abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126581243
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:07 schreef seasushi het volgende:

[..]

ben jij fushion freak?
Yep, dat is 'm.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_127061051
Maar goed, het ging over iemand zijn haaruitval.
Ik mag mij gelukkig prijzen want ondanks mijn leeftijd moet ik nog steeds elke 4? weken naar de kapper om flink wat eraf te laten halen.

Schijnbaar goede genen. :D
pi_127150808
Ik gebruik zelf al enige tijd Minoxidil, een lotion welke je dagelijks aanbrengt op je hoofdhuid met behulp van een pipet. Bij mij is mijn haaruitval sterk afgenomen nadat ik dit een paar maanden gebruikte.
Bij de apotheek kan je een lotion krijgen van 2% en via de huisarts kan je een oplossing van 5% voorgeschreven krijgen. Als je even online kijkt kan je ook gewoon bestellen bij bijvoorbeeld http://www.minoxidilonline.nl.
Ter indicatie: voor maandje Minoxidil via de huisarts betaalde ik 59 euro, online kost dit ongeveer een tientje.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_127159030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik gebruik zelf al enige tijd Minoxidil, een lotion welke je dagelijks aanbrengt op je hoofdhuid met behulp van een pipet. Bij mij is mijn haaruitval sterk afgenomen nadat ik dit een paar maanden gebruikte.

Is al een prima begin, maar om het beste resultaat te berieken zul je naast de Minox ook aan de Finasteride moeten. Want beide middelen samen werkt het beste. Helaas is Finasteride in Nederland alleen op recept te verkrijgen is kost tussen de 40 en 50 euro per 30 tabletten, of je moet al illegaal spul via het internet bestellen.

Minox + Fina = 3

Trouwens ik haal mijn 5 % Minox bij een bepaalde apotheek en kost hij mij 15 euro per 100 ml
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')