Een stad? Benelux? West-Europa?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben even op zoek naar een bestemming waar ik mijn vader mee naar toe kan nemen. Wil hem samen met mijn broeder een weekendje mee weg nemen. Doe eens wat originele, niet alledaagse bestemmingen oproepen naar mij.
Seksclub.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben even op zoek naar een bestemming waar ik mijn vader mee naar toe kan nemen. Wil hem samen met mijn broeder een weekendje mee weg nemen. Doe eens wat originele, niet alledaagse bestemmingen oproepen naar mij.
Niet al te duur aangezien wij de reis voor ons pap moeten betalen. Niet in de Benelux of Frankrijk. De rest mag allemaal. Zelf aan het denken aan Reykjavik of Dublin.quote:
Lillehammer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vroeg origineel en niet alledaags.quote:
Chernobylquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat is een erg klein dorp. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat daar helegaar niets te doen is.quote:
Was deze geloof ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
"Politie onderzoekt of er niet teveel geweld is gebruikt"
Liepen gewoon mensen langs en een paar keer op het flatgebouw
Sarajevo, Skopjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet al te duur aangezien wij de reis voor ons pap moeten betalen. Niet in de Benelux of Frankrijk. De rest mag allemaal. Zelf aan het denken aan Reykjavik of Dublin.
Goeie tip. Is sinds kort opengesteld toch?quote:
Ik heb het er goed naar mijn zin gehad 2 dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een erg klein dorp. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat daar helegaar niets te doen is.
Je komt er redelijk makkelijk in, paar vrienden van me gaan deze zomer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip. Is sinds kort opengesteld toch?
Skopje ga ik onderzoeken.quote:
Oké. Scandinavië klinkt goed. Noorwegen is wel duur toch? Bakkie pleur een tientje en zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het er goed naar mijn zin gehad 2 dagen.
Al jaar of 10.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip. Is sinds kort opengesteld toch?
Is een manier om het WK veilig te stellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was deze geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met Amsterdam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Skopje ga ik onderzoeken.
[..]
Oké. Scandinavië klinkt goed. Noorwegen is wel duur toch? Bakkie pleur een tientje en zo.
Die stond samen met Aberdeen bovenaan.quote:
Qua kosten hoop ik?quote:
Dat wordt nog een heel karweiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is een manier om het WK veilig te stellen.
Budapest is te alledaags neem ik aan btw?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Skopje ga ik onderzoeken.
[..]
Oké. Scandinavië klinkt goed. Noorwegen is wel duur toch? Bakkie pleur een tientje en zo.
Zijn beiden leuke steden (Kopenhagen en Stockholm dan, Aberdeen ben ik nooit geweest)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die stond samen met Aberdeen bovenaan.
Vorig jaar Kopenhagen gedaan en dat is een bazige stad.
Reykjavik lijkt me ook gaaf ja. I.p.v. Dublin misschien Belfast? Sinds kort zit daar het titanic museum (ding is in belfast in elkaar gezet) en dat is echt tof. Eten is goedkoop, leuke pubs en ira achtergrond vond ik zelf ook leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet al te duur aangezien wij de reis voor ons pap moeten betalen. Niet in de Benelux of Frankrijk. De rest mag allemaal. Zelf aan het denken aan Reykjavik of Dublin.
Vond ik allebei nogal kut eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo mensen.
Voor een tripje: Instanbul of Barcelona?
Ben ik nog nooit geweest, maar Bulgarije, Roemenië, die hoek trekt mij niet zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Budapest is te alledaags neem ik aan btw?
Beter wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, maar Bulgarije, Roemenië, die hoek trekt mij niet zo.
Belfast is ook een goeie. Thanks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reykjavik lijkt me ook gaaf ja. I.p.v. Dublin misschien Belfast? Sinds kort zit daar het titanic museum (ding is in belfast in elkaar gezet) en dat is echt tof. Eten is goedkoop, leuke pubs en ira achtergrond vond ik zelf ook leuk.
Edinburgh. Budapest is wel een aanrader trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo mensen.
Op de één of andere manier trekt mij dat niet echt...quote:
Ik wil niet mijn vader zien liggen op een Bulgaarse. Schrikbeeld wel.quote:
Budapest moet je eens kijken man, fantastische stad. Oostenrijk-Hongarije ook he, hartstikke westerse stad. Lijkt in de verste verte niet op Bulgarije of Roemeniequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, maar Bulgarije, Roemenië, die hoek trekt mij niet zo.
Zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn vader zien liggen op een Bulgaarse. Schrikbeeld wel.
Tilburgquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo mensen.
Maar op een Zweedse of IJslandse dus wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn vader zien liggen op een Bulgaarse. Schrikbeeld wel.
Vind ik niet echt te vergelijken. Parijs vond ik onvoorstelbaar kut en Praag episch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier trekt mij dat niet echt...
Net zoals Parijs, lijkt me ook een kutstad
Absurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
"Politie onderzoekt of er niet teveel geweld is gebruikt"
Liepen gewoon mensen langs en een paar keer op het flatgebouw
Parijs is kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier trekt mij dat niet echt...
Net zoals Parijs, lijkt me ook een kutstad
Heb niet zoveel met strandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Barca vind ik de combo strand/citytrip wel gaaf. Istanbul nooit geweest.
Denk dan ook aan Edinburgh. Ik vond het wel een bijzondere stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |