Ja ik zag dat je vroeg om de podcasts. Je hebt ze van de baai van de piraten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, toevallig. Ik begin vanavond met Evy..
Correct. Mp3. Is makkelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je vroeg om de podcasts. Je hebt ze van de baai van de piraten toch?
Ja daar doelde ik ook opquote:
Ik kijk wel hoe ver ik kom. Ik hoop dat ik niet na 500 meter dood neerval. Dat zou al mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op![]()
Ik ga vanavond ook weer voor een km of 5.Spierpijn van Zondag er weer uitlopen.
Gewoon heanig die lessen volgen. Ook al lukt het conditioneel wel, voor je gewrichten, pezen e.d kan het killing zijn. Goed naar je lichaam luisteren en dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoe ver ik kom. Ik hoop dat ik niet na 500 meter dood neerval. Dat zou al mooi zijn.
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon heanig die lessen volgen. Ook al lukt het conditioneel wel, voor je gewrichten, pezen e.d kan het killing zijn. Goed naar je lichaam luisteren en dan lukt het wel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Speciaal voor Selma draai ik 25 Or 6 To 4 van onze helden van Chicago...
* 100% Tukker speelt airguitar...
Uhh niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer mag ik me daar een keer in begraven?.
Ja en toch moet je lichaam wel wennen hoor. Maar dat zul je vanzelf merken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaam. Dus ik denk dat ik qua gewrichten en pezen en shit juist wel goed ga. Het zal echt de conditie zijn...
Baffen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
http://www.uitinenschede.(...)nschede-balfolk-bal/
Ik las bafvolk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MOORDAANSLAG!BAN!
* 100% Tukker stuurt David een DM.
Vreet nou maar gewoon een bak magere kwark na het lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar op zich heb ik nog wel een redelijk atletisch lichaam. Dus ik denk dat ik qua gewrichten en pezen en shit juist wel goed ga. Het zal echt de conditie zijn...
Waar is gitaarpingelaar eigenlijk?quote:
keek wel ff raar op zaterdagavond, 1 tent helemaal afgesloten en dus maar 1 tent 'open'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, de zomerfeesten zijn weer achter de rug
dat was wel stukken beter. Anders krijg je 2 half lege tentenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keek wel ff raar op zaterdagavond, 1 tent helemaal afgesloten en dus maar 1 tent 'open'
Dat is wel erg heftig, zo op de vroege morgen, Kjoetje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Zo vaag. Vorige week zat ik op de wc (nee, dat was niet het vage).. en ineens kreeg ik zo'n "wat lijkt het me eng om dood te gaan![]()
" gevoel. Het feit dat je er gewoon niet meer bent. Nooit heb ik er problemen mee gehad, maar nu lijkt het me heel vaag en eng. En dat gevoel is echt gewoon al een week aanwezig en gaat niet echt weg.
Sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
[..]
Dat is wel erg heftig, zo op de vroege morgen, Kjoetje!
Dat is toch met alles zo?! Iedereen wil er iets over kwijt. Nu het songfestival, na zaterdag is het weer wat anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben trouwens Anouk/Songfestival-moe aan het worden.
Echt in élk tv-programma hetzelfde kutfragment...
"BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRDS FALLING DOWN THE ROEFTOPSSSSSS..."
Ja echt hè.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch met alles zo?! Iedereen wil er iets over kwijt. Nu het songfestival, na zaterdag is het weer wat anders.
Al heeft ze het gister wel goed gedaan
Ik hoop het.quote:
Op de foto zag het er wel tof uit. Mijn stem hebben ze!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
...zoals die ruimte reizigers die meededen. dat was echt vreselijk
Die zangeres was anders wel heel goed. Dijk van een stem!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat anouk toch door heeft gehad dat je het dit jaar beter met een wat rustiger nummer kon deelnemen dan met een echt uitbundig nummer met allerlei tierelantijnen en 1 of ander apenpak, zoals die ruimte reizigers die meededen. dat was echt vreselijk
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Intergalactic planetary, planetary intergalactic"
quote:
De tijd dat "Smells Like Teen Spirit" speciaal voor de metalheads in de club gedraaid werdquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. Op Vlissingen knetterwappie met een mattie een disco binnenlopen toen dit nummer werd ingezet. Wist niet wat me overkwam... "DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN!"
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Kreator het volgende:
Vrijdag komen als het goed is eindelijk mijn gordijnen. Levertijd van de bank & lampen is ook maar 6 weken gelukkig. Eind juni wordt dat.
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels.quote:
Klantenbinding hè.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tijd dat "Smells Like Teen Spirit" speciaal voor de metalheads in de club gedraaid werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |