SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Hopelijk wel, ik zit er aan te denken om eerder naar huis te gaan, hoe laat is de finish te verwachten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef Ereinion het volgende:
Lijkt erop dat we vandaag weer de favorieten voor de zege gaan zien strijden. Mooi
Rond 17:30quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk wel, ik zit er aan te denken om eerder naar huis te gaan, hoe laat is de finish te verwachten?
Irritante stemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Spies het volgende:
[..]
Wat is er mis met Jose? Prima commentator.
1000x liever Renaat dan Wuyts, met z'n eeuwige gefap op Boonenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Keano het volgende:
Niks mis met Wuyts/De Cauwer en Renaat op de motor.
Dat is irritant idd maar Renaat had ook een stevig orgasme toen Cavendish etappe 1 won. Hopelijk was dat eenmalig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
1000x liever Renaat dan Wuyts, met z'n eeuwige gefap op Boonen
Wuyts is goed zo lang het niet over Belgen of Nederlanders gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:03 schreef Chiappucci het volgende:
Wuyts vind ik over het algemeen prima hoor. Kan heerlijk over de koers lullen, zonder veel onzinnige randverhalen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef IbanMayo het volgende:
Staf Clement, Krachtwijk en Bauke Gesink al gespot.
Mooi, zie ik tenminste ook nog watquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Pff, nog 40 km. Schiet ook niet op vandaag.
Zekers! Viel van opwinding van mn stoelquote:
Mistte je hem dus alsnogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zekers! Viel van opwinding van mn stoel
die zat al op zn fiets voordat iedereen voorbij was dus lijkt me welquote:
Kapot van het gemis van Gianetti.quote:
quotedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Di LucaAls die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vini is gewoon een goed gesoigneerde ploeg.quote:
Di Luca onder de dope kunnen ze niet aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef FredWielergek het volgende:
Begrijp niet dat er niet meer renners zijn die voor de etappe gaan.
Niet zo kritisch als de kritische NOSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:23 schreef Coelho het volgende:
Op Sporza maar weinig vraagtekens bij Di Luca. Is er even uit geweest maar is hard blijven trainen
Neu, 't is 10sec.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij kan ik een nieuwe laptop kopen
en een nieuw raam?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij kan ik een nieuwe laptop kopen
Ook niet achter Krachtwijk.quote:
Ik zou hem toch aanraden om het raam open te zettenquote:
dat scheelt dan weer wat geld, maar we wachten af ..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou hem toch aanraden om het raam open te zetten
Ha ha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
10 sec voorsprong
Dan redden ze het net niet als we de vuistregel van de minuut per 10 kilometer erbij pakken. Close!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren klopte er ook al geen reet van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef franklop het volgende:
op 5,4 km langs het 5KM bord en op4,6 km langs het 4k bord
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou hem toch aanraden om het raam open te zetten
Ik vond de makkelijkheid eigenlijk wel verbazen, ondanks dat ik hem aangevinkt had.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het was dé ideale rit voor hem. En in vorm de laatste weken.
Ja dat kan ik achteraf ook zeggen. Denk dat weinigen hem in een prono hadden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees ik hier het NOS-commentaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel doping hebben gebruikt
Haha, TheArt, donderstraal toch eens een keer een eind op man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of de eerste week van de Tour vorig jaar (en de Dauphiné daarvoor).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Evans zesde. Weer opmerkelijk goed vooraan. Doet me aan de eerste week van z'n Tourwinst denken.
Zeg nergens dat hij dé topfavoriet was, maar wel één van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, TheArt, donderstraal toch eens een keer een eind op man.
Lachwekkende post ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht nou maar de echte bergen af...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Toen ik Evans tipte lachte iedereen me uit
Hij kan goed klimmen hoor alleen afgelopen tour kon die het net nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht nou maar de echte bergen af...
Geeft zn winst toch wel aan een Kazach.quote:
Mexicanobakker wat was je voorspellingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geeft zn winst toch wel aan een Kazach.
Als Vinokoerov vandaag mee had gedaan had die sowieso in de top 3 gefinisht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geeft zn winst toch wel aan een Kazach.
Kenny van Hummel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mexicanobakker wat was je voorspelling
In de Trentino won hij ook al enkele keren het sprintje van een uitgedunde groepquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er iemand is die nooit klinkklare onzin post over wielrennen is hij het wel denk ik.quote:
Dat Di Luca niet zou winnen. Hij had het weer goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mexicanobakker wat was je voorspelling
Daarom ook juist mijn opmerking. Mensen doen net of Battaglin een complete nobody is die nog nooit een uitslag van betekenis heeft geredenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
In de Trentino won hij ook al enkele keren het sprintje van een uitgedunde groep
Ook jou kluns bij sportpools?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef Szura het volgende:
Evans moet wel ff oprotten, hij verpest m'n pool
Ik had m nog nooit gezien buiten t uitslagenbriefje, dat scheelt ook denk ik zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom ook juist mijn opmerking. Mensen doen net of Battaglin een complete nobody is die nog nooit een uitslag van betekenis heeft gereden
Nog lachwekkender: ik heb voor de rest een team dat tot nu toe prima presteert en wie heb ik als kluns.....Paoliniquote:
quote:
quote:1 E. Battaglin Bardiani Valvole 6:14:19
2 F. Felline Androni Giocatt. +0
3 Gio. Visconti Movistar +0
4 R. Urán Team Sky +0
5 A. Jeannesson FDJ +0
6 C. Evans BMC Racing +0
7 B. Intxausti Movistar +0
8 R. Hesjedal Garmin +0
9 R. Ki¨erlovski RadioShack +0
10 L. Paolini Katyusha +0
11 T. Kangert Astana +0
12 F. Pellizotti Androni Giocatt. +0
13 V. Nibali Astana +0
14 S. Sánchez Euskaltel +0
15 M. Santambrogio Vini Fantini +0
16 G. Caruso Katyusha +0
17 S. Kruijswijk Blanco +0
18 R. Gesink Blanco +0
19 C. Betancur AG2R +0
20 W. Kelderman Blanco +0
Thanks.quote:
That hurtsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog lachwekkender: ik heb voor de rest een team dat tot nu toe prima presteert en wie heb ik als kluns.....Paolini
Kan veel kanten op. Massasprint lijkt me ook niet uitgesloten.quote:
Lijkt me redelijk waarschijnlijk, zelfs.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan veel kanten op. Massasprint lijkt me ook niet uitgesloten.
Je dacht dat er een keer een jaar niet gekoerst zou worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef BlackLining het volgende:
Oh, shit, waarom is het nou volledig langs me heen gegaan dit jaar dat de Giro gereden werd?
NOS kijker alertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:10 schreef BlackLining het volgende:
Oh, shit, waarom is het nou volledig langs me heen gegaan dit jaar dat de Giro gereden werd?
Gewoon de TV in geen weken aangehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Je dacht dat er een keer een jaar niet gekoerst zou worden?
quote:
Heeft ie nog geluk gehad dan.twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 18:21:09Again a long and hard day done in the #Giro. Finished on a flat tire, so lots of grip on the finishing 'pave'! Now a long transfer! reageer retweet
Anders was hij waarschijnlijk gevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef TheArt het volgende:
Heeft ie nog geluk gehad dan.twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 18:21:09Again a long and hard day done in the #Giro. Finished on a flat tire, so lots of grip on the finishing 'pave'! Now a long transfer! reageer retweet
Schorsing werd gewoon genoemd hoor. Hij is er inderdaad daadwerkelijk even uitgeweest omdat hij na het stoppen van Acqua & Sapone niet meteen een nieuwe ploeg kon vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:23 schreef Coelho het volgende:
Op Sporza maar weinig vraagtekens bij Di Luca. Is er even uit geweest maar is hard blijven trainen
Maar dat heeft ook weer een reden. Vorig jaar kreeg A&S vanwege Di Luca geen wildcard voor de Giro. Nu ging hij pas naar Vini Fantini op het moment dat de wildcard niet meer in gevaar kon komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schorsing werd gewoon genoemd hoor. Hij is er inderdaad daadwerkelijk even uitgeweest omdat hij na het stoppen van Acqua & Sapone niet meteen een nieuwe ploeg kon vinden.
Waarschijnlijk zag hij een paar mensen vallen en is hij er dan ook maar bij gaan staan, net als in de Tour vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef baggerbaas het volgende:
Wiggins zou dan toch zijn opgehouden bij een valpartij op 1,8km. Is voorgelegd aan de jury maar nog geen uitspraak.
Moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag hij een paar mensen vallen en is hij er dan ook maar bij gaan staan, net als in de Tour vorig jaar.
Dat was te triest voor woorden iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag hij een paar mensen vallen en is hij er dan ook maar bij gaan staan, net als in de Tour vorig jaar.
Laatste 30 kilometer is hier in ieder geval te zien:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef danos het volgende:
Is er nou nergens rond 19h30 een samenvatting van half uurtje, 23h00 op ES is te laat en NOS te kort.
Ik zag dat slechts 1 iemand Casar als kluns had. Mijn subleague 'Cauberg' keurig bovenaan, gister zelfs 1 en 2 in totaalstand met twee leden, toch best knap met slecht 9 ledenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog lachwekkender: ik heb voor de rest een team dat tot nu toe prima presteert en wie heb ik als kluns.....Paolini
Big Transponder is watching you.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef TheArt het volgende:
UCI laat de achterstanden in tact. Dat betekent dus dat Wiggo idd 17 seconden verliest. Volgens de jury zat Wiggo buiten de 3 km. al op achterstand.
Die geloofde het wel nadat hij zijn wiel moest afstaan aan Nibali.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef BlaZ het volgende:
136 AGNOLI Valerio ITA AST 16:53
Die is er flink doorgezakt
Nah hij probeerde nog duidelijk terug te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die geloofde het wel nadat hij zijn wiel moest afstaan aan Nibali.
Ja, maar als dat dan niet lukt, ga je toch niet verder aanzetten als domestique zodat je twee, drie minuten verliest? Daar koop je niets voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nah hij probeerde nog duidelijk terug te komen.
Nee inderdaad, 3 of 16 minuten verliezen is voor een knecht niet echt van belang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, maar als dat dan niet lukt, ga je toch niet verder aanzetten als domestique zodat je twee, drie minuten verliest? Daar koop je niets voor.
Misschien was hij op 3 kilometer wat op achterstand, op 1,7km er weer bij en dachten ze dat het wel goed zat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Toch wel opvallend dat Wiggo dus blijkbaar 3km voor het einde al gelost was en er geen beeld van is geweest én Uran en Henao niet gewacht hebben. Met oortjes moet dat toch snel kunnen gaan.
Maar goed, alleen maar leuk voor de spanning
Die Colombiaantjes geven gewoon geen neuk om Sir Bradley, mooi man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Toch wel opvallend dat Wiggo dus blijkbaar 3km voor het einde al gelost was en er geen beeld van is geweest én Uran en Henao niet gewacht hebben. Met oortjes moet dat toch snel kunnen gaan.
Maar goed, alleen maar leuk voor de spanning
Colombiaantjes moet je kort houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Colombiaantjes geven gewoon geen neuk om Sir Bradley, mooi man.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had van een Colombiaan op z'n minst verwacht dat ie een lijntje zou uitgooienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
is die man nog in staat om een grote ronde te winnen? wat vinden jullie hier?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef BlaZ het volgende:
136 AGNOLI Valerio ITA AST 16:53
Die is er flink doorgezakt
Cadel Evans morgen in de rode trui overigens
Daar ging het natuurlijk niet om.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
is die man nog in staat om een grote ronde te winnen? wat vinden jullie hier?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
is die man nog in staat om een grote ronde te winnen? wat vinden jullie hier?
Ik denk als het echt flink bergop gaat, dat ie zichzelf nog wel gaat tegenkomen. Evans rijdt toch de Giro met in het achterhoofd de Tour (ook al zal ie daar waarschijnlijk geen kopman zijn).quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:54 schreef cavia_temmer het volgende:
Als Evans zijn tijdrit goed is, doet hij nog mee om de podiumplaatsen. Bergop eindigt hij voorin, hij kan boni's winnen met z'n sprint. Op de echt goede klimmers dient hij in de lange tijdrit alleen tijd te pakken. Maar ik vindt hem niet minder als bijvoorbeeld Hesjedal.
Evans heeft waarschijnlijk niet meer zijn beste benen, maar ik vraag me vooral af of de rest zoveel beter is. Uiteindelijk reed een zieke Evans vorige jaar ook nog naar een 7e plek in de Tour. Een gezonde Evans in een zwakker deelnemersveld op plek 3 of 4 lijkt me dan niet zo vergezocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Ereinion het volgende:
Motiveren kan hij vast wel, maar ik denk niet dat hij nog de benen gaat hebben om in het hooggebergte potten te breken.
Afgaande op wat Evans zelf heeft gezegd; slechts enkele weken voorbereid, vooral bedoeld om in vorm te komen voor de Tour, maar wel zo hard mogelijk zijn best te doen om te winnen waar mogelijk; zou je zeggen dat hij het in het hooggebergte wel een aantal keer laat lopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Evans heeft waarschijnlijk niet meer zijn beste benen, maar ik vraag me vooral af of de rest zoveel beter is. Uiteindelijk reed een zieke Evans vorige jaar ook nog naar een 7e plek in de Tour. Een gezonde Evans in een zwakker deelnemersveld op plek 3 of 4 lijkt me dan niet zo vergezocht.
Hele dikke rondjes om 8 mei in de Argos-kalender denk iktwitter:leguape twitterde op woensdag 08-05-2013 om 13:00:40Just walked last 3k of #Giro in Matera. Nasty couple of +90 lefts around 1k. Finish uphill, straight for 800m. All about timing sprint? reageer retweet
Tja, misschien hoopt ie dat hij nog even vol kan houden om later in de 2e week ofzo nog wat werk te kunnen doen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef TheArt het volgende:
Cataldo is schijnbaar ziek sinds de nacht van de ploegentijdrit. De dokter heeft hem geadviseerd om de ronde te verlaten, maar hij wilt blijven om Wiggo te helpen.
Is een kwestie van genoeg mannetjes overhouden voor Degenkolb, want alle pure sprinters zullen er afgereden worden denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Hele dikke rondjes om 8 mei in de Argos-kalender denk iktwitter:leguape twitterde op woensdag 08-05-2013 om 13:00:40Just walked last 3k of #Giro in Matera. Nasty couple of +90 lefts around 1k. Finish uphill, straight for 800m. All about timing sprint? reageer retweet
Door mechanisch defect teruggevallen in peloton.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef TheArt het volgende:
Pirazzi terug in het peloton. Is waarschijnlijk alleen meegesprongen voor de bergpunten.
Nou dat zal het niet alleen zijn. Ja, hij had een mechanisch probleem, maar normaal kan je met 7 minuten voorsprong prima weer aansluiten vooraan. Nu liet hij zich gewoon daarna vrijwillig uitzakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Door mechanisch defect teruggevallen in peloton.
Klim van 4e categorie is 2 km. aan 10%. Als ze daar doortrekken, kunnen de sprinters er toch aardig af worden gepierd. Die klim daarna die niet meetelt voor het bergklassement is zo'n 5 km. aan bijna 5%, maar de wind staat schijnbaar op kop, dus nogal ongunstig voor aanvallers. Laatste km. loopt dan nog eens licht op (laatste 500 meter aan 3,2%). Kan alle kanten op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
In 2000 werd dezelfde finale verreden en toen was het een massaprint, gewonnen door Cipollinni. Dus wordt het toch een massasprint vandaag? Twijfel wel als ik het profiel zie.
Herbert, begin daar nou niet over!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Ereinion het volgende:
Jammer dat Ducrot er niet is, die had even zijn kano kunnen pakken.
Maar goed dat de vader van Voeckler er niet is!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Herbert, begin daar nou niet over!
Misschien duikt hij nog op met zijn bootje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed dat de vader van Voeckler er niet is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |