Ze hadden me een verkeerde T&T gegeven, had eergister de goede gekregenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
OMG JE PAKKETJE IS TE TRACKEN, EN DAT NIET EENS NA 8 UUR![]()
Maar toen je die (foutieve) tracking kreeg, duur het dus vervolgens nog 4-5 dagen voor je hem dus in huis krijgtquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ze hadden me een verkeerde T&T gegeven, had eergister de goede gekregen
Het pakketje was 6/5 pas in NLquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maar toen je die (foutieve) tracking kreeg, duur het dus vervolgens nog 4-5 dagen voor je hem dus in huis krijgt?
Ook besteld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Shapper het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Vind hem erg mooi.
Niet uit chinaquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:34 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Wat heb je wel niet besteld als je op 10 kg zit!!!
Als je er een krijgt die het doet wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef Painore het volgende:
Qua Chinese horloges spant Parnis de kroon, ontzettend mooie automatische klokjes!
Niet uit China?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet uit chinaEen versterker
10980g precies
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Niet uit China?![]()
Scheer je weg, schobbejak! Ga maar naar het Duitslandshoppingtopic ofzo
Het is idd een duitse versterkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef destrovel het volgende:
[..]
Niet uit China?![]()
Scheer je weg, schobbejak! Ga maar naar het Duitslandshoppingtopic ofzo
Bij mij stond 975g en ik schrok ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:35 schreef bobbernaut het volgende:
Echt he, ik schrok er al van dat mijn pakketje 745 gram is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!![]()
![]()
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
Thanks.quote:
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
Waarom staat er trouwens tijdvak 11.00 tot 13.00, werkt de bezorger maar 2 uurtjes? Ze mogen toch hun eigen route bepalen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dus heeft die chauffeur bepaalt dat hij tussen 11 en 1 wel ergens in jou postcode gebied is..
Hmm ja zou natuurlijk kunnen moet die het niet heel rustig hebben anders staat die soms te vroeg voor de deurquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ik was blij als ik vroeger na twee uur klaar was met m'n krantenwijk. Pokkewerk.
Maar is het niet om jouw een 'window' te geven om thuis te zijn? Dat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven?
Lijkt me het meest effectieve en planbare als er gewoon een route v/d dag is. Dat mevrouw A haar pakje tussen 11:00-13:00 kan verwachten. Net als meneer B. En meneer C 'em vanaf 13:00-15:00 in ontvangst nemen kan?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Over tijd gesproken...
[ afbeelding ]Mooie "klok" haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah boiii! What!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |