Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
CineXplayer heeft, net als de meeste players, problemen met sommige audiocodecs. Dit is een licentieprobleem waar veel players sinds de laatste update last van hebben.
Ligt er aan wat je doet op je iPad.quote:
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net XMBC player er op gezet (ja, je hebt een jailbreak nodig) en moet zeggen dat het er wel leuk uitziet. Vooralsnog speelt het alles af. Ik mis alleen nog steeds opties om saturation/brightness e.d. te kunnen veranderen.
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app hahaquote:
Ik had al HDplayer erop met daarin een zooi aan films/series. Wat je kan doen is XMBC filesysteem op die library richten waar al je mediazooit staat (of waar je het van plan ben neer te zetten) en ze vanuit die plek met XMBC bekijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zet jij je films zelf dan op de Ipad of hoe gebruik je XMBC? Ik heb het gedownload om te kunnen streamen, maar de add-on van Icefilms is verouderd en werkt niet meer naar behoren..
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)quote:
Thanks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
iTransmission - torrents downloaden op je ipad ;-)
ProTube - youtube filmpjes downloaden en bewaren op iPad
Flipboard is er natuurlijk eentje die op geen enkel apparaat mag onbreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef donroyco het volgende:
Mensen die Crabitron al eens geprobeerd hebben?
Mensen zijn er wel verslaafd aan, lees ik uit reacties op http://twolivesleft.com/Crabstarter/quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar ik bedoel meer gewoon: noem je favo app haha
Zit altijd wel wat leuks tussen
Voor een schijntje? Die apps zijn al sinds de lancering dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb laatst op mijn oude iPad 1 met voor die serie de laatste JB versie opgezet alleen kan ik programma's zoals Keynote & Pages (die ik ooit voor een schijntje had aangeschaft in de store) elke keer dat ik ze opnieuw wil downloaden na verloop van tijd zie worden afgebroken. Rara hoe kan dat?
Je kunt ook meerdere foto's tegelijk mailen!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Map op je computer delen in het netwerk. Met Filebrowser op de iPad kun je daar dan bestanden naar kopiëren. Andersom kan trouwens ook: zo zet ik altijd bestanden op mijn iPad, komt geen iTunes meer bij kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
Hoe kun je een aantal films en foto's die met een ipad zijn genomen snel en makkelijk naar een laptop krijgen (geen mac). Wat ik nu kan bedenken is ze allemaal stuk voor stuk mailen. Maar is daar ook een makkelijkere manier voor?
Gewoon met het kabeltje aan je pc hangen. Windows verkenner herkent de iPad als camera en je kunt de foto's er zo afslepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
kabel erin en kopieren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef Stansfield het volgende:
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Coelho het volgende:
Ik ben op zoek naar een ipad app waarin ik notities kwijt kan, todo's kan hangen in verschillende thema mappen (bijvoorbeeld verdeeld in verschillende projecten) en bovendien taken kan opdelen in subtaken. Uiteraard moeten herinneringen in te stellen zijn en moet het ook afbeeldingen en documenten ondersteunen + syncen met meerdere apparaten.
Wat wordt mijn must-have app? Heb even gekeken naar Wunderlist, maar dat was het niet helemaal.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Ik wil een koelkast waar ik ook pizza's in kan bakken..."
iPad 4, het is niet mijn eerste iOS device ik had tot 3 jaar geleden een iPhone dus het is best weer wennen ook omdat ik android gewend ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:51 schreef KNAK het volgende:
iPad 2? 3?4? Eerste iOS device? Àl een nuttige JB ?
Snes roms. Leuk. Ook andere consoles aanwezig zag ik net... Hoeveel voor een Wii remote om met joystick te kunnen rommen?
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef matthijst het volgende:
Volgens mij had Cinexplayer juist als een van de weinigen betaald, maar goed.
Zoals ik al zei: nog niks tegengekomen dat ie niet afspeelt...
CineXPlayer Features:
•MKV, XVid, MP4, H264, AC3, E-AC3, AVI, MOV, M4A,MP3, M4V
•Dolby Digital Plus (Enhanced AC-3) with support of 5.1 channels
•Dolby Mobile Enabled
•DLNA Streaming Support MP4,XVID, M4V
Misschien geen DTS audio...
Of je zet niks om en behoudt de originele kwaliteit van beeld en geluid door een app die alles kan afspelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik begrijp de TT niet helemaal te samen met jouw reactie.
Ik zet alles om (heel gemakkelijk) naar een QT extensie (speciaal voor de iPad) en heb dan het beste geluid en beeld en hoef mij niet te bezigen met allerlei Apps die ik speciaal moet gaan downloaden om een bepaalt bestand te kunnen afspelen.
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Je hebt kwaliteitsverlies, maar daar merk jij niks van. Kan. Mijn oma merkt het verschil tussen HD en SD ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou dan moet ik uniek zijn want ik merk helemaal niets van verlies aan kwaliteit dat echt hinderlijk is. Daarbij stream ik niks en heb ik alles op mijn iPad voorgeïnstalleerd.
Ik vind dit gewoon veel fijner i.i.g. Ieder zijn meug zeg ik dan maar.
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Elke conversie levert verlies van kwaliteit op.
Zelf zet ik echt nooit iets om, te veel en vooral onnodig gedoe. Alles direct kunnen afspelen is echt ideaal. Ik kan het zelfs al streamend vanaf mijn Nas afspelen, werkt heerlijk.
Wat noem jij intensief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef KNAK het volgende:
Bij intensief gebruik, is het beter dat je daar waar mogelijk constant de lader er aan hangt?
als je mkv streamt met een player zoals oplayer, dan is er geen sprake van conversie. Misschien enkel remux. Maar dat is enkel geluid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Streamend vanaf je nas is ook met conversie.
Leuk spel?quote:
Ik las het netquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu ook gratis in de App van de week actie: Pudding Monsters
Geinig puzzelspelletje met een vrolijke visuele stijl. Van de makers van de Cut the Rope spellen
Ik heb het heel even gespeeld maar ik kan er niet mee over weg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef Operc het volgende:
[..]
Nog niet heel veel gespeeld, maar als shooter op een iPad speelt het best prima
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel uur heeft de iPad eigenlijk nodig om compleet te worden opgeladen?
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?quote:
iPad 1 zou ik niet meer kopen. Vooral vanwege de accuduur.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?
Ik ben overigens van plan voor mijn vader een iPad te halen voor vaderdag; hij wil er eigenlijk alleen wat boeken op lezen en internetten dus ik heb het idee dat 'ie aan een iPad 1 wel voldoende heeft, toch?
Verder vraag ik me af of iemand hier misschien nog een iPad 1 heeft (op iOS 5.1.1 waarschijnlijk) en of dat ding nog een beetje vlot draait
Ik zou niet graag lezen op een iPad 1. Koop dan een Mini.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou geen flauw idee hebben aangezien ik 'm meestal 's nachts oplaad, maar ik denk zo'n 4 uur?
Ik ben overigens van plan voor mijn vader een iPad te halen voor vaderdag; hij wil er eigenlijk alleen wat boeken op lezen en internetten dus ik heb het idee dat 'ie aan een iPad 1 wel voldoende heeft, toch?
Verder vraag ik me af of iemand hier misschien nog een iPad 1 heeft (op iOS 5.1.1 waarschijnlijk) en of dat ding nog een beetje vlot draait
Ik heb een iPad 2, zelfde resolutie dus. Lezen is gewoon goed te doen, heb er al een paar boeken compleet op gelezen. Retina is uiteraard een enorm pak scherper, maar op een iPad 1/2 is het zeker niet onacceptabel slecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou niet graag lezen op een iPad 1. Koop dan een Mini.
iPad 1 is brak. Dik en traag. Vind het trouwens een misvatting om te denken dat mensen met weinig eisen niet gebaat zijn bij snelheid en een dun ontwerp.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Tja ik zou het niet graag doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2, zelfde resolutie dus. Lezen is gewoon goed te doen, heb er al een paar boeken compleet op gelezen. Retina is uiteraard een enorm pak scherper, maar op een iPad 1/2 is het zeker niet onacceptabel slecht.
Met alle apps afgesloten? Geen locatievoorzieningen ingeschakeld?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister de iPad 4 helemaal opgeladen, duurde ongeveer 5,5 uur zonder hem te gebruiken.
Alles afgesloten ja en locatievoorzieningen stond ook uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met alle apps afgesloten? Geen locatievoorzieningen ingeschakeld?
ik geloof op het knopje rechtsonderin waarmee je je toetsenbord wegdrukt, daarop vasthouden en dan naar beneden slepenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zwaar irritant
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik geloof op het knopje rechtsonderin waarmee je je toetsenbord wegdrukt, daarop vasthouden en dan naar beneden slepen
quote:
Ik heb er nog een. Het is allemaal niet heel vlot als je wat nieuws wil (de nieuwste games, of iOS bijvoorbeeld), maar Safari, Uitzending Gemist, iBooks, Goodreader werken nog prima (dat zijn de apps die ik het meest gebruik). Accuduur is ook nauwelijks afgenomen na al die jaren, valt niks tegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had al gekeken en verrassend genoeg is een iPad mini goedkoper dan een 2! Wil niet meer dan 200 euro uitgeven dus daar is wel een nette 16GB mini voor te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er nog een. Het is allemaal niet heel vlot als je wat nieuws wil (de nieuwste games, of iOS bijvoorbeeld), maar Safari, Uitzending Gemist, iBooks, Goodreader werken nog prima (dat zijn de apps die ik het meest gebruik). Accuduur is ook nauwelijks afgenomen na al die jaren, valt niks tegen.
Maar toch zou ik 'm geen iPad 1 geven, een iPad 2 gaat natuurlijk al weer langer mee en als het vooral als e-reader is dan is een iPad Mini denk ik ook lekkerder.
Nou ja, ik ga als 17-jarige voor vaderdag 600 euro uittrekken voor een iPad.quote:
connecteer ff naar een NL vpn, en dan kanje gewoon de NL uitzendingen bekijken. Heb het zelfde probleem met UPC Horizon, connecteren naar een upc vpn was genoeg op het te lossen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik had al HDplayer erop met daarin een zooi aan films/series. Wat je kan doen is XMBC filesysteem op die library richten waar al je mediazooit staat (of waar je het van plan ben neer te zetten) en ze vanuit die plek met XMBC bekijken.
Ik ben bezig met streamen van films/shows/live TV, 1Channel, Icefilms, Navi-X, en het werkt voor geen k*t. Ook live stream TV's, ik woon in het buitenland en wil wel NLe zenders kunnen kijken maar ook dat lukt niet (geografische beperkingen) - XMBC idee is leuk maar tot nu toe niet echt geweldig in de uitvoering
Daar ben ik ook nog benieuwd naar. De iPad 2 en de Mini zijn qua hardware eigenlijk zo goed als gelijk: dezelfde prestaties. Maar de Mini is uiteraard nieuwer. Als Apple de ondersteuning voor de 2 eerder laat vallen dan voor de Mini, dan is dat puur een kunstmatig verschil bedoeld om eigenaren van de 2 te stimuleren om over te stapen op een nieuwer apparaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga als 17-jarige voor vaderdag 600 euro uittrekken voor een iPad.
Het is bedoeld als aardigheid, allejezus heyHij zal meer dan tevreden zijn daarmee.
Ik denk dat ik dan trouwens voor een mini ga aangezien die wss meer iOS-versies mee gaat maken dan de 2 en bovendien goedkoper is.
Dat is mijn idee inderdaad ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog benieuwd naar. De iPad 2 en de Mini zijn qua hardware eigenlijk zo goed als gelijk: dezelfde prestaties. Maar de Mini is uiteraard nieuwer. Als Apple de ondersteuning voor de 2 eerder laat vallen dan voor de Mini, dan is dat puur een kunstmatig verschil bedoeld om eigenaren van de 2 te stimuleren om over te stapen op een nieuwer apparaat.
Hoe connect je met een NLe VPN ? Is dat makkelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
connecteer ff naar een NL vpn, en dan kanje gewoon de NL uitzendingen bekijken. Heb het zelfde probleem met UPC Horizon, connecteren naar een upc vpn was genoeg op het te lossen.
zelf heb ik een NAS draaien, en die heeft een VPN optie er in zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe connect je met een NLe VPN ? Is dat makkelijk?
hele review: http://www.kijkmagazine.n(...)book-of-common-ants/quote:Ebook: Dr. Eleanor’s book of common ants
Geschreven op 23 mei 2013 door JPK
In het gratis iPad-ebook Dr. Eleanor’s book of common ants duikt entomoloog Eleanor Spicer Rice in de wondere wereld van de mieren.
De bouwer van de website vriendelijk vragen of die met z'n tijd mee wil gaan en de plaatjes zonder flash op kan lossen?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef Djibril het volgende:
Het is echt rot dat adobe flash niet werkt op de ipad. Ik heb nu een medische boek die ik in safari browser open maar dan doen de plaatjes het niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Je hebt gelijk maar ik dacht dat misschien iemand iets heel magisch kon doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
De bouwer van de website vriendelijk vragen of die met z'n tijd mee wil gaan en de plaatjes zonder flash op kan lossen?
(Ja, ik weet het, dat gaat natuurlijk niet gebeuren, maar het is het beste wat je kan doen volgens mij)
Misschien kun je met een remote desktop client ofzo vanaf je ipad inloggen op je 'echte' computer, en daar een 'echte' browser starten die wel flash snaptquote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef Djibril het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik dacht dat misschien iemand iets heel magisch kon doen.
Ik heb geen flauw idee daar ik gewoon voor de Apple smart cover ben gegaan, maar ik denk niet dat de kwaliteit hetzelfde gaat zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef very het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen de originele smartcovers van Apple en de veel goedkopere smartcovers van bijv. telesupplies?
Is het echt alleen het merkje waar je voor betaald, of is het product van Apple ook gewoon echt veel beter en degelijker?
Ja, daar neig ik ook naar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee daar ik gewoon voor de Apple smart cover ben gegaan, maar ik denk niet dat de kwaliteit hetzelfde gaat zijn.
Ik heb er laatst ook eentje zien liggen maar ik denk dat ik liever op safe speel en voor gegarandeerde kwaliteit ga
Dat vind ik niets.. ik vind het aluminium wel fijn aanvoelen, en met die smart case wordt 'ie al meteen heel lompquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef very het volgende:
[..]
Ja, daar neig ik ook naar.
Zit zelfs te denken om de smart-case te halen ipv alleen de cover
http://store.apple.com/nl(...)%29-red?fnode=3b&p=1
Ja, maar ja...als ik dronken op de bank in slaap val en hij flikkert op de grond, dan is ie nog wel mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat vind ik niets.. ik vind het aluminium wel fijn aanvoelen, en met die smart case wordt 'ie al meteen heel lomp
Dan moet je dat maar niet doen hèquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar ja...als ik dronken op de bank in slaap val en hij flikkert op de grond, dan is ie nog wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |