SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
*kuch kuch*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Marrakech noemde ik ook maar als voorbeeld, in de hoop dat wat meer mensen hier zich er een beeld bij kunnen vormen. Gewoon algemeen is mijn gedachte dus dat een horloge veiliger te dragen is dan een smartphone. Onopvallender. Als je het filmpje kijkt dat ik hierboven postte zul je zien dat navigeren prima gaat op een smartwatch.![]()
Een koran uithollen lijkt me minder intelligent in een Islamitisch land... Tenzij je het gevoel van gestenigd worden lekker vindt. Dan zou ik het juist aanraden. :pOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, geen idee waarom. Had de drang iets te kopen :/![]()
Dé chinashopper mentaliteit!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dudes ik ging even naar buiten! Hoe speedy moet ik zijn?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:30 schreef monkeybrain het volgende:
Als je hier geen nieuwe topic opent wordt je ook gestenigd, met plastic prullaria![]()
![]()
Ik zag m ook al staan!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor monkeybrain? bij zijn fashion casio's?![]()
![]()
![]()
De hoofdtelefoon veranderen door Brainwavz en inpluggen in een Chinese mobielquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Goed idee, om vervolgens jou een kopstoot te gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
KOM OP TAN XXXX JONG!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goed idee, om vervolgens jou een kopstoot te geven
![]()
![]()
![]()
Dat filmpje blijft leukquote:![]()
Eniewees, http://www.priceangels.co(...)-Black--s438437.html besteld icm 2$ coupon
Deze 22-5 besteld en vandaag ontvangen.
De USB output werkt niet![]()
http://www.buyincoins.com(...)ra-product-2048.html![]()
Wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor monkeybrain? bij zijn fashion casio's?
En dan iemand een kopstoot geven met zo'n petje
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Wie had laatst dit artikel gekocht> http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item51ab26e952
Zoek het nu ook, maar dan goedkoper als hierboven staat...![]()
Eh, niemand denk ik. Ik kan me niet heugen die voorbij te zien hebben komen.
Je kent http://www.thinkgeek.com toch wel? Dat zijn juist speciale nerditems die die gasten verkopen.
Spullen die dus niet zo 1-2-3 ergens anders te vinden zijn.
Je hebt geloof ik wel Facebook ovenwanten (Like) en 8-bit zonnebrillen. Maar zo'n stropdas. Dunno.
Moet je ff je zoekskills inzetten, maar ik betwijfel het ten zeerste of je überhaupt iets vind i.v.m. eerder genoemde.
- lol, zo'n pizzacutter.![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 07-05-2013 16:49:31 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thx voor de couponquote:Was al opzoek voor een goede case, maar zo'n bumper is ook mooi meegenomen
Haha, die is vet!quote:![]()
![]()
Die pizzacutter moet ik hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef shiznuts het volgende:
Je kent http://www.thinkgeek.com toch wel? Dat zijn juist speciale nerditems die die gasten verkopen.
Je hebt geloof ik wel Facebook ovenwanten (Like) en 8-bit zonnebrillen. Maar zo'n stropdas. Dunno.
Moet je ff je zoekskills inzetten, maar ik betwijfel het ten zeerste of je überhaupt iets vind i.v.m. eerder genoemde.
![]()
![]()
Awei ES800M binnengekregen. Bang for buck for sure, de kwaliteit is volgens mij gelijk aan oortjes van 30/40 euro hier.![]()
Iemand een mp3/4 speler met bluetooth ergens voorbij zien komen?Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
3 jaar geleden dat ding aangeschaft en ga hem nu gebruiken onder mijn helicopter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, geen idee waarom. Had de drang iets te kopen :/
Idd leuk speelgoed.And the world didn't give a single fuck that day.![]()
Nee. En als die er al zijn hebben ze op Chinastyle no-budget waarschijnlijk niet iets dat lekker jofel is. Maar waarom gebruik je een bestaande mp3/4 speler niet met een '3.5mm bluetooth transmitter' ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:45 schreef M4rc0 het volgende:
Iemand een mp3/4 speler met bluetooth ergens voorbij zien komen?
• http://chinaprices.us?q=3.5mm%20bluetooth%20transmit
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 07-05-2013 19:12:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
LED salehttp://www.banggood.com/topic_led/ Heb vorige week Cree Q5 (geloof ik?!?) besteld, geen idee waarom... Maar zal ooit wel handig zijn
![]()
![]()
7x T6 XM-L bins. Nice.
http://www.banggood.com/-p-67526.html
Zoiets had ik ook weleens van m'n oom (marine) gekregen: http://www.banggood.com/-p-67021.html , ook cool.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik denk idd dat ik het op thinkgeek had gezien...maar ja bijna $30,- aan verzendkosten...nee laat maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef shiznuts het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: