Jij hebt natuurlijk dik zitten bieren nadat bekend werd dat Stevens volgend jaar onder de lat staat bij julliequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GIMME FJOE GIMME FAI GIMME DABAJABAZAAAA!!!
[ afbeelding ]
Het is nog niet helemaal rond hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk dik zitten bieren nadat bekend werd dat Stevens volgend jaar onder de lat staat bij jullie![]()
Mihaylovquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal rond heVerder ken ik dat jong totaal niet en hoop eerlijk gezegd dat er een oudere, meer ervaren keeper aangetrokken wordt zodat Stevens zich in de schaduw kan ontwikkelen (tenzij hij nu al net zo goed is als Mihaylov)
Het is een goeie keeper, maar hij hangt nu al een tijd het grote mietje uit ja... Ik wil de Mihaylov die er in de EL-wedstrijd tegen dinges in moest komen en meteen een penalty stopte terugquote:
Madridquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo mensen.
Voor een tripje: Instanbul of Barcelona?
Madrid vind ik beetje sufquote:
Madrid is leuk hoor, maar het scheelt dat ik daar veel collega's/vrienden heb zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Madrid vind ik beetje sufEcht allemaal net niks. Weinig te zien (imo), suffe voetbalclubs en best duur voor Spanje.
Toledo is dan toffer. Compact centrum, minder druk, af en toe straatjes waar je eerder denkt door het jaar 1613 te lopenEn binnen halfuur sta je op Madrid Centraal om een dagje belangrijkste dingen te zien of shoppen ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Da's ook wel een leuke suggestie. Beetje de toerist uithangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Madrid vind ik beetje sufEcht allemaal net niks. Weinig te zien (imo), suffe voetbalclubs en best duur voor Spanje.
Toledo is dan toffer. Compact centrum, minder druk, af en toe straatjes waar je eerder denkt door het jaar 1613 te lopenEn binnen halfuur sta je op Madrid Centraal om een dagje belangrijkste dingen te zien of shoppen ofzo
![]()
[ afbeelding ]
My god. wie schreef dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, schrijf je een stuk over spelfouten faal je zelf net zo hard.
bedankt, en weet ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo insomnia
ik waardeer dat je er bent, de vbl sc zou niks aan zijn zonder jou
nuttige commentquote:
Het is nu al de 2e keer in 1 week dat ik een bazentopic mis. Eerst 1908 en nu 1975, maar ik ga dit keer maar niet door een slotje heen posten.quote:
Wat is er met 1975 dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nu al de 2e keer in 1 week dat ik een bazentopic mis. Eerst 1908 en nu 1975, maar ik ga dit keer maar niet door een slotje heen posten.
Het is allemaal de schuld van de Don's !quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nu al de 2e keer in 1 week dat ik een bazentopic mis. Eerst 1908 en nu 1975, maar ik ga dit keer maar niet door een slotje heen posten.
Ik zou ook niet klagen als ik voor m'n werk die kant op moest hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Madrid is leuk hoor, maar het scheelt dat ik daar veel collega's/vrienden heb zitten.
Dat komt toch omdat het overdag heel erg warm is, alles is daar in de avond...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou ook niet klagen als ik voor m'n werk die kant op moest hoorVanaf een uur of 8 in de avond, als iedereen in Nederland veilig binnen zit om GTST niet te missen, begint het daar op straten en pleinen steeds drukker te worden. Nog lekker temperatuurtje. Terrasje met goed eten en wijn, natafelen tot een uur of 12
Wordt niet veel beter dan dat.
Maar dat is niet uniek voor Madrid, die sfeer hangt door heel Spanje. Als je dan echt als toerist gaat is er in Barcelona of Sevilla bv meer te zien. Imo.
echte bazen komen uit 40-45...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso ja, beste geboortejaar van 90s
Collaborateurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echte bazen komen uit 40-45...
de rest is gewoon kut
ik ben nog nooit naar madrid geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
hihaho!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
Mijn quote-alerts doen raar, ik zie ze verschijnen zonder dat ik gequote ben...
Je pakt wel eerder een terrasje daar jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt toch omdat het overdag heel erg warm is, alles is daar in de avond...
Wat is er mis met de eetgewoonten bij Stijn thuis dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je pakt wel eerder een terrasje daar ja
Toch is haast om thuis te komen opvallend hier in Nederland. Meeste landen heeft men minder haast na de werkdag. Half 6 de bloemkool op tafel heb ik nooit kunnen begrijpen, om het nog niet te hebben over eetgewoonten in huize Stinho![]()
quote:
Nederlanders zijn daar echt extreem in jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Half 6 de bloemkool op tafel heb ik nooit kunnen begrijpen
Daar verbaas ik me elke keer over jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je pakt wel eerder een terrasje daar ja
Toch is haast om thuis te komen opvallend hier in Nederland. Meeste landen heeft men minder haast na de werkdag. Half 6 de bloemkool op tafel heb ik nooit kunnen begrijpen, om het nog niet te hebben over eetgewoonten in huize Stinho![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eetgewoonten bij Stijn thuis dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |