Wat ene zeikerd ben jij zeg. Je eerste post hier , Pff !quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Brecht35 het volgende:
Het zou wel even vriendelijk zijn moesten er linkjes gepost worden naar deze gratis dingen..Ik zie niks staan à la "hier gratis iPhone 5 hoesje", maar wel uitgebreide prietpraat wanneer de actie over is.
U bent niet alleen op deze wereld, dank u.
Post jij ze dan ook als je ze tegenkomt? Immers bent u ook niet alleen op deze wereld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Brecht35 het volgende:
Het zou wel even vriendelijk zijn moesten er linkjes gepost worden naar deze gratis dingen..Ik zie niks staan à la "hier gratis iPhone 5 hoesje", maar wel uitgebreide prietpraat wanneer de actie over is.
U bent niet alleen op deze wereld, dank u.
Wat een lompe hork ben jij zeg! Iemand die hier nieuw is de huid volschelden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
Wat ene zeikerd ben jij zeg. Je eerste post hier , Pff !
Gierige Hond
quote:
U ook een goede nacht gewenstquote:
Dat is alweer een poosje geledenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom Robert! Volgens mij ben jij nieuw hierIk raad je aan de OP goed door te lezen
Is dat een goed intro voor nieuwe FOK! China shoppers?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef RobertNL het volgende:
Hallo allemaal![]()
Naar vorig jaar een topic tegen te zijn gekomen ook maar eens wat besteld bij dealextrme.
kwam nu deze reeks weer tegen ondertussen ook al een beetje addicted, vooral met bestellen bij DX.
Toen ik deze topic reeks weer tegen kwam zag ik dat BIC hot stuff was dus daar dan ook maar mijn grootste Chinese aankoop tot nu toe gedaan nl: ePad 10.2''
iemand ervaringen met zo'n ding? met coupon code omgerekend 140 euro, dus nu maar duimen dat hij beter is als een 7'' archos van 140 euro.
Ook hou ik me aanbevolen voor andere handige dingen voor deze tablet zoals een sleef/hoesje of enig andere nuttige dingen voor de ePad
Ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten kwa verzendtijd met bic vooral nu met de kerst periode en straks chinees nieuw jaar.
Action GU10 lampjes (die met bajonetsluiting) zijn bizar goed. Beter dan alle CHina GU10 lampies die ik gehad heb, beter dan aldi/lidl gu10 lampies en geven zelfs meer licht dan mijn "15 euro de stuk Philips"-gu10 spotjes. True story.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien maak ik morgen wel een foto, begint nu een beetje duister te worden.
Leuk dat banggood een led actie heeft. Ik heb vandaag 2 led lampen bij de Action gehaald en ben wel tevreden. Heb ik weer iets om te gaan kopen
Een echte Chinashopper koestert z'n first post in deze reeks natuurlijk... (en heeft 'em gebookmarked).quote:
Toen al meteen briljante posts zoals deze:quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop me wat af op eBay, voornamelijk elektronische gadgets etc bij Aziatische webshops. Zo ook bij Buyincoins. Ik heb helaas meer dan een maand moeten wachten op een besteld item, waarvan ik dan ook niet meer verwacht dat het aankomt.Wel moet ik zeggen dat ze supersnel reageren op je berichtjes en erg vriendelijk zijn. Heb mijn geld netjes retour gekregen.
Ik zag in de nette OP dat er meer van dit soort handelaars zijn, waarvan ik de meerderheid eigenlijk niet ken. Ik zal dit topic eens doorlezen, vind het eigenlijk wel interessant. Tof dat er een centrale plek voor is.Misschien kan ik ook nog wel leuke inspirazi opdoen van andermans koopjes.
Heb eigenlijk al wel een vraag. Voor de mensen die een tablet bestellen o.i.d. hebben jullie ooit weleens douane-gedoe gehad of zoiets en wat zijn eigenlijk de regels omtrent importeren uit het buitenland (tot welk bedrag of zo dat vrij kan)?* shiznuts braaf OP lezen doet
So true..quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lmwstfy.com (letmewebshopsearchthatforyou.com)
Zou een goede http://lmgtfy.com/ -spoof zijn.
Heb bij de mijne geprobeerd op te zoeken, maar het schijnt dat de kleitabletten versie van Fok! niet meer te doorzoeken valt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een echte Chinashopper koestert z'n first post in deze reeks natuurlijk... (en heeft 'em gebookmarked).
Waar heb je die besteld? Vind hem erg mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef 0wen het volgende:
Zojuist een leuk klokje uit hong kong besteld
[ afbeelding ]
Hopelijk is de kwaliteit een beetje aanvaardbaar
Ik weet dat het laat is, maar wel blijven opletten hè...quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Shapper het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Vind hem erg mooi.
vb. http://www.ebay.nl/itm/400464165085quote:
Ow die link was dus al eerder geplaatst, had nog gekeken of hij na zijn post was geplaatst maar kon hem niet vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik weet dat het laat is, maar wel blijven opletten hè...
[..]
vb. http://www.ebay.nl/itm/400464165085
- Best een mooie nieuwe Shark is er trouwens... -
[ afbeelding ]
M'n eerste post was in topic 254..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
Wat ene zeikerd ben jij zeg. Je eerste post hier , Pff !
Gierige Hond
Ja hoor, jammer genoeg heb ik nog nooit van zo'n link kunnen gebruik maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post jij ze dan ook als je ze tegenkomt? Immers bent u ook niet alleen op deze wereld.
Jaaa die zijn heel goed. En dat voor die 3 euro per stuk oid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Action GU10 lampjes (die met bajonetsluiting) zijn bizar goed. Beter dan alle CHina GU10 lampies die ik gehad heb, beter dan aldi/lidl gu10 lampies en geven zelfs meer licht dan mijn "15 euro de stuk Philips"-gu10 spotjes. True story.
Klopt, BIC is geweldig snel... en voordeel wat ik intussen gemerkt heb ten opzicht van Banggood is dat als een order niet compleet is, dat alles wat wel op voorraad is direct verstuurd wordt en de rest komt later in een apart pakketje. Bij Banggood staat mijn laatste order nu al een week op Backorder vanwege 1 artikelquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef marcelp79 het volgende:
zo BIC is heerlijk snel weer. in bijna 24 uur gedispatched..
2013-05-07 02:34:43 Unpaid
2013-05-07 02:34:43 Processing-1
2013-05-07 03:14:40 Processing-3
2013-05-07 05:22:36 Processing-5
2013-05-08 09:49:57 Dispatched
Wat heb je wel niet besteld als je op 10 kg zit!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde alleen dan een pakket van 10 kg xd
Ze hadden me een verkeerde T&T gegeven, had eergister de goede gekregenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
OMG JE PAKKETJE IS TE TRACKEN, EN DAT NIET EENS NA 8 UUR![]()
Maar toen je die (foutieve) tracking kreeg, duur het dus vervolgens nog 4-5 dagen voor je hem dus in huis krijgtquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ze hadden me een verkeerde T&T gegeven, had eergister de goede gekregen
Het pakketje was 6/5 pas in NLquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maar toen je die (foutieve) tracking kreeg, duur het dus vervolgens nog 4-5 dagen voor je hem dus in huis krijgt?
Ook besteld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Shapper het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Vind hem erg mooi.
Niet uit chinaquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:34 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Wat heb je wel niet besteld als je op 10 kg zit!!!
Als je er een krijgt die het doet wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef Painore het volgende:
Qua Chinese horloges spant Parnis de kroon, ontzettend mooie automatische klokjes!
Niet uit China?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet uit chinaEen versterker
10980g precies
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Niet uit China?![]()
Scheer je weg, schobbejak! Ga maar naar het Duitslandshoppingtopic ofzo
Het is idd een duitse versterkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Niet uit China?![]()
Scheer je weg, schobbejak! Ga maar naar het Duitslandshoppingtopic ofzo
Bij mij stond 975g en ik schrok ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:35 schreef bobbernaut het volgende:
Echt he, ik schrok er al van dat mijn pakketje 745 gram is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!![]()
![]()
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
Thanks.quote:
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..
Hmm ja zou natuurlijk kunnen moet die het niet heel rustig hebben anders staat die soms te vroeg voor de deurquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.
Maar is het niet om jouw een 'window' te geven om thuis te zijn? Dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven?
Lijkt me het meest effectieve en planbare als er gewoon een route v/d dag is. Dat mevrouw A haar pakje tussen 11:00-13:00 kan verwachten. Net als meneer B. En meneer C 'em vanaf 13:00-15:00 in ontvangst nemen kan?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]Mooie "klok" haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |