SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Anyway ,
Barcelona!
als het later,als ik dunner ben, kan dan komt er een 2e huisje daar...
heerlijk over de straten slenteren en het eten!!!![]()
en C-C, veel reizen voor je werk gaat ook vervelen en kan zelfs HEEL vervelend worden..
Het zou zonde zijn als je niet meer mee zou posten. Gisteren hadden we het er juist over dat zij hier zelden posten, misschien hebben we daarmee iets over ons afgeroepenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me niet wegjagen. Ik vind het oprecht niet leuk op deze manier. En ze blijven komen, en ik blijf het kut vinden, moet ik dan maar tegen heug en meug mee blijven posten?
Niks mis daarmee (met mensen die wat zwaarder zijn). Zolang je het onderkent en ook actie onderneemt en geen smoezen verzint. Anders ben je niet alleen zelfdestructief bezig maar ook egoïstisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik word er gewoon zo droeving van dat het kennelijk maar normaal is om mensen keihard in de grond te trappen omdat ze een paar kilo zwaarder zijn. Dat gaat toch helemaal nergens over.
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me niet wegjagen. Ik vind het oprecht niet leuk op deze manier. En ze blijven komen, en ik blijf het kut vinden, moet ik dan maar tegen heug en meug mee blijven posten?
Wat gebeurt er als je dat doet, zie je die posts dan niet meer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.
Maar SQ, we zijn hier allemaal goed bezig. Kijk maar naar de tickers
Ik was die optie helemaal vergeten ermahgerd, dankjewelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.
Maar SQ, we zijn hier allemaal goed bezig. Kijk maar naar de tickers
Aangezien je in een topic over overgewicht post, vertel eens over jouw overgewicht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
Omdat ik mensen met de verkeerde denkwijze niet kan uitstaan.. Ervaring mee?
Indeed!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je dat doet, zie je die posts dan niet meer?
Wow kende die optie nietquote:
wat ben jij een ongelooflijke zeikstraal zonder tact of inlevingsvermogen zeg, gatverdammequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Niks mis daarmee (met mensen die wat zwaarder zijn). Zolang je het onderkent en ook actie onderneemt en geen smoezen verzint. Anders ben je niet alleen zelfdestructief bezig maar ook egoïstisch.
Nogmaals zodat het niet aan de NODIGE aandacht ontkomt..
http://www.dokterdokter.n(...)s-of-energiebom-bent
Jij bent niet de aangewezen persoon om te bepalen of en wie er verkeerde denkwijzen op nahoudt. Net zo min als wij kunnen bepalen of jij een puisterige puberzolderautist bent, kun jij op basis van een aantal posten hier bepalen of mensen hier zich vasthouden aan slechte excuses en niet sporten of bewegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen als mensen zo'n frikandel quoten zie ik het nog wel staan
euj browniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke zeikstraal zonder tact of inlevingsvermogen zeg, gatverdamme
Wel als iemand anders ze quote, volgens mijquote:
dat moet kut zijn als je een hekel hebt aan jezelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
dan stoppen we met die stinkworsten quotenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja idd, daar moeten ze nog wat op bedenkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel als iemand anders ze quote, volgens mij
Edit: zei je zelf ook al dus
Kwark met fruit.
ja, sorryquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er vroeger last van inderdaad, ook veel eten etc, het verkeerde.. snoepen etcccc. bankhangen.. Weinig energie, pufloos. Tot ik realiseerde dat ik beter kon en het lichaam wou dat ik verdiende.. en dus de juiste dingen ging eten en ging sporten (geen lulsmoesjes en onzin meer) .. Duurde lang en was moeizaam.. maar waar wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien je in een topic over overgewicht post, vertel eens over jouw overgewicht?
En als ze het dan ook mogelijk maken bepaalde modjes op ignore te zetten, dan ben ik helemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, daar moeten ze nog wat op bedenken
+1. Al probeer ik erlangs te lezen. Lieve Skoej, ik weet dat jij retegoed bezig bent. Jij weet dat ik retegoed bezig ben. Laten we elkaar lief vinden en helpen en die domme idioten gewoon negerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je er zomaar van uit dat iemand die hier post lulsmoesjes heeft? Volgens mij heb jij nogal een stereotype beeld van 'de dikke medemens'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik had er vroeger last van inderdaad, ook veel eten etc, het verkeerde.. snoepen etcccc. bankhangen.. Weinig energie, pufloos. Tot ik realiseerde dat ik beter kon en het lichaam wou dat ik verdiende.. en dus de juiste dingen ging eten en ging sporten (geen lulsmoesjes en onzin meer) .. Duurde lang en was moeizaam.. maar waar wil is, is een weg.![]()
Kwam kijken of er misvattingen waren over het onderwerp.. En ja die waren er zeker
Het is inderdaad ook niet dat we bij elkaar al heel wat kilootjes zijn verloren, we zijn allemaal aan het janken dat we alleen maar aankomen en niet afvallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nietreagerennietreagerennietreageren.
Toch mooi dat we met z'n allen helemaal niets van hoe het lichaam werkt weten. Ik bedoel, het is niet alsof hier geneeskundestudenten, artsen, verpleegkundigen, laboranten en wat nog meer rondloopt. Gelukkig hebben we iemand die ons kan wijzen op de site dokterdokter.nl.
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.quote:
Dat zei ik niet, ik had het over mezelf.. En er zijn wel een aantal hier die dat ook in hogere/lichtere mate hebben, gezien de reacties. Aangezien waarheden te hard aankomen hier en ik mods achter me aankrijg laat ik jullie wel met rust.. Nog veel succes bij deze.. Heb er veel vertrouwen in.. bij sommige danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom ga je er zomaar van uit dat iemand die hier post lulsmoesjes heeft? Volgens mij heb jij nogal een stereotype beeld van 'de dikke medemens'.
In Slank hebben we ook weleens zeikerds hoor. Maar die zijn altijd snel weer vertrokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.
Echt, ik denk dat ik ook geen zin meer zou hebben om hier te posten met al die debielen die denken dat ze het beter weten.
Laatst ook een of andere 'ingezonden brief aan dikkerdjes ofzo'
Huisgenote was heel slank omdat ze soms dagen niet at, of een halve muffin ofzo en dan zeggen dat ze ontzettend gezond was![]()
Conclusie: gewoon minder eten, dan val je af...
Ja, duh.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, je flikt het niet om weg te gaan. Jij en je tetten en je kleding en je no nonsense-houding zijn een voorbeeld.
hahah dat jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch mooi dat we met z'n allen helemaal niets van hoe het lichaam werkt weten. Ik bedoel, het is niet alsof hier geneeskundestudenten, artsen, verpleegkundigen, laboranten en wat nog meer rondloopt. Gelukkig hebben we iemand die ons kan wijzen op de site dokterdokter.nl.
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.
Echt, ik denk dat ik ook geen zin meer zou hebben om hier te posten met al die debielen die denken dat ze het beter weten.
Laatst ook een of andere 'ingezonden brief aan dikkerdjes ofzo'
Huisgenote was heel slank omdat ze soms dagen niet at, of een halve muffin ofzo en dan zeggen dat ze ontzettend gezond was![]()
Conclusie: gewoon minder eten, dan val je af...
Ja, duh.met twee muffins in de week word je niet dik nee...
Heb ik nog een tip voor jou: vervang olijfolie voor arachideolie of kokosvet. Die zijn veel geschikter om op hogere temperaturen te verhitten en zijn erg gezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.
De laatste tip: vervang bakboter door Olijfolie extra vierge.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Jamaar ik ben heel jankerig als ik ongesteld benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, je flikt het niet om weg te gaan. Jij en je tetten en je kleding en je no nonsense-houding zijn een voorbeeld.
Je moet juist niet met extra vierge olijfolie bakken want dat heeft een lager brandpunt dan gewone olijfolie en zo verbrandt alles sneller.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.
jaja, jij hebt de waarheid in pacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Tink89 het volgende:
*niet reageren, niet reageren, niet reageren...* [/zelfcontrole]
Zeg meneer die denkt het allemaal beter te weten, dacht je nou echt dat wij zo achterlijk zijn dat we dat nog niet wisten? Als je de moeite genomen had om je echt te verdiepen in dit topic, zou je gezien hebben dat wat bijna iedereen hier doet is 6 keer per dag eten, met genoeg groente en eiwitten, gezonde tussendoortjes, weinig suiker en lightrotzooi. Waar hier juist voor gewaarschuwd wordt is het welbekende jojoën, crashdieeten en meer van dat soort ongein. Mensen die 30 kilo in drie maanden willen afvallen, worden buitengebonjourd en niemand, echt helemaal niemand, heeft ook maar iets van al jouw posts in dit topic geleerd.
Idioot, ga ergens vervelen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat! Ik ga echt oprecht heel erg verdrietig zijn als je zou stoppen SQ!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
kunnen we dan die rand-apen hun pasjes niet afpakken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat! Ik ga echt oprecht heel erg verdrietig zijn als je zou stoppen SQ!
Zeg ik natuurlijk niet, dat weten de modjes in kwestie zelf welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En Dido... ik kan het niet laten te vragen... welke modjes dan?
Ja, hallo, zo kan 'ie wel weer met dat belerende toontje. Zoek maar een ander topic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Niks mis daarmee (met mensen die wat zwaarder zijn). Zolang je het onderkent en ook actie onderneemt en geen smoezen verzint. Anders ben je niet alleen zelfdestructief bezig maar ook egoïstisch.
Nogmaals zodat het niet aan de NODIGE aandacht ontkomt..
Mooi ben ik het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zeg ik natuurlijk niet, dat weten de modjes in kwestie zelf wel.
SQ komt vast wel weer terug.
Edit: check!
Mirquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, hallo, zo kan 'ie wel weer met dat belerende toontje. Zoek maar een ander topic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd kibbeling
Hier:
O: 250g yoghurt met 2 kiwi's, 30 gram notencruesli en een schepje lijnzaad
L: bakje druiven en 2 plakjes zwart roggebrood met kaas
T: rode paprika
D: ik ga voor de sla, biefstuk en ovenfrietjes. Tenzij regen, dan wokkie.
S: halfslachtige poging tot Jillian afgebroken, dus wandelen, ca 11 kilometer totaal.
het is iig beter dan OMG, want meer letters dus meer calorien verbrand!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Iedere keer als ik ermahgerd zie, lees ik vermagerd
Maar voor OMG moet je ook shift inhoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is iig beter dan OMG, want meer letters dus meer calorien verbrand!
Dat heb ik heel lang met MoBlo geprobeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En als ze het dan ook mogelijk maken bepaalde modjes op ignore te zetten, dan ben ik helemaal gelukkig.
Maar dat gaat toch niet gebeuren vrees ik.
ik moet kaartjes omhoog houden, ben de bank en bij ons gaat het nogal gepaard/t met een hoop "gedoe"..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
catannen is geen B he. Tenzij je een soort Levend Catan doet?
Negeren lukt ook best goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang met MoBlo geprobeerdmaar nee dat lukt niet.
En nu niet meer nodig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet kaartjes omhoog houden, ben de bank en bij ons gaat het nogal gepaard/t met een hoop "gedoe"..
het vreeeet iig energie
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
En blauwe bessenHeb ze volgens mij nog nooit verse op, niet recent in ieder geval. Ik heb al helemaal zin in mijn kwakje bark met bessen straks na het sporten. Dag from hell verder hier maar ik moet en zal gaan zwemmen.
Wat gaat er precies in/op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Net een Turkse pizza op. En dan niet die vette gore afhaalmeuk, maar échte huisgemaakte. Zonder saus, want dat hoort er niet op. Ik kan slechtere 4-uurtjes bedenken. Ook betere, maar toch.
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Net een Turkse pizza op. En dan niet die vette gore afhaalmeuk, maar échte huisgemaakte. Zonder saus, want dat hoort er niet op. Ik kan slechtere 4-uurtjes bedenken. Ook betere, maar toch.
Wij eten tortilla's met mager rundergehakt, lekker veel paprika en maïs, veel kruiden en een klein beetje kaasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, lekker die Turkse tortilla![]()
Misschien iets voor morgen, zal het eens doorpassen naar mijn teerbeminde.
Vandaag eten we dus couscous met paprika en kastanjechampignons en kipfilet en knoflookyoghurtsaus. Volgens de kok van de dag.
Heeel klein gesneden gehakt met kruiden, ui, peper, tomaat op een superdunne bodem, diameter 20 cm ofzo. Preciezer kan ik niet zijn want ik maak ze zelf nietquote:
Heerlijk! Ik hou van tortilla's!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij eten tortilla's met mager rundergehakt, lekker veel paprika en maïs, veel kruiden en een klein beetje kaas
Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, lekker die Turkse tortilla![]()
Misschien iets voor morgen, zal het eens doorpassen naar mijn teerbeminde.
Vandaag eten we dus couscous met paprika en kastanjechampignons en kipfilet en knoflookyoghurtsaus. Volgens de kok van de dag.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heeel klein gesneden gehakt met kruiden, ui, peper, tomaat op een superdunne bodem, diameter 20 cm ofzo. Preciezer kan ik niet zijn want ik maak ze zelf niet. Was bij m'n moeder, die hem speciaal voor me bewaard. Het is een flinke voor tussendoor idd, maar m'n lunch was een volkomen pistoletje met kalfsfricandeau dus het kon wel vond ik.
M'n moeder zei dat ze me er dunner vond uitzien overigens.
Op basis van zo weinig info?quote:
Deze keer met zelfgemaakte tortilla's?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Klinkt ook lekkerMag ik daar tzt een receptje van?
Besloten dat ik zaterdag weer Turkse tortilla's magDit is overigens een goede hoeveelheid voor twee kleine wraps of één grote wrap per persoon. Ik maak altijd het dubbele en verdubbel de hoeveelheid ook voor de gehaktmix dus ook. Pas wel op met de bouillon voor de pizzasaus, die doe ik naar smaak, want de hoeveelheid uit het recept is echt veel te zout
.
Deze: http://www.ah.nl/allerhan(...)?latestAllerhande=onquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Zeester het volgende:
Ik heb 2 lekker uitziende AH recept kaartjes meegenomen, die ik ook graag wil proberen. In 1 vd 2 gaat dun gesneden courgette dus dan kan de juliennerasp weer tevoorschijn komen. Fijn, zulke nieuwe maaltijd inspi!
Afhaalchinees?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze keer met zelfgemaakte tortilla's?
Is eigenlijk wel een goed idee voor dit weekend.
Vanavond eten we restjes Chinees, lekker makkelijk.
Ik heb nog tortilla's in de vriezer liggen, dus zelfgemaakt is niet nodig, maar voor een andere keer wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze keer met zelfgemaakte tortilla's?
Is eigenlijk wel een goed idee voor dit weekend.
Vanavond eten we restjes Chinees, lekker makkelijk.
Oh, hier is wel iets meer nodig om me het water in de mond te laten lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe minder rotzooi, hoe beter.
Gewoon basisingredienten en goed kruiden.
En dunne bodems
Afgelopen week niet meer gedaan, maar verder gaat het goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef _Dido_ het volgende:
Hoe gaat het met jouw Jillian trouwens, sarabi?
Waarom lukt het dan niet om het vol te houden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Afgelopen week niet meer gedaan, maar verder gaat het goed
Ik weet nog niet precies wat ik er verder mee wil, vind het vrij nutteloos als ik het toch niet vol kan houden.
Omdat er altijd wel weer iets tussen komt in die 30 dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom lukt het dan niet om het vol te houden?
Maar iedereen kon toch wel 20 minuutjes op een dag vrijmaken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Afgelopen week niet meer gedaan, maar verder gaat het goed
Ik weet nog niet precies wat ik er verder mee wil, vind het vrij nutteloos als ik het toch niet vol kan houden.
Ehm, dag 7.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat er altijd wel weer iets tussen komt in die 30 dagen.
Hoe ver ben jij nu?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar iedereen kon toch wel 20 minuutjes op een dag vrijmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuwe
disclaimer
Niet veel beter dan pakjesmeuk, denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, zelfgemaakte chinees lust ik (vaak) niet
Dat kan ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar iedereen kon toch wel 20 minuutjes op een dag vrijmaken?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, zie jij er even awesome uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuweTo see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuwe![]()
Fastfood is meestal niet beter dan pakjesmeuk neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet veel beter dan pakjesmeuk, denk ik
Zelf maken is vooral een kwestie van de juiste kruiden en goede recepten.
Damn woman! Ik kan lijnen wat ik wil, maar die curves krijg ik dus nooit he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuwe
*envy to the max!***
Waar haal ik die? Ik wil wel!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zweer het je, alle volle vrouwen van nederland, ga vintage style jurken dragen.
Ik zie er in deze jurk tien keer beter en slanker uit dan in mijn standaard skinny + shirt!
http://topvintage.nl/nl/v(...)pink-with-black-trimquote:
Eh nee, als er staat spijkerkleding, dan is de dresscode jeans.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:35 schreef BananaPancake het volgende:
Leuk SQ!
Ik heb ook een nieuw jurkje besteld bij asosDie ga ik 21 juni op een bruiloft dragen, dus weer motivatieeee
![]()
Alleen nu staat er op de uitnodiging, (die kreeg ik 1 dag later) dresscode: spijkerkledingHoop dat ze daarmee gewoon casual bedoelen
Oh nu moet ik haasten want heb om 10 voor 5 afgesproken met lobi bij de lidl en dat is 20 minuten lopen!
Hoe lang ben jij? vrij lang he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)pink-with-black-trim
Ze vallen ruim. Dit is een L en je kent mijn bamboozles.
Ik ben trws nav jouw linkje gisteren in het heels topic helemaal totaal verliefd geworden op dezequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)pink-with-black-trim
Ze vallen ruim. Dit is een L en je kent mijn bamboozles.
Wij hebben smart casual en hebben het aan iedereen uit moeten leggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Barreltje het volgende:
wij hadden juist tenue de vill op de uitnodiging omdat ik het vreeeselijk vind als mensen in een spijkerbroek lopen tijdens een bruiloft
maar goed, ieder zijn ding..
vrjdag komt mijn jurkje binnen.. spannend!
Oh, tof! Welk merk is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben trws nav jouw linkje gisteren in het heels topic helemaal totaal verliefd geworden op deze
Zodra het schip met dubbeltjes binnen is aan het eind van de maand ga ik ze meteen bestellen en dan bidden smeken en hopen dat ze passen. Ik vind ze zo eindeloos!
Clarks. http://www.spartoo.nl/Clarks-BOMBAY-LIGHTS-x180415.php Ze zijn er ook in het zwart en als het geld me echt op de rug groeide dan zou ik die ook willen.quote:
Ooh, dan ben ik maar iets kleiner! zou me dus best aardig kunnen staan, misschien. Ik ga het een keer proberen!quote:
Ik weet ook niet wat dat is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben smart casual en hebben het aan iedereen uit moeten leggen!
themabruiloft?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf, dresscode spijkerkleding op een bruiloft?
ja, ieder zijn meug, ik vind het ook apart. Wellicht heeft de bruid ook een jeansjurk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog steeds wtf. Ik zie al hordes aan spijkerjassen voor me.
Ja mijn prinsessenhart huilt. Maar goed, bruiloften zijn wmb een soort magische gelegenheid waar te casual over gedaan wordt soms. Maar dat kan liggen aan het feit dat op de laatste bruiloft waar ik ben geweest, ik me compleet overdressed voelde tussen alle mensen die zich kleedden alsof ze ff naar de bakker gingen. En van de ~60 gasten waren er zeker 20 onder de 8 jaar, waardoor de luierlucht tijdens de ceremonie wat overheersend wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ieder zijn meug, ik vind het ook apart. Wellicht heeft de bruid ook een jeansjurk?
Ooh, ik zou juist graag willen dat iedereen zo kwam als ze zich het fijnste voelen. Want als ze zich fijn voelen, hebben ze een leukere dag en wij ook. En kinderen zijn uiteraard ook welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja mijn prinsessenhart huilt. Maar goed, bruiloften zijn wmb een soort magische gelegenheid waar te casual over gedaan wordt soms. Maar dat kan liggen aan het feit dat op de laatste bruiloft waar ik ben geweest, ik me compleet overdressed voelde tussen alle mensen die zich kleedden alsof ze ff naar de bakker gingen. En van de ~60 gasten waren er zeker 20 onder de 8 jaar, waardoor de luierlucht tijdens de ceremonie wat overheersend was.
[/frustratie]
Ik vind vooral dat men moet trouwen zoals men zelf het liefst wil. Ik heb ook geen belachelijk opgedirkt feest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja mijn prinsessenhart huilt. Maar goed, bruiloften zijn wmb een soort magische gelegenheid waar te casual over gedaan wordt soms. Maar dat kan liggen aan het feit dat op de laatste bruiloft waar ik ben geweest, ik me compleet overdressed voelde tussen alle mensen die zich kleedden alsof ze ff naar de bakker gingen. En van de ~60 gasten waren er zeker 20 onder de 8 jaar, waardoor de luierlucht tijdens de ceremonie wat overheersend was.
[/frustratie]
mja, en als het bruidspaar dat zelf wil?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, clumsy. Ooit naar een bruiloft geweest waar de broer van de bruid een spijkerbroek en voetbalshirt aanhad. Echt omg
mja dat hadden wij ook bij de bruiloft van een vriend van ons..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, clumsy. Ooit naar een bruiloft geweest waar de broer van de bruid een spijkerbroek en voetbalshirt aanhad. Echt omg
Dat vind ik dan wel triest. Vrienden van ons hadden overdag jacquet en voor de vrouwen een hoed en 's avonds black tie. Dan kan ik me nog voorstellen dat je protesteertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja dat hadden wij ook bij de bruiloft van een vriend van ons..
echt TE erg|!
dus besloten dat niet te willen en tenue de ville op de uitnodiging gezet.. vervolgens wilde een oom niet komen omdat ie niet in een pak wilde, prima, dan kom je toch niet??
Ligt bij mij aan de relatie die ik heb met de feestvierders. Dat werkt met een kennis anders dan met mijn zus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind dat je een bruiloft alleen met een verrekte goeie reden afbelt. Maar goed, wij stellen ook geen strenge eisen. Wil alleen niet dat de ouders en de broers / zussen in jeans komen
Niks lastigs aan, ik vind het zelf best aso om een kleine baby mee te slepen naar zoiets. Daar maak je niemand gelukkiger mee, ook het kint niet en vooral ook z'n ouders niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Barreltje het volgende:
wij wilden ook geen kinderen bij de plechtigheid.. best lastig als beide getuigen NET een kindje hebben gekregen ( 6 en 3 mnd) .. dus.. hadden we geregeld dat hun (schoon)moeder tijdens de plechtigheid de kinderen zouden vermaken.. de rest van de middag waren ze wel welkom, en tijdens het diner (wat bij ons de hele avond in beslag nam) waren de kinderen ook weer weg
oh, ik voelde me best beledigd toen van de week een stel zonder dringende reden afbelde eigenlijk. Ook al zijn het niet mijn allerbeste vrienden. Dan is zelfs het kennisschap weinig waard imo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ligt bij mij aan de relatie die ik heb met de feestvierders. Dat werkt met een kennis anders dan met mijn zus.
Wat maakt dat aso?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks lastigs aan, ik vind het zelf best aso om een kleine baby mee te slepen naar zoiets. Daar maak je niemand gelukkiger mee, ook het kint niet en vooral ook z'n ouders niet.
Wij zijn niet samen naar het feest van onze onderburen geweest. We hadden geen oppas, dus is B alleen gegaan en ben ik thuis gebleven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik voelde me best beledigd toen van de week een stel zonder dringende reden afbelde eigenlijk. Ook al zijn het niet mijn allerbeste vrienden. Dan is zelfs het kennisschap weinig waard imo.
Voor mij zou het jurkje een uitermate dringende reden zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik voelde me best beledigd toen van de week een stel zonder dringende reden afbelde eigenlijk. Ook al zijn het niet mijn allerbeste vrienden. Dan is zelfs het kennisschap weinig waard imo.
Omdat ik er nog nooit een heb meegemaakt die geen strot open zette tijdens het moment supreme. Maar ik zeg al, dat vind IK. Net als jij bepaalde dingen vindtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat maakt dat aso?
M.i. is het alleen aso als je het doet tegen de wens van het paar. Als zij het ok vinden, dan kan het. Maar dat vind ik überhaupt over het meenemen van kinderen naar grotemensenfeestjes.
Ja, dat snap ik prima!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn niet samen naar het feest van onze onderburen geweest. We hadden geen oppas, dus is B alleen gegaan en ben ik thuis gebleven.
Het was een bijzonder chique bruiloft, dus ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
mja, en als het bruidspaar dat zelf wil?
Het is doorgaans goed bedoeld en ik heb toch regelmatig ook heel erg leuke stukjes gezien. Op één bruiloft waren zoveel stukjes dat het eigenlijk de volledige avondinvulling was. Dat was wel wat jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:43 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, mocht ik ooit gaan trouwen gaat dat nog leuk worden ja. Mijn familie is zo'n gedoe gewend met "zet het bruidspaar voor schut" en "de a is van... " Gebla. Daar heb ik dus geen zin in en dat gaat ook niet gebeuren.
Ik vind ze alleen leuk als ze leuk blijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat mag ook niet bij ons. We hebben wel limieten gesteld. Ben er dol op, vind het zó leuk dat mensen speciaal voor jou iets bedenken
Ik vrees daar wel een beetje voor. Ik heb een verledenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen leuk als ze leuk blijvenSommige stukjes op bruiloften vond ik domweg venijnig. Nog even die vreselijk hilarische, maar door de bruid als bijzonder vernederende gebeurtenis vermelden etc. Lachen mag, maar niet ten koste van hoor. (je hebt ook van die mensen die sinterklaasgedichtjes alleen maar gebruiken om iemand onderuit te halen, dat type moet geen bruiloftsstukjes mogen schrijven
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, zulke stukjes zijn het hier dus vaak. Nee laat maar dan, mocht het ooit zo ver komen is het mijn dag en gaat zoiets niet gebeuren zonder mijn toestemming![]()
![]()
En ik hoop dat het peper&zout-stel grapje mij voorbij gaat
HAHAHAHA hij blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dat is een traditie van de vrienden groep een soort van :quote:
Oh, wat jammerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is een traditie van de vrienden groep een soort van :
"wij, kees van de kroepoek, truus van de naainaalden, etc.... ridderen hierbij (het bruidspaar) in de orde van "de groep "".. oftewel je hoort er dan bij als brudspaar..
maar dat hebben wij niet gehad
Ik heb ook erg leuke en vreselijk saaie bruiloften meegemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
verder vertik ik het vooral om zo'n verzuurde vuile bruidzilla te worden die alleen maar NEE roept en achteraf gaat lopen janken dat het zo saai was. Seen it happen.
Oh nee, maar die keuze is weloverwogen gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook erg leuke en vreselijk saaie bruiloften meegemaaktHet zei overigens niets over of het bruidspaar bij elkaar bleef, de leukste bruiloft was van het kortste huwelijk
Ik heb een grote familie met héél veel neefjes en nichtjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef Zeester het volgende:
Ik wil ook zo graag een x naar een bruiloft!!! Stomme vrienden van mij!
Is die niet een tikje risqué voor een bruiloft?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:59 schreef BananaPancake het volgende:
Ho hallo, leuke discussie losgebarsten hier. Ik vind het ook een beetje vreemd om spijkerkleding als dresscode/thema te doen, maar het is geloof ik ook nogal een aparte man die ons uitgenodigd heeft. (Ik heb hem zelf nog nooit ontmoet, maar is de vader van een vriend van mijn vriend.) Hij gaat ook voor de derde keer trouwen, dus zal het wellicht wat minder serieus nemen allemaal. Dat jurkje wil ik gewoon aan en koop wel een spijkerjasje ofzo voor erover.
http://www.asos.com//Club(...)uct.aspx?iid=2385885
Ok. Ik zal ze voor je bewarenquote:
ik vermoed dat er wel wat teleurgestelde neven en vooral nichten rondlopen hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een grote familie met héél veel neefjes en nichtjes.
Ik ook maar trouwen ho maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind m helemaal niet risquéquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is die niet een tikje risqué voor een bruiloft?
Hoe bedoel je? Niet uitgenodigd of nog geen partner? Of dachten dat jij nooit zou trouwen? wat!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik vermoed dat er wel wat teleurgestelde neven en vooral nichten rondlopen hier
Dat schiet niet op zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ook maar trouwen ho maarben een van de 16 kleinkinderen
en 1 is er getrouwd.
Ik heb iets van 8 neefjes en nichtjes samen, behoor tot de oudsten én volgens mij word ik toch niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
niet uitgenodigd iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Niet uitgenodigd of nog geen partner? Of dachten dat jij nooit zou trouwen? wat!
Daar heb je wel een puntje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind m helemaal niet risquéIk draag m sowieso niet met blote benen, maar heb best vaak zulke korte jurkjes aan.
Bovendien is de dresscode spijkerkledingsjiek hoeft het dus iig niet te zijn.
Ik zat er ook aan te twijfelen toen ik m kocht hoor, maar ik dacht, dat zal wel komen door die ellenlange benen van dat model. Zo niet, stuur ik m terug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een puntje.
Ja kweet nie, op het plaatje lijkt het echt een ziepoesnetnie jurkje
Het hele proces van: wie wel en wie niet? lijkt me een heel gedoe. Je wilt niet op tenen gaan staan en zo. Zo had ik een vriendin wiens partner ik echt vreselijk vond, maar ja, hoe zeg je dat? Jij bent welkom, maar ik zie je vriend liever thuis blijven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik nodig alleen mijn leuke neven en nichten uit
Dat lijkt mij ook echt lastig.....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hele proces van: wie wel en wie niet? lijkt me een heel gedoe. Je wilt niet op tenen gaan staan en zo. Zo had ik een vriendin wiens partner ik echt vreselijk vond, maar ja, hoe zeg je dat? Jij bent welkom, maar ik zie je vriend liever thuis blijven?
dat zeg je gewoon tegen je ceremoniemeester.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt lastig.....
En hier zeker geen stukjes, nog even over nadenken hoe we dat mensen duidelijk maken.
Achja duurt nog wel een paar jaar, eerst allebei afstuderen en sparen.
Ja maar ik heb het idee dat sommige mensen zich daar niet door laten tegen houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeg je gewoon tegen je ceremoniemeester.
de was, de strijk, de afwas, tuinieren, lopen, handstanden, poepen, zonnebanken, kast uitruimen...quote:
wat nostalgisch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Sjeen het volgende:
Jaja, fijn... Wasmachine dood
Anyway, binnenkort ook een feestje hier. Dochter doet de communie en we maken er geen bruiloft van
Het huis is al helemaal netjes, vanmiddag getuinierd en de handstand kan ik niet.. Ik wil verdorie een stormloop aan mensen voor de deur!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de was, de strijk, de afwas, tuinieren, lopen, handstanden, poepen, zonnebanken, kast uitruimen...
Wow. Ik zou haast zeggen: niet meer afvallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuwe.
(Discussie in Slank gister ofzo, waarom mensen in plaats van te zeggen 'je ziet er geweldig uit', zeggen dat iemand niet nog magerder moet worden.)
Je ziet er geweldig uit!
In L'warden is laatst een winkel geopend met allemaal van dat topvitage-spul. Gelukkig heb ik te kort pauze om me er te buiten te gaan aan allemaal mooie jurkjes. En helaas heb ik ook niet zo'n weelderig figuur.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het hoeft niet opgedirkt in de zin van driedelig pak, maar verzorgd, aandacht besteed aan het uiterlijk mag wel op dat soort dagen. Juist omdat het stiekem best bijzonder isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat men moet trouwen zoals men zelf het liefst wil. Ik heb ook geen belachelijk opgedirkt feest.
Maar jij hebt Turkse roots, wellicht scheelt dat? Ik ben 1 keer op een Turkse bruiloft geweest en daar liepen we allemaal in lange galajurken
bwehehequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het hoeft niet opgedirkt in de zin van driedelig pak, maar verzorgd, aandacht besteed aan het uiterlijk mag wel op dat soort dagen. Juist omdat het stiekem best bijzonder is. Dus idd niet helemaal casual, maar smart. Maar inderdaad, uiteindelijk draait het om wat het bruidspaar wil.
Ik vind Turkse feesten overigens verschrikkelijk. Iedereen en z'n moeder is er, ontzettend massaal, en overal rennen kinderen. En Turkse jengelmuziek. Als ik ooit trouw wordt het een klein feest, mét een kinderopvang/vermaak achtig iets.
De laatste bruiloft waar ik was begon de ambtenaar spontaan te zingen. Een of andere ellenlange hymne, die ze opdroeg aan het (nietsvermoedende) echtpaar. Het was verschrikkelijk
. Zoiets doe je toch niet zonder overleg?!
Zeg lekker ding, wat doe jij hier nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, ze hadden weer nieuwe
Lijstje:
O: 2 sneetjes volkorenbrood met philadelphia, klein glas dubbelfris.
T: banaan, soesje
L: 3 volkoren philadelphia, paar tomaatjes, stuk komkommer
T: banaan
D: Kikkererwten met spinazie, tomaat en pistachenoten
T: stukje pure chocolade. En nog een bakje magere kwark met muesli en lijnzaad.
Zit zo ongeveer aan de 1800 kcal vandaag
Ow en ik heb vandaag mn formaat-morbide-obesitas-collega een complimentje gegeven. Ze zat met fruit ipv ongezonde rommel in de pauze![]()
dat was hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Wow. Ik zou haast zeggen: niet meer afvallen hoor.
(Discussie in Slank gister ofzo, waarom mensen in plaats van te zeggen 'je ziet er geweldig uit', zeggen dat iemand niet nog magerder moet worden.)
Je ziet er geweldig uit!
In L'warden is laatst een winkel geopend met allemaal van dat topvitage-spul. Gelukkig heb ik te kort pauze om me er te buiten te gaan aan allemaal mooie jurkjes. En helaas heb ik ook niet zo'n weelderig figuur.
en hoe pakte ze dat op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg lekker ding, wat doe jij hier nog!
Lijstje:
O: 2 sneetjes volkorenbrood met philadelphia, klein glas dubbelfris.
T: banaan, soesje
L: 3 volkoren philadelphia, paar tomaatjes, stuk komkommer
T: banaan
D: Kikkererwten met spinazie, tomaat en pistachenoten
T: stukje pure chocolade. En nog een bakje magere kwark met muesli en lijnzaad.
Zit zo ongeveer aan de 1800 kcal vandaag
Ow en ik heb vandaag mn formaat-morbide-obesitas-collega een complimentje gegeven. Ze zat met fruit ipv ongezonde rommel in de pauze![]()
We gaan wel goed gelijk opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was hieren tnx, maar ik weeg toch echt 83 kilo bij 1.68 en da's gewoon te zwaar
het kan zo gek als je wil! Vrijdag een bruiloft gehad met een bescheiden budget en dat was ook enorm leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook trouwen met mijn vriendhad nooit iets met het huwelijk maar met hem wil ik wel trouwen
moet ie me alleen nog vragen
wel willen we er niet al te veel aan uitgeven dus we moeten nog kijken hoe we dat überhaupt gaan doen
Als jij het zegt. Maar je ziet er fabuleus uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was hieren tnx, maar ik weeg toch echt 83 kilo bij 1.68 en da's gewoon te zwaar
we willen vooral een leuk feestjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan zo gek als je wil! Vrijdag een bruiloft gehad met een bescheiden budget en dat was ook enorm leuk
ja klopt, over 3,5 weekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Maar je ziet er fabuleus uit.
Jij gaat toch binnenkort in een trouwjurk opdraven?
Ik ben trouwens getrouwd in een eenvoudig kersenjurkje van topvintage. Met een katoenen jasje erover van (de lokale variant van) het goed. Persoonlijk vond ik het wel geslaagd. Er waren geen gasten, alleen twee getuigen. Waarvan ik er 1 uit z'n bed heb moeten trekken, dus ik was al blij dat ' ie geen kleren achterstevoren of binnenstebuiten aanhad.
alles is duurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
we willen vooral een leuk feestjeniet voor iedereen eten bijvoorbeeld, daar gaat volgens mij het meeste geld in zitten. Maar een zaaltje met een toffe dj en dan lekker dansen
goed zo, en goede deal! Heb je een beetje tiet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Buuh, ik ben helemaal verliefd op de jurken van topvintage. Zullen we zeggen dat ik er een koop als het cijfer voor de komma klopt?
(Net trouwens geen tiramisu genomen bij de beste tiramisumaker van r'dam. Trots op mezelf.)
Ik mag ook een tof jurkje als ik mn streef heb bereikt. Want mn vorige heb ik weggedaan, die kon ik over mn kleding aantrekken en dan nog met een zwiepje 6 keer om mij heen laten draaienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Buuh, ik ben helemaal verliefd op de jurken van topvintage. Zullen we zeggen dat ik er een koop als het cijfer voor de komma klopt?
(Net trouwens geen tiramisu genomen bij de beste tiramisumaker van r'dam. Trots op mezelf.)
dat zijn m'n twee beste puntenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo, en goede deal! Heb je een beetje tiet?
ik heb minstens vijftien jurkiesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag ook een tof jurkje als ik mn streef heb bereikt. Want mn vorige heb ik weggedaan, die kon ik over mn kleding aantrekken en dan nog met een zwiepje 6 keer om mij heen laten draaien
Ik geen. Wel 2 korsetten en een paar rokjes enzo. Maar het zal mij ook niet verbazen als die korsetten nu ook te groot zijnquote:
Ik vrees dat ik dat kan toppenquote:
Het is dat ik ze nog niet op m'n huidige gewicht wil kopen, maar sinds je die site hebt gelinkt check ik 'm om de zoveel dagen, dus die 15 vind ik niet extreemquote:
ik denk het ookquote:
ja, dat vrees ik ook. But in a good way!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik geen. Wel 2 korsetten en een paar rokjes enzo. Maar het zal mij ook niet verbazen als die korsetten nu ook te groot zijn
Jurkjes zijn zoooooquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het ook
En ik kocht jarenlang alleen basic shirts en spijkerboxen, dus ik heb wat in te halen.
Gepast, met 83 kilo had ik destijds een korstet omvang 71 cm wat dan mooi ingesnoerd zat. Nou, nu heb ik na een flinke avondmaaltijd + volle blaas een minimale hoeveelheid ruimte over om nog iets te snoeren en bungelt er een paar meter veter achter mij. Maar het is dan ook nog maar een cm of 9 verschil met mn gewone omvangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat vrees ik ook. But in a good way!
En ik maar denken dat spijkerboks Twents was!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het ook
En ik kocht jarenlang alleen basic shirts en spijkerboxen, dus ik heb wat in te halen.
spijkerboxen zijn universeelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En ik maar denken dat spijkerboks Twents was!
In Groningen dragen we spiekerboksums.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En ik maar denken dat spijkerboks Twents was!
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een echtgenoot met een gevalletje man-flue en nu ligt hij irritant te zijn op de bank, en ik wil hupsen, maar niet terwijl hij toe ligt te kijken.
Ik duim heel hard voor je! Ik ben als de dood voor hangers...Die neiging hebben ze een heel klein beetje en ik ben echt te jong en te vrijgezel en een te grote tietenfan om hangers te hebben. Mocht ik ooit flink afvallen en ze rond m'n navel hangen, laat ik ze echt liften. Ben niet voor niets vriendschappen aan het sluiten met plastisch chirurgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Zeester het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat mijn twee beste punten inmiddels niet meer mijn allerbeste punten zijn. Duimen jullie mee dat het hierbij blijft? Ik ga die 2 zo missen.
Ja, dat was ook echt het enige waar ik wel tevreden over was toen ik nog dikker was...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Zeester het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat mijn twee beste punten inmiddels niet meer mijn allerbeste punten zijn. Duimen jullie mee dat het hierbij blijft? Ik ga die 2 zo missen.
Mijn armen krimpen juist veel beter dan verwacht, dat was altijd mijn grootste haat-punt op mijn lichaam, maar dat is langzaam aan het veranderen. Ik vrees meer voor mijn bovenbenen, ik hoop echt ooit m'n benen mooi genoeg te vinden voor een boven-de-knie broek of rok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat en striae op de binnenkant van m'n bovenramen vind ik echt de verschrikkelijkste gevolgen van te dik zijn. Slappe buik met wat streepjes is jammer, maar niet zo boeiend. Maar die armen....
Ik vind een buik aan puin gewoon niet zo'n issue, dat is zelden on display. Nooit meer een bikini aan is een offer wat ik met liefde breng voor een slanker lijf. Maar nooit meer een hemdje, of nooit een korte broek, of nooit een fijn decolleté, dat vind ik zoveel kutterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ow hier blijft momenteel mn blubberbuik nog altijd doorn in het oog. Nou ja, nog even.
Ow dat gaat hier allemaal wel, maar heb dan ook wel aardig wat schaamte overwonnen dankzij overbeharingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind een buik aan puin gewoon niet zo'n issue, dat is zelden on display. Nooit meer een bikini aan is een offer wat ik met liefde breng voor een slanker lijf. Maar nooit meer een hemdje, of nooit een korte broek, of nooit een fijn decolleté, dat vind ik zoveel kutter.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef sigme het volgende:
Daarstraks was er iemand met een foto van een paar jaar geleden. "wat was ik toen slank en mooi".
Als je je nu gaat zitten schamen voor je benen, je armen, je buik, dan kijk je over 10 jaar terug en denkt: 10 jaar geleden, toen gingen die benen/armen/buik nog wel! Nu ben ik oud en <vul in> rimpelig, te mager, te dik, ...
Leef nu.
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef sigme het volgende:
Daarstraks was er iemand met een foto van een paar jaar geleden. "wat was ik toen slank en mooi".
Als je je nu gaat zitten schamen voor je benen, je armen, je buik, dan kijk je over 10 jaar terug en denkt: 10 jaar geleden, toen gingen die benen/armen/buik nog wel! Nu ben ik oud en <vul in> rimpelig, te mager, te dik, ...
Leef nu.
bovenramenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat en striae op de binnenkant van m'n bovenramen vind ik echt de verschrikkelijkste gevolgen van te dik zijn. Slappe buik met wat streepjes is jammer, maar niet zo boeiend. Maar die armen....
You go chick! You can do this!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.
Jongens, zij die morgenochtend goftedomme die hardlooples uit zullen lopen groeten u, en wensen jullie een fijne nacht!
YWquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Push-ups tegen de muur! Ik weet niet meer wie het was, maar bedankt voor de tip!
Welke dag was dit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Push-ups tegen de muur! Ik weet niet meer wie het was, maar bedankt voor de tip!
Voor mij ook 7e keer, op dag 9.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Welke dag was dit?
Ik heb vandaag dag 7 gehad.
Nietus, Nietus, Nietus... Nou ja, stiekem toch welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij hangt alles hoor dames. Na je dertigste takelt het razend snel af
Ben er wel echt keihard voor aan het gaan. Elke dag sporten, alleen water/thee zonder suiker/max 2 koffie met beetje melk zonder suiker, geen tussendoortjes en gewoon goede gezonde voeding verder. Denk dat ik het, met het schema dat ik nu heb, in ieder geval wel moet halen. Hopelijk heb ik de discipline om dit op te blijven brengen dag in dag uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef Isabeau het volgende:
7 kilo in een maand is nog steeds erg optimistisch, Hazzard Ik vrees dat je sowieso gaat verliezen. Of de weddenschap of je gezondheid
1.84 en 89.5 toen ik maandag begonquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Over welk gewicht en lengte heb je het dan Hazzard?
Max 2 boterhammen per dag en bijv in banaan zitten dan ook koolhydraten dus dat probeer ik rond het sporten te eten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat keihard sporten en koolhydraatarm eten (ik weet niet hoe streng je daarin bent) kan nog een moeilijke combinatie zijn. In ieder geval succes en dan na dat weekendje weg op een gezonde(re) manier verder inderdaad
Dan ben je misschien wel te "licht" om 7 kg af te vallen.. als je nou 150 kg woog dan gaf ik het een kansquote:
Ja misschien. Gaat me niet eens zozeer om de weddenschap. Ik wil er wel vol voor gaan en kijken hoe ver ik kom, maar ben allang blij dat ik nu die prikkel heb om eindelijk iets aan mijn gezondheid te doen. Niet alleen de voeding maar ook het sporten weer echt oppakkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan ben je misschien wel te "licht" om 7 kg af te vallen.. als je nou 150 kg woog dan gaf ik het een kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |