Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
CineXplayer heeft, net als de meeste players, problemen met sommige audiocodecs. Dit is een licentieprobleem waar veel players sinds de laatste update last van hebben.
Ligt er aan wat je doet op je iPad.quote:
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net XMBC player er op gezet (ja, je hebt een jailbreak nodig) en moet zeggen dat het er wel leuk uitziet. Vooralsnog speelt het alles af. Ik mis alleen nog steeds opties om saturation/brightness e.d. te kunnen veranderen.
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app hahaquote:
Ik had al HDplayer erop met daarin een zooi aan films/series. Wat je kan doen is XMBC filesysteem op die library richten waar al je mediazooit staat (of waar je het van plan ben neer te zetten) en ze vanuit die plek met XMBC bekijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)quote:
Thanks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)
ProTube - youtube filmpjes downloaden en bewaren op iPad
Flipboard is er natuurlijk eentje die op geen enkel apparaat mag onbreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef donroyco het volgende:
Mensen die Crabitron al eens geprobeerd hebben?
Mensen zijn er wel verslaafd aan, lees ik uit reacties op http://twolivesleft.com/Crabstarter/quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
Voor een schijntje? Die apps zijn al sinds de lancering dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb laatst op mijn oude iPad 1 met voor die serie de laatste JB versie opgezet alleen kan ik programma's zoals Keynote & Pages (die ik ooit voor een schijntje had aangeschaft in de store) elke keer dat ik ze opnieuw wil downloaden na verloop van tijd zie worden afgebroken. Rara hoe kan dat?
Je kunt ook meerdere foto's tegelijk mailen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Map op je computer delen in het netwerk. Met Filebrowser op de iPad kun je daar dan bestanden naar kopiëren. Andersom kan trouwens ook: zo zet ik altijd bestanden op mijn iPad, komt geen iTunes meer bij kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Gewoon met het kabeltje aan je pc hangen. Windows verkenner herkent de iPad als camera en je kunt de foto's er zo afslepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
kabel erin en kopieren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Coelho het volgende:
Ik ben op zoek naar een ipad app waarin ik notities kwijt kan, todo's kan hangen in verschillende thema mappen (bijvoorbeeld verdeeld in verschillende projecten) en bovendien taken kan opdelen in subtaken. Uiteraard moeten herinneringen in te stellen zijn en moet het ook afbeeldingen en documenten ondersteunen + syncen met meerdere apparaten.
Wat wordt mijn must-have app? Heb even gekeken naar Wunderlist, maar dat was het niet helemaal.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."
iPad 4, het is niet mijn eerste iOS device ik had tot 3 jaar geleden een iPhone dus het is best weer wennen ook omdat ik android gewend ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:51 schreef KNAK het volgende:
iPad 2? 3?4? Eerste iOS device? Àl een nuttige JB ?
Snes roms. Leuk. Ook andere consoles aanwezig zag ik net... Hoeveel voor een Wii remote om met joystick te kunnen rommen?
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef matthijst het volgende:
Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.
Zoals ik al zei: nog niks tegengekomen dat ie niet afspeelt...
CineXPlayer Features:
•MKV, XVid, MP4, H264, AC3, E-AC3, AVI, MOV, M4A,MP3, M4V
•Dolby Digital Plus (Enhanced AC-3) with support of 5.1 channels
•Dolby Mobile Enabled
•DLNA Streaming Support MP4,XVID, M4V
Misschien geen DTS audio...
Of je zet niks om en behoudt de originele kwaliteit van beeld en geluid door een app die alles kan afspelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Je hebt kwaliteitsverlies, maar daar merk jij niks van. Kan. Mijn oma merkt het verschil tussen HD en SD ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.
Ik vind dit gewoon veel fijner i.i.g. Ieder zijn meug zeg ik dan maar.
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Wat noem jij intensief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef KNAK het volgende:
Bij intensief gebruik, is het beter dat je daar waar mogelijk constant de lader er aan hangt?
als je mkv streamt met een player zoals oplayer, dan is er geen sprake van conversie. Misschien enkel remux. Maar dat is enkel geluid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.
Leuk spel?quote:
Ik las het netquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu ook gratis in de App van de week actie: Pudding Monsters
Geinig puzzelspelletje met een vrolijke visuele stijl. Van de makers van de Cut the Rope spellen
Ik heb het heel even gespeeld maar ik kan er niet mee over weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef Operc het volgende:
[..]
Nog niet heel veel gespeeld, maar als shooter op een iPad speelt het best prima
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel uur heeft de iPad eigenlijk nodig om compleet te worden opgeladen?
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?quote:
iPad 1 zou ik niet meer kopen. Vooral vanwege de accuduur.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?
Ik ben overigens van plan voor mijn vader een iPad te halen voor vaderdag; hij wil er eigenlijk alleen wat boeken op lezen en internetten dus ik heb het idee dat 'ie aan een iPad 1 wel voldoende heeft, toch?
Verder vraag ik me af of iemand hier misschien nog een iPad 1 heeft (op iOS 5.1.1 waarschijnlijk) en of dat ding nog een beetje vlot draait
Ik zou niet graag lezen op een iPad 1. Koop dan een Mini.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?
Ik ben overigens van plan voor mijn vader een iPad te halen voor vaderdag; hij wil er eigenlijk alleen wat boeken op lezen en internetten dus ik heb het idee dat 'ie aan een iPad 1 wel voldoende heeft, toch?
Verder vraag ik me af of iemand hier misschien nog een iPad 1 heeft (op iOS 5.1.1 waarschijnlijk) en of dat ding nog een beetje vlot draait
Ik heb een iPad 2, zelfde resolutie dus. Lezen is gewoon goed te doen, heb er al een paar boeken compleet op gelezen. Retina is uiteraard een enorm pak scherper, maar op een iPad 1/2 is het zeker niet onacceptabel slecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou niet graag lezen op een iPad 1. Koop dan een Mini.
iPad 1 is brak. Dik en traag. Vind het trouwens een misvatting om te denken dat mensen met weinig eisen niet gebaat zijn bij snelheid en een dun ontwerp.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Tja ik zou het niet graag doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2, zelfde resolutie dus. Lezen is gewoon goed te doen, heb er al een paar boeken compleet op gelezen. Retina is uiteraard een enorm pak scherper, maar op een iPad 1/2 is het zeker niet onacceptabel slecht.
Met alle apps afgesloten? Geen locatievoorzieningen ingeschakeld?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister de iPad 4 helemaal opgeladen, duurde ongeveer 5,5 uur zonder hem te gebruiken.
Alles afgesloten ja en locatievoorzieningen stond ook uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met alle apps afgesloten? Geen locatievoorzieningen ingeschakeld?
ik geloof op het knopje rechtsonderin waarmee je je toetsenbord wegdrukt, daarop vasthouden en dan naar beneden slepenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zwaar irritant
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik geloof op het knopje rechtsonderin waarmee je je toetsenbord wegdrukt, daarop vasthouden en dan naar beneden slepen
quote:
Ik heb er nog een. Het is allemaal niet heel vlot als je wat nieuws wil (de nieuwste games, of iOS bijvoorbeeld), maar Safari, Uitzending Gemist, iBooks, Goodreader werken nog prima (dat zijn de apps die ik het meest gebruik). Accuduur is ook nauwelijks afgenomen na al die jaren, valt niks tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had al gekeken en verrassend genoeg is een iPad mini goedkoper dan een 2! Wil niet meer dan 200 euro uitgeven dus daar is wel een nette 16GB mini voor te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er nog een. Het is allemaal niet heel vlot als je wat nieuws wil (de nieuwste games, of iOS bijvoorbeeld), maar Safari, Uitzending Gemist, iBooks, Goodreader werken nog prima (dat zijn de apps die ik het meest gebruik). Accuduur is ook nauwelijks afgenomen na al die jaren, valt niks tegen.
Maar toch zou ik 'm geen iPad 1 geven, een iPad 2 gaat natuurlijk al weer langer mee en als het vooral als e-reader is dan is een iPad Mini denk ik ook lekkerder.
Nou ja, ik ga als 17-jarige voor vaderdag 600 euro uittrekken voor een iPad.quote:
connecteer ff naar een NL vpn, en dan kanje gewoon de NL uitzendingen bekijken. Heb het zelfde probleem met UPC Horizon, connecteren naar een upc vpn was genoeg op het te lossen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik had al HDplayer erop met daarin een zooi aan films/series. Wat je kan doen is XMBC filesysteem op die library richten waar al je mediazooit staat (of waar je het van plan ben neer te zetten) en ze vanuit die plek met XMBC bekijken.
Ik ben bezig met streamen van films/shows/live TV, 1Channel, Icefilms, Navi-X, en het werkt voor geen k*t. Ook live stream TV's, ik woon in het buitenland en wil wel NLe zenders kunnen kijken maar ook dat lukt niet (geografische beperkingen) - XMBC idee is leuk maar tot nu toe niet echt geweldig in de uitvoering
Daar ben ik ook nog benieuwd naar. De iPad 2 en de Mini zijn qua hardware eigenlijk zo goed als gelijk: dezelfde prestaties. Maar de Mini is uiteraard nieuwer. Als Apple de ondersteuning voor de 2 eerder laat vallen dan voor de Mini, dan is dat puur een kunstmatig verschil bedoeld om eigenaren van de 2 te stimuleren om over te stapen op een nieuwer apparaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga als 17-jarige voor vaderdag 600 euro uittrekken voor een iPad.
Het is bedoeld als aardigheid, allejezus heyHij zal meer dan tevreden zijn daarmee.
Ik denk dat ik dan trouwens voor een mini ga aangezien die wss meer iOS-versies mee gaat maken dan de 2 en bovendien goedkoper is.
Dat is mijn idee inderdaad ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog benieuwd naar. De iPad 2 en de Mini zijn qua hardware eigenlijk zo goed als gelijk: dezelfde prestaties. Maar de Mini is uiteraard nieuwer. Als Apple de ondersteuning voor de 2 eerder laat vallen dan voor de Mini, dan is dat puur een kunstmatig verschil bedoeld om eigenaren van de 2 te stimuleren om over te stapen op een nieuwer apparaat.
Hoe connect je met een NLe VPN ? Is dat makkelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
connecteer ff naar een NL vpn, en dan kanje gewoon de NL uitzendingen bekijken. Heb het zelfde probleem met UPC Horizon, connecteren naar een upc vpn was genoeg op het te lossen.
zelf heb ik een NAS draaien, en die heeft een VPN optie er in zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe connect je met een NLe VPN ? Is dat makkelijk?
hele review: http://www.kijkmagazine.n(...)book-of-common-ants/quote:Ebook: Dr. Eleanor’s book of common ants
Geschreven op 23 mei 2013 door JPK
In het gratis iPad-ebook Dr. Eleanor’s book of common ants duikt entomoloog Eleanor Spicer Rice in de wondere wereld van de mieren.
De bouwer van de website vriendelijk vragen of die met z'n tijd mee wil gaan en de plaatjes zonder flash op kan lossen?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef Djibril het volgende:
Het is echt rot dat adobe flash niet werkt op de ipad. Ik heb nu een medische boek die ik in safari browser open maar dan doen de plaatjes het niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Je hebt gelijk maar ik dacht dat misschien iemand iets heel magisch kon doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
De bouwer van de website vriendelijk vragen of die met z'n tijd mee wil gaan en de plaatjes zonder flash op kan lossen?
(Ja, ik weet het, dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar het is het beste wat je kan doen volgens mij)
Misschien kun je met een remote desktop client ofzo vanaf je ipad inloggen op je 'echte' computer, en daar een 'echte' browser starten die wel flash snaptquote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef Djibril het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik dacht dat misschien iemand iets heel magisch kon doen.
Ik heb geen flauw idee daar ik gewoon voor de Apple smart cover ben gegaan, maar ik denk niet dat de kwaliteit hetzelfde gaat zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef very het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen de originele smartcovers van Apple en de veel goedkopere smartcovers van bijv. telesupplies?
Is het echt alleen het merkje waar je voor betaald, of is het product van Apple ook gewoon echt veel beter en degelijker?
Ja, daar neig ik ook naar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee daar ik gewoon voor de Apple smart cover ben gegaan, maar ik denk niet dat de kwaliteit hetzelfde gaat zijn.
Ik heb er laatst ook eentje zien liggen maar ik denk dat ik liever op safe speel en voor gegarandeerde kwaliteit ga
Dat vind ik niets.. ik vind het aluminium wel fijn aanvoelen, en met die smart case wordt 'ie al meteen heel lompquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef very het volgende:
[..]
Ja, daar neig ik ook naar.
Zit zelfs te denken om de smart-case te halen ipv alleen de cover
http://store.apple.com/nl(...)%29-red?fnode=3b&p=1
Ja, maar ja...als ik dronken op de bank in slaap val en hij flikkert op de grond, dan is ie nog wel mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat vind ik niets.. ik vind het aluminium wel fijn aanvoelen, en met die smart case wordt 'ie al meteen heel lomp
Dan moet je dat maar niet doen hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar ja...als ik dronken op de bank in slaap val en hij flikkert op de grond, dan is ie nog wel mooi
Mijn telefoon heeft geen hoesje, maar met dit ding vind ik het wel een fijn idee (denk ik).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar niet doen hè![]()
Nee, mijn iPad heeft al wat krasjes op de achterkant maar daar geef ik niet zo geweldig veel om. Het scherm moet intact blijven en dat is met de smart cover even goed geregeld als met de smart case.
Ja, als je 'm wil verkopen kun je dat 't best doen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft geen hoesje, maar met dit ding vind ik het wel een fijn idee (denk ik).
Ook met het oog op dat ik hem waarschijnlijk ga verkopen zodra de 5e generatie er is
ik heb die gewoon gedownload met 4K downloader o.i.d. (voor Windows en Mac) en dan omgezet in Handbrake (originele resolutie behouden) zodat de iPad 'm kan lezen. In iTunes importeren en voilàquote:Op woensdag 29 mei 2013 04:29 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net het e.e.a. gelezen over retina en de max. resolutie die de nieuwe iPad kan afspelen, gelijk nieuwsgierig en dit dus even bekeken... echter werkt het niet
2048x... nogwat,
Middels Protube of andere youtube apps kan deze niet afgespeelt worden. Protube geeft wel de mogelijkheid filmpjes in zn geheel te downloaden, en heb ik dus gedaan. Echter werkt de download dan verder ook niet; niet via de iPad applicaties, ook niet 3rd party apps zoals AVplayerHD e.d.
Even kijken wat iPad nou eigenlijk wel niet kan wat betreft beeldkwaliteit is dus schijnbaar niet al te makkelijk
Die vind ik wat beeldkwaliteit aangaat echt bagger met zijn "autocorrectie"quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan Google's eigen Youtube app er ook niks mee?
Ik gebruik inderdaad het laadblokje van de iPhonequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gebruik je het laadblokje van je iPhone dan, aangezien het een USA iPad is?
In dat geval kan het kloppen, want die lader is minder krachtig.
En welke iPad heb je? Ik heb de vierde en die laadt in ongeveer 3-4 uur volledig op, maar ik kan me herinneren dat de derde generatie er veel langer over deed.
Dat zal wel inderdaad. Het laadblokje van de iPhone is 5W, die van iPad is 12W.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan ligt het waarschijnlijk aan het laadblokje, denk ik. Die van mij doet er nooit 10u over om op te laden, zelfs niet als ik hem tegelijkertijd gebruik.
Ik heb ook een niet-Europese stekker en gebruik de verlengkabel van mijn MacBook om hem in een normaal stopcontact te stoppen (en de stekker langer te maken). Als je die hebt liggen kun je die gebruiken in plaats van het blokje opnieuw kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef very het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad het laadblokje van de iPhone
Dit ding zat bij de iPad zelf, maar dus met USA stekker. Misschien dat ik enkel het stekkerdeel los kan kopen? Misschien heb ik het zelfs nog ergens liggen van een oude iPhone
En ik heb een iPad Retina (4)
Hebben ze die ook los? Want die kabel moet ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik heb ook een niet-Europese stekker en gebruik de verlengkabel van mijn MacBook om hem in een normaal stopcontact te stoppen (en de stekker lagere maken). Als je die hebt liggen kun je die gebruiken in plaats van het blokje opnieuw kopen.
Weet ik niet eerlijk gezegd, maar je kunt het altijd even vragen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Hebben ze die ook los? Want die kabel moet ik ook
Ik gok dat Apple niet wil dat het een familie apparaat is in dat opzicht. Zij zijn er veel meer bij gebaat als iedereen een eigen iPad koopt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef very het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de standaard mail app niet kan worden voorzien van een wachtwoord per account. Vooral gezien de ipad een soort familie apparaat is vind ik dit erg vreemd.
Toch vind ik het maar raar. Ook een tijdje mijn broertjes iPad geleend, en dan kan ik dus ook gewoon al die tijd zijn inbox doorlezen als ik dat zou willen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat Apple niet wil dat het een familie apparaat is in dat opzicht. Zij zijn er veel meer bij gebaat als iedereen een eigen iPad koopt natuurlijk.
Als er al aparte accounts en wachtwoorden moeten zijn, dan willen de meeste mensen denk ik dat dat over het gehele apparaat gebeurt en niet bij losse apps, maar misschien gooit de opslagruimte van een iPad daarbij roet in het eten (wie van de accounts wel/niet apps en muziek erop mag zetten en hoeveel 'eigen' schijfruimte je hebt.
Apple (van andere bedrijven weet ik het niet) ziet je tablet in dat opzicht als een uitgebouwde telefoon. Terwijl jij het (zeker niet onterecht overigens) meer ziet als een uitgeklede computer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef very het volgende:
[..]
Toch vind ik het maar raar. Ook een tijdje mijn broertjes iPad geleend, en dan kan ik dus ook gewoon al die tijd zijn inbox doorlezen als ik dat zou willen.
Nee hoor...zo zie ik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Apple (van andere bedrijven weet ik het niet) ziet je tablet in dat opzicht als een uitgebouwde telefoon. Terwijl jij het (zeker niet onterecht overigens) meer ziet als een uitgeklede computer.
Oke, verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef very het volgende:
[..]
Nee hoor...zo zie ik het eigenlijk niet.
Ik zou ook best graag een paswoord op mijn telefoon email willen kunnen instellen.
Toch maar eens downloaden dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:07 schreef Tijn het volgende:
Gisteren Knights of the Old Republic gekocht. Wát een vet spel, zeg
Wat is het toch een misselijk, industrie-verklotend kutbedrijf.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:47 schreef Tijn het volgende:
En weer een goede studio door EA de nek omgedraaid.
Net als Real Racing 3 kan dit alleen maar weer een teleurstelling worden.
Dat doet iCloud bij mij als ik foto's maak met mijn iPhone zie ik ze later ook bij mijn iPad.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Operc het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iPhone en nu wil ik die op mijn iPad zetten zodat ik ze daar in een diavoorstelling kan laten afspelen zonder daar op dat moment internet voor nodig te hebben. Kan dat en zo ja, hoe?
En aanvullende vraag: Is het mogelijk om daar verschillende aparte diavoorstellingen van te maken? (Foto's gegroepeerd op onderwerp ofzo.)
Heb ik ook! Vraag moet je voor iPad en iPhone een anti virusscanner hebben? Voor mijn htc mobiel had ik dat wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:23 schreef donroyco het volgende:
Vanaf nu beschikbaar:
NOS iPad app
[ afbeelding ]
Nee, hoeft niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik ook! Vraag moet je voor iPad en iPhone een anti virusscanner hebben? Voor mijn htc mobiel had ik dat wel!
Nee. iOS is een sterk afgeschermd en beveiligd systeem. Software kan alleen geinstalleerd worden vanuit de veilige App Store.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik ook! Vraag moet je voor iPad en iPhone een anti virusscanner hebben? Voor mijn htc mobiel had ik dat wel!
Klinkt handigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet iCloud bij mij als ik foto's maak met mijn iPhone zie ik ze later ook bij mijn iPad.
Bij mij streamen de foto's ook naar mijn computer moet je wel iCloud op je computer hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:30 schreef Operc het volgende:
Klinkt handig
Maar ik heb dat daar niet voor aangezet geloof ik.
En ik heb ook foto's op mijn computer staan die ik graag op mijn iPad wil zetten. Enige idee hoe dat moet?
Dank je welquote:
Dank je.. Er was vanmiddag iemand bij ons en die zei dat het wel moest. ik dacht al dat het niet hoefdequote:Op donderdag 13 juni 2013 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. iOS is een sterk afgeschermd en beveiligd systeem. Software kan alleen geinstalleerd worden vanuit de veilige App Store.
Oké bedankt, binnenkort iCloud eens goed instellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij streamen de foto's ook naar mijn computer moet je wel iCloud op je computer hebben.
GoodReader leest allesquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Turalyon het volgende:
Wat is een goede app (gratis) om powerpoint presentaties op te slaan? Zover ik weet kon je alleen pdf's draaien met iBooks.
Nee. Een iPad is geen pc.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:07 schreef Mercan het volgende:
Is het mogelijk om bestanden (foto/word/excel) in aparte mappen te zetten en zelf te organiseren zoals op een pc?
Ook niet. Apps hebben alleen toegang tot bestanden in hun eigen bubble, niet tot bestanden van andere apps of op een centrale plek. Er bestaat geen centrale plek voor documenten in iOS.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:35 schreef Mercan het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik dacht dat het wellicht via een app wel kan.
Met een jailbreak kan dat prima.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:07 schreef Mercan het volgende:
Is het mogelijk om bestanden (foto/word/excel) in aparte mappen te zetten en zelf te organiseren zoals op een pc?
Hoe het met een iPhone zit qua hotspotgebruik weet ik niet maar ik zou idd gewoon de Wifi-versie nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef Poeke het volgende:
Ik zit er over te denken om een iPad aan te schaffen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen een iPad met alleen wifi of eentje met wifi en 3g. Ik zal hem overwegend thuis gebruiken of tijdens mijn opleiding waar wifi aanwezig is en wanneer er geen wifi aanwezig is kan ik mijn iphone als hotspot gebruiken. Is het zo simpel of zitten hier onwijze nadelen aan?
Wie schijnt er een briljant licht op mijn opties?
Met dergelijk gebruik volstaat een wifi model wel. Met het geld dat je dan niet hoeft te steken in de 3G uitbreiding kun je een model nemen met meer opslagcapaciteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef Poeke het volgende:
Ik zit er over te denken om een iPad aan te schaffen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen een iPad met alleen wifi of eentje met wifi en 3g. Ik zal hem overwegend thuis gebruiken of tijdens mijn opleiding waar wifi aanwezig is en wanneer er geen wifi aanwezig is kan ik mijn iphone als hotspot gebruiken. Is het zo simpel of zitten hier onwijze nadelen aan?
Wow, vetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Tijn het volgende:
Morgen komt een rallygame van Codemasters uit voor iOS die is gebaseerd op Colin McRae 2.0. Dat wordt vet
[ afbeelding ]
Zo doe ik het ook, werkt perfectquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef Poeke het volgende:
Veel plezier met je nieuwe aankoop alvastquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Poeke het volgende:
Dank uIk weet genoeg. Binnenkort meld ik me hier om alle nieuwe briljante apps te checken
Ga je voor de 'grote' iPad of de Mini?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Poeke het volgende:
Dank uIk weet genoeg. Binnenkort meld ik me hier om alle nieuwe briljante apps te checken
Groot. Voor klein gebruik heb ik mijn iphone en ik zie hem echt als vervanging van mijn laptop thuis op de bank. Ook voor mijn opleiding moet ik soms op scherm Powerpoints meelezen met hoorcollege dus dan liever flink modelquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je voor de 'grote' iPad of de Mini?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Poeke het volgende:
[..]
Groot. Voor klein gebruik heb ik mijn iphone en ik zie hem echt als vervanging van mijn laptop thuis op de bank. Ook voor mijn opleiding moet ik soms op scherm Powerpoints meelezen met hoorcollege dus dan liever flink model
Veel plezier met je aankoop van een iPad. Ik heb ook de grote iPad heb er veel plezier mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef Poeke het volgende:
Groot. Voor klein gebruik heb ik mijn iphone en ik zie hem echt als vervanging van mijn laptop thuis op de bank. Ook voor mijn opleiding moet ik soms op scherm Powerpoints meelezen met hoorcollege dus dan liever flink model
Ik gebruik zelf upc horizon en uitzendinggemist en alle gebruikelijke social media. Chrome als webbrowser zodat ik geschiedenis sync met mijn desktop en Android en het hele circus. de iPad wijst zichzelf verder wel een beetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb sinds een aantal dagen de ipad4, bevalt zeer goed. Was eerst aan het twijfelen tussen deze en de mini, maar toch overstag gegaan
Wat zijn apps die ik absoluut MOET hebben? En wat zijn echt tips en tricks die iemand nodig heeft zonder enige iPad ervaring?
Thanks !!
Ik heb twee jaar lang een mobieltje gehad zonder en er was geen kras te zien. Gewoon met je spullen leren omgaan. Het enigste wat ik heb is zo'n Belkin tri-folio zodat ik hem schuin kan zetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb chrome er nu ook opgezet
Is het raadzaam op een screenprotector te kopen? Ik heb een apple smart case, maar maak me nog steeds druk voor krasjes op het scherm.
Liggen de prijzen hiervan rond de 12,50 p.s.? Opzich een duur grapje omdat het mij kennende natuurlijk een paar keer misgaat
Bij de Saturn in Dordrecht hebben ze een hele goede aanbieding met een iPad 3 of 4 16gb vanwege hun opening. Zou het even op hun website kijken, keek het maar vluggetjes door in de folder toen ik hem thuis kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:23 schreef andreas612 het volgende:
Wil binnenkort een ipad kopen (aangezien nieuwe generatie in de herfst verwacht wordt heb ik geen zin om te wachten) maar wat is de goedkoopste manier om zo'n eentje aan te schaffen? Mediamarkt heeft toch af en toe van die mania dagen? En is ie nog ergens te koop met korting omdat ik student ben?
480 is toch beetje too much namelijk.
hmm, niet echt in de buurt, en kan ook niet zo 1,2,3 wat vinden op die site.. hij is daar 460quote:Op maandag 8 juli 2013 15:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bij de Saturn in Dordrecht hebben ze een hele goede aanbieding met een iPad 3 of 4 16gb vanwege hun opening. Zou het even op hun website kijken, keek het maar vluggetjes door in de folder toen ik hem thuis kreeg.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Angry Birds Star Wars nu als gratis app van de week
https://itunes.apple.com/(...)d557138109?l=en&mt=8
Waarom zou je dat willen? En volgens mij kan dat niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:30 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb momenteel iOS 5.1.1 en wil graag updaten, maar binnen iOS kan dat alleen naar 6.1.3. Is er een mogelijkheid om te updaten naar 6.1.2?
Dan ben ik mijn Cydia apps kwijt. Maar ik was er al bang voor. Bedankt iig!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? En volgens mij kan dat niet.
Ik kan het verlengsnoer van mijn MacBook Pro (met dat blokje) ook gebruiken voor de oplader van mijn iPad. Misschien ook een optie voor jou?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef AnneX het volgende:
Tja, een spalkje voor de aansluiting.
Moet ik ervoor naar de grote stad of kan ik een nieuw én langer snoer aanschaffen op internet.
Indien het laatste, mag er best wel een linkje volgen.![]()
BVD?
[ afbeelding ]
ha thx, eens even overleggen of mn.AnneX die kan missenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik kan het verlengsnoer van mijn MacBook Pro (met dat blokje) ook gebruiken voor de oplader van mijn iPad. Misschien ook een optie voor jou?
Heb je een camera connection kit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef OverRated het volgende:
Klacht: ik ga op vakantie en wil m'n iPad vol met series zetten, maar ik heb te weinig ruimte. Nog maar een paar GB over van de 16![]()
Ik ga denk ik een iPad 5 halen in 32GB, of misschien een Mini als die toch wel een Retina scherm gaat krijgen..
Ligt er natuurlijk aan welk model.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef andreas612 het volgende:
Hoelang duurt dat opladen bij jullie.. heb het gevoel dat ie kapotlang bezig is.. m'n telefoon is meestal in iets meer dan een uurtje opgeladen maar deze duurt een half uur over 10% oid..
Daarover verbaas ik mij ook !quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef andreas612 het volgende:
Hoelang duurt dat opladen bij jullie.. heb het gevoel dat ie kapotlang bezig is.. m'n telefoon is meestal in iets meer dan een uurtje opgeladen maar deze duurt een half uur over 10% oid..
Mijn iPad 4 is in een uur of 4 wel opgeladen, de iPad 2 van mijn vader ook denk ik?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef andreas612 het volgende:
Die heb ik ja. Dankquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je een camera connection kit?
Ik had hetzelfde probleem. Opgelost door een camera connection kit en een paar GB vrij te houden (ik had hem al voor 2 euro via eBay gekocht, kan je ook behalve een SD-kaart ook een USB en een micro SD er in gooien).
http://lifehacker.com/578(...)amera-connection-kit
Of als je een jailbroken iPad hebt is die methode niet nodig en moet je gewoon een camera connection kit hebben icm iFile. Kan je het afspelen vanaf de SD-kaart.
Bofkont, mijn iPad zit op 6.1.3 by accident dus moet ik die verdomde workaround gebruiken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die heb ik ja. Dank
Jailbreak m wel weer even, dan hoef ik die workaround ook niet te gebruiken.
Air Video werkt perfect, zonder haperingen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Xetran het volgende:
Gebruiken jullie apps om videos te streamen van pc naar iPad? Heb er nu een namelijk, maar die hapert als ik weet niet wat. Schiet niet zo op.
Yes, met cachemogelijkheid.quote:
Functioneel is het niet.quote:
Via de search bar een map cachen.quote:
Heb m'n iPad expres op 6.1 gelaten toen, ook al had ik geen plannen om te gaan jailbreaken. iPhone wel meteen gedaan toen het kon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bofkont, mijn iPad zit op 6.1.3 by accident dus moet ik die verdomde workaround gebruiken.
Met de jailbreak is het simpel. iFile downloaden van Cydia, je SD-kaart/USB pluggen in de camera connection kit, naar de flash drive gaan en je kan via iFile gewoon films er vanaf afspelen.
Yup, alleen de acceptabele Appleformaten als MP4 of M4V. Het afspelen van filmbestanden van iFile gebeurt gewoon via de native app.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb m'n iPad expres op 6.1 gelaten toen, ook al had ik geen plannen om te gaan jailbreaken. iPhone wel meteen gedaan toen het kon.
Ah, fijnMoeten wel MP4's zijn of niet? MKV zal wel niet werken in iFile.
Ja, de derde beta is beter dan de tweede.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens iOS 7 beta op zijn iPad geinstalleerd? Werkt het goed?
Ik krijg mijn CC niet gekoppeld aan mijn iTunes. En om nu zo'n 10 euro kaart te kopen voor één app vind ik me wat te gortig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Air Video werkt perfect, zonder haperingen.
Dan gooi ik wel een paar seizoenen van series die ik nog moet kijken door Handbrake.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Yup, alleen de acceptabele Appleformaten als MP4 of M4V. Het afspelen van filmbestanden van iFile gebeurt gewoon via de native app.
Wellicht ondersteunt iFile de 'Open In' functie. Daarmee kun je bestanden doorsturen naar een andere app.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb m'n iPad expres op 6.1 gelaten toen, ook al had ik geen plannen om te gaan jailbreaken. iPhone wel meteen gedaan toen het kon.
Ah, fijnMoeten wel MP4's zijn of niet? MKV zal wel niet werken in iFile.
Gratis versie is ook goed. Enige wat je dan ziet zijn drie mappen/bestanden uit je videomap op je Mac. Een druk op de refreshbutton in de app geeft dan drie nieuwe (random) bestanden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik krijg mijn CC niet gekoppeld aan mijn iTunes. En om nu zo'n 10 euro kaart te kopen voor één app vind ik me wat te gortig.Of is de gratis versie ook goed?
Zal er morgen even naar kijken! Heb wel PlayerXtreme erop staan, daarmee kan ik MKV's afspelen. Het probleem is alleen dat die apps (volgens mij) niet gebruiken maken van hardware acceleration waardoor de batterij dus sneller leegloopt..quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wellicht ondersteunt iFile de 'Open In' functie. Daarmee kun je bestanden doorsturen naar een andere app.
Zo haal ik ook videobestanden (gewoon mkv's) van mijn nas. Ik open ze met Filebrowser en die laat ik het doorsturen naar een mediaspeler.
Ik kan hier gewoon mkv's openen vanuit iFile. Gebruik Oplayer HD om af te spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Yup, alleen de acceptabele Appleformaten als MP4 of M4V. Het afspelen van filmbestanden van iFile gebeurt gewoon via de native app.
Heeft iemand trouwens iOS 7 beta op zijn iPad geinstalleerd? Werkt het goed?
4quote:
Heb ik geen last van met m'n 4. Gebruik je de originele oplader en kabel? Hoe oud is 'ie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
4
Lijkt ook wel dat ie niet gelijkmatig oplaad, t/m 50% duurde foking lang terwijl 70 t/m 100 redelijk snel ging.
Ik ben uiteindelijk toch maar voor omzetten naar MP4 gegaan. Met Xvid4PSP op de desktop zo klaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon mkv's openen vanuit iFile. Gebruik Oplayer HD om af te spelen.
Streamen vanuit Filebrowser zou ook moeten lukken, maar dan moet je de bestanden wel eerst met iFile in de juiste map zetten.
Hij is een paar dagen oud, maar batterij gaat nu ook een stuk langer mee dan gister. Nog geen idee of het opladen ook sneller gaat, hij hangt er net weer aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 05:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik geen last van met m'n 4. Gebruik je de originele oplader en kabel? Hoe oud is 'ie?
Dan moet je 'm gewoon even laten kalibreren inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hij is een paar dagen oud, maar batterij gaat nu ook een stuk langer mee dan gister. Nog geen idee of het opladen ook sneller gaat, hij hangt er net weer aan.
Oui! Hopen dat hij goed is opgezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Vlc komt terug in de Store
http://9to5mac.com/2013/0(...)ter-two-year-hiatus/
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef donroyco het volgende:
Om 0.00 uur is VLC Media Player trouwens beschikbaar.
Dit al geprobeerd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
VLC werkt top. Hopelijk voegen ze nog wel afspelen toe van bestanden vanaf een externe locatie, dat zou het helemaal perfect maken.
Die had ik gezien, maar niet helemaal wat ik zoek. Ik heb al mijn videobestanden staan op een nas en ik wil die bestanden direct kunnen afspelen, zonder dat ze gekopieeerd moeten worden. Zoals Buzzplayer dat bijvoorbeeld ook kan:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit al geprobeerd?
http://www.iphoneclub.nl/(...)tv-series-via-wi-fi/
Volgens mij is er ook een Apple topic toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:
Ik zit mij zo eens af te vragen heh, waarom gaan het iPhone topic, het iPad topic en het Apple topic hier in DIG niet gewoon samen en wordt het een algemeen Apple topic?
Het heeft, voor zover ik kan bedenken, alleen maar voordelen en geen nadelen.
• Je hebt meer publiek in een topic.
• Daardoor worden eventuele vragen sneller beantwoord
• DIG wordt er iets overzichtelijker van
Ik heb het laatst nog voor de normale prijs gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb GTA vice city gekocht voor op mijn ipadIs nu nog in de aanbieding tot de 30ste. 2,70 (dacht ik) in plaats van 4,99
Old memories
Als derde partijen er al in geslaagd zijn zoiets te maken. Het origineel van Apple is niet zomaar een simpel kabeltje dat de pinnen overzet, daarvoor verschillen de protocollen te veel. In de kabel zit een kleine ARM-processor die het signaal actief omzet.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:51 schreef Xetran het volgende:
Heeft iemand toevalig zo'n goedkoop chineesje of ebay adresje voor een hdmi naar de nieuwe lightning connector voor de nieuwe iPad?
Figures, hebben ze goed bekeken daar.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als derde partijen er al in geslaagd zijn zoiets te maken. Het origineel van Apple is niet zomaar een simpel kabeltje dat de pinnen overzet, daarvoor verschillen de protocollen te veel. In de kabel zit een kleine ARM-processor die het signaal actief omzet.
Je bedoelt dat 'ie uitvalt met twee webpagina's in Safari?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje:
Soms merk ik dat mijn iPad eruit klapt terwijl er maar 2 pagina's geladen zijn.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Het gebeurd niet vaak als in 1 keer per 2 of 3 weken o.i.d.
OS is up to date.
Thanks! Via appvandedag is the football app vandaag gratisquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Bad Piggies, van de makers van Angry Birds, is nu de gratis game van de week in de App Store.
Idd, iPad 1 heeft maar 256 MB RAM, dat schiet echt niet op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:41 schreef FredVleespet het volgende:
iPad1 heeft veel problemen door gebrek aan RAM. Soms helpt het om alle apps af te sluiten en je iPad even helemaal opnieuw te starten.
Klopt, ik heb er zelf ook nog 1. Die wil ik vervangen zodra de iPad 5 uit komt. Heb lang genoeg gewacht, het is nu echt irritant om mee te werken. Je merkt nu steeds meer dat iOS6 een vereiste begint te worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, iPad 1 heeft maar 256 MB RAM, dat schiet echt niet op.
Er waren wat problemen met iTunes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil Twitter installeren voor iPad de nieuwste versie dan. Ik krijg te lezen iTunes mislukt zoiets! Op mijn mobieltje van iPhone lukte het wel. Wat is de oorzaak?
Ik ben zelf erg tevreden met Belkin, maar ik heb d'r geen tobo bij. Maar ik weet zeker dat iemand anders in dit topic je wel kan helpen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Greatmarked het volgende:
Eindelijk! Ik mag eindelijk een Ipad 4 ontvangen (via de zaak) en mag daarbij zelf een case + toetsenbord kiezen.
Welke raden jullie aan? Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer...
Ben je van plan echt lange teksten te gaan typen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Greatmarked het volgende:
Eindelijk! Ik mag eindelijk een Ipad 4 ontvangen (via de zaak) en mag daarbij zelf een case + toetsenbord kiezen.
Welke raden jullie aan? Ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer...
Cool.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt kreeg op Twitter te lezen. Ik heb kunnen updaten.
Ja, ik wil hem gebruiken om tijdens gesprekken/meetingen direct gespreksverslag te maken. Scheelt me veel tijd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ben je van plan echt lange teksten te gaan typen?
Voor gewoon wat casual gebruik volstaat het virtuele toetsenbord prima, na enige gewenning.
Een toetsenbord waarin je de iPad moet klikken maakt het ding toch wat lomper.
Zelf heb ik alleen maar een Smartcover aan de voorkant en een snaphield aan de achterkant.
Dat ziet er goed uit. Ook maar eens installeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik kan in Evernote nergens vinden waar ik iets kan krabbelen.
Ben daarom uiteindelijk gegaan voor Bamboo Paper gegaan, en dan de Pro-versie erbij gekocht.
Dit omdat ik hierbij gerust mijn hand op de iPad kan laten rusten zonder dat er een aanraking wordt geregistreerd! De tekst is bovendien zo vloeiend dat het lijkt alsof ik op papier schrijf, no kidding.
Verder kan ik kiezen uit verschillende pagina-layouts en -belijning.
Dit is misschien ook wel interessant voor jou als Note-gebruiker zijnde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ook maar eens installeren.![]()
Dank!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef J.Appleseed het volgende:
Voor de iPad vandaag een geweldige stylus binnengekregen en dus Bamboo Paper geïnstalleerd, maar ik zag dat er ook een Android versie voor was.
Ook enorm handig, en werkt heel netjes samen met de S Pen van mijn Galaxy Note! Aanrakingen van mijn hand worden niet geregistreerd dus ik kan gewoon mijn hand op het scherm laten rusten.
Een heel handige app als ik snel een notitieblokje bij de hand moet hebben
1. Dat is mijn hond Falco (die wat aan het raam zit) en zijn zusje Amber (die naast me ligt); Amber was toen bij ons op bezoek en ze liggen allebei graag bij me, dus jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
1: Wat doet die hondenpoot op je MBP 13 inch?
2: Hoe kun je Windows (even zonder welke versie) op je iPad draaien en komt er veel bij kijken of is het een fluitje van een cent zonder enige gevolgen voor je iPad?
dat meen je niet, heb ik dat idioot dure ding voor niks gekocht. Ik had beter de iPad 3 kunnen halen op deze manier..quote:This adapter lets you connect devices with a Lightning connector to many of your 30-pin accessories.* Supports analog audio output, USB audio, as well as syncing and charging. Video output not supported.
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ad/9200000011167501/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem gebruiken om tijdens gesprekken/meetingen direct gespreksverslag te maken. Scheelt me veel tijd!
Je zou Pages/Keynote/Numbers kunnen gebruiken, betaald en van Apple zelf, maar als Office compatibiliteit belangrijk voor je is zou ik voor Google Drive gaan; gratis!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Poeke het volgende:
Ik heb eindelijk mijn iPad aangeschaft en ben er zoooo blij meeGeweldig apparaat.
Nu het volgende. Ik ga mijn iPad actief gebruiken als laptop alternatief. Ik heb alles al getest zoals de electronische leeromgeving en het intranet en het werkt allemaal perfect. Ik heb een standaard met toetsenbord gekocht waarmee ik nu dit verhaaltje typ, en dat werkt ook geweldig
Het enige is dat ik een goed alternatief voor Office nodig heb om tijdens de opleiding verslagen te kunnen typen en notities te maken. Wat ik het hardst nodig heb is alternatief voor Word, Powerpoint en soms Excel.
Welk alternatief product (natuurlijk wil ik er voor betalen) is er momenteel beschikbaar? Iemand ervaringen?
Klopt,ontzettend bedankt voor die tip.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Dit is misschien ook wel interessant voor jou als Note-gebruiker zijnde.
De Android-versie werkt namelijk heel fijn samen met de S Pen op dezelfde manier
Voor zover ik weet kun je met een iPad geen torrent bestanden downloaden, althans niet zonder jailbreak. Je zou wel een remote connectie kunnen maken tussen de iPad en de torrent client op je computer, maar ik weet niet of je op afstand ook nieuwe torrents kunt toevoegen.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb mijn Asus tablet vervangen door een ipad 4. Ben tot nu toe zeer tevreden, maar hoe krijg ik nu .torrent files op mijn nas?
Of eigenlijk is de vraag: hoe stuur ik mijn nas aan om torrents te downloaden, vanaf de ipad?
Op google lees ik vanalles met jailbreak, maar dat ben ik eigenlijk niet van plan.
hmz, dat is dan wel lastig.quote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je met een iPad geen torrent bestanden downloaden, althans niet zonder jailbreak. Je zou wel een remote connectie kunnen maken tussen de iPad en de torrent client op je computer, maar ik weet niet of je op afstand ook nieuwe torrents kunt toevoegen.
sowieso lijkt het me verstandig om voorlopig NIET de iWorks-apps te kopen. Het lijkt erop dat Apple deze ooit gratis zal maken (gezien het feit dat de online versie ook al in icloud te gebruiken is)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je zou Pages/Keynote/Numbers kunnen gebruiken, betaald en van Apple zelf, maar als Office compatibiliteit belangrijk voor je is zou ik voor Google Drive gaan; gratis!
Ligt aan welke nas en torrentclient je hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb mijn Asus tablet vervangen door een ipad 4. Ben tot nu toe zeer tevreden, maar hoe krijg ik nu .torrent files op mijn nas?
Of eigenlijk is de vraag: hoe stuur ik mijn nas aan om torrents te downloaden, vanaf de ipad?
Op google lees ik vanalles met jailbreak, maar dat ben ik eigenlijk niet van plan.
Bedankt voor de tips. Ik ga ook even kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ligt aan welke nas en torrentclient je hebt.
Ik doe een van de volgende (makkelijkste bovenaan).
-ik kopieer de url van het torrentbestand (of magnetic link), opent de webinterface van de torrentclient op m'n nas (Transmission op Synology) en kopieert url daarin (99% van de torrents doe ik zo).
-Ik kopieer url in goodreader, deze komt in een syncfolder terecht welke synct met de nas. De torrentclient op nas checkt deze folder (watchfolder) en download alle torrents wat daar terecht komt
-torrent bestand downloaden met safari, deze doorsturen naar DSFile, welke het bestand weer upload naar m'n nas. (dit doe ik als de torrentsite een inlog nodig heeft. Gebeurt zelden)
Dropbox is zeker ook een optie. Gewoon bij het downloaden van een torrent in safari "open in"->dropbox kiezen en dan de juiste directory welke je als watchdir had ingesteld.quote:Op maandag 2 september 2013 13:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Ik ga ook even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb overigens een Zyxel NSA325. Ik werk nu met een watchfolder, maar misschien kan ik ook wel iets met url's doen. Dropbox wordt ook ondersteund door de NAS, misschien dat ook nog een optie.
Zo?quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Gelukt.
Linkje gemaakt naar de niet-mobiele versie van de console op de nas. Daar is een mogelijkheid om een url van een magnet-link aan te bieden (copy - paste).
edit: dropbox optie eerst bekeken, maar ik zag niet hoe ik een bestand naar dropbox zou moeten downloaden.
Lijkt site-afhankelijk, want dat lukt niet op kickasstorrents, maar wel op die site die jij hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat kat gewoon niet goed in elkaar zit en torrents als textbestand verstuurt. Kan je beter de magnetlinks gebruikenquote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lijkt site-afhankelijk, want dat lukt niet op kickasstorrents, maar wel op die site die jij hebt.
De magnetlinks gaven een foutmelding, maar het geeft niet, want het probleem is opgelost voor mijquote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Komt omdat kat gewoon niet goed in elkaar zit en torrents als textbestand verstuurt. Kan je beter de magnetlinks gebruiken
Ik ook niet Remlof. Alleen merk ik dat de batterij snelle leeg is! Zowel bij iPhone als iPadquote:Op donderdag 19 september 2013 13:54 schreef remlof het volgende:
Ok, m'n iPad 3 draait nu op iOS 7 en ik ben nog geen gekke dingen tegen gekomen.
Zelfs 'dynamic wallpaper' werkt, dat doet het niet op m'n iPhone 4.
Bij mij wel op iPhone4s daar heb ik ook een wallpaperquote:Op donderdag 19 september 2013 13:54 schreef remlof het volgende:
Ok, m'n iPad 3 draait nu op iOS 7 en ik ben nog geen gekke dingen tegen gekomen.
zijn de animaties smooth te noemen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:54 schreef remlof het volgende:
Ja best wel, beweegt allemaal ook leuk mee met de positie waarin ik de ipad hou.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
zijn de animaties smooth te noemen?
Misschien toch maar aan geloven dan.. Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja best wel, beweegt allemaal ook leuk mee met de positie waarin ik de ipad hou.
Is dat een optie of staat dat standaard aan? (iPad ligt thuis en viel me gisteren na de update niet op namelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja best wel, beweegt allemaal ook leuk mee met de positie waarin ik de ipad hou.
Staat standaard aan. De iPhone 4 en iPad 2 kunnen het niet geloof ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een optie of staat dat standaard aan? (iPad ligt thuis en viel me gisteren na de update niet op namelijk)
Ik heb een 4 volgens mij. Toch maar eens beter kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Staat standaard aan. De iPhone 4 en iPad 2 kunnen het niet geloof ik.
't is echt een pietluttig effect dat je niet ziet als je het niet weet.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een 4 volgens mij. Toch maar eens beter kijken.
Blijkbaar ben ik Blind.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
't is echt een pietluttig effect dat je niet ziet als je het niet weet.
als je je telefoon kantelt zie je dat je iconen ten opzichte van je achtergrond bewegen.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wat moet ik precies zien?
Ik vind het wel een erg frisse update. Leuk!
Staat niet standaard aan, je houdt gewoon het wallpaper dat je al had.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een optie of staat dat standaard aan? (iPad ligt thuis en viel me gisteren na de update niet op namelijk)
Bewegende bellen. Als je je apparaat rechtop houdt zakken ze langzaam naar beneden.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef Copycat het volgende:
Okay! En wat moet ik bij mijn iPad zien?
Hetzelfde subtiele effect dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef Copycat het volgende:
Okay! En wat moet ik bij mijn iPad zien?
Ik weet niet wat jij gerookt hebt ...quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef remlof het volgende:
Bewegende bellen. Als je je apparaat rechtop houdt zakken ze langzaam naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |