Schandalig. Bij ADO hadden ze vijf jaar terug enn actie dat supporters tussen vijf ontwerpen mochten kiezen. Kon ik wel waarderen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Njah. Uitshirt is nog enigzins klassiek, al ga ik hem ook niet kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
mooi shirt, ga uitshirt kopen met janmaat eropquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uit shirt ook hoor:
[ afbeelding ]
Echt lelijke stof.
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groen kleur van rotterdam > sws altijd over roze
geen discusise over mogelijk
Dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik serieus lelijker als het uitshirt van Ajax.
Ja, maar jij vindt roze wel mooi. Dus wat zegt dit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.
Vind het zeker erg mooi shirt. Erg tevreden overquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het Feyenoord uitshirt helemaal niet zo lelijk?
Celtic shirts nooit gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur voor een shirt.
Wel deze kleur roze in combinatie met zwart ja. Vind het wel iets uitstralen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt roze wel mooi. Dus wat zegt dit?
Ja homofilie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel deze kleur roze in combinatie met zwart ja. Vind het wel iets uitstralen.
Thuis ook niet. Nu is t mooier ja, maar valt best mee imo. Na die matrozenpakjes schrik ik nergens meer vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het Feyenoord uitshirt helemaal niet zo lelijk?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem juist, maar het straalt inderdaad 'iets' uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thuis ook niet. Nu is t mooier ja, maar valt best mee imo. Na die matrozenpakjes schrik ik nergens meer van
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem juist, maar het straalt inderdaad 'iets' uit.
En toch blijf ik Café De Vink in Den haag mijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |