SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Hopelijk wel, ik zit er aan te denken om eerder naar huis te gaan, hoe laat is de finish te verwachten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:53 schreef Ereinion het volgende:
Lijkt erop dat we vandaag weer de favorieten voor de zege gaan zien strijden. Mooi
Rond 17:30quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk wel, ik zit er aan te denken om eerder naar huis te gaan, hoe laat is de finish te verwachten?
Irritante stemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Spies het volgende:
[..]
Wat is er mis met Jose? Prima commentator.
1000x liever Renaat dan Wuyts, met z'n eeuwige gefap op Boonenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Keano het volgende:
Niks mis met Wuyts/De Cauwer en Renaat op de motor.
Dat is irritant idd maar Renaat had ook een stevig orgasme toen Cavendish etappe 1 won. Hopelijk was dat eenmalig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
1000x liever Renaat dan Wuyts, met z'n eeuwige gefap op Boonen
Wuyts is goed zo lang het niet over Belgen of Nederlanders gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:03 schreef Chiappucci het volgende:
Wuyts vind ik over het algemeen prima hoor. Kan heerlijk over de koers lullen, zonder veel onzinnige randverhalen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef IbanMayo het volgende:
Staf Clement, Krachtwijk en Bauke Gesink al gespot.
Mooi, zie ik tenminste ook nog watquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Chiappucci het volgende:
Pff, nog 40 km. Schiet ook niet op vandaag.
Zekers! Viel van opwinding van mn stoelquote:
Mistte je hem dus alsnogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zekers! Viel van opwinding van mn stoel
die zat al op zn fiets voordat iedereen voorbij was dus lijkt me welquote:
Kapot van het gemis van Gianetti.quote:
quotedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Di LucaAls die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Di LucaAls die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
Vini is gewoon een goed gesoigneerde ploeg.quote:
Di Luca onder de dope kunnen ze niet aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef FredWielergek het volgende:
Begrijp niet dat er niet meer renners zijn die voor de etappe gaan.
Niet zo kritisch als de kritische NOSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:23 schreef Coelho het volgende:
Op Sporza maar weinig vraagtekens bij Di Luca. Is er even uit geweest maar is hard blijven trainen
Neu, 't is 10sec.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij kan ik een nieuwe laptop kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |