Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie denk je dat Joffrey's oom is en Sansa deed janken omdat dat Littlefingers boot was, en ze nu niet met Littlefinger naar haar fam gaat, en niet met Loras gaat trouwen maar met een lelijke dwerg opgescheept zit, die ook nog eens familie van haar ergste vijand is.
Die kleine is ook zijn oom. Mensen hebben soms meer dan een oom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.
Klopt, maar wie bedoel je dan? Joffrey heeft Shae niks gedaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar wie bedoel je dan? Joffrey heeft Shae niks gedaan?
Ok okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die kleine is ook zijn oom. Mensen hebben soms meer dan een oom.
Dat was Ros, een ander hoertje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.
[..]
Ok ok
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.
[..]
Ok ok
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shae --> leeft
[ afbeelding ]
Ros --> dood
Evil McFuckingCrazyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-6
Is die weer.
Kijk de aflevering anders nog een keer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?
gonna have a bad timequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
Is die weer.
Omdat Shae wel een belangrijk character isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?
Jawel, maar die is dus niet dood.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef iAvani het volgende:
[..]
Omdat Shae wel een belangrijk character is
Lijkt me verstandig, waar de fuck ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kijk de aflevering anders nog een keer.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
Is die weer.
Ik geloof niet dat ik t daar helemaal mee eens ben, anagezien Joffrey de doorslaggevende beslissing nam. En die weet niet eens dat ie een zoon is van broer en zus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omdat Ned Stark dit geheim wist (incest tussen Cersei en Jamy waar Joffry uit gekomen is) is Ned onthoofd.
Ros >> Shaequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shae --> leeft
[ afbeelding ]
Ros --> dood
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ripDat onderste gifje, die kop/bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
Is die weer.
Ros was eigenlijk al hoer af en don't worry, GoT kennende, sterft Shae vast ook nog welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ros >> Shae
In alles.
De verkeerde hoer is gestorven
Haha, mooi gedaan!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gekeken en ik heb het topic nog niet doorgelezen dus misschien repost
Leuk gedaan!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb de laatste aflevering nog niet gekeken en ik heb het topic nog niet doorgelezen dus misschien repost
Ook grappig om te zien hoe erg je het beeld van een serie kan veranderen door andere muziekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was ook het allereerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ook grappig om te zien hoe erg je het beeld van een serie kan veranderen door andere muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |