Er drijft een epische rode strook ellende onze kant op.quote:
Goedemorgen. Eerstquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen. Eerst.
Verder geen plannen. Jij wel?
Ah leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.Hopelijk gaat het niet regenen. Oh kut, het regent al.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ja het is kutweer...seksweer.
Uitbrakken van de 3e helft...quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Iedereen leuke plannen voor vandaag?
Zaalvoetbal gisteravond en daarna wat pilsjes gedronken met matties. Achteraf niet heel verstandig met een lege maag.quote:
Is zoiets nog wat waard?quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vanmiddag ff de boekenmarkt afstruinen. Zo ben ik jaren geleden aan mijn statenbijbel uit 1637 (!) gekomen.![]()
Ai, aan wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat wel. Vader wordt vandaag hals over kop geopereerd...
Ik had zin in pringles saucy bbq. Omnomnom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het normaal als je 's morgens zin hebt om naar de Kurfurstengrill te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |