Kan je dat delen met ons.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar daar zit een geschiedenis aan vast
Dat wel, maar dat shirt vond ik nog wel wat hebben. Ze hadden die kleur alleen niet door in het broekje moeten trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dit seizoen ook niet mooi maar het went
Erger is als ze het thuisshirt verneuken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat shirt vond ik nog wel wat hebben. Ze hadden die kleur alleen niet door in het broekje moeten trekken.
En voor de rest, waar hebben we het ook over. Het is toch 'maar' het uitshirt.
Uh oké.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto Tan is de moeder van norakiaan?
Nu wint Ajax uit 3 -0 van Barca.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat shirt vond ik nog wel wat hebben. Ze hadden die kleur alleen niet door in het broekje moeten trekken.
Cardiffquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet Adidas ook elk jaar bij Ajax shirt hoor. Rare kruizen erin of de baan onderbroken. Om het maar niet over die strepen te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger is als ze het thuisshirt verneuken.
Zoals Puma doet volgend seizoen
Uit shirt ook hoor:quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger is als ze het thuisshirt verneuken.
Zoals Puma doet volgend seizoen
Als ze nou eens door gaan pakken daar...quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Typisch het volgende:
‘Arsenal sluit akkoord voor grootste shirtdeal ooit in Engels voetbal’
Woensdag, 8 mei 2013 om 00:15
Volgens de Daily Mirror is Arsenal erin geslaagd de grootste shirtdeal ooit te regelen in het Engels voetbal. De Londense club, die de laatste jaren geen prijs wist te winnen, zou een contract hebben gesloten met kledingmerk Puma. Dat levert Arsenal rond de 40 miljoen euro per seizoen op, tot een bedrag van 200 miljoen euro over de gehele looptijd van vijf jaar.
Arsenal werkte de laatste twee decennia steeds samen met Nike als sponsor, maar zou nu dus besloten hebben over te stappen naar een andere leverancier. De deal zou voorlopig nog niet officieel aangekondigd worden, maar wel van belang zijn voor de transfermarkt. Arsène Wenger mag ruimschoots geld spenderen aan nieuwe krachten en de vette deal met een ander kledingmerk brengt nog meer geld binnen.
Dinsdag gingen geruchten dat Stevan Jovetic van Fiorentina reeds een voorcontract heeft getekend bij the Gunners. De aanvaller staat in de belangstelling van Arsenal en zou al informeel ‘ja’ hebben gezegd tegen de Premier League-club. In praktijk is die ‘overeenkomst’ echter weinig waard en moet er nog vanaf het eerste moment onderhandeld worden tussen de twee verenigi![]()
Dat uitshirt vind ik serieus lelijker als het uitshirt van Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Is fake.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef Typisch het volgende:
‘Arsenal sluit akkoord voor grootste shirtdeal ooit in Engels voetbal’
Woensdag, 8 mei 2013 om 00:15
Volgens de Daily Mirror is Arsenal erin geslaagd de grootste shirtdeal ooit te regelen in het Engels voetbal. De Londense club, die de laatste jaren geen prijs wist te winnen, zou een contract hebben gesloten met kledingmerk Puma. Dat levert Arsenal rond de 40 miljoen euro per seizoen op, tot een bedrag van 200 miljoen euro over de gehele looptijd van vijf jaar.
Arsenal werkte de laatste twee decennia steeds samen met Nike als sponsor, maar zou nu dus besloten hebben over te stappen naar een andere leverancier. De deal zou voorlopig nog niet officieel aangekondigd worden, maar wel van belang zijn voor de transfermarkt. Arsène Wenger mag ruimschoots geld spenderen aan nieuwe krachten en de vette deal met een ander kledingmerk brengt nog meer geld binnen.
Dinsdag gingen geruchten dat Stevan Jovetic van Fiorentina reeds een voorcontract heeft getekend bij the Gunners. De aanvaller staat in de belangstelling van Arsenal en zou al informeel ‘ja’ hebben gezegd tegen de Premier League-club. In praktijk is die ‘overeenkomst’ echter weinig waard en moet er nog vanaf het eerste moment onderhandeld worden tussen de twee verenigi![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik serieus lelijker als het uitshirt van Ajax.
Die kraag bij dat thuisshirt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
dat OPEL had nog wel wat groter gemogenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Schandalig. Bij ADO hadden ze vijf jaar terug enn actie dat supporters tussen vijf ontwerpen mochten kiezen. Kon ik wel waarderen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Njah. Uitshirt is nog enigzins klassiek, al ga ik hem ook niet kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
mooi shirt, ga uitshirt kopen met janmaat eropquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groen kleur van rotterdam > sws altijd over roze
geen discusise over mogelijk
Dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik serieus lelijker als het uitshirt van Ajax.
Ja, maar jij vindt roze wel mooi. Dus wat zegt dit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.
Vind het zeker erg mooi shirt. Erg tevreden overquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het Feyenoord uitshirt helemaal niet zo lelijk?
Celtic shirts nooit gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.
Wel deze kleur roze in combinatie met zwart ja. Vind het wel iets uitstralen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt roze wel mooi. Dus wat zegt dit?
Ja homofilie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel deze kleur roze in combinatie met zwart ja. Vind het wel iets uitstralen.
Thuis ook niet. Nu is t mooier ja, maar valt best mee imo. Na die matrozenpakjes schrik ik nergens meer vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het Feyenoord uitshirt helemaal niet zo lelijk?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem juist, maar het straalt inderdaad 'iets' uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thuis ook niet. Nu is t mooier ja, maar valt best mee imo. Na die matrozenpakjes schrik ik nergens meer van
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem juist, maar het straalt inderdaad 'iets' uit.
En toch blijf ik Café De Vink in Den haag mijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |