Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
CineXplayer heeft, net als de meeste players, problemen met sommige audiocodecs. Dit is een licentieprobleem waar veel players sinds de laatste update last van hebben.
Ligt er aan wat je doet op je iPad.quote:
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net XMBC player er op gezet (ja, je hebt een jailbreak nodig) en moet zeggen dat het er wel leuk uitziet. Vooralsnog speelt het alles af. Ik mis alleen nog steeds opties om saturation/brightness e.d. te kunnen veranderen.
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app hahaquote:
Ik had al HDplayer erop met daarin een zooi aan films/series. Wat je kan doen is XMBC filesysteem op die library richten waar al je mediazooit staat (of waar je het van plan ben neer te zetten) en ze vanuit die plek met XMBC bekijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)quote:
Thanks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)
ProTube - youtube filmpjes downloaden en bewaren op iPad
Flipboard is er natuurlijk eentje die op geen enkel apparaat mag onbreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef donroyco het volgende:
Mensen die Crabitron al eens geprobeerd hebben?
Mensen zijn er wel verslaafd aan, lees ik uit reacties op http://twolivesleft.com/Crabstarter/quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
Voor een schijntje? Die apps zijn al sinds de lancering dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb laatst op mijn oude iPad 1 met voor die serie de laatste JB versie opgezet alleen kan ik programma's zoals Keynote & Pages (die ik ooit voor een schijntje had aangeschaft in de store) elke keer dat ik ze opnieuw wil downloaden na verloop van tijd zie worden afgebroken. Rara hoe kan dat?
Je kunt ook meerdere foto's tegelijk mailen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Map op je computer delen in het netwerk. Met Filebrowser op de iPad kun je daar dan bestanden naar kopiëren. Andersom kan trouwens ook: zo zet ik altijd bestanden op mijn iPad, komt geen iTunes meer bij kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Gewoon met het kabeltje aan je pc hangen. Windows verkenner herkent de iPad als camera en je kunt de foto's er zo afslepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
kabel erin en kopieren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Coelho het volgende:
Ik ben op zoek naar een ipad app waarin ik notities kwijt kan, todo's kan hangen in verschillende thema mappen (bijvoorbeeld verdeeld in verschillende projecten) en bovendien taken kan opdelen in subtaken. Uiteraard moeten herinneringen in te stellen zijn en moet het ook afbeeldingen en documenten ondersteunen + syncen met meerdere apparaten.
Wat wordt mijn must-have app? Heb even gekeken naar Wunderlist, maar dat was het niet helemaal.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."
iPad 4, het is niet mijn eerste iOS device ik had tot 3 jaar geleden een iPhone dus het is best weer wennen ook omdat ik android gewend ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:51 schreef KNAK het volgende:
iPad 2? 3?4? Eerste iOS device? Àl een nuttige JB ?
Snes roms. Leuk. Ook andere consoles aanwezig zag ik net... Hoeveel voor een Wii remote om met joystick te kunnen rommen?
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef matthijst het volgende:
Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.
Zoals ik al zei: nog niks tegengekomen dat ie niet afspeelt...
CineXPlayer Features:
•MKV, XVid, MP4, H264, AC3, E-AC3, AVI, MOV, M4A,MP3, M4V
•Dolby Digital Plus (Enhanced AC-3) with support of 5.1 channels
•Dolby Mobile Enabled
•DLNA Streaming Support MP4,XVID, M4V
Misschien geen DTS audio...
Of je zet niks om en behoudt de originele kwaliteit van beeld en geluid door een app die alles kan afspelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Je hebt kwaliteitsverlies, maar daar merk jij niks van. Kan. Mijn oma merkt het verschil tussen HD en SD ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.
Ik vind dit gewoon veel fijner i.i.g. Ieder zijn meug zeg ik dan maar.
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Wat noem jij intensief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef KNAK het volgende:
Bij intensief gebruik, is het beter dat je daar waar mogelijk constant de lader er aan hangt?
als je mkv streamt met een player zoals oplayer, dan is er geen sprake van conversie. Misschien enkel remux. Maar dat is enkel geluid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |