Welke? Want eerlijk gezegd is de kans dat de Heuvel dan het makkelijkste te bereiken is helemaal niet zo groot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heuvelgalerie is denk ik voor ons het gemakkelijkste te bereiken (komen vanaf snelweg).
Dat wel!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is keus genoeg!
Nadeel van de mediamarkt is dat het een ongelofelijke kutgarage is.
Dan is de Heuvelgalerie de fijnste. Mooie, brede banen, grote parkeervlakken met nummering, rustgevende muziek, liften die direct in de heuvelgalerie uitkomen en ze hebben recent alles geschilderdquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is keus genoeg!
Nadeel van de mediamarkt is dat het een ongelofelijke kutgarage is.
En dat op een gewone dinsdag!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Er was vanochtend geen rij, maar binnen was er geen doorkomen aan zeg.. de kinderafdeling is supersmal afgezet waardoor je nauwlijks tussen de rekken door kunt lopen. Mensen die een kinderwagen besloten mee te nemen droegen ook niet echt bij aan de begaanbaarheid van de padenDe damesafdeling ben ik maar niet aan begonnen. Bij de kassa's was een lange rij, maar dat gaat toch altijd wel vlot. Iedereen die ik hoorde praten van het personeel sprak gewoon NL.
Ja, dan is de Heuvel logischer. Indien vol kun je het beste door naar Bijenkorf en indien ook daar erg druk Admirant. Ik heb het idee dat weinigen die garage goed kennen, of wellicht dat die alleen voor Britten, Jappen, enz. is gemaakt (moet je een keer parkeren, snap je die wel).quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
we komen vanaf de A67 vanuit Venlo.
Ja!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat op een gewone dinsdag!
Voorlopig hoef ik daar dus nog niet naartoe.
Oh ja, dat helpt dan ook al niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja!Misschien omdat het op dinsdag ook markt is in de stad?
Ik weet zo ook even niet waar/welke de admirant is.... hij klinkt bekend maar waar zit ie precies?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dan is de Heuvel logischer. Indien vol kun je het beste door naar Bijenkorf en indien ook daar erg druk Admirant. Ik heb het idee dat weinigen die garage goed kennen, of wellicht dat die alleen voor Britten, Jappen, enz. is gemaakt (moet je een keer parkeren, snap je die wel).
Onder het spoor door, daarna linksaf. Links aanhouden en weer onder het spoor door met de mediamarkt aan de rechterhand. Vervolgens heb je die blob aan de linkerzijde en de Bruine Heer. Ietsjes verderop aan de linkerkant zit de Admirant (t.o. de ANWB).quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik weet zo ook even niet waar/welke de admirant is.... hij klinkt bekend maar waar zit ie precies?
de parkeergarage van de mediamarkt is trouwens ook niet heel logisch qua rijrichting enzo
Nee, dat is een andere.quote:
Ik vond het dus wel meevallen vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was niet in het land met de opening. Maar als ik dit zo lees wacht ik nog wel even. Woon zelf in Eindhoven en vrienden van me hebben geprobeerd er al naartoe te gaan maar die zijn letterlijk gevlucht van de drukte.
In Eindhoven is nu de grootste van de Benelux geopend. Ik zou nog wel even wachten met erheen gaan want hij is dus net een week open ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog steeds graag heen, nog nooit geweest, maar:
- Is het echt altijd stervensdruk bij de Primark?
- Welke vestiging in NL is het mooist/grootst om heen te gaan?
Nu is dus het moment om in Eindhoven bij de andere winkels binnen te lopen...quote:Op donderdag 28 november 2013 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In Eindhoven is nu de grootste van de Benelux geopend. Ik zou nog wel even wachten met erheen gaan want hij is dus net een week open ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |