Ben benieuwd naar je review. Al weer een tijdjegeleden binnen gehaald maar nog geen zin gehad om te kijken. Gister Factory girl binnen gehaald. Ga ik straks kijken.quote:
dat lijkt me ook wel wat op het eerste gezicht!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Oh ja Vikings. en Starz komt met een nieuwe serie, die me wel iets lijkt:
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Oh ik dacht dat het een geintje wasquote:
Hehe mij ging het meer om de bloederige foto's die ik zag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel wat op het eerste gezicht!
dan kijk je verder en zie je
[ afbeelding ]
sold
Ik val dan altijd in slaapquote:
Ik vrees ik ook vandaag.quote:
Is het een DVD? dankun je het einde nog terugkijkenquote:
Ik kijk op mijn laptop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tv in de slaapkamer, geen ruimte voor helaas
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.quote:
Het kijkt niet optimaal maar ik wil lekker gaan liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.
Kijk je dan een film of zo of iets via een stream?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Het kijkt niet optimaal maar ik wil lekker gaan liggen.
Even sparen voor een platte dus.
Ik heb nu zo'n macbook met retina scherm, dat kijkt wel relax.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt niet lekker vind ik. Ik zou het liefst een tv op een kastje willen tegenover het bed, maar dat past dus niet.
Ik kijk een film die ik heb gedownload.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je dan een film of zo of iets via een stream?
Ik denk dat ik dat niet kan betalen. maar het is ook meer dat ik dan niet weet hoe ik moet zitten, lezen in bed vond ik ook nooit zo fijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n macbook met retina scherm, dat kijkt wel relax.
Mijn laptopscherm is niet zo groot. Soms kijk ik een serie erop of iets wat ik even snel door wil "spoelen".quote:
Kijk zequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef hexje het volgende:
Maar ik voel dat ik heel moe ben. Ik ga de nieuwste aflevering van Golden boy kijken.
Niet echt de moeite waard, op een paar tetten na. Colin Farrell heeft een irritante rol die nogal overbodig is. Sam Rockwell, Christopher Walken en Woody Harrelson spelen wel goed maar Farrell verziekt het een beetje. Ik zou hem niet meer dan een zesje geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je review. Al weer een tijdjegeleden binnen gehaald maar nog geen zin gehad om te kijken. Gister Factory girl binnen gehaald. Ga ik straks kijken.
Doe ik ook als ik samen kijk. Maar anders doe ik de moeite niet, ligt ook een beetje aan de film.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de laptop aan de tv hangen, alles op groot scherm.
Doe ik ook altijd. Als ik een download bekijk. En ik heb nog een kleine laptop mocht ik ondertussen willen internetten, maar dat doe ik eigenlijk zelden als ik een film of serie kijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de laptop aan de tv hangen, alles op groot scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |