SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef Barreltje het volgende:
Anyway ,
Barcelona!
als het later,als ik dunner ben, kan dan komt er een 2e huisje daar...
heerlijk over de straten slenteren en het eten!!!![]()
en C-C, veel reizen voor je werk gaat ook vervelen en kan zelfs HEEL vervelend worden..
Het zou zonde zijn als je niet meer mee zou posten. Gisteren hadden we het er juist over dat zij hier zelden posten, misschien hebben we daarmee iets over ons afgeroepenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me niet wegjagen. Ik vind het oprecht niet leuk op deze manier. En ze blijven komen, en ik blijf het kut vinden, moet ik dan maar tegen heug en meug mee blijven posten?
Niks mis daarmee (met mensen die wat zwaarder zijn). Zolang je het onderkent en ook actie onderneemt en geen smoezen verzint. Anders ben je niet alleen zelfdestructief bezig maar ook egoïstisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik word er gewoon zo droeving van dat het kennelijk maar normaal is om mensen keihard in de grond te trappen omdat ze een paar kilo zwaarder zijn. Dat gaat toch helemaal nergens over.
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat me niet wegjagen. Ik vind het oprecht niet leuk op deze manier. En ze blijven komen, en ik blijf het kut vinden, moet ik dan maar tegen heug en meug mee blijven posten?
Wat gebeurt er als je dat doet, zie je die posts dan niet meer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.
Maar SQ, we zijn hier allemaal goed bezig. Kijk maar naar de tickers
Ik was die optie helemaal vergeten ermahgerd, dankjewelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hier staan dus ook een aantal van die types in mn blocklist. En zie dat ik er weer een in kan zetten.
Maar SQ, we zijn hier allemaal goed bezig. Kijk maar naar de tickers
Aangezien je in een topic over overgewicht post, vertel eens over jouw overgewicht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
Omdat ik mensen met de verkeerde denkwijze niet kan uitstaan.. Ervaring mee?
Indeed!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je dat doet, zie je die posts dan niet meer?
Wow kende die optie nietquote:
wat ben jij een ongelooflijke zeikstraal zonder tact of inlevingsvermogen zeg, gatverdammequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Niks mis daarmee (met mensen die wat zwaarder zijn). Zolang je het onderkent en ook actie onderneemt en geen smoezen verzint. Anders ben je niet alleen zelfdestructief bezig maar ook egoïstisch.
Nogmaals zodat het niet aan de NODIGE aandacht ontkomt..
http://www.dokterdokter.n(...)s-of-energiebom-bent
http://www.dokterdokter.n(...)s-of-energiebom-bent
Jij bent niet de aangewezen persoon om te bepalen of en wie er verkeerde denkwijzen op nahoudt. Net zo min als wij kunnen bepalen of jij een puisterige puberzolderautist bent, kun jij op basis van een aantal posten hier bepalen of mensen hier zich vasthouden aan slechte excuses en niet sporten of bewegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
sorry, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen als mensen zo'n frikandel quoten zie ik het nog wel staan
euj browniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke zeikstraal zonder tact of inlevingsvermogen zeg, gatverdamme
Wel als iemand anders ze quote, volgens mijquote:
dat moet kut zijn als je een hekel hebt aan jezelfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef Steef121 het volgende:
dan stoppen we met die stinkworsten quotenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja idd, daar moeten ze nog wat op bedenkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel als iemand anders ze quote, volgens mij
Edit: zei je zelf ook al dus
Kwark met fruit.
ja, sorryquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er vroeger last van inderdaad, ook veel eten etc, het verkeerde.. snoepen etcccc. bankhangen.. Weinig energie, pufloos. Tot ik realiseerde dat ik beter kon en het lichaam wou dat ik verdiende.. en dus de juiste dingen ging eten en ging sporten (geen lulsmoesjes en onzin meer) .. Duurde lang en was moeizaam.. maar waar wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien je in een topic over overgewicht post, vertel eens over jouw overgewicht?
En als ze het dan ook mogelijk maken bepaalde modjes op ignore te zetten, dan ben ik helemaal gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, daar moeten ze nog wat op bedenken
+1. Al probeer ik erlangs te lezen. Lieve Skoej, ik weet dat jij retegoed bezig bent. Jij weet dat ik retegoed bezig ben. Laten we elkaar lief vinden en helpen en die domme idioten gewoon negerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je er zomaar van uit dat iemand die hier post lulsmoesjes heeft? Volgens mij heb jij nogal een stereotype beeld van 'de dikke medemens'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik had er vroeger last van inderdaad, ook veel eten etc, het verkeerde.. snoepen etcccc. bankhangen.. Weinig energie, pufloos. Tot ik realiseerde dat ik beter kon en het lichaam wou dat ik verdiende.. en dus de juiste dingen ging eten en ging sporten (geen lulsmoesjes en onzin meer) .. Duurde lang en was moeizaam.. maar waar wil is, is een weg.![]()
Kwam kijken of er misvattingen waren over het onderwerp.. En ja die waren er zeker
Het is inderdaad ook niet dat we bij elkaar al heel wat kilootjes zijn verloren, we zijn allemaal aan het janken dat we alleen maar aankomen en niet afvallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nietreagerennietreagerennietreageren.
Toch mooi dat we met z'n allen helemaal niets van hoe het lichaam werkt weten. Ik bedoel, het is niet alsof hier geneeskundestudenten, artsen, verpleegkundigen, laboranten en wat nog meer rondloopt. Gelukkig hebben we iemand die ons kan wijzen op de site dokterdokter.nl.
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.quote:
Dat zei ik niet, ik had het over mezelf.. En er zijn wel een aantal hier die dat ook in hogere/lichtere mate hebben, gezien de reacties. Aangezien waarheden te hard aankomen hier en ik mods achter me aankrijg laat ik jullie wel met rust.. Nog veel succes bij deze.. Heb er veel vertrouwen in.. bij sommige danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom ga je er zomaar van uit dat iemand die hier post lulsmoesjes heeft? Volgens mij heb jij nogal een stereotype beeld van 'de dikke medemens'.
In Slank hebben we ook weleens zeikerds hoor. Maar die zijn altijd snel weer vertrokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.
Echt, ik denk dat ik ook geen zin meer zou hebben om hier te posten met al die debielen die denken dat ze het beter weten.
Laatst ook een of andere 'ingezonden brief aan dikkerdjes ofzo'
Huisgenote was heel slank omdat ze soms dagen niet at, of een halve muffin ofzo en dan zeggen dat ze ontzettend gezond was![]()
Conclusie: gewoon minder eten, dan val je af...
Ja, duh.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, je flikt het niet om weg te gaan. Jij en je tetten en je kleding en je no nonsense-houding zijn een voorbeeld.
hahah dat jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Nietreagerennietreagerennietreageren.
Toch mooi dat we met z'n allen helemaal niets van hoe het lichaam werkt weten. Ik bedoel, het is niet alsof hier geneeskundestudenten, artsen, verpleegkundigen, laboranten en wat nog meer rondloopt. Gelukkig hebben we iemand die ons kan wijzen op de site dokterdokter.nl.
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iemand postte een linkje in slank gisteren ofzo en toen was er gezeik, nu zie ik m in de AT en is er nog steeds gezeik.
Echt, ik denk dat ik ook geen zin meer zou hebben om hier te posten met al die debielen die denken dat ze het beter weten.
Laatst ook een of andere 'ingezonden brief aan dikkerdjes ofzo'
Huisgenote was heel slank omdat ze soms dagen niet at, of een halve muffin ofzo en dan zeggen dat ze ontzettend gezond was![]()
Conclusie: gewoon minder eten, dan val je af...
Ja, duh.met twee muffins in de week word je niet dik nee...
Heb ik nog een tip voor jou: vervang olijfolie voor arachideolie of kokosvet. Die zijn veel geschikter om op hogere temperaturen te verhitten en zijn erg gezond.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.
De laatste tip: vervang bakboter door Olijfolie extra vierge.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Jamaar ik ben heel jankerig als ik ongesteld benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
SQ, je flikt het niet om weg te gaan. Jij en je tetten en je kleding en je no nonsense-houding zijn een voorbeeld.
Je moet juist niet met extra vierge olijfolie bakken want dat heeft een lager brandpunt dan gewone olijfolie en zo verbrandt alles sneller.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Denken? Het is gewoon zo hoor. Heb alleen maar waarheden verkondigd. En weinig eten is juist slecht.. je lichaam komt dan in overlevingsstand.. DWZ je metabolisme (stoelgang) gaat langzamer werken.. Ofterwijl je verbrandt minder KCAL de dag door. (waardoor je bij dezelfde hoeveelheid eten dus meer aankomt, omdat je lichaam zo wanhopig al die voedingstoffen wil binnenhouden) Laat staan het gebrek aan energie als gevolg ervan.. Je moet juist veel eten maar gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |