De telefoniste zou het doorgeven aan een andere medewerker en beloofde dat er een briefje met "spoed!" bij zou komen te zitten. Ik moet het allemaal nog maar zienquote:Op maandag 13 mei 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Balen Drizzt!
Kan iemand anders die papieren nu niet versturen, nu X er niet is?
Het is altijd maar weer afwachten helaas. Gewoon morgen weer er achteraan bellenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De telefoniste zou het doorgeven aan een andere medewerker en beloofde dat er een briefje met "spoed!" bij zou komen te zitten. Ik moet het allemaal nog maar zien
quote:
Voor geld doe ik alles.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of even een grote ongeschoren Balkanbastard sturen... hey Tuk, zin in iets leuks?
Waarom niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig heb ik nog steeds geen lunch gehad.
Arme jongen..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Luitjes die afspraken (met o.a. externen) plannen rond lunchtijd.
Nice!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het geeft niet. Net een lekker broodje 'gezond' van Oonk naar binnen gewerkt.
Heel goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Zonder tomaat!
Jij zaterdagmorgen nog kibbeling gegeten?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
. Het coolste beest ooit:
http://imgur.com/a/Tl89L?gallery
De Potoo
Ik zie een gelijkenis!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Familie van elkaar?
Die hebben ze niet in 'oost europa'...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:41 schreef Kreator het volgende:
Ja, wel een lekker wijf verder. Maar doe mij toch maar 20 kilo meer..
Gister te lui om te halen. Nu heb ik spijt. Straks ga ik wel naar de winkel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mis toch de dagelijkse.
Hoe issie met mijn favoriete cleavage?
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moest ff googlen om te zien wat dat betekentNou daar gaat het wel goed mee hoor.
Kjoetje!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?.
Hè verdorie. Weer gemist! Wat vervelend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, de zomerfeesten zijn weer achter de rug
hah, vanaf vanavond beginnen met voorbereiding, beste weekend van het jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, de zomerfeesten zijn weer achter de rug
Niet meer dan normaal.. Potdomme het beste paard van stal!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef Kreator het volgende:
Daywalker, had je trouwens wel gezien dat ik de TT heb laten aanpassen omdat je aan het huilen was?
Ja, toevallig. Ik begin vanavond met Evy.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal.. Potdomme het beste paard van stal!
Bedankt hoor![]()
![]()
Begin je vanvond met hardlopen? Of zijn je schoenen er nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |