dan stond psv nog op 0quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij lezen de mensen de poll verkeerd. Er staat niet 'wie hoop je dat gaat winnen'.
Dus dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop heel vurig AZ, maar het zal idd wel PSV worden.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV'ers hoeven niet meer te gaan
[ afbeelding ]
snel de toto invullenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV'ers hoeven niet meer te gaan
[ afbeelding ]
Logisch toch ook. Voor topclubs slechts een (mooie) troostprijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
Zeker als ik lees dat Strootman niet eens een huldiging wil.
Tja, ik snap wel dat ze bij PSV geen zin hebben in een huldiging voor een troostprijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop op AZ. Die geven er toch iets meer om. Zeker als ik lees dat Strootman niet eens een huldiging wil.
Ik verwacht PSV tough.
Dat van Strootman klopt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop op AZ. Die geven er toch iets meer om. Zeker als ik lees dat Strootman niet eens een huldiging wil.
Ik verwacht PSV tough.
Ik kwam pas later achter dat ik het verkeerd las, dacht dat je bedoelde dat hij niet gaat komen.quote:
Dat jij alles gelooft wat die ouwe zak van een Derksen roept wil niet zeggen dat dat dan kloptquote:
Stond in het AD, waaraan Strootman het zelf verteld heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat jij alles gelooft wat die ouwe zak van een Derksen roept wil niet zeggen dat dat dan klopt
Wat zwaar uit de context getrokken is waardoor hij een arrogant spelertje lijkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond in het AD, waaraan Strootman het zelf verteld heeft.
Ah, je was er bij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zwaar uit de context getrokken is waardoor hij een arrogant spelertje lijkt.
Ik ben persoonlijk bevriend met Kevin.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je was er bij?
Raar dat je mij er van beticht zomaar alles te geloven terwijl je zelf gewoon dingen verzint.
Je bent niet helemaal objectief in deze.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk bevriend met Kevin.
Arno moet eens zijn mond houden, vertel het hemquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
GJ gaat die boy Kevin ff de mond snoeren ik zweer het je wollah
groetjes Arno
Kom je kijken hoe AZ pakkie krijgtquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef sonnyspek het volgende:
Morgen erbij, vakkie RR.Is het daar een beetje goed vertoeven?
Ik mis in de poll inderdaad de optie: who cares?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Devv het volgende:
Het maakt niet uit wie er wint. Het is toch maar de poedelprijs.
Aangezien jij dit topic bezoekt: jij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik mis in de poll inderdaad de optie: who cares?
Dick heeft een klein appartementje zeg!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor in de OP
Hoe Hiljemark is gescout
Aangezien dit de enige manier is om het seizoen nog een beetje te redden, zal PSV er wel vol voor gaan denk ik. Dat geldt ook voor AZ trouwens, maar over het geheel genomen heeft PSV gewoon meer kwaliteit. Bovendien kan PSV zich volledig richten op deze wedstrijd, want die wedstrijd bij Twente is een formaliteit, PSV blijft toch wel tweede.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Psv neemt de bierbeker toch niet serieus, daarom hoop ik op AZ.
Zou ik leuk vinden voor Gertjan.
Bron? Of kom je nu met een quote van 1 speler aanzetten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Psv neemt de bierbeker toch niet serieus, daarom hoop ik op AZ.
Voornamelijk gebaseerd op Strootman inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bron? Of kom je nu met een quote van 1 speler aanzetten?
Firefox is een paar jaar voor AZ geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
juichen voor die verraaiers uit Alkmaar
In Eindhoven zal het ook groots gevierd worden hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voornamelijk gebaseerd op Strootman inderdaad.
Ze zullen die beker best wel willen winnen, maar voor PSV blijft het slechts een pleistertje op de wond van het weer geen kampioen worden.
In Alkmaar daarentegen zal het groots gevierd worden.
Ik ben vooral tégen PSVquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Firefox is een paar jaar voor AZ geweest.
Zo bijzonder is ie niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel me meer over jouw bijzondere leven.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Nu hoop ik HELEMAAL dat AZ gaat winnen.
Wat dacht je eerst dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
Oh, dat is gewoon het podium.![]()
Dan is het wel normaal, ja.
Ik denk 0.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ontzettend benieuwd naar hoeveel tegendoelpunten we vandaag gaan krijgen.
quote:
Doe betere titel man.quote:
Het moet een beetje verrassend blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe betere titel man.
Smeets pakt 'stomme' Van Nieuwkerk hard aan
Check mijn views en jouw views.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het moet een beetje verrassend blijven
Dat komt allemaal dankzij mijn promotieactiviteitenquote:
quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt allemaal dankzij mijn promotieactiviteiten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Ik zal jou ook helpen. Zie Sig.
Hoe moet dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedankt. Heb je wel eens naar de locaties gekeken waarvandaan mensen je filmpjes bekijken?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op analyse klikken, dan komt er een kaart in beeld waar je verder kunt klikken.
[ afbeelding ]
Bij mij kijken ze wel langquote:
Belgen klikken maar niet weg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij kijken ze wel lang![]()
[ afbeelding ]
Thailand, daar woont echt een fan van mijquote:
Ik heb 3-2 voorspeld, ik hoop op veel doelpunten met die slechte defensies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ gaat winnen met 2-1.
Einde voorspelling.
Ik ben niet aansprakelijk voor het mislopen van geld als je inzet op basis van mij nvoorspelling.
Gewoon afgekeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Thailand, daar woont echt een fan van mij
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
saaie strepen, doe dan zoiets:
[ afbeelding ]
al het budget gaat naar het salaris van Hansquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:32 schreef Evertjan het volgende:
budget is zeker op bij SBS dat Hans het alleen moet doen met Botox Ronald?
Onze internationale kaskrakersquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jijtjoep
welke filmpjes jongens?
Allemaal, ook mrstylo's wereldhitquote:
quote:
Oh, daar hebben we mrbigstar weer.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
Mensen die niet naar EL1 -oftewel Humberto Tan- kijken
Waarom ben jij altijd sarcastisch? Hoe voelt dat? Wat gaat er door je heen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:42 schreef GGMM het volgende:
'Misschien is het wel goed voor de supporters dat ze 2de zijn geworden'
'Waarom?'
"Ja, je hebt natuurlijk de teleurstelling van het kampioenschap, maar je hebt wel de 2de plaats'.
Wat een fantastisch interview
Sarcastisch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd sarcastisch? Hoe voelt dat? Wat gaat er door je heen?
Cynisch eerder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zijn hobie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet zei je nog dat het fantastisch wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar dat is toch een achterlijk interview joh.Wat een rare teksten.
Rickazio zei dat dat cynisch bedoeld was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet zei je nog dat het fantastisch was
Het moet wel, dit schijnt een zeer goed gelijkend portret te zijn.quote:
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
tv-tip: bekerfinale az - psv 6 uur
Dankjewelquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Niks leukers op om 6u ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
een klappertje.Ik denk dat de supporters ook een snoepzakje mee naar huis krijgen bij afloopquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is bij rellen een beter wapen, een schoen of een klappertje?
quote:
dreetje hazesquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef TLC het volgende:
Heeft Nederland echt niks beters te bieden dan Roel van Velzen ?
dit... Zo zeer ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:52 schreef Abed het volgende:
Het is geen Feyenoord Ajax dus er is sowieso geen sfeer.
Vieren zelfs hun verjaardagjes samen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Eljero Elia is vriendjes met Memphis Depay.
En toch gaan kijkenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |