Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehadquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg het altijd voor elkaar om tandpasta in mijn oog te krijgen, dat brand
Hoornvlies? Wel ziek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Fucking hell. Net een collega die een vel papier uit de printer trekt, heeft ze gewoon papercut op de lens van haar oog! Ze is net gillend afgevoerd richting ziekenhuis...
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeukquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Ja, het is best raar om uit te leggen, maar als je tandpasta erop doet en je drukt dan schiet ik soms met mijn borstel een stukje omhoog en dan vliegt er soms wel eens een beetje in mijn oog. Vooral onder het douchen, echt kut is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dafuq. Dat heb ik echt nooit gehad
Aan codewoorden doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tandpasta is volgens mij gewoon een codewoord voor papa's sperma. Jij viespeuk
Kreeg het laatst onder de douche op m'n eikel, dat brandt ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
achtung, maar ik sla toch maar over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jokertjes Ja woordDie tweede aflevering is acht lachen
Matsoe matsoe
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is echt lachen manEerst aflevering sucks, maar die tweede is
Uhuhquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hersenloze tv, zelfs tijdens voetbal kijken moet je meer nadenken.
Geordie shore bitch!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Nu The Valleys kijken dan maarOok zo hersenloos
Ow en gelijk balletjes draaien, vanavond verse tomatensoep
Tetten. Ik heb ze gemist geloof ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Die zou ik wel kapot willen trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal gekeken
Charlotte
ja ze gaan naar australiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou ik wel kapot willen trekken.
Is nog niet afgelopen toch komen nieuwe seizoenen.
Zonder held der helden Dan helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze gaan naar australie
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen
Is alweer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo! Hoe is het met de arm, Stijneke?
Ha Scottie ! tof toen hij en Charlotte absint gingen drinken.quote:
Nee dat accent is juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
En het dan over Geordie shore hebbenquote:
Deze man is 20 en wil zoveel mogelijk cougar's neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het dan over Geordie shore hebben![]()
Ik trek al die tv onzin echt niet. Al zou ik geloven dat het geen script was, dan nog zie ik de humor er niet van in.
Goed nieuws, jonge God!quote:
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.quote:
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Malaria! Dat jochie loopt al genoeg naast zijn schoenen kappen jij.
Aldus iemand uit Brabant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Geordie shoreik ben daar wel eens terecht gekomen tijdens het zappen.. sowieso zou ik dat niet snel kijken maar goddamn het accent van die mensen
![]()
![]()
Ben je pedofiel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mag hij, de 15 jarige Baassss!
Nee, wel een fan van wijsneuzenquote:
The Don!quote:
Solkjaer of Dwight Yorke was ook goed geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel, Solskjaer van Molde had ook gekund.
Is niet waarschijnlijk meer, geen verrassing dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
David Moyes waarsch. nieuwe hoofdtrainer Man United.
Einde bericht.
Origineel is toch leuker.quote:
quote:
Solskjaer speelde FM voor de tactische shit bij Man Uquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Solkjaer of Dwight Yorke was ook goed geweest.
In San Andreas kon je gewoon verder rijdenquote:
Dit filmpje wist mij van het begint tot het einde te boeien.quote:
Je bedoelt : Wikipediaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wikipidedia ligt eruit
[..]
Dit filmpje wist mij van het begint tot het einde te boeien.
quote:
ben een adoptieprocedure aan het opstarten, vergt tijdquote:
Nee PoezeligDingquote:
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegastquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]sommige mensen zijn ook zo onwetend
Hij was afgestapt om een kudde schapen te filmen en toen ging de brug omhoog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo heeft hioj dat ding dan niet gedraaid en gewoon naar beneden gegast
Ja, ik ben zijn tijdelijke voogd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Fok! ouders liggen in een scheiding, maar GGMM is nog altijd de vader.
quote:
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Achja, die willen ook weleens wat spannends meemakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
Aparter is dat niemand die daar werkt het ding opmerkt.
Geen idee. Lijkt me toch dat ze even checken of er niet een opa op loopt voordat ze dat ding omhoog gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat dat niet meer remote tegenwoordig?
Rechtsonder...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van het Maandthema van de SC (Hulpverlenen) een mooi nieuwsbericht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Strootman ergert zich aan provocerende twitteraars
Het leven als profvoetballer gaat af en toe niet over rozen. Kevin Strootman baalt ervan ook buiten het veld altijd maar 'voetballer te moeten zijn'. 'Je mag nooit meer ongestoord ergens wat drinken. Overal kun je worden gefilmd. En je mag nooit wat terugzeggen als iemand wat over je zegt, want daar moet je mee om kunnen gaan.'
'Ik heb volgens mij dertigduizend volgers op Twitter en daarvan zijn er tienduizend voor andere clubs die alleen maar alles afkraken wat ik schrijf', zo uit Strootman zijn ergernis tegenover NUsport. 'Denk ik van: ja, waarom volg je mij dan? Is dat dan je leven? Ga je dan met wat anders bezighouden. Waarom stuur je op Facebook een vriendschapsverzoek naar iemand die je niet mag?'
De middenvelder kan het soms niet laten in te gaan op de provocaties. 'Af en toe gooi ik een opmerking terug. Soms twijfel ik: stuur ik iets terug of laat ik hem lekker in de waan dat hij echt een goede opmerking heeft gemaakt? Iedereen mag wat over mijn spel zeggen. Maar kom niet iedere keer aan met onzindingen.'
Bron: AD
In het district Groot-Leiden regende het rond 13:50.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.quote:
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Het regent alweer de hele dag van tijd tot tijd. Hier word ik niet gelukkig van, dan maar weer Fok!ken.
Ik was vandaag zo geniaal om een jas mee te nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou kunnen posten dat je nat wordt..
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.
Kritiek mag altijd maar ziektes en doodsverwensingen
Noujah, ik volg God en zie het vaker..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over ziektes en doodsverwensingen? Er wordt alleen 'afgekraakt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |