Zelfs m'n bortsharen vallen uit en worden grijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Apuleius het volgende:
Je krullen zitten nu ongeveer een meter lager, Tong.
Kun je die niet leasen ?quote:
Ja kan ookquote:
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef Apuleius het volgende:
Oh, als de bossen haar die tegenwoordig uit mijn oren groeien op mijn harses stonden, dan was ik de bolle bof.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs m'n bortsharen vallen uit en worden grijs.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.
Ik haat scheren. Doe ik één keer per week. Maar m'n baard wordt grijzer en grijzer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef Apuleius het volgende:
[..]Jep, ik ken het. Ik krijg her en der zelfs witte haren in plaats van grijs. Soms laat ik een snor staan en dan is één hoekje wit. Net of er etensresten aan je muil hebt hangen of zo.
Ik ookquote:
Alleen na het beffen.quote:
Volgens mij heeft iedereen er een hekel aan. Ik doe het braaf iedere morgen met mes en mijn kop met tondeuse.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat scheren. Doe ik één keer per week. Maar m'n baard wordt grijzer en grijzer.
Voor de duidelijkheid ik heb voor een man van 50 nog genoeg haar. Maar niet wat ik gewend was. Vooral de voorkant wordt minder. Kan het nog wel iets naar voren doen. Maar het gaat nu plots snel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen er een hekel aan. Ik doe het braaf iedere morgen met mes en mijn kop met tondeuse.
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.quote:
Aha. Nee, hier is het al jaren verdwenen. Je kan ook kiezen voor zo'n kekke flap-over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik heb voor een man van 50 nog genoeg haar. Maar niet wat ik gewend was. Vooral de voorkant wordt minder. Kan het nog wel iets naar voren doen. Maar het gaat nu plots snel.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.
Of een matje. Het ergste is trouwens mannen van middelbare leeftijd met een staartjequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Aha. Nee, hier is het al jaren verdwenen. Je kan ook kiezen voor zo'n kekke flap-over.
Ik ben trouwens niet zo oud als tong80 hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.
Nou, een staartje vind ik bij sómmige figuren nog wel staan, maar meestal is het een zielige poging om er jonger uit te willen zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een matje. Het ergste is trouwens mannen van middelbare leeftijd met een staartje
En dan hebben ze vaak zo'n zwart vissersjasje aan die ik 30 jaar geleden droeg en toen cool was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:03 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, een staartje vind ik bij sómmige figuren nog wel staan, maar meestal is het een zielige poging om er jonger uit te willen zien.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan hebben ze vaak zo'n zwart vissersjasje aan die ik 30 jaar geleden droeg en toen cool was.
En dan een "vrouw" ernaast die het gordijn van oma draagt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]En Mexicaanse kraaklaarzen met klikkertjes!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan een "vrouw" ernaast die het gordijn van oma draagt.
Ik krijg Brezjnevborstels. Ze beginnen steeds populairder te worden bij de katten als die kopjes willen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.
Ik scheer m'n oorhaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik krijg Brezjnevborstels. Ze beginnen steeds populairder te worden bij de katten als die kopjes willen geven.
Mijn teenhaar epileer ik wel. Altijd al gedaan. Ik ben geen Hobbit!
Heb ik nog te veel haar voor.quote:
Laat heel Fok! dat even beoordelen ja?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Laat heel Fok! dat even beoordelen ja?
Tuurlijk. Je naam is ?quote:
Aangenaam Herman. Maar ze noemen me Anders.quote:
Samen een zaak starten? H&H voor al uw geneugten enzoot.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam Herman. Maar ze noemen me Anders.
Kijk eens verder dan Anders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Samen een zaak starten? H&H voor al uw geneugten enzoot.
Homo hoer. Andersom.quote:
Ik kwam er maar niet op. Tot morgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Homo hoer & van Achteren, voor als u er zelf niet meer inuitkomt.
Zo is ie beterquote:
Ben Marc Marie niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Scheer je hoofd kaal en draag een toupetje.
Ben nog maar in de 30, zie de inhammen ook al verschijnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik heb voor een man van 50 nog genoeg haar. Maar niet wat ik gewend was. Vooral de voorkant wordt minder. Kan het nog wel iets naar voren doen. Maar het gaat nu plots snel.
Heel mijn familie is vroeg kaal. Ik ben de uitzondering.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben nog maar in de 30, zie de inhammen ook al verschijnen.
Zodra ik legaal in 40+ mag posten zal er nog weinig haar over zijn bij mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel mijn familie is vroeg kaal. Ik ben de uitzondering.
Je zit nu nog aan de lollies ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zodra ik legaal in 40+ mag posten zal er nog weinig haar over zijn bij mij.
Nou ik kan met mijn haar een behoorlijke staart dragen,. het enige wat ik tot nu toe heb is wat inhammen (NW 2 status) die de afgelopen jaren nauwelijks groter zijn geworden, maar verder heb ik nog al mijn hoofdhaar in de oorspronkelijke kastanje bruine kleur met een iets rode gloed erin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een matje. Het ergste is trouwens mannen van middelbare leeftijd met een staartje
mijn god, das wel erg lang..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nou ik kan met mijn haar een behoorlijke staart dragen,. het enige wat ik tot nu toe heb is wat inhammen (NW 2 status) die de afgelopen jaren nauwelijks groter zijn geworden, maar verder heb ik nog al mijn hoofdhaar in de oorspronkelijke kastanje bruine kleur met een iets rode gloed erin.
Maar ik gebruik dan ook bepaalde medicatie (Finasteride en Minoxidil) en supplementen om mijn haar te behouden en te verbeteren. Wordt binnenkort ook al 48 jaar.
Dit is momenteel mijn haar lengte, foto is voor 5 minuten terug genomen.
[ afbeelding ]
Dat is pas het begin, mijn streven is om tegen (begin) 2015 de zg ''Classic'' haarlengte te hebben (dat is rond de onderkant rug, billen)quote:
Het erge is. Ik denk gewoon dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is pas het begin, mijn streven is om tegen (begin) 2015 de zg ''Classic'' haarlengte te hebben (dat is rond de onderkant rug, billen)
ben jij fushion freak?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is pas het begin, mijn streven is om tegen (begin) 2015 de zg ''Classic'' haarlengte te hebben (dat is rond de onderkant rug, billen)
Scheert ze wel haar kut ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Vrouwen met mooi lang haar is voor een man erg aantrekkelijk.,tenminste vind ik. Mijn vriendin heeft het ook naast het feit dat zij ook lang is.
Wat ik wel weet is dat het een hele heisa is om het schoon te houden / te wassen.
Wat begrijpt men hiet verkeerd? Hakuna is man, of doelde je daar niet op?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Vrouwen met mooi lang haar is voor een man erg aantrekkelijk.,tenminste vind ik. Mijn vriendin heeft het ook naast het feit dat zij ook lang is.
Wat ik wel weet is dat het een hele heisa is om het schoon te houden / te wassen.
Vooral om het droog te krijgen. Duurt zeker een paar uur.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Precies dit. Maar hoe langer het duurt om het droog te krijgen hoe liever dat ik het hebben wil. Langere droogtijd betekend gewoon langer haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral om het droog te krijgen. Duurt zeker een paar uur.
Vertel Karina niks over lang droogstaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Precies dit. Maar hoe langer het duurt om het droog te krijgen hoe liever dat ik het hebben wil. Langere droogtijd betekend gewoon langer haar.
Dan mag ze mij wel een PM geven om het prive verder af te handelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel Karina niks over lang droogstaan.
Nee vertel mij maar weer niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel Karina niks over lang droogstaan.
Beter dan zo'n half kransje op je kop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:06 schreef DaddyDutchman het volgende:
als je niet grijs wilt zijn is kaal een optie
Heb ook niks tegen grijs. Dat staat wijs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef DaddyDutchman het volgende:
voorlopig koester ik mijn grijze bos
Is al een prima begin, maar om het beste resultaat te berieken zul je naast de Minox ook aan de Finasteride moeten. Want beide middelen samen werkt het beste. Helaas is Finasteride in Nederland alleen op recept te verkrijgen is kost tussen de 40 en 50 euro per 30 tabletten, of je moet al illegaal spul via het internet bestellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik gebruik zelf al enige tijd Minoxidil, een lotion welke je dagelijks aanbrengt op je hoofdhuid met behulp van een pipet. Bij mij is mijn haaruitval sterk afgenomen nadat ik dit een paar maanden gebruikte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |