ik dat vrouwen niet worden toegelaten. Echter maken ze weinig kans, mannen zijn immers superieur aan een vrouw. (in ieder geval bij functies waar actie bij komt kijken)
@Bredeboer; dat mannen niet de voorkeur zouden hebben is officieel misschien niet zo. Maar in het echt wel.
Ik weet niet waar jij jouw wijsheid vandaan hebt gehaald, maar jij hebt het gewoon mis.quote:
En schelden over internet nota benequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toegeven aan eigen ongelijk is een kunst.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En schelden over internet nota beneis een teken van zwakte (dat jij het bij het verkeerde eind hebt).
Is er nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:03 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is de standaard straf in het leger ook alweer als twee soldaten aan het muiten zijn??
Voila: http://wetten.overheid.nl(...)0-05-2013#TweedeBoekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:03 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is de standaard straf in het leger ook alweer als twee soldaten aan het muiten zijn??
Maar dat wist Roces18 natuurlijk allang vanwege die 4 generaties landmacht, jeweetzellufquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voila: http://wetten.overheid.nl(...)0-05-2013#TweedeBoek
Was een retorische vraag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voila: http://wetten.overheid.nl(...)0-05-2013#TweedeBoek
Wat weet Roces18 niet van die vier generaties?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar dat wist Roces18 natuurlijk allang vanwege die 4 generaties landmacht, jeweetzelluf
http://www.korpscommandotroepen.nl/index.php?l=nl&p=24quote:Theoretisch staan alle functies bij de Koninklijke Landmacht open voor mannen en vrouwen. De eisen voor de functie van commando speciale operaties zijn echter dermate hoog dat slechts een klein percentage van de mannen daaraan kan voldoen! Aangezien vrouwen over aanzienlijk minder spierkracht beschikken en ook op ander gebied, zoals het dragen van zware lasten, bepaalde gezondheidsrisico's lopen is deelname aan de commando-opleiding niet realistisch te noemen.
dankjewel dat je mijn verhaal bevestigt. Blijkbaar kan je meteen leren lezen, immers bevestigt dit bericht alles wat ik ook vertel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://www.korpscommandotroepen.nl/index.php?l=nl&p=24
Uitgelult, IWAB!!
Waar is dan die voorkeur? Lees ik nergens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dankjewel dat je mijn verhaal bevestigt. Blijkbaar kan je meteen leren lezen, immers bevestigt dit bericht alles wat ik ook vertel.
Ik zeg nergens dat vrouwen niet worden toegelaten. Maar zoals het bericht bevestigt is het onrealistisch te noemen dat ze worden toegelaten aangezien zelfs een klein percentage van de mannen pas worden toegelaten. Omdat fysieke kracht erg belangrijk is als je bij zo'n eenheid wilt wordt daar ook de voorkeur aan verleent (immers is dat een van de eigenschappen die je nodig hebt naast inzicht enz..) ik zeg niet dat een vrouw geen inzicht heeft, maar in de praktijk krijgt een man al gauw de voorkeur omdat een vrouw fysiek nooit tegen een man op kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar is dan die voorkeur? Lees ik nergens.
Jouw woordkeuze dus. En er is geen voorkeur. vrouwen kunnen gewoon meedoen. Of ze het halen, dat is een ander verhaal. Ze kunnen gewoon meedoen als ze dat willen. halen ze het? Mooi, eerste vrouwelijke Commando.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen niet worden toegelaten. Maar zoals het bericht bevestigt is het onrealistisch te noemen dat ze worden toegelaten aangezien zelfs een klein percentage van de mannen pas worden toegelaten. Omdat fysieke kracht erg belangrijk is als je bij zo'n eenheid wilt wordt daar ook de voorkeur aan verleent (immers is dat een van de eigenschappen die je nodig hebt naast inzicht enz..) ik zeg niet dat een vrouw geen inzicht heeft, maar in de praktijk krijgt een man al gauw de voorkeur omdat een vrouw fysiek nooit tegen een man op kan.
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:20 schreef AchJa het volgende:
Allemaal hetzelfde bedoelen maar elkaar niet begrijpen...
Succes met de eerste vrouw bij het KCT wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef thewarriors het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |