Nopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Nog lui die naar de hoeve gaan of zijn geweest?
Lol idex... dat is lang geledenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zie ik morgen pas. Gaat vanavond dansen met haar nichtjes in Index..
donderdagavond geweest, vanavond ook weer van de partijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Nog lui die naar de hoeve gaan of zijn geweest?
Da's geen beste start.quote:Op zondag 12 mei 2013 05:46 schreef slangpie het volgende:
Durf me haast niet in dit topic te melden, maar ruler was de eerste actieve FOK!ker die ik real life tegenkwam
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef slangpie het volgende:
[..]
Uit het pittoreske lochuizen, al voel ik me meer rietmolenaat/tukker.
Je hebt dat chickie met die kleine mierentietjes daar gebald?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:48 schreef Kreator het volgende:
...afgesloten met een italiaans hoogstandje van Pulcinella..
Hoorde in ieder geval dat ze wel redelijk gespeeld haddenquote:Op maandag 13 mei 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren naar de Grolsche Veste met Wausert. Lachen man tussen die fanatieke dwazen.
Het ging met ups en downs, maar over het algemeen hebben ze prima gespeeld ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde in ieder geval dat ze wel redelijk gespeeld hadden
Nee. Die chick is gewoon zwanger.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt dat chickie met die kleine mierentietjes daar gebald?Nice!
Hoe gaat het met paps?
Gisteren naar de Grolsche Veste met Wausert. Lachen man tussen die fanatieke dwazen.
U SRS?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Die chick is gewoon zwanger.![]()
![]()
.
Beter! Elke dag verbetering.
Zit Wauser in P dan?
Ja, ik zei nog tegen Histobabe dat het me tot treurnis stemde.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
U SRS?Matig.
Vak 104 zaten we. P is toch 106?
Goed nieuws van je paps! Al bekend wanneer ie weg mag?
Mwa. Gewerkt en bij oma geweestquote:
quote:
Dat klinkt niet als een spannend weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mwa. Gewerkt en bij oma geweestJij?
RIP aan haar kleine Bambi-kontje.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog tegen Histobabe dat het me tot treurnis stemde..
Selma!quote:
Kan ik trouwens v/d week even langskomen om die shit van mij op te halen?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef Kreator het volgende:
...zaterdag hele fucking zolder en schuur opgeruimd en ingericht (planken maken, gereedschap sorteren, dat soort shit).
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Dat klinkt niet als een spannend weekend..
Veel bij m'n vader geweest. Donderdag lekker gewandeld in het Aamsveen, zaterdag hele fucking zolder en schuur opgeruimd en ingericht (planken maken, gereedschap sorteren, dat soort shit).
Gisteren lekker dagje met m'n nieuwe vriendin/date.
Was ieg zeer relaxed.
Ja, dat kan wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan ik trouwens v/d week even langskomen om die shit van mij op te halen?
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel.
[..]. Mijn filters waren op dit weekend. Dikke drama's. Maar met toiletpapier ging het ook wel.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |