Er drijft een epische rode strook ellende onze kant op.quote:
Goedemorgen. Eerstquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen. Eerst.
Verder geen plannen. Jij wel?
Ah leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.Hopelijk gaat het niet regenen. Oh kut, het regent al.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ja het is kutweer...seksweer.
Uitbrakken van de 3e helft...quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Zaalvoetbal gisteravond en daarna wat pilsjes gedronken met matties. Achteraf niet heel verstandig met een lege maag.quote:
Is zoiets nog wat waard?quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.![]()
Ai, aan wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel. Vader wordt vandaag hals over kop geopereerd...
Ik had zin in pringles saucy bbq. Omnomnom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het normaal als je 's morgens zin hebt om naar de Kurfurstengrill te gaan?
Is dat die ene die wij vrijdag hadden? Die is omnomnom jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had zin in pringles saucy bbq. Omnomnom.
Nu maar es tf2 spelen.
Yup.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat die ene die wij vrijdag hadden? Die is omnomnom ja
Shitquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bloedproppen uit halsslagader halen. Hij had weer een infarct gehad.
Thx. Straks maar eens het bos in, wandelen. Gedachten verzetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ShitZal enorm hard voor je vader duimen vandaag. Heel veel sterkte
Welk bos ga je in?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Straks maar eens het bos in, wandelen. Gedachten verzetten.
Ga jij nog wat doen?
Aamsveen denk ik. Kun je altijd wel lekker wandelen.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het normaal als je 's morgens zin hebt om naar de Kurfurstengrill te gaan?
Als de drie ondertekende pagina's niet ontbraken was het 7000 - 10.000 euro waard.quote:
Ken ik zo niet? Die aan de Buursestraat is mooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aamsveen denk ik. Kun je altijd wel lekker wandelen.. Vandaag werken zuigt wel dikkel piemels.
Morgé Cue.. En thx.
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel. Vader wordt vandaag hals over kop geopereerd...
Tussen Enschede en Glanerbrug, aan de rand van duitsland. Bossen gemixt met open vlaktes enzo. Erg mooi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken ik zo niet? Die aan de Buursestraat is mooiDat was vroeger mijn achtertuin en ga er nog steeds regelmatig naartoe
Zoog ik maar dikke piemelsAlleen niet voor werk dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het wel goed met mij hoor.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Mooi zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Sinds 11.15 op t terras. Mijn dag is zowaar goed
Dan moet je gewoon met de tieten bloot uit het raam gaan hangenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom buuf van hiernaast en kneus van beneden altijd iedereen moeten lastig vallen met hun muziek.
En dat gaat niet om minimale geluidjes maar om zo'n overheersende herrie en gedreun dat de spullen op mijn kast trillen en het geluid van de op speakers aangesloten TV twee soms drie keer hoger dan normaal moet.
Als ik keihard muziek wil luisteren doe ik een koptelefoon op. Ik dring niemand mijn muziek op.
Ik wacht nog 5 minuten en dan pleur ik een schranz cd in de speler, zet alle ramen open en ga net als buurtje onder en hiernaast (die is weg) eens flink de aandachtshoer uithangen.
Heb er aardig wat op maar gaat goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi zoMaar drink met mate hé. Ik wil je morgen graag weer zien posten hier.
Kneus van beneden is inmiddels weer begonnen met zijn falende club muziek. kinderclub muziek.
Ik ga zodadelijk een schranz cd opzetten. Hij wil gebonk? Dan krijgt ie gebonk, en goed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |