Im in denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Oksel het volgende:
Over 2 maand BBQ meet bij mij. Gaan we richting Deutschland. Of Holterberg, kan ook.
Ja idd. Moest wel lachen.quote:
En ik zal deze datum als het vast staat vrij regelen met werk en vervoer zie ik dan wel hoe ik er komquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Oksel het volgende:
15/6, is dat wat? Eintwee, Grip, Kaas, Tom, Patroon en andere helden?
jij komt gewoon op de fiets natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
ik heb geen randonneurop me racefiets
[..]
En ik zal deze datum als het vast staat vrij regelen met werk en vervoer zie ik dan wel hoe ik er kom
Die lange afstanden hebben je lange adem gegeven. Wel goed zo vroeg in het seizoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Gripper het volgende:
Zo. T was leuk! Lekker gereden met patroon en Jitze. Patroon en ik zijn nu echt super aan elkaar gewaagd, maar omdat die jongen 10 kg lichter is danst ie wel soepeler bergop dan deze speklel. Op het einde (na 150 km wordt ie steevast moe) heb ik m nog op 1 klimmetje royaal eraf gereden. Veel vertrouwen voor de 3t en marmotte: bergop rijden we bijna iedereen eraf met groot snelheids verschil. Ook nog na ruim 150 km als iedereen moe is.
Leuk ook om Tommeke en z'n meisje eens te ontmoeten, en speciale eer voor mijn fietsmaatje Jitze: vorig jaar was ie veel minder sterk waardoor het toen vanaf 100 km een zware lijdensweg voor m was, en vandaag kon ie echt goed mee!
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Gripper het volgende:
Zo. T was leuk! Lekker gereden met patroon en Jitze. Patroon en ik zijn nu echt super aan elkaar gewaagd, maar omdat die jongen 10 kg lichter is danst ie wel soepeler bergop dan deze speklel. Op het einde (na 150 km wordt ie steevast moe) heb ik m nog op 1 klimmetje royaal eraf gereden. Veel vertrouwen voor de 3t en marmotte: bergop rijden we bijna iedereen eraf met groot snelheids verschil. Ook nog na ruim 150 km als iedereen moe is.
Leuk ook om Tommeke en z'n meisje eens te ontmoeten, en speciale eer voor mijn fietsmaatje Jitze: vorig jaar was ie veel minder sterk waardoor het toen vanaf 100 km een zware lijdensweg voor m was, en vandaag kon ie echt goed mee!
Achja, Jan rijdt gripper er ook af dus daar hoef je niet zo trots op te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.
Ik hoor net via whAtsapp dat patroon nog helemaal niet moe was. Die laatste klim mocht ik hebben omdat hij alle andere al gepakt had. Hij begint verdorie een echte goeie bergfietser te worden. En dat voor een fries zonder bulten om te trainen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.
En? Hoe was dat? Wennen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb voor het eten een stukkie over de dijk getoerd
tsjah. Winderig.quote:
OSM kaarten kun je gratis downloaden. Zoals ik al eerder schreef, de OSM open fietsmap Benelux is gewoon goed. Beter dan de dure Citynavigator.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
thx, zal ff kijken! Persoonlijke ervaring mee? Die Nav2move werkt dus niet met een kaart, maar met een pijl die de richting aangeeft, moet je hier dan wel kaarten op inladen? Kortom: zijn ze er wel, ondanks dat hij ze niet weergeeft?
en kun je de verschillende kaarten (van ook andere landen) niet gewoon downloaden?
Ik ben tevreden over de Decathlon broeken met de rode zeem. De blauwe zeem is alleen voor korte afstanden bruikbaar. Gel in de zeem moet ik niet, dus de groen/zwarte zeem laat ik mooi liggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef Steven184 het volgende:
Ivo, jij zei toch dat de broeken/zeems van de Decathlon prima waren? Zoek een extra broekje voor erbij, als ik geen tijd heb om de andere twee op tijd te wassen.
Morgen dan maar even langs de Decathlon.
Is Gripper nog een kaart nodig voor de 11stedentocht? Ik heb nog wel eentje over namelijk. Het is groep14 starttijd 06.44uur. Dus je kunt lekker uitslapenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:26 schreef Patroon het volgende:
Zo, net thuis van een lange dag en dito treinreis. Super mooie rit gereden vandaag met Jitze en Gripper. Kwamen onderweg zelfs nog MarcoD en Tommeke + MissTommeke tegen! Gripper en ik zijn ontzettend aan elkaar gewaagd en dat zorgt ervoor dat we beide tot het uiterste moeten gaan om elkaar enigszins los te rijden. Goede training! En nog ff over die laatste klim, daar deden de benen echt goed au.![]()
Volgende week nog met Gripper de 11stedentocht (we lijken bijna een stel) en daarna naar Trois Ballons!
Gripper wederom bedankt voor de gastvrijheid
Nee, bedankt. Wij rijden zwart qua starttijd maar wel met kaart. Mare nog ff terug komen op je vraag, de redoute zat er idd in. Smerig ding is dat, geef mij maar een lange loper...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef boskje het volgende:
[..]
Is Gripper nog een kaart nodig voor de 11stedentocht? Ik heb nog wel eentje over namelijk. Het is groep14 starttijd 06.44uur. Dus je kunt lekker uitslapen
Zag ik ook ja. Wij hebben de redoute mooi met zijn 3en gereden. Ik besefte toen dat als ik zo door blijf knallen ik nog hele zware 70km zou krijgen. Op een of andere manier werken die klimmetjes op mij als een rode doek op een stier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Tommeke het volgende:
Volgens Strava almighty was ik op de Redoute LBL sneller dan Jut en Jul.
#e-penisboost
In 2011 heb ik LBL gereden en kan me heugen dat ik de Redoute toen behoorlijk lastig vond. Ik zit er over na te denken om deze tocht dit jaar weer te gaan rijden want ik ben wel benieuwd of ik hem nu beter kan verteren. Toen had ik nog geen Stravaquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Wij rijden zwart qua starttijd maar wel met kaart. Mare nog ff terug komen op je vraag, de redoute zat er idd in. Smerig ding is dat, geef mij maar een lange loper...
Meer dan exit. Ik speelde met dezelfde gedachte en heb alleen het laatste stuk redoute vol gereden, ik kwam niet in m'n ritme. Kutklim. Na de tweede verzorging leefde ik weer op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Patroon het volgende:
Ja redoute rustig, al doet dat nog pijn, op stijle stuk kon ik niet harder, het beginstuk wel. Ik had daar echt zoiets van "nu moet ik ff een paar klimmen op reserve doen anders lange dag".
Tsja de klimmen zijn niet lang, dus ergens 30 sec verliezen is dan al snel vrij fors, in een koers is het dam exit toch?
Ik rij volgend jaar liever de klimclassic dan agr. Uitdagender parcours, 160km is mooie afstand, niet te kort niet te ver, mooie lange klimmen. Bij agr zat nogal wat vlak tussen de heuvels, goedkoper, minder massaal, hoger niveau qua deelnemers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef boskje het volgende:
[..]
In 2011 heb ik LBL gereden en kan me heugen dat ik de Redoute toen behoorlijk lastig vond. Ik zit er over na te denken om deze tocht dit jaar weer te gaan rijden want ik ben wel benieuwd of ik hem nu beter kan verteren. Toen had ik nog geen Strava
Dat moet dan wel aan het lekkere bijsmaakje van de sportdrank op die 2e post hebben gelegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meer dan exit. Ik speelde met dezelfde gedachte en heb alleen het laatste stuk redoute vol gereden, ik kwam niet in m'n ritme. Kutklim. Na de tweede verzorging leefde ik weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |