quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ha Henrike. Vertel eens een leuk nieuwtje. Hoe is het met je liefdesleven? Wat ga je doen? Ik weet niks van je..
Klinkt niet super enthousiastquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister bij een show van Guido Weijers geweest. Was wel een leuke show
Dat was het antwoord op de andere vraagquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen? ... Rustig?
Dat is geen antwoord![]()
Welnee joh. Zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen. Ik dacht dat je me tot kalmte maande..
quote:"Honey? When was my last period?"
Bought a box of two pregnancy tests (tests come 2 sticks to a box), both were faulty. Bought another box at a different store, same brand. Both of those are from the same manufacturing lot. Also, faulty. Buy a third box, different brand, didn't even have to wait the full three minutes for "Pregnant." At least I got my money back for the other four.
Congratulations! You're pregnant!
During my first exam they tell me, "You also have a tipped uterus and the pregnancy/birth is going to be difficult."
I have to stay within five feet of a trashcan at all times because at any moment projectile vomiting might ensue. I threw up on one of my dogs. She didn't seem that upset about it, though.
Seven months pregnant. "You are borderline for gestational diabetes. You're going to have to test four times a day." On the bright side I've gotten over my fear of needles because of all the jabbing.
"The baby isn't moving around as much as we'd like. We're going to induce."
They proceed to make me check into the hospital on New Year's Eve at 6 a.m. and start 2 IV lines, one with Pitocin to induce labor. I have to drag two IV poles to the bathroom whenever I have to pee. Twelve hours later, no baby but I'm still having contractions. Luckily, there is a Law and Order marathon on the TV. I am by myself because my in laws are in town.
24 hours go by and I'm still on a table. I ask to go home because the baby clearly doesn't want to come out despite my labor. "No, we're going to poke you with a stick and everything will go much faster." Why didn't they just start with the stick?
So they poke me with a stick, AKA break my water. And shit they were right, that does speed it up. So I call my husband and tell him it's time to come sit with me. The pain is intense and a little Filipino nurse keeps yelling at me to take drugs. I have now been in labor for 24 hours straight. I discovered that when your water breaks, it doesn't all just come out at once. It's sneaky. It will come out only a bit at a time. When you move or stand up or sneeze more will come out. You have to change your hospital gown five or six times.
The Filipino nurse convinces me to get a shot so I can take a nap. She seems like a nice lady despite the yelling. The shot makes me fall off the table. I have discovered that opiates are not for me. So even though I am no longer afraid of needles, I won't be shooting heroin.
Several hours later I wake up screaming. Apparently the shot has worn off. The doctor comes in and says, "If you don't get an epidural, I'm going to schedule for a C-section."
Reluctantly, I agree to the Epidural. By the time the guy gets there, I have been awake and in labor for 36 hours on a table. I barely understand anything he says. The epidural is attached to the wall, not to a pole, so now I have to have a catheter put in. None of this is going the way I saw it on the Discovery Channel.
The epidural doesn't work and I demand that they bring the guy back in so I can talk to him. I tell him that I feel like I'm being ripped apart in my downstairs area. He looks at me like I've gone insane. "Epidurals won't do anything about that," he tells me. "They just stop the pain of contractions. That's the only pain that didn't bother me!
Hour 40 of labor and they disconnect the Epidural of Fail. I am now all systems go for pain. But...I get to have the catheter taken out and Law and Order is still on. That's nice. The doctor says if I don't have the baby soon I'm getting a C-sec. It takes 6 hours of hard pushing and the baby gets partway stuck out of my vag.
I'm exhausted and I can't do it anymore. I ask for the vacuum. Doc says no. I still can't get the baby out. Doc says "Fine, we'll get the vacuum." Then the Doc announces to the whole delivery room that we don't know the sex of the baby (we opted not to know) so the nurse must now search for a GENDER NEUTRAL COLORED CAP FOR THE VACUUM. This is a ploy to stall until I push the baby out on my own. I attempt to kick the doctor in the face.
The nurse finally finds a white colored cap and they pull the baby out 46 hours and 26 minutes after I began labor. Now I require thirty minutes of stitching up and I can't hold the baby. The doctor proceeds to tell me all about the documentary she watched last night about Australopithecus. I consider stabbing her with her scissors.
They let me go home but warn me if I poop out of my vagina to come back in. I had no response to that. There were no words that would form in my brain to reply to the possibility of Vagina Poop. No one tells you this stuff until it's too late.
Five days after the baby is born, she is at the Pediatrician, who examines her. The Doc pulls up a chair, right in front of my face, hands shaking, and tells me that she is going to call the Children's Hospital and set up an appointment with a Pediatric Cardiologist and we have to get there immediately. My husband drives across town as fast as he can and deposits us at the entrance so he can park. I rip half my stitches running up the stairs to the second floor rather than wait for the elevator.
After hours of ultrasounds, the baby has a heart murmur but requires no surgery. If I was inclined to believe in God I might have thanked him, but I was still missing several stitches and Vagina Poop was a shadowy, yet terrifying possibility, so I didn't.
For two weeks, pooping is a terrifying endeavor for me for many reasons. On the one hand, it might relocate to my vag. Also, it is a little like giving birth daily to a giant anaconda because of all the stretching and tearing. It takes hours of pep talks to myself to get me onto the toilet. They should make an Epidural for pooping after childbirth. That's when you really need one.
Growing up my father used to say, "I will beat you so hard you'll have to take your shirt off to go to the bathroom." I never understood this since there were never any beatings and even if there were, why would you need to take your shirt off?
Now I know. You really do take your shirt off to go the bathroom when you're in that much pain.
The baby vomits and we take her to the Pediatrician. She needs intestinal surgery. On the day we drive her to the hospital for check in, our Land Rover dies in the parking garage and has to be towed. A crack developed in the middle seam and coolant got distributed throughout the engine. It needs a new engine. I didn't even know it was possible to need an entire new engine.
The baby had to stay a week longer in the hospital than they thought she would. In 11 days I never left the room. Thankfully it had a shower. I saw Harry Potter and the Order of the Phoenix almost a dozen times.
Fucking Voldemort.
But then it got better.
TL;DR: Law and Order, Vagina Poop, Voldemort.
Edit: typo
Is vaak ook geval van niet durven. Maar om je nou zo de hemel in te prijzen daaromquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Kreator het volgende:
90% van de tijd zou iemand die logisch nadenkt ook IT'er kunnen zijn.
Moest net bij een verfmengmachine komen. Een of andere applicatie die ik nog nooit heb gezien. "error, time has been set back" bij het opstarten.
Dus ik kijk naar het klokje van Windows. "22:45, oktober 3, 2003". Zet de tijd goed en start de applicatie. Whoppa.
"hoe dóe je dat toch!!!! Ik vind dat zo knap!!!"
Dude....
Kansloos ja. Net als die domme vragen over Office-applicaties.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Kreator het volgende:
90% van de tijd zou iemand die logisch nadenkt ook IT'er kunnen zijn.
Moest net bij een verfmengmachine komen. Een of andere applicatie die ik nog nooit heb gezien. "error, time has been set back" bij het opstarten.
Dus ik kijk naar het klokje van Windows. "22:45, oktober 3, 2003". Zet de tijd goed en start de applicatie. Whoppa.
"hoe dóe je dat toch!!!! Ik vind dat zo knap!!!"
Dude....
Misschien wel. Ik weet je te vinden. Vanavond hebben we een epische 3e helft na het voetbal... dus even afwachten hoe ik morgen te pas ben...quote:
Godsamme kerelquote:
Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme kerelGefeliciteerd en mogen Nath, Hen en Selma NU naakt bij je in bed liggen!
Nee, jij ligt nu bij Krea in bedquote:
ooh was een leuke show hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet super enthousiast
Maar ooit kom ik er ook achter
Zow he! Net als al die anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ooh was een leuke show hoorheb me wel vermaakt en veel gelachen.
Ik ben ook nog met hem op de foto geweestjaja
Als iedereen zijn verjaardag vergeet misschien wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Kreator het volgende:
Zou Remcore overmorgen ook een zielige verjaardagspost doen?
Het is paar dagen geleden nog gezegd.. dus niet iedereen was het vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als iedereen zijn verjaardag vergeet misschien wel ja.
Het zat ergens diep in mijn hersenbrei verstopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is paar dagen geleden nog gezegd.. dus niet iedereen was het vergeten
Ik snap er niks van. Je baas legt de omgeving plat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Daarnet even de productiedatabase platgelegd..Leuk zo'n laatste werkdag
![]()
(nouja ik niet, m'n baas.. dat ga ik echt niet doen)
Er ging ergens wat mis op de database.. dus de baas doet effe een shutdown van de database. Altijd leuk als even het hele bedrijf niets meer kan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik snap er niks van. Je baas legt de omgeving plat?
"WAT DOETTE GIJ DAN? VERREKTE MONGOL!"quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er ging ergens wat mis op de database.. dus de baas doet effe een shutdown van de database. Altijd leuk als even het hele bedrijf niets meer kan.
Ik lekker nietsquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"WAT DOETTE GIJ DAN? VERREKTE MONGOL!"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme kerelGefeliciteerd en mogen Nath, Hen en Selma NU naakt bij je in bed liggen!
Nee, dat had jij naar je collega moeten roepen! En naar je baas natuurlijk...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lekker nietscollega iets in opdracht van de baas.
Maar zijn er nu achter dat we het beter voor/na werktijd kunnen doen dan tussendoor
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dat had jij naar je collega moeten roepen! En naar je baas natuurlijk...
Telefonisch is het niet te doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik moet na het werk speciaal langs Miss rijden om uit te leggen hoe ze het olieniveau van haarTwingo
moet controleren.
Onlangs bleek tijdens een grote beurt van het bakje dat ze dat nog nooit had gedaan.Motor stond bijna 'droog'...
Sterker nog, ik heb het al een keer voorgedaan.quote:
Het is niet zo'n heldin met de auto hè.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Kreator het volgende:
Is ook wel heel moeilijk. Stukje rijden, oliepeiler schoonmaken. Meten. Klaar..
Er drijft een epische rode strook ellende onze kant op.quote:
Goedemorgen. Eerstquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen. Eerst.
Verder geen plannen. Jij wel?
Ah leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.Hopelijk gaat het niet regenen. Oh kut, het regent al.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ja het is kutweer...seksweer.
Uitbrakken van de 3e helft...quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Zaalvoetbal gisteravond en daarna wat pilsjes gedronken met matties. Achteraf niet heel verstandig met een lege maag.quote:
Is zoiets nog wat waard?quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.![]()
Ai, aan wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel. Vader wordt vandaag hals over kop geopereerd...
Ik had zin in pringles saucy bbq. Omnomnom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het normaal als je 's morgens zin hebt om naar de Kurfurstengrill te gaan?
Is dat die ene die wij vrijdag hadden? Die is omnomnom jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had zin in pringles saucy bbq. Omnomnom.
Nu maar es tf2 spelen.
Yup.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat die ene die wij vrijdag hadden? Die is omnomnom ja
Shitquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bloedproppen uit halsslagader halen. Hij had weer een infarct gehad.
Thx. Straks maar eens het bos in, wandelen. Gedachten verzetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ShitZal enorm hard voor je vader duimen vandaag. Heel veel sterkte
Welk bos ga je in?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Straks maar eens het bos in, wandelen. Gedachten verzetten.
Ga jij nog wat doen?
Aamsveen denk ik. Kun je altijd wel lekker wandelen.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het normaal als je 's morgens zin hebt om naar de Kurfurstengrill te gaan?
Als de drie ondertekende pagina's niet ontbraken was het 7000 - 10.000 euro waard.quote:
Ken ik zo niet? Die aan de Buursestraat is mooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aamsveen denk ik. Kun je altijd wel lekker wandelen.. Vandaag werken zuigt wel dikkel piemels.
Morgé Cue.. En thx.
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel. Vader wordt vandaag hals over kop geopereerd...
Tussen Enschede en Glanerbrug, aan de rand van duitsland. Bossen gemixt met open vlaktes enzo. Erg mooi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken ik zo niet? Die aan de Buursestraat is mooiDat was vroeger mijn achtertuin en ga er nog steeds regelmatig naartoe
Zoog ik maar dikke piemelsAlleen niet voor werk dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het wel goed met mij hoor.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Mooi zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Sinds 11.15 op t terras. Mijn dag is zowaar goed
Dan moet je gewoon met de tieten bloot uit het raam gaan hangenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom buuf van hiernaast en kneus van beneden altijd iedereen moeten lastig vallen met hun muziek.
En dat gaat niet om minimale geluidjes maar om zo'n overheersende herrie en gedreun dat de spullen op mijn kast trillen en het geluid van de op speakers aangesloten TV twee soms drie keer hoger dan normaal moet.
Als ik keihard muziek wil luisteren doe ik een koptelefoon op. Ik dring niemand mijn muziek op.
Ik wacht nog 5 minuten en dan pleur ik een schranz cd in de speler, zet alle ramen open en ga net als buurtje onder en hiernaast (die is weg) eens flink de aandachtshoer uithangen.
Heb er aardig wat op maar gaat goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi zoMaar drink met mate hé. Ik wil je morgen graag weer zien posten hier.
Kneus van beneden is inmiddels weer begonnen met zijn falende club muziek. kinderclub muziek.
Ik ga zodadelijk een schranz cd opzetten. Hij wil gebonk? Dan krijgt ie gebonk, en goed ook.
Ik kon net niet zien van wie deze reactie bovenaan mijn scherm was maar WIST gewoon dat het van jou was!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon met de tieten bloot uit het raam gaan hangen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kon net niet zien van wie deze reactie bovenaan mijn scherm was maar WIST gewoon dat het van jou was!![]()
Hoi Justin![]()
Neppartyganger van beneden is nu stil. Ik ben de afgelopen weken twee keer naar beneden gelopen omdat het echt, echt de spuigaten uitliep (kasten, vloer, en ikzelf trilde!) om op het moment dat de muziek rustiger werd aan te bellen met mijn meest vriendelijke kop voor het kijkgaatje van de deur maar er werd gewoon niet opengedaan! De muziek ging beide keren wel ineens zachter.
Harses inslaan is natuurlijk grootspraak van mij maar hij solliciteert er wel naar.
Aah da's jammer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:30 schreef Cue_ het volgende:
Bijna naar amsterdam geweest in een limo. Helaas moest ie in onderhoud.
Da's goed nieuws! Hopen dat je vader goed hersteld. Ik duim voor jullie. Voor je vader dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Kreator het volgende:
...wachten op de intensive care... operatie geslaagd.
Ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's goed nieuws! Hopen dat je vader goed hersteld. Ik duim voor jullie. Voor je vader dan.
Limo van club casanova is ook noet gelukt dus blijven in enschede. achja wel leuk idee verder hehequote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aah da's jammer.![]()
Veiligheid voor alles he.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's goed nieuws! Hopen dat je vader goed hersteld. Ik duim voor jullie. Voor je vader dan.
Voorlopig lijkt het goed!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij die clubnaam moest ik meteen aan iets denken en ff googlen gaf bevestiging. Vraag me niet hoe, wat en waarom maar ik wil wel graag weten wat jouw connectie daarmee is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Limo van club casanova is ook noet gelukt dus blijven in enschede. achja wel leuk idee verder hehe
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het goed!
Thx voor alle berichten.
Nu relaxen op de bank en morgen vrij.
Hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij die clubnaam moest ik meteen aan iets denken en ff googlen gaf bevestiging. Vraag me niet hoe, wat en waarom maar ik wil wel graag weten wat jouw connectie daarmee is.
Laat die kennis dan een (andere) limo regelen. Twee keer ging het fout. Derde keer moet het lukken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha
Geen connectie mee. Een kennis van me heeft connecties blijkbaar haha
Hehe we hebben tig lijntjes geprobeerd. Hotel, auto, busje, limo's. Helaas niet gelukt zo kort dag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat die kennis dan een (andere) limo regelen. Twee keer ging het fout. Derde keer moet het lukken.
En dat zonder omweg, telefoon kwijt of kapotte fiets?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe we hebben tig lijntjes geprobeerd. Hotel, auto, busje, limo's. Helaas niet gelukt zo kort dag.
Niet erg. Eenmaal na het eten weer de kroeg in, is iedereen afgetaaid. Ben nu ook maar naar huis gegaan
De zaak heeft op het moment de bevolkingsdichtheid van Antarctica.quote:
Mooi man!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Kreator het volgende:
...wachten op de intensive care... operatie geslaagd.
Naar, dat soort buren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Neppartyganger van beneden is nu stil. Ik ben de afgelopen weken twee keer naar beneden gelopen omdat het echt, echt de spuigaten uitliep (kasten, vloer, en ikzelf trilde!) om op het moment dat de muziek rustiger werd aan te bellen met mijn meest vriendelijke kop voor het kijkgaatje van de deur maar er werd gewoon niet opengedaan! De muziek ging beide keren wel ineens zachter.
Harses inslaan is natuurlijk grootspraak van mij maar hij solliciteert er wel naar.
Nee man, geen zin om met mn kop op tv te komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Naar, dat soort buren.Heb er helaas ervaring mee, in mijn toenmalige woning. Kerel vond het ook tof om soms doordeweeks tot 2:00 's nachts te knallen met trance.
Bonje met de Buren een optie?
Ik ben nog present! Was even socializing bij de buren. Zelfs workaholic boss-man is vrij vandaag!quote:
En anders zijn er altijd nog oordoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee man, geen zin om met mn kop op tv te komen.En zo heel erg, dat ik er slapeloze nachten van heb, is het niet. Juist hij krijgt slapeloze nachten als ie overdag urenlang zn kinderhouse cd's draait.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En anders zijn er altijd nog oordoppen.Ook al zijn ze vrij nutteloos voor hevige bass en slechts symptoombestrijding.
Vraag anders Jeffybeffy of ie KnokPloeg Nijverdal niet even langs kan sturen?
Gaat iets beter. Ligt weer op de afdeling en is weer een beetje bijgekomen. Hopelijk blijft et beter gaan.quote:
Jouw vader heeft een infarct overleefd en is bijgekomen na een zware ingreep. Lijkt me een taaie man, dus herstel zal ook wel helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat iets beter. Ligt weer op de afdeling en is weer een beetje bijgekomen. Hopelijk blijft et beter gaan..
Minimaal 5 infacrten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw vader heeft een infarct overleefd en is bijgekomen na een zware ingreep. Lijkt me een taaie man, dus herstel zal ook wel helemaal goed komen.
Nopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Nog lui die naar de hoeve gaan of zijn geweest?
Lol idex... dat is lang geledenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zie ik morgen pas. Gaat vanavond dansen met haar nichtjes in Index..
donderdagavond geweest, vanavond ook weer van de partijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Nog lui die naar de hoeve gaan of zijn geweest?
Da's geen beste start.quote:Op zondag 12 mei 2013 05:46 schreef slangpie het volgende:
Durf me haast niet in dit topic te melden, maar ruler was de eerste actieve FOK!ker die ik real life tegenkwam
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef slangpie het volgende:
[..]
Uit het pittoreske lochuizen, al voel ik me meer rietmolenaat/tukker.
Je hebt dat chickie met die kleine mierentietjes daar gebald?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:48 schreef Kreator het volgende:
...afgesloten met een italiaans hoogstandje van Pulcinella..
Hoorde in ieder geval dat ze wel redelijk gespeeld haddenquote:Op maandag 13 mei 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren naar de Grolsche Veste met Wausert. Lachen man tussen die fanatieke dwazen.
Het ging met ups en downs, maar over het algemeen hebben ze prima gespeeld ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde in ieder geval dat ze wel redelijk gespeeld hadden
Nee. Die chick is gewoon zwanger.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt dat chickie met die kleine mierentietjes daar gebald?Nice!
Hoe gaat het met paps?
Gisteren naar de Grolsche Veste met Wausert. Lachen man tussen die fanatieke dwazen.
U SRS?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Die chick is gewoon zwanger.![]()
![]()
.
Beter! Elke dag verbetering.
Zit Wauser in P dan?
Ja, ik zei nog tegen Histobabe dat het me tot treurnis stemde.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
U SRS?Matig.
Vak 104 zaten we. P is toch 106?
Goed nieuws van je paps! Al bekend wanneer ie weg mag?
Mwa. Gewerkt en bij oma geweestquote:
quote:
Dat klinkt niet als een spannend weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mwa. Gewerkt en bij oma geweestJij?
RIP aan haar kleine Bambi-kontje.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog tegen Histobabe dat het me tot treurnis stemde..
Selma!quote:
Kan ik trouwens v/d week even langskomen om die shit van mij op te halen?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef Kreator het volgende:
...zaterdag hele fucking zolder en schuur opgeruimd en ingericht (planken maken, gereedschap sorteren, dat soort shit).
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Dat klinkt niet als een spannend weekend..
Veel bij m'n vader geweest. Donderdag lekker gewandeld in het Aamsveen, zaterdag hele fucking zolder en schuur opgeruimd en ingericht (planken maken, gereedschap sorteren, dat soort shit).
Gisteren lekker dagje met m'n nieuwe vriendin/date.
Was ieg zeer relaxed.
Ja, dat kan wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ik trouwens v/d week even langskomen om die shit van mij op te halen?
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel.
[..]. Mijn filters waren op dit weekend. Dikke drama's. Maar met toiletpapier ging het ook wel.
.
De telefoniste zou het doorgeven aan een andere medewerker en beloofde dat er een briefje met "spoed!" bij zou komen te zitten. Ik moet het allemaal nog maar zienquote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Balen Drizzt!
Kan iemand anders die papieren nu niet versturen, nu X er niet is?
Het is altijd maar weer afwachten helaas. Gewoon morgen weer er achteraan bellenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De telefoniste zou het doorgeven aan een andere medewerker en beloofde dat er een briefje met "spoed!" bij zou komen te zitten. Ik moet het allemaal nog maar zien
quote:
Voor geld doe ik alles.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of even een grote ongeschoren Balkanbastard sturen... hey Tuk, zin in iets leuks?
Waarom niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig heb ik nog steeds geen lunch gehad.
Arme jongen..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Luitjes die afspraken (met o.a. externen) plannen rond lunchtijd.
Nice!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het geeft niet. Net een lekker broodje 'gezond' van Oonk naar binnen gewerkt.
Heel goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Zonder tomaat!
Jij zaterdagmorgen nog kibbeling gegeten?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
. Het coolste beest ooit:
http://imgur.com/a/Tl89L?gallery
De Potoo
Ik zie een gelijkenis!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Familie van elkaar?
Die hebben ze niet in 'oost europa'...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:41 schreef Kreator het volgende:
Ja, wel een lekker wijf verder. Maar doe mij toch maar 20 kilo meer..
Gister te lui om te halen. Nu heb ik spijt. Straks ga ik wel naar de winkel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mis toch de dagelijkse.
Hoe issie met mijn favoriete cleavage?
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moest ff googlen om te zien wat dat betekentNou daar gaat het wel goed mee hoor.
Kjoetje!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?.
Hè verdorie. Weer gemist! Wat vervelend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, de zomerfeesten zijn weer achter de rug
hah, vanaf vanavond beginnen met voorbereiding, beste weekend van het jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Niet meer dan normaal.. Potdomme het beste paard van stal!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef Kreator het volgende:
Daywalker, had je trouwens wel gezien dat ik de TT heb laten aanpassen omdat je aan het huilen was?
Ja, toevallig. Ik begin vanavond met Evy.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal.. Potdomme het beste paard van stal!
Bedankt hoor![]()
![]()
Begin je vanvond met hardlopen? Of zijn je schoenen er nog niet.
Ja ik zag dat je vroeg om de podcasts. Je hebt ze van de baai van de piraten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, toevallig. Ik begin vanavond met Evy..
Correct. Mp3. Is makkelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je vroeg om de podcasts. Je hebt ze van de baai van de piraten toch?
Ja daar doelde ik ook opquote:
Ik kijk wel hoe ver ik kom. Ik hoop dat ik niet na 500 meter dood neerval. Dat zou al mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op![]()
Ik ga vanavond ook weer voor een km of 5.Spierpijn van Zondag er weer uitlopen.
Gewoon heanig die lessen volgen. Ook al lukt het conditioneel wel, voor je gewrichten, pezen e.d kan het killing zijn. Goed naar je lichaam luisteren en dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe ver ik kom. Ik hoop dat ik niet na 500 meter dood neerval. Dat zou al mooi zijn.
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon heanig die lessen volgen. Ook al lukt het conditioneel wel, voor je gewrichten, pezen e.d kan het killing zijn. Goed naar je lichaam luisteren en dan lukt het wel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Speciaal voor Selma draai ik 25 Or 6 To 4 van onze helden van Chicago...
* 100% Tukker speelt airguitar...
Uhh niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?.
Ja en toch moet je lichaam wel wennen hoor. Maar dat zul je vanzelf merken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaam. Dus ik denk dat ik qua gewrichten en pezen en shit juist wel goed ga. Het zal echt de conditie zijn...
Baffen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
http://www.uitinenschede.(...)nschede-balfolk-bal/
Ik las bafvolk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MOORDAANSLAG!BAN!
* 100% Tukker stuurt David een DM.
Vreet nou maar gewoon een bak magere kwark na het lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaam. Dus ik denk dat ik qua gewrichten en pezen en shit juist wel goed ga. Het zal echt de conditie zijn...
Waar is gitaarpingelaar eigenlijk?quote:
keek wel ff raar op zaterdagavond, 1 tent helemaal afgesloten en dus maar 1 tent 'open'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
dat was wel stukken beter. Anders krijg je 2 half lege tentenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keek wel ff raar op zaterdagavond, 1 tent helemaal afgesloten en dus maar 1 tent 'open'
Dat is wel erg heftig, zo op de vroege morgen, Kjoetje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Zo vaag. Vorige week zat ik op de wc (nee, dat was niet het vage).. en ineens kreeg ik zo'n "wat lijkt het me eng om dood te gaan![]()
" gevoel. Het feit dat je er gewoon niet meer bent. Nooit heb ik er problemen mee gehad, maar nu lijkt het me heel vaag en eng. En dat gevoel is echt gewoon al een week aanwezig en gaat niet echt weg.
Sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
[..]
Dat is wel erg heftig, zo op de vroege morgen, Kjoetje!
Dat is toch met alles zo?! Iedereen wil er iets over kwijt. Nu het songfestival, na zaterdag is het weer wat anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben trouwens Anouk/Songfestival-moe aan het worden.
Echt in élk tv-programma hetzelfde kutfragment...
"BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRDS FALLING DOWN THE ROEFTOPSSSSSS..."
Ja echt hè.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch met alles zo?! Iedereen wil er iets over kwijt. Nu het songfestival, na zaterdag is het weer wat anders.
Al heeft ze het gister wel goed gedaan
Ik hoop het.quote:
Op de foto zag het er wel tof uit. Mijn stem hebben ze!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
...zoals die ruimte reizigers die meededen. dat was echt vreselijk
Die zangeres was anders wel heel goed. Dijk van een stem!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat anouk toch door heeft gehad dat je het dit jaar beter met een wat rustiger nummer kon deelnemen dan met een echt uitbundig nummer met allerlei tierelantijnen en 1 of ander apenpak, zoals die ruimte reizigers die meededen. dat was echt vreselijk
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Intergalactic planetary, planetary intergalactic"
quote:
De tijd dat "Smells Like Teen Spirit" speciaal voor de metalheads in de club gedraaid werdquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. Op Vlissingen knetterwappie met een mattie een disco binnenlopen toen dit nummer werd ingezet. Wist niet wat me overkwam... "DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN!"
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
Vrijdag komen als het goed is eindelijk mijn gordijnen. Levertijd van de bank & lampen is ook maar 6 weken gelukkig. Eind juni wordt dat.
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels.quote:
Klantenbinding hè.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tijd dat "Smells Like Teen Spirit" speciaal voor de metalheads in de club gedraaid werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |