Dat lijkt me beter uitzien ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar op een Zweedse of IJslandse dus wel?
Jij vond cultuur/maatschappij van Japan 70 jaar terug een bezwaar om het land te bezoeken maar Budapest is dan wel een aanrader?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Budapest moet je eens kijken man, fantastische stad. Oostenrijk-Hongarije ook he, hartstikke westerse stad. Lijkt in de verste verte niet op Bulgarije of Roemenie
Ik zie de tegenstelling niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vond cultuur/maatschappij van Japan 70 jaar terug een bezwaar om het land te bezoeken maar Budapest is dan wel een aanrader?
Daar ben ik geweest.Erg leuke stad ja. Whisky drinken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Denk dan ook aan Edinburgh. Ik vond het wel een bijzondere stad.
Idd, gewoon in Nederland blijven, krijg je veel meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De vrouwen wel, maar daar heb jij niet zoveel aan
pearl jam. sowieso niet dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Eens?
http://www.nu.nl/muziek/3(...)este-album-ooit.html
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Eens?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was het nog West en Oost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar cultureel niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op Wit-Rusland na meest achterlijke regering in Europa
Warschau meermaals.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand hier ooit een Poolse stad bezocht?
Mwao, ben er niet enorm fan van.quote:
Vroeg jij dat van de week ook of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand hier ooit een Poolse stad bezocht?
Daar wil ik ook nog eens naar toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ben er niet enorm fan van.
Krakow schijnt echter wel geweldig te zijn, wil ik nog eens naar toe.
Iemand anders moet dat zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vroeg jij dat van de week ook of was dat iemand anders?
Ik heb daar ooit een call center opgezet voor Shell, ben er toen niet zelf geweest maar onze juniors wilden niet meer terug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ben er niet enorm fan van.
Krakow schijnt echter wel geweldig te zijn, wil ik nog eens naar toe.
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel 3FM he, wees blij dat het niet Kane is oid...
Veronica heeft heel soms wel smaak, radio 2 moet stoppen met fappen op queen, coldplay en adelequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat ik harder zou lachen bij zelfde verkiezing op rest van radiozenders in Nederland
Eens, met als toevoeging boudewijn de groot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Veronica heeft heel soms wel smaak, radio 2 moet stoppen met fappen op queen, coldplay en adele
Ik vroeg naar Krakau, ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vroeg jij dat van de week ook of was dat iemand anders?
Mumford and sons op drie, wat een onzin!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Eens?
Hallo Kapo.quote:
Yo mi mang.quote:
Rustug, ga maar eens richting de uni om aan de studie te gaan.quote:
negerquote:
What's up my nigga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |