Im in denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Oksel het volgende:
Over 2 maand BBQ meet bij mij. Gaan we richting Deutschland. Of Holterberg, kan ook.
Ja idd. Moest wel lachen.quote:
En ik zal deze datum als het vast staat vrij regelen met werk en vervoer zie ik dan wel hoe ik er komquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Oksel het volgende:
15/6, is dat wat? Eintwee, Grip, Kaas, Tom, Patroon en andere helden?
jij komt gewoon op de fiets natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
ik heb geen randonneurop me racefiets
[..]
En ik zal deze datum als het vast staat vrij regelen met werk en vervoer zie ik dan wel hoe ik er kom
Die lange afstanden hebben je lange adem gegeven. Wel goed zo vroeg in het seizoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Gripper het volgende:
Zo. T was leuk! Lekker gereden met patroon en Jitze. Patroon en ik zijn nu echt super aan elkaar gewaagd, maar omdat die jongen 10 kg lichter is danst ie wel soepeler bergop dan deze speklel. Op het einde (na 150 km wordt ie steevast moe) heb ik m nog op 1 klimmetje royaal eraf gereden. Veel vertrouwen voor de 3t en marmotte: bergop rijden we bijna iedereen eraf met groot snelheids verschil. Ook nog na ruim 150 km als iedereen moe is.
Leuk ook om Tommeke en z'n meisje eens te ontmoeten, en speciale eer voor mijn fietsmaatje Jitze: vorig jaar was ie veel minder sterk waardoor het toen vanaf 100 km een zware lijdensweg voor m was, en vandaag kon ie echt goed mee!
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Gripper het volgende:
Zo. T was leuk! Lekker gereden met patroon en Jitze. Patroon en ik zijn nu echt super aan elkaar gewaagd, maar omdat die jongen 10 kg lichter is danst ie wel soepeler bergop dan deze speklel. Op het einde (na 150 km wordt ie steevast moe) heb ik m nog op 1 klimmetje royaal eraf gereden. Veel vertrouwen voor de 3t en marmotte: bergop rijden we bijna iedereen eraf met groot snelheids verschil. Ook nog na ruim 150 km als iedereen moe is.
Leuk ook om Tommeke en z'n meisje eens te ontmoeten, en speciale eer voor mijn fietsmaatje Jitze: vorig jaar was ie veel minder sterk waardoor het toen vanaf 100 km een zware lijdensweg voor m was, en vandaag kon ie echt goed mee!
Achja, Jan rijdt gripper er ook af dus daar hoef je niet zo trots op te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.
Ik hoor net via whAtsapp dat patroon nog helemaal niet moe was. Die laatste klim mocht ik hebben omdat hij alle andere al gepakt had. Hij begint verdorie een echte goeie bergfietser te worden. En dat voor een fries zonder bulten om te trainen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve ff dat ik je op alle klimmen de baas was, behalve op de laatste, waar je mij los reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |